mahataudin puhkeamista jos käy aina kokkipoikien kyykkypyllyjä suomalaisella käsidesillä ruiskuttelemassa? Itse kun käytän aterimia enkä sellaisessa WC:ssä asioi missä ei ole bide- suihkua.
ainoastaan asiallisia vastauksia,kiitos!
Kyselen asiantuntijoilta
5
634
Vastaukset
- Israelin täti
muu tuohon kuin pysyä loitolla tuosta pahuuden tyyssijasta! Niin kauan kun Egypti (sekä muut pahan akselin liittolaiset) oli pyhän ja puhtaan Israelin maata, kaikki varmasti desinfioitiin ja tarkkaan. Ei silloin basaarikauppiaiden paskakökkeröt kelluneet juomavedessä!
Nyt kun paha on tullut tuossa maailmankolkassa valtaan, ylistäkäämme rauhaa rakastavaa, pyhää israelin kansaa! Israel on ikuinen !- tiedoksi
Kuules nyt kakara, lopeta tuo hilluminen näillä foorumeilla.
Katsele vaan pikkukakkosta, se riittää sinulle.
Loukkaat niin Egyptiä kuin myös Israelia.
- taida auttaa
kuin luja usko, ettei kohdalle satu. Se bakteerikanta vaan on erilainen kuin Suomimassussa. Mutta hygienia huippuunsa vietynä ehkäisee tiettyyn pisteeseen mahatautia.
Itse tulin kaksi viikkoa sitten enkä saanut pöpöjä. Käytin käsidesiä kaikissa mahdollisissa tilanteissa: Ennen ruokailua ja jälkeen, ennen vessaa ja jälkeen, kaupassa käynnin jälkeen, rahojen käsittelyn jälkeen jne.
Söin kaikkea, koska ruokapaikat olivat 5 tähden luokkaa.En saanut vatsatautia Sharmissa. Olin varustautunut dsinfiointiaineella ja hanskoilla, mutta ne unohtuivat heti ensimmäisenä päivänä ja söin kaikkea mitä tarjottiin. Päinvastoin nyt jälkikäteen tuntuu, että vatsa toimi siellä paremmin kuin Suomessa.
- !!!..
Kakkipoika on taas palannut palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872