Kyselen asiantuntijoilta

että auttaako

mahataudin puhkeamista jos käy aina kokkipoikien kyykkypyllyjä suomalaisella käsidesillä ruiskuttelemassa? Itse kun käytän aterimia enkä sellaisessa WC:ssä asioi missä ei ole bide- suihkua.

ainoastaan asiallisia vastauksia,kiitos!

5

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israelin täti

muu tuohon kuin pysyä loitolla tuosta pahuuden tyyssijasta! Niin kauan kun Egypti (sekä muut pahan akselin liittolaiset) oli pyhän ja puhtaan Israelin maata, kaikki varmasti desinfioitiin ja tarkkaan. Ei silloin basaarikauppiaiden paskakökkeröt kelluneet juomavedessä!
      Nyt kun paha on tullut tuossa maailmankolkassa valtaan, ylistäkäämme rauhaa rakastavaa, pyhää israelin kansaa! Israel on ikuinen !

• tiedoksi

Kuules nyt kakara, lopeta tuo hilluminen näillä foorumeilla.
        Katsele vaan pikkukakkosta, se riittää sinulle.
        Loukkaat niin Egyptiä kuin myös Israelia.

• taida auttaa

kuin luja usko, ettei kohdalle satu. Se bakteerikanta vaan on erilainen kuin Suomimassussa. Mutta hygienia huippuunsa vietynä ehkäisee tiettyyn pisteeseen mahatautia.
      Itse tulin kaksi viikkoa sitten enkä saanut pöpöjä. Käytin käsidesiä kaikissa mahdollisissa tilanteissa: Ennen ruokailua ja jälkeen, ennen vessaa ja jälkeen, kaupassa käynnin jälkeen, rahojen käsittelyn jälkeen jne.
      Söin kaikkea, koska ruokapaikat olivat 5 tähden luokkaa.

• En saanut vatsatautia Sharmissa. Olin varustautunut dsinfiointiaineella ja hanskoilla, mutta ne unohtuivat heti ensimmäisenä päivänä ja söin kaikkea mitä tarjottiin. Päinvastoin nyt jälkikäteen tuntuu, että vatsa toimi siellä paremmin kuin Suomessa.

• !!!..

Kakkipoika on taas palannut palstoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe