Jos tuolla takana alhaalla poistovesiletkun alla oleva pyöreä valkoinen osa on nukkasihti, niin mitenköhän ihmeessä se aukeaisi puhdistusta varten?
Ei aukea kansi kiertämällä, ei hievahdakaan. Keskellä kantta on tollanen "hakapäinen nuppi", jonka haat menevät suppuun kantta kiinnitäessä ja leviävät sitten estäen sen avaamisen, muttei hakoja painamallakaan saa kantta hievahtamaan.
NUKKASIHTI - AEG Lavamat 220?
6
3677
Vastaukset
- käyttöohjeessa
Eiköhän se tosiaan siis lue käyttöohjeessa miten sitä käytetään :)
Ja siihen jos käyttöohjeet hukassa huippu sivusto kaikille kodinkoneille ja vempeleille:
http://fi.diplodocs.com/references.php
hae sieltä uudet käyttöohjeet!- ole käyttöohjeita
millään kielellä löytynyt tuoltakaan toistaiseksi...
- käyttöohjeesta kiitos
ole käyttöohjeita kirjoitti:
millään kielellä löytynyt tuoltakaan toistaiseksi...
Kiitos web-linkin antajalle arvokkaasta tiedosta koskien käyttöohjeita, mutta siellä ei todellakaan ole minunkaan mallille ohjetta. Minulla on mallia 240, hyvin vanha ulkomailta ostettu, yli 10 v ja hyppii iloisesti kuin kenguru..- olisin katsonut miten koneen saisi tasapainotettua ja vatupassi ei auta. Nukkasihti on tässä mallissa takapeltissä alhaalla, pyöreä ja siivekkeellinen korkki, joka on kyllä tiukka, mutta aukeaa kun käyttää man/woman poweria..
- paljon,
käyttöohjeesta kiitos kirjoitti:
Kiitos web-linkin antajalle arvokkaasta tiedosta koskien käyttöohjeita, mutta siellä ei todellakaan ole minunkaan mallille ohjetta. Minulla on mallia 240, hyvin vanha ulkomailta ostettu, yli 10 v ja hyppii iloisesti kuin kenguru..- olisin katsonut miten koneen saisi tasapainotettua ja vatupassi ei auta. Nukkasihti on tässä mallissa takapeltissä alhaalla, pyöreä ja siivekkeellinen korkki, joka on kyllä tiukka, mutta aukeaa kun käyttää man/woman poweria..
nukkasihtihan se siellä oli ja aukeni kun uskalsin tosissani vääntää.
- lavamato
käyttöohjeesta kiitos kirjoitti:
Jos keksit tasapainotukseen jonkin konstin niin kerro ihmeessä, tai jos satut tietämään saako tästä mallista renkaat jotenkin sisään... Itse en löytänyt mitään vipua ainakaan vielä, josta renkaat saisi sisään...
- huoltogea
lavamato kirjoitti:
Jos keksit tasapainotukseen jonkin konstin niin kerro ihmeessä, tai jos satut tietämään saako tästä mallista renkaat jotenkin sisään... Itse en löytänyt mitään vipua ainakaan vielä, josta renkaat saisi sisään...
tasapainoitus, jos rummun pesupykälä joka näkyy kun luukut on auki on painavampi kuin ne kaksi muuta niin tehtaan keksimä ratkaisu. Siis rummun luukut ovat painavin kohta rummussa ja on joskus saanut lisävarusteena painolla varustetun pesupykälän. Voidaan testata tyhjällä koneella, että onko tasapainotettu, eli kone linkoamaan ja jos hyppii niin tämä tasapinopykälä korjaisi tämän tilanteen, tulis todella rauhalliseksi. Mutta pyykin aiheuttama epätaspainoisuus tule jäämään romutukeen saakka. Pyörät ovat samalla tämän koneen "iskunvaimentimia". Joten niiden poistaminen vaatii järeitä toimia. Esim. 100kg betonipaino koneen alle ja kone pultataan pohjapellistä betoniin isoilla pulteilla ja aluslevyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171