Rakkautemme loiste
kaunis kuin tähtitaivas
sydämiemme tuike
puhdas, aito ja raikas.
Rakkautemme huone
kaunis kuin taivaan sini
tunnelmaa tuova
aina avoin lämmin syli.
Rakkautemme väri
kaunis kuin iltarusko taivaan
monivivahteinen uni
askelma unelmien laivaan.
Rakkautemme
syvä kiintymys ja palo
henkeäsalpaava
kuin yön tumma taivas
ripaus jännitystä
luonteeltaan jalo
rakkaus ylimmillään
kuin rikastuttava kaivos.
Rakkautemme
15
443
Vastaukset
Rakkaus on ihana asia ja kauniisti kuvaat runossasi sydämen suurta tunnetta...
Rakkaus on ihana asia ja kaunis sana,
kunpa muistaisimme sen jokainen päivä
ja olla rakastavalla asenteella kaikkia kohtaan.
Kiitos jasnina, sanasi lämmittivät mieltäni. :)
- lindalinda1
Sinulta jälleen rakkauden eri elementeistä.
Ja vaikka tähtitaivas ja taivaan sini ovatkin
melko kliseisiä rakkausrunojen sidosaineita, ne
sopivat mielestäni tähän runoosi oikein hyvin.
Kunpa saisin itsekin taas rakkausrunojen päästä
kiinni, vaikealta se tuntuu juuri nyt kuitenkin.
Kirjoittaa pitää, mutta rakkaus ei näytä parhaita
puoliaan minulle tänään, tai sitten en vain löy-
dä sitä tästä päivästä.
Onneksi täällä on niin monta, joiden herkkää
tekstiä voi käydä vastapainoksi edes lukemassa.
Kiitos Sinulle lukuhetkestä.Tiedän että taivaskuviot ovat kliseitä runoissa,
mutta oli tarkoituskin tieten tahtoen kuvailla
rakkautta taivaan merkein ja värein tässä runossa.
Olen ottanut runossa mukaan
tahtitaivaan
taivaan sinen
iltaruskon ja
kuin myös yön tumman taivaan
joilla yritin kuvailla rakkautta eri muodoin.
Siksi nämä kliseet tässä runossa. :)
Kiitos huomionosoituksesta runoani kohtaan. ;)
Nyt on vaikeaa sanoa mitään oikein
järkevää ja tai uutta rakkauden
rintamilta.
Omistetaan tämä meidän uudelle
omalle sukupolvellemme,jotka
ovat löytäneet omat
elämän tähtensä että heidän
omille lapsilleen.
Siinä sivussa saamme mekin
jakaa heidän tunnettaan.Mielellään, omistetaan tämän runon sanoma kaikille.
Viljelkäämme rakkautta, antakaamme kaikkialle.
Olkaamme kuin yhtä perhettä niin täällä, kuin
jokaisen henk.koht. perheemme ja lastemme perheet.
Tänään täällä, ehkä viikonloppuna lisää, kiitos kommentistasi. :)diinaliin1 kirjoitti:
Mielellään, omistetaan tämän runon sanoma kaikille.
Viljelkäämme rakkautta, antakaamme kaikkialle.
Olkaamme kuin yhtä perhettä niin täällä, kuin
jokaisen henk.koht. perheemme ja lastemme perheet.
Tänään täällä, ehkä viikonloppuna lisää, kiitos kommentistasi. :)Kun maailma on tarpeeksi
pieni niin silloin on
lämpökin läheisempää
ja sitä voi
koskettaa
Rakkauttaan
elämään.
Halaukseni Sinulle.dolan kirjoitti:
Kun maailma on tarpeeksi
pieni niin silloin on
lämpökin läheisempää
ja sitä voi
koskettaa
Rakkauttaan
elämään.
Halaukseni Sinulle.kiittää ja olla samaa mieltä kanssasi,
jos maailma olisi pienempi, niin ehkä
silloin todellakin lämpö olisi läheisempää.
Kiitos ja hmm… jos uskaltautuisin… no jaa, kiiitoos! ;)diinaliin1 kirjoitti:
kiittää ja olla samaa mieltä kanssasi,
jos maailma olisi pienempi, niin ehkä
silloin todellakin lämpö olisi läheisempää.
Kiitos ja hmm… jos uskaltautuisin… no jaa, kiiitoos! ;)Tuon minkä kirjoitin tuli mieleeni
kuin pieni salamanisku -toteamukseni,
joka syntyi kaiken tämän maailman
kuin eri ihmisväestön ja monien muiden
tekijöiden myötä tähän eräänlaiseksi
mielipiteeksi keskuuteemme.
Jos Sinulla on jotain mielessäsi,rohkaise
vain mielesi ja kerro/-kirjoita,tiedät
minne,sillä mielelläni luen että vastaan.
Kiitos myös Sinulle
ja voi hyvin että
tapaamisiin.
- tomppa2006
...kauneus sopii todella hyvin rakkausrunoon, luonnollisesti...
Hienosti olet löytänyt oikeat sanat. Kaunis.
Tykkäsin.Totta, kauneushan on rakkausrunojen ydin,
kaikki kaunis on rakkautta.
Kiitos ja kiva jos pidit, lämmitti mieltäni. :)
- padme_amidala
..hieno runo kauniista rakkaudesta, ettei vaan olisi Diinaliin nyt vakavasti rakastunut.
Tuosta lopusta erityisesti pidin :
"ripaus jännitystä
luonteeltaan jalo
rakkaus ylimmillään
kuin rikastuttava kaivos. "
Elämää rikastuttava ja voimaa antava, sekä sitten hiukan kihelmöivää jännitystä, sitähän se on : )
Kiitos hienosta lukuhetkestä : )Joskus vaikea saada näitä viestejä lähtemään.
Jaa, että minäkö rakastunut, hmm… no ei minulla
valittamistakaan ole, mutta kun näitä rakkautta
tihkuvia runoja on niin hauska kirjoitella. :)
Kiitos sanoistasi ja kiva jos löysit jotain mistä pidit! :)
- Mysteriet
Pidän siitä kun asioita sanotaan juuri niin kuin ne ovat!
Runosi on kuin kiveenhakattu - hienoaRuno on kuin kiveen hakattu, voih, olipa hienosti sanottu.
Kiitos Mysteriet, kuinka vähin sanoin voi sanoa paljon.
Sanasi ilahduttivat ja lämmittivät mieltäni. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
