Auton Korkeus Superfastilla

T4.

Onko tietoa että mahtuuko vakio T4 Transporter tuohon 1.9 metriin? eli tarkoitan että onko tuossa yhtään ylimääräistä, vai onko tuo ehdoton mitta?
(T4 on vähän yli 1.9m)

15

3792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota Mitta Käteen

No eikö vähän yli 1,9m ole yli sallitun 1,9m ?

• kokeilla, säästää

"Jos lähtöselvityksessä todetaan, että ajoneuvon korkeus tai pituus ylittää varauksessa ilmoitetut mitat, on mahdollista antaa lisämaksua vastaan toinen paikka. Tätä emme kuitenkaan pysty aina takaamaan."
      Eihä tuo 9 cm paljon ole, todennäköisesti tyhjentämällä renkaat saa tuon mitan pois.

• hinnoittelua?

Kummallinen vaatimus tuo 1,9m. Aina kun olen Superfastilla ollut, on pakut ajettu rekkakannen alla olevaan keulalokeroon rampin kautta, joka sitten nostetaan ylös. Mukana on ollut kaikki pakut ainakin 2,8 metriin asti. Luulen että tuo raja on hintapoliittinen.

• Timberto

Niin, mitä suuremmissa määrin hintapoliittinen, johonkin se raja on kuitenkin vedettävä. Mutta henk. koht. olen tyytyväinen, koska ennen se oli jollain laivoilla vielä keinotekoisempi 1,8 m ja jotkin mahtuvat juuri tuohon 1,9 metrin korkeusrajaan, mm. 80-luvun pakut.

Nimim. 90-luvulla 1,8 metrin korkeusrajaan Siljalle yrittäneet (T3 1,845 m renkaat puolityhjänä -> lisämaksu).

• Saksaan

Ei kannata edes yrittää Tallink-Superfast,yli 1,90m autolla tietävät kyllä ettei pakufolkkari ole alle tuon rajan,

Itse olen samassa tilanteessa
      enkä mene siihen laivaan on aika kallis yli 1,90metrisille.About 900 € edestakaisin.

http://www.tallinksilja.com/fi/trips/routeTrips/hel-ros/default.htm

Finnlinesillä on 2,10m korkeusraja kallis sekin
      mutta edullisempi kun liittyy

http://www.autoliitto.fi/edut_ja_palvelut/jasenedut_ulkomailla/

Hinnat,

http://www.ferrycenter.fi/index.php?532

Tai ajaa Via Balticaa mutta Eckerö ottaa, 64€ yli 1,90 henkilölippu, ja Tallink ja Viking ottaa 60-80€ henkilölippu.

Mennä sitten Latviasta Ventspil- Rostock,siinä lautassa ei korkeusrajaa vaan 8m auton pituusraja tai ajaa Puolan läpi,tai Ruotsiin Nynäshamn-Rostock. Suomesta Ruotsiin pääsee alle 2,40m henkilöautohinnalla,

http://www.scandlines.de/de/passage/preise/preise.htm

Vaatii ennakovarauksen,

• usein yli

Eckeröline veloittaa 50,00 ekeä maanantaista torstaihin alle 2,4m korkeilta ajoneuvoilta.Perjantai ja lauantai lähdöillä hinta on 55,00ekeä.

• Saksaan
        usein yli kirjoitti:

Eckeröline veloittaa 50,00 ekeä maanantaista torstaihin alle 2,4m korkeilta ajoneuvoilta.Perjantai ja lauantai lähdöillä hinta on 55,00ekeä.

Piti oikein tarkistaa

http://www.eckeroline.fi/fi/document.aspx?docID=2350

Eckerö näkojään alentanut paku-auton hintaa aiemmin oli 64€,saisi hinnoitella kaikki alle 2,4m henkilöauto hintaan kun tilaa Nordlandiassa on ja rahti on laman vuoksi hiljentynyt.

Eckerön auto check länsisatamassa turhan niuho
        joskus olen päässyt 1,9m hintaan mutta kolme eri kertaa alkoi vaatii lisämaksua jolloin peruutin luukulta pois enkä sen jälkeen ole enää yrittänytkään eckerölle.

Käyttänyt Nordic-jettiä siellä oli 2,8m raja mutta sekin firma lopetti toimintansa.

Kysymys ei ole piheydestä vaan periaatteesta että yksityis käytössä olevasta pakusta jossa ei rahtia kuljeteta niin olisi maksettava sama hinta kuin ammattiliikenteessä ja rahdilla lastatusta pakusta.

Siksi en maksele rahtihintoja pakustani.Olen sitten menemättä.

• sitten taas ei

Samanlaisella autolla matkustan.Joskus olen saanut sen menemään henkilöautona.joskus mittamies tulee katsomaan korkeuden ja joutuu lisämaksuun.

• T4.

Kiitoksia vastauksista.

kuinka paljon tuo lisämaksu on ollut?

• T4.

loppuviikosta käyn testaamassa korkeuden......

• T4.

Tästäkin jo melkein vuosi, meni korkeudestaan ilman ongelmia ja pääs henkilöautolipulla Saksaan.
        Samoin on mitta myös riittänyt ilman ongelmia Tallinnan laivoissakin.

Nyt näköjään superfastit telakalla......... pitää keksiä joku muu reitti keväällä.

• Anonyymi

Ainakin XPRS:n yläkannella on näkynyt joskus Transportereitakin.

• Anonyymi

Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata. Eikä saanut käyttää umpeutunutta alennuskuponkia matkan ostoon. Kostoksi nostelee ikivanhoja ketjuja.

• Anonyymi

Matkamyynti tietää.
      Mitoissa aina puolen metrin vara.

• Anonyymi

Tietty mahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe