tervehtys.
kummottiinenkohan peli ois tuo foortin windstaari?
3 vai 3.8 litranen ois parempi laittaa?
suako näihin osia suomesta?
Mahtaako kulutuksella olla eroa paljonkii (3.0/3.8)?
laittakkee tiatoo jos teitilt sitä löyttyy.
t. mie
windstar
2
271
Vastaukset
- RST2
Voi olla vaikea saada jopa normaaleja huolto-osia tuohon autoon,ottaisin ensin huollosta selville ennenkuin ostaisin.Harmittaisi jos joka huollon jälkeen todettaissiin että"ilmansuodatin ei vaihdettu kun ei löydy.Pistettiin tilaus jenkkeihin.Tulee ehkä ensi viikolla/kuussa/vuonna....tuut sitten takaisin niin hoidetaan huolto loppuun"
- windstar
löytyy öljynsuodattamia ihan suomesta.ilman/laatikon suodattimet yms varaosat joko usa partsin tai koskisen kautta,3,0l kestävämpi kuin 3,8l.kone käyttää ketjua jakopäässsä,mutta huom ei ole kiristystä minkäänlaista joten vaihtoon 200tkm kohdalla viimeistään.laturi ja molemmat ilmajousituksen pussit alkuperäisenä hinnakkaita.tulpat kannattaa vaihtaa sellaisiin että voi ajaa sen 90tkm,sillä vaihto on hankala.irrotettava vinkkarit ja sen alla oleva etumaski.takatulpat hankalassa paikassa.hyvä ja talvilämmin auto ja tilat riittää.kulutus n 10l/100km jos osaa nätisti ajaa maantiellä.kaupugissa enemmän.itse ajoin n110tkm ja lähtiessä oli n276tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286