Mä en enää kestä! En osaa tanssia, maksetun parin varpaat on muussinna. Kenkiäkään en oo vielä löytäny, kaikki keskustan kaupat oon tänään kolunnu. Äiti pakottaa mut tanssimaan, mutta oon ajatellu et jos revin ton mun vitun vintage-pukuni, niin ehkä se antaa mun jäädä perjantaiks kotii. Joutuuks maksaa jotain jos peruu jo varatun suihkurusketus ajan?
hysteriaa ennen vanhojentansseja
4
491
Vastaukset
- :).
älä hei huoli liikaa siitä jos astuu välillä varpaille :) hyvin se menee! äläkä vaan revi mitään pukua/jää kotiin! meet tanssimaan! ei haittaa vaikka se ei menis ihan nappiin :)
- inspiraato
voi hyvänen aika.. eihän se oo ku yks päivä. en mä tiiä miten paljon ihmiset isommissa pitäjissä panostaa mut ei meillä ainakaan mitään haitannu vaikkei niin filmitähdeltä näyttänykään. itse en ollut ikinä meikannut ja opettelin pikkusen ennen tansseja. varmaan ala-astelainenkin meikkaa tätä mestaria paremmin mut ei tommoset pikkuhommat mitään haittaa.
tanssiessakin tekee vain niin hyvin kuin ite pystyy. ei se elämä siihen lopu jos ei kaikkea osaiskaan.
älä nyt sitä pukua revi. jos menee tanssi vähän huonommin niin voit ainakin sanoa näyttänees hyvältä. - joku
Ei todellakaan kannata tanssia, jos ei itse sitä halua. Sitä, miten pärjäisit tanssista, pystyt itse parhaiten arvioimaan. Mahdollista sitä on kyllä oppia, mutta, jos ei itse halua ja tanssi on "pakkopullaa", kannattaa ehkä jättää tanssit väliin. Muita ei kannata ehkä kuunnella, he eivät tiedä mitä tanssiminen voi joillekin olla.
- Kiti** "da Abi"
Mä tanssin vanhat vuonna 2005, ja silloin ei ollu aikaa mennä meikattavaksi tai kampaajalle, niinpä väsäsin meikkini ja kampauksen itse. Koska odotin lasta, oli mahan kanssa varsin kömpelöä tanssia - ja kaiken kukkuraksi minun ja ystäväni partnerit livistivät koko hommasta viime hetkellä. Jouduimme tanssimaan tyttöparina, ja saimme hirveän säksätyksen osaksemme eräältä tytöltä, joka ei tiennyt kumpi tanssii mitäkin puolta ja mitä pellejä me oikein ollaan.
No, olen tyytyväinen että sählingistä huolimatta saatiin vanhat aikaan. Me opeteltiin kaikki tanssit iltaa ennen vanhoja, ja menihän ne jotenkin sujuvasti =D En ole päivääkään katunut sitä että menin. Älä jätä väliin, niitä ei tule enää koskaan tän jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136955Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1054680L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa483932TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133324Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6721987Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2221348- 661328
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962