Auton Korkeus Superfastilla

T4.

Onko tietoa että mahtuuko vakio T4 Transporter tuohon 1.9 metriin? eli tarkoitan että onko tuossa yhtään ylimääräistä, vai onko tuo ehdoton mitta?
(T4 on vähän yli 1.9m)

15

4028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota Mitta Käteen

No eikö vähän yli 1,9m ole yli sallitun 1,9m ?

• kokeilla, säästää

"Jos lähtöselvityksessä todetaan, että ajoneuvon korkeus tai pituus ylittää varauksessa ilmoitetut mitat, on mahdollista antaa lisämaksua vastaan toinen paikka. Tätä emme kuitenkaan pysty aina takaamaan."
      Eihä tuo 9 cm paljon ole, todennäköisesti tyhjentämällä renkaat saa tuon mitan pois.

• hinnoittelua?

Kummallinen vaatimus tuo 1,9m. Aina kun olen Superfastilla ollut, on pakut ajettu rekkakannen alla olevaan keulalokeroon rampin kautta, joka sitten nostetaan ylös. Mukana on ollut kaikki pakut ainakin 2,8 metriin asti. Luulen että tuo raja on hintapoliittinen.

• Timberto

Niin, mitä suuremmissa määrin hintapoliittinen, johonkin se raja on kuitenkin vedettävä. Mutta henk. koht. olen tyytyväinen, koska ennen se oli jollain laivoilla vielä keinotekoisempi 1,8 m ja jotkin mahtuvat juuri tuohon 1,9 metrin korkeusrajaan, mm. 80-luvun pakut.

Nimim. 90-luvulla 1,8 metrin korkeusrajaan Siljalle yrittäneet (T3 1,845 m renkaat puolityhjänä -> lisämaksu).

• Saksaan

Ei kannata edes yrittää Tallink-Superfast,yli 1,90m autolla tietävät kyllä ettei pakufolkkari ole alle tuon rajan,

Itse olen samassa tilanteessa
      enkä mene siihen laivaan on aika kallis yli 1,90metrisille.About 900 € edestakaisin.

http://www.tallinksilja.com/fi/trips/routeTrips/hel-ros/default.htm

Finnlinesillä on 2,10m korkeusraja kallis sekin
      mutta edullisempi kun liittyy

http://www.autoliitto.fi/edut_ja_palvelut/jasenedut_ulkomailla/

Hinnat,

http://www.ferrycenter.fi/index.php?532

Tai ajaa Via Balticaa mutta Eckerö ottaa, 64€ yli 1,90 henkilölippu, ja Tallink ja Viking ottaa 60-80€ henkilölippu.

Mennä sitten Latviasta Ventspil- Rostock,siinä lautassa ei korkeusrajaa vaan 8m auton pituusraja tai ajaa Puolan läpi,tai Ruotsiin Nynäshamn-Rostock. Suomesta Ruotsiin pääsee alle 2,40m henkilöautohinnalla,

http://www.scandlines.de/de/passage/preise/preise.htm

Vaatii ennakovarauksen,

• usein yli

Eckeröline veloittaa 50,00 ekeä maanantaista torstaihin alle 2,4m korkeilta ajoneuvoilta.Perjantai ja lauantai lähdöillä hinta on 55,00ekeä.

• Saksaan
        usein yli kirjoitti:

Eckeröline veloittaa 50,00 ekeä maanantaista torstaihin alle 2,4m korkeilta ajoneuvoilta.Perjantai ja lauantai lähdöillä hinta on 55,00ekeä.

Piti oikein tarkistaa

http://www.eckeroline.fi/fi/document.aspx?docID=2350

Eckerö näkojään alentanut paku-auton hintaa aiemmin oli 64€,saisi hinnoitella kaikki alle 2,4m henkilöauto hintaan kun tilaa Nordlandiassa on ja rahti on laman vuoksi hiljentynyt.

Eckerön auto check länsisatamassa turhan niuho
        joskus olen päässyt 1,9m hintaan mutta kolme eri kertaa alkoi vaatii lisämaksua jolloin peruutin luukulta pois enkä sen jälkeen ole enää yrittänytkään eckerölle.

Käyttänyt Nordic-jettiä siellä oli 2,8m raja mutta sekin firma lopetti toimintansa.

Kysymys ei ole piheydestä vaan periaatteesta että yksityis käytössä olevasta pakusta jossa ei rahtia kuljeteta niin olisi maksettava sama hinta kuin ammattiliikenteessä ja rahdilla lastatusta pakusta.

Siksi en maksele rahtihintoja pakustani.Olen sitten menemättä.

• sitten taas ei

Samanlaisella autolla matkustan.Joskus olen saanut sen menemään henkilöautona.joskus mittamies tulee katsomaan korkeuden ja joutuu lisämaksuun.

• T4.

Kiitoksia vastauksista.

kuinka paljon tuo lisämaksu on ollut?

• T4.

loppuviikosta käyn testaamassa korkeuden......

• T4.

Tästäkin jo melkein vuosi, meni korkeudestaan ilman ongelmia ja pääs henkilöautolipulla Saksaan.
        Samoin on mitta myös riittänyt ilman ongelmia Tallinnan laivoissakin.

Nyt näköjään superfastit telakalla......... pitää keksiä joku muu reitti keväällä.

• Anonyymi

Ainakin XPRS:n yläkannella on näkynyt joskus Transportereitakin.

• Anonyymi

Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata. Eikä saanut käyttää umpeutunutta alennuskuponkia matkan ostoon. Kostoksi nostelee ikivanhoja ketjuja.

• Anonyymi

Matkamyynti tietää.
      Mitoissa aina puolen metrin vara.

• Anonyymi

Tietty mahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6586
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4221
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3549
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2931
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1541
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      958
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      933
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      919
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      908
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      889
    Aihe