John...?

Missä kappaleissa

John laulaa? Meinaan, mieshän itse on sanonut ettei osaa laulaa, mutta sitten oon kuullut että kyllä hän joissakin kappaleissa todella laulaisi... Mitkähän n(t)ämä kappaleet/kappale on/ovat?

14

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laula siinä

      Somebody to love-kipaleessa? Luulen niin, tarkentakaa joku joka tietää paremmin.

    • ääni miehellä

      sitten on? Matala, korkea, käheä...?

      • john suuta

        monessakin kappaleessa....myös livenä. Mutta laulaako hän oikeesti, on asia erikseen. Jos Brianin väittäisiin on uskumista, hän ei ole koskaan kuullut Johnin laulavan...vai tietäääkö joku paremmin?


      • Sammy who was low
        john suuta kirjoitti:

        monessakin kappaleessa....myös livenä. Mutta laulaako hän oikeesti, on asia erikseen. Jos Brianin väittäisiin on uskumista, hän ei ole koskaan kuullut Johnin laulavan...vai tietäääkö joku paremmin?

        ...lauloiko John koskaan livenä tai studiossa, mutta mitenkähän hän sitten esitti tekemänsä kappaleensa muille silloin kun niitä syntyi. Pelkästään akustista kitaraa näppäillen antaen muiden hahmottaa luetusta tekstistä laulu vai samalla laulaen omalla sora(?)äänellään?


      • tekstejä
        Sammy who was low kirjoitti:

        ...lauloiko John koskaan livenä tai studiossa, mutta mitenkähän hän sitten esitti tekemänsä kappaleensa muille silloin kun niitä syntyi. Pelkästään akustista kitaraa näppäillen antaen muiden hahmottaa luetusta tekstistä laulu vai samalla laulaen omalla sora(?)äänellään?

        voi raapustaa nuottien kera ilman että laulaisi niitä. Tekstit ovat jääneet siten Freddien, Brianin ja Rogerin tulkittaviksi, luulenpa näin.


      • Jesse Simola -86
        tekstejä kirjoitti:

        voi raapustaa nuottien kera ilman että laulaisi niitä. Tekstit ovat jääneet siten Freddien, Brianin ja Rogerin tulkittaviksi, luulenpa näin.

        että Deacon laulaa Somebody to lovessa, ainakin. Joissain kohissa.


      • laulanut studiossa.
        Jesse Simola -86 kirjoitti:

        että Deacon laulaa Somebody to lovessa, ainakin. Joissain kohissa.

        Ei laula. Biisin musiikkivideolla voi tietysti nähdä Johnin laulavan, mutta ei se tarkoita sitä, että hän laulaisi itse levyllä.


      • kuuluuko
        laulanut studiossa. kirjoitti:

        Ei laula. Biisin musiikkivideolla voi tietysti nähdä Johnin laulavan, mutta ei se tarkoita sitä, että hän laulaisi itse levyllä.

        johnin ääni missään? Jossain livetallenteessa tms?


    • voisi nyt suomentaa

      tämän Wikistä löytämäni kohdan:

      "Deacon began singing backing vocals in such songs as Somebody to Love, Killer Queen, Tie Your Mother Down & In The Lap of the Gods...Revisited"

      • translate.google.com

        "Deacon began singing backing vocals in such songs as Somebody to Love, Killer Queen, Tie Your Mother Down & In The Lap of the Gods...Revisited"

        Deacon alkoi laulamaan taustavokaaja tälläisissä biiseissä kuten Somebody to Love, Killer Queen, Tie Your Mother Down & In The Lap of the Gods...Revisited"


      • SoBro
        translate.google.com kirjoitti:

        "Deacon began singing backing vocals in such songs as Somebody to Love, Killer Queen, Tie Your Mother Down & In The Lap of the Gods...Revisited"

        Deacon alkoi laulamaan taustavokaaja tälläisissä biiseissä kuten Somebody to Love, Killer Queen, Tie Your Mother Down & In The Lap of the Gods...Revisited"

        Kumpaa haluatte uskoa? miestä itseään vai jotain Wikipediaa, jossa kuka tahansa voi kirjoittaa/muokata artikkeleja?

        Jos John sanoo, ettei ole koskaan laulanut studiolevyillä, niin itse uskon hänen sanaansa pikemmin kuin jonkun randomin fanin, joka on nähnyt, miten John on videolla laulavinaan ja vetänyt tästä omat johtopäätöksensä.


    • kaikesta päätellen

      ..koska hänen laulamisensa tuntuu kiinnostavan ihmisiä paljon enemmän kuin Brianin ja Rogerin.

      Tämän päätelmän voisi tehdä siitä kuinka usein asiasta höpistään sekä ulkomaisilla että kotimaisilla keskustelupalstoilla.

      • Lollipop 444

        "Johnin täytyy olla huippulaulaja
        kaikesta päätellen, koska hänen laulamisensa tuntuu kiinnostavan ihmisiä paljon enemmän kuin Brianin ja Rogerin."

        Eipäs vedetä hernettä nenään, tässähän nyt on vaan joukko mielipiteitä. :) Sitä paitsi, kyllähän nyt tällainen kyllälaulaa- eilaula- juttu kiinnostaa, jokainen tietää miltä Brianin ja Rogerin äänet kuulostaa, mutta Johnin on mysteeri. Luulen, että kun John itse on sanonut että ei laula, asia on näin.


      • se taitaa olla
        Lollipop 444 kirjoitti:

        "Johnin täytyy olla huippulaulaja
        kaikesta päätellen, koska hänen laulamisensa tuntuu kiinnostavan ihmisiä paljon enemmän kuin Brianin ja Rogerin."

        Eipäs vedetä hernettä nenään, tässähän nyt on vaan joukko mielipiteitä. :) Sitä paitsi, kyllähän nyt tällainen kyllälaulaa- eilaula- juttu kiinnostaa, jokainen tietää miltä Brianin ja Rogerin äänet kuulostaa, mutta Johnin on mysteeri. Luulen, että kun John itse on sanonut että ei laula, asia on näin.

        ....että jotkut vetää aika helposti herneen nenään ;)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe