moro. 24v opiskelija tässä joka on taistellut kroonisen eturauhastulehduksen kanssa ties kuinka monta vuotta. Joskus teininä ilmeisesti alkoi, enkä uskaltanut asiasta kellekään mainita joten nyt on sitten krooninen :(. Pahimmat oireet mulla on virtsan karkailu vessakäynnin jälkeen, sekä vielä v-mäisempi orgasmin jälkeinen erektiokipu(pitää olla puoli päivää ainakin välissä ennen seuraavaa yhdyntää :( ). Tiedustelisin onko moni täällä tilannut tuota Prosta-Q:ta Saksasta, jota ainakin jotkut ovat kehuneet mullistavaksi ratkaisuksi. Itse kävin äsken ostamassa lämpötyynyn josta saa toivottavasti jotain apua.
Prosta-Q toiminut monella?
Letkunen
2
2879
Vastaukset
- jaazaa
on tiettävästi yhtä hyvä jos ei vieläkin parempi.
Onko sinulla joku nettilinkki mistä kyseinen saksalaistoimittaja löytyy?
Lämpötyynystä on ja ei apua, minulla paremmin auttaa lämpöpussi alavatsalle ja jalat ylös.- lienee tämä
Tämä lienee kyseinen toimittaja:
http://www.prostaq-shop.com/en/
Itselläni en ole varma Prosta-Q:n vaikutuksista, auttaa ehkä vähän tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323355Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv702516- 1022117
- 111808
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781036Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos38849TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6780