Jos tuolla takana alhaalla poistovesiletkun alla oleva pyöreä valkoinen osa on nukkasihti, niin mitenköhän ihmeessä se aukeaisi puhdistusta varten?
Ei aukea kansi kiertämällä, ei hievahdakaan. Keskellä kantta on tollanen "hakapäinen nuppi", jonka haat menevät suppuun kantta kiinnitäessä ja leviävät sitten estäen sen avaamisen, muttei hakoja painamallakaan saa kantta hievahtamaan.
NUKKASIHTI - AEG Lavamat 220?
6
3910
Vastaukset
- käyttöohjeessa
Eiköhän se tosiaan siis lue käyttöohjeessa miten sitä käytetään :)
Ja siihen jos käyttöohjeet hukassa huippu sivusto kaikille kodinkoneille ja vempeleille:
http://fi.diplodocs.com/references.php
hae sieltä uudet käyttöohjeet!- ole käyttöohjeita
millään kielellä löytynyt tuoltakaan toistaiseksi...
- käyttöohjeesta kiitos
ole käyttöohjeita kirjoitti:
millään kielellä löytynyt tuoltakaan toistaiseksi...
Kiitos web-linkin antajalle arvokkaasta tiedosta koskien käyttöohjeita, mutta siellä ei todellakaan ole minunkaan mallille ohjetta. Minulla on mallia 240, hyvin vanha ulkomailta ostettu, yli 10 v ja hyppii iloisesti kuin kenguru..- olisin katsonut miten koneen saisi tasapainotettua ja vatupassi ei auta. Nukkasihti on tässä mallissa takapeltissä alhaalla, pyöreä ja siivekkeellinen korkki, joka on kyllä tiukka, mutta aukeaa kun käyttää man/woman poweria..
- paljon,
käyttöohjeesta kiitos kirjoitti:
Kiitos web-linkin antajalle arvokkaasta tiedosta koskien käyttöohjeita, mutta siellä ei todellakaan ole minunkaan mallille ohjetta. Minulla on mallia 240, hyvin vanha ulkomailta ostettu, yli 10 v ja hyppii iloisesti kuin kenguru..- olisin katsonut miten koneen saisi tasapainotettua ja vatupassi ei auta. Nukkasihti on tässä mallissa takapeltissä alhaalla, pyöreä ja siivekkeellinen korkki, joka on kyllä tiukka, mutta aukeaa kun käyttää man/woman poweria..
nukkasihtihan se siellä oli ja aukeni kun uskalsin tosissani vääntää.
- lavamato
käyttöohjeesta kiitos kirjoitti:
Jos keksit tasapainotukseen jonkin konstin niin kerro ihmeessä, tai jos satut tietämään saako tästä mallista renkaat jotenkin sisään... Itse en löytänyt mitään vipua ainakaan vielä, josta renkaat saisi sisään...
- huoltogea
lavamato kirjoitti:
Jos keksit tasapainotukseen jonkin konstin niin kerro ihmeessä, tai jos satut tietämään saako tästä mallista renkaat jotenkin sisään... Itse en löytänyt mitään vipua ainakaan vielä, josta renkaat saisi sisään...
tasapainoitus, jos rummun pesupykälä joka näkyy kun luukut on auki on painavampi kuin ne kaksi muuta niin tehtaan keksimä ratkaisu. Siis rummun luukut ovat painavin kohta rummussa ja on joskus saanut lisävarusteena painolla varustetun pesupykälän. Voidaan testata tyhjällä koneella, että onko tasapainotettu, eli kone linkoamaan ja jos hyppii niin tämä tasapinopykälä korjaisi tämän tilanteen, tulis todella rauhalliseksi. Mutta pyykin aiheuttama epätaspainoisuus tule jäämään romutukeen saakka. Pyörät ovat samalla tämän koneen "iskunvaimentimia". Joten niiden poistaminen vaatii järeitä toimia. Esim. 100kg betonipaino koneen alle ja kone pultataan pohjapellistä betoniin isoilla pulteilla ja aluslevyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756