moro. 24v opiskelija tässä joka on taistellut kroonisen eturauhastulehduksen kanssa ties kuinka monta vuotta. Joskus teininä ilmeisesti alkoi, enkä uskaltanut asiasta kellekään mainita joten nyt on sitten krooninen :(. Pahimmat oireet mulla on virtsan karkailu vessakäynnin jälkeen, sekä vielä v-mäisempi orgasmin jälkeinen erektiokipu(pitää olla puoli päivää ainakin välissä ennen seuraavaa yhdyntää :( ). Tiedustelisin onko moni täällä tilannut tuota Prosta-Q:ta Saksasta, jota ainakin jotkut ovat kehuneet mullistavaksi ratkaisuksi. Itse kävin äsken ostamassa lämpötyynyn josta saa toivottavasti jotain apua.
Prosta-Q toiminut monella?
Letkunen
2
2899
Vastaukset
- jaazaa
on tiettävästi yhtä hyvä jos ei vieläkin parempi.
Onko sinulla joku nettilinkki mistä kyseinen saksalaistoimittaja löytyy?
Lämpötyynystä on ja ei apua, minulla paremmin auttaa lämpöpussi alavatsalle ja jalat ylös.- lienee tämä
Tämä lienee kyseinen toimittaja:
http://www.prostaq-shop.com/en/
Itselläni en ole varma Prosta-Q:n vaikutuksista, auttaa ehkä vähän tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760