Kun te vastaatte aloittelijoille, miksi kuitenkin vastaatte ikäänkuin kokeneille tietokoneen käyttäjille. Aloittelija tarvitsee joka näppäykselle käsin ohjausta. Ei riitä, että sanotaan "mene sinne ja sinne ja ota sieltä sitä ja tätä jne". Sormi on heti suussa ja uskokaa tai älkää: Kaikki eivät osaa englannin kieltä, etenkään tietokone sanastoa.
Hyvät vastaajat.
8
448
Vastaukset
- voi kysyä lisää
Ihminen on perusolemukseltaan laiska tai ainakin vähätöinen. Toivorikkaana kirjoittaa lyhyesti ja olettaa sen ymmärrettäväksi. Jos ei, tottakai pitää kysyä lisää, eikä vetää herneitä.
Nim. vaivannäkö on ilomme. - vastaa tähän että...
olen usein kysynyt täällä neuvoa,ja jos en jotain ymmärrä kysyn uudestaan,tajuan kyllä että nuoret on minua viisaampia näissä asioissa,mutta täytyy sanoan että suurkiitos näille vastaajille,kukin vastaa tyylillään.Olen saanut moneen pulmaan apua,nyt kamppailen Vistan kanssa,Xp ole jotenkin loogisempi,mitä hittoa,luulis että kehitys menee toiseen suuntaan eli tehdään helpommaksi!!Mutta hyvä että on tälläinen osia ja nuoret ovat auttavaisia!KIITOS
- bonobo
"Olen saanut moneen pulmaan apua,nyt kamppailen Vistan kanssa,Xp ole jotenkin loogisempi,mitä hittoa,luulis että kehitys menee toiseen suuntaan eli tehdään helpommaksi!!"
Ei Vistalla ole juur tekoa kehityksen kanssa, tällä hetkellä Ubuntu on kehittyneempi ja Macin OSX sitten helvetisti parempi, ei sua kukaan pakottanut vistaa ostamaan kai..;=) - vastaa,että..
bonobo kirjoitti:
"Olen saanut moneen pulmaan apua,nyt kamppailen Vistan kanssa,Xp ole jotenkin loogisempi,mitä hittoa,luulis että kehitys menee toiseen suuntaan eli tehdään helpommaksi!!"
Ei Vistalla ole juur tekoa kehityksen kanssa, tällä hetkellä Ubuntu on kehittyneempi ja Macin OSX sitten helvetisti parempi, ei sua kukaan pakottanut vistaa ostamaan kai..;=)kun sain lahjaksi läppärin jossa oli tämä Vista,mulla oli vanha pöytäk.jossa xp ,muuta hajosi.Joten yritän tulla sinuks tämän vistan kans.Katsos kun ei ole varaa ostaa,kun eläke niin pieni.Olen kiitollinen tästä.
- junan vessa
aletaan vaatimuksia esittämään, kukin täällä vapaaehtoisesti on, niin kysyjät kuin vastaajat, ja jos ei kelpaa, löytyy satoja laadukkaampia foorumeita joten sinne vaan rekkaamaan itsensä sisään
- osa vastauksista
väännetään ulkomuistista ja ei kai ole tarkoitus, että auttaja vääntää oman koneensa solmuun...
- ole aina
niin terässään, niin vastatessa on tehtävä jonkunlainen
oletus kysyjän tietotaidosta.
Ja kun useinkin jonkun asian juurtajaksain rautalangasta
vääntäminen edellyttäisi kirjan kirjoittamista
niin se oletus ehkä on usein liian korkea.
Mutta ainahan voi kysyä lisää jos jäi epäselväksi. "Aloittelija tarvitsee joka näppäykselle käsin ohjausta."
Tätä vaan on lähes mahdotonta antaa kun tietokoneiden ohjelmistot ei ole samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251