ja sekoitit pääni tunteilla, ei sillä että se huono asia olis, mutta just kun ehdin vähän irti päästää ja tottua normaaliin elämään :/ nyt taas on jo ikävä
Tulit taas
15
1479
Vastaukset
- vastaan...
ja ketä. Olin itse tänään huomaavinani yhden tietyn naisen vastaantulevassa autossa, mutta taidan olla niin sekaisin, että olen näkevinäni hänet jatkuvasti jossain..
- kyllä
sekasin ku seinäkello, naiselle meni tuo ap. viesti :-)
- Nainen.....
kyllä kirjoitti:
sekasin ku seinäkello, naiselle meni tuo ap. viesti :-)
minä vastaan tulin, autolla, pyörällä, mopolla, traktorilla, kävelen, juosten....
- käveli
Nainen..... kirjoitti:
minä vastaan tulin, autolla, pyörällä, mopolla, traktorilla, kävelen, juosten....
hän vastaan pitkästä aikaa
- asemalla?
käveli kirjoitti:
hän vastaan pitkästä aikaa
millä asemalla? vähän jos laitat myös tuntomerkkejä, mitä hänellä oli päällä? (kai hänellä jotain oli ) :D
- toki
asemalla? kirjoitti:
millä asemalla? vähän jos laitat myös tuntomerkkejä, mitä hänellä oli päällä? (kai hänellä jotain oli ) :D
jotain päällä, eihän sitä ilkosillaan saa liikuskella :D peeaaässiiällaa, eihän siinä ny vaatteet mieleen jää ku liian kauniit kasvot vastaan tulee :p
- kauniit kasvot
toki kirjoitti:
jotain päällä, eihän sitä ilkosillaan saa liikuskella :D peeaaässiiällaa, eihän siinä ny vaatteet mieleen jää ku liian kauniit kasvot vastaan tulee :p
hänellä oli? tuntomerkkejä? kai sillä nyt oli (suu, silmät, nenä? ) :D
- oli siellä
kauniit kasvot kirjoitti:
hänellä oli? tuntomerkkejä? kai sillä nyt oli (suu, silmät, nenä? ) :D
kaikki tallessa ;D pitkät tummat hiukset ja enkelikasvot, kyllä hää ittensä tunnistais jos sattuis näitä lukemaan d:
- potkukelkan
Nainen..... kirjoitti:
siitä tietää vanhaksi tulleensa, kun entiset lykkii vastaan...
- autolla
ja millasella??
- se....
vastaan tulit.. niin ryminällä et taisin vähän pelästyy.. :)
- mutkassa
vastaan mun kohdalla...
- .....
mutkassa kirjoitti:
vastaan mun kohdalla...
tulin..oliko ikävä? mulla oli ja on taas :/
- vihreällä
..... kirjoitti:
tulin..oliko ikävä? mulla oli ja on taas :/
farmarilla liikenteessä
- olinkin
vihreällä kirjoitti:
farmarilla liikenteessä
ja sinä ajoit sinisellä lava-autolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328