Toisin kuin tällä palstalla usein tohotetaan, ei nuorten (tai vanhempien) netinkäytön kyttäys ole muodissa.
Lisäinfoa:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article214876.ece?s=u&wtm=tt-10022009
Hämmästyttävintä on, että kyttääjät eivät itse asiassa kyttää netinkäyttöä vaan kohde-URLeja.
Hedelmällisempää olisi seurata, toimittaako operaattori sen nopeuden, josta laskuttaa.
Kyttäys ei ole muodikasta
3
151
Vastaukset
- takalauta
Tutkimuksen mukaan:
""Vain kahdeksan prosenttia on saanut netin käytölle tiukat rajat""
Pienehkö on myös uskovaisten prosentuaalinen osuus Suomen väestöstä. Luultavasti sopivat noihin osuuksiin. Minun kokemukseni on että uskovaisissa kodeissa tarkkaillaan aika paljonkin millaisilla sivuilla vieraillaan. Sinänsä en pitäisi pahana jos hiukan tutustutaan "maailmalliseen menoon" kunhan siitä ei tule tapa.- häthätää täällä,
mutta vain kurkistamassa oven raosta. Ei tapa tapa ja mailmaan ei huku.
- unohtui hässäkässä
häthätää täällä, kirjoitti:
mutta vain kurkistamassa oven raosta. Ei tapa tapa ja mailmaan ei huku.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689