omistajat kusessa,kyllä se siitä kun vaihtaa boxin kunnolliseen.
Olen huomannut että
5
532
Vastaukset
- yks ylimääräinen
Topparin kaapeliboksi nurkkiin. Se toimii niin hyvin kuin Toppari vain voi. Mitä siitä ollenkaan vois pyytää?
- kallonkutistajalleko
No, mikäs nyt on, kun pitää koettaa päteä täällä? Kerro, miten päiväsi on tänään mennyt. Katsoitko tv:tä, toimiko digiboksisi? Milloin viimeksi olet puhunut äitisi ja isäsi kanssa? Mistä keskustelitte?
- kirjoittelee
Eihän täällä kukaan kirjoittele, että minun boksini toimii. Paitsi minä nyt. Ei ole valittamista Topfieldini suhteen. Tekee sen, minkä lupaakin.
Missäs kusessa tässä pitäisi olla?- ..............................
myös .4100 merkkinen .Ollut käytössä n,kaksi vuotta .eikä mitään ongelmaa koko aikana .Kyllä ne toimii ,kun osaa käyttää.
- toppari5100
.............................. kirjoitti:
myös .4100 merkkinen .Ollut käytössä n,kaksi vuotta .eikä mitään ongelmaa koko aikana .Kyllä ne toimii ,kun osaa käyttää.
Tuntuu että kaiken maailman uusavuttomat kirjoittelee tänne kun käyttäisivät senkin ajan käyttöoppaan lukemiseen. Ainut ongelma mulla oli Vistan kanssa mutta nyt kun Altairista on Vista-versio, sekin ongelma on historiaa.
Kyllä ennen vanhaan oli paljon hankalampaa kaikki ajastukset videoilla ja jos ohjelmat oli päällekkäin piti olla useampi video jne. Nykyään otat vain ohjelmaluettelon (EPG) auki, selaat sitä ja nauhoitusnapilla valitset tallennettavat ohjelmat.
Tuntuu siltä että näille uusavuttomille pitäis olla "personal servant" joka tekis kaiken niiden puolesta, osaattekohan edes pyyhkiä p******** ilman että joku kädestä pitäen näyttää miten paperi ensin otetaan rullasta jne. Niin ja muistakaa ottaa housut jalastanne ennen kuin menette pöntölle muuten tulee pyykkiä jota kuitenkaan ette osaa pestä itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057