Älä ruoki lamaa

Naurattava

Tätä mantraa on nyt alettu taas piipittämään,todellakin piipittämään mediassa.
Todellisuudessa mediassa palstatilaa saavat maailmanlopun ennustajat joita ovat talousmaailman gurut.Hehän tässä ovat todellisia laman manaajia median myönteisellä avustuksella.
Tämä on naurettavaa...

12

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkausmonopoli

uskovat lamaan, niin se tuli. kääntyy aikanaan nousuun sitte.

• Parempia..

Aikoja,hankinnat olen jättänyt ootellen hinnalaskuja ja liikkeittein loppuunmyyntejä,niistä saa tosi halvalla noista konkurssi huutokaupoista.pärjään kyllä ilman hankintoja nyörit on oltava tiukilla,syömisenkin ole jättänyt minimiin,viisi vuotta kun kestäis sitte karistetaan tämän maan pölyt jaloista.

• hölömöukko
        Parempia.. kirjoitti:

Aikoja,hankinnat olen jättänyt ootellen hinnalaskuja ja liikkeittein loppuunmyyntejä,niistä saa tosi halvalla noista konkurssi huutokaupoista.pärjään kyllä ilman hankintoja nyörit on oltava tiukilla,syömisenkin ole jättänyt minimiin,viisi vuotta kun kestäis sitte karistetaan tämän maan pölyt jaloista.

Luulen että et ole ainoa joka asiaa miettii.

• Sellainen....
        hölömöukko kirjoitti:

Luulen että et ole ainoa joka asiaa miettii.

Paikka missä eläminen on puolet halvempaa,eikä ole lunta.

• hölömöukko
        Sellainen.... kirjoitti:

Paikka missä eläminen on puolet halvempaa,eikä ole lunta.

Olen miettinyt samaa,euroopassa on kaikkialla asiat huonosti,yks kaveri osti Espanjasta talon vuos sitten ja nyt möis pois mutta kun kukaan ei huoli kuin puoli-ilmaseksi paljohan ne suomalaisetkin sieltä aikoinaan erehty ostamaan.Kaukoidän suunta on ollut monesti mielessä,pitäs vaan keksiä joku homma sieltä.Suomi ois hyvä maa mutta tuo nykynen aivopesu tympii.Ei tunnusteta että maa on kusessa vaan keuhkotaan työvoimapulasta ja ostakkaa,ostakkaa.Mihin se lama suomalaisten ostovoimalla nyt katois.Ilmottihan ne eilen että aletaan ottaa oppia Islannista!?!?? Niin sitä pitää,sekin vielä.

• menee..
        hölömöukko kirjoitti:

Olen miettinyt samaa,euroopassa on kaikkialla asiat huonosti,yks kaveri osti Espanjasta talon vuos sitten ja nyt möis pois mutta kun kukaan ei huoli kuin puoli-ilmaseksi paljohan ne suomalaisetkin sieltä aikoinaan erehty ostamaan.Kaukoidän suunta on ollut monesti mielessä,pitäs vaan keksiä joku homma sieltä.Suomi ois hyvä maa mutta tuo nykynen aivopesu tympii.Ei tunnusteta että maa on kusessa vaan keuhkotaan työvoimapulasta ja ostakkaa,ostakkaa.Mihin se lama suomalaisten ostovoimalla nyt katois.Ilmottihan ne eilen että aletaan ottaa oppia Islannista!?!?? Niin sitä pitää,sekin vielä.

"hyvin" töitä riittää ja palkka juoksee,ei merkkiäkään lamasta,ainakaan vielä.Kyllä täällä töitä on kun vain halutaan tehdä.ikäviä uutisia vain tulee harva se päivä,niin kauan kun on ihmisiä on toivoa.

• töitä on on jos vaan haluaa...
        menee.. kirjoitti:

"hyvin" töitä riittää ja palkka juoksee,ei merkkiäkään lamasta,ainakaan vielä.Kyllä täällä töitä on kun vain halutaan tehdä.ikäviä uutisia vain tulee harva se päivä,niin kauan kun on ihmisiä on toivoa.

tehdä.. ja paskat! Ei ainakaan näillä korkeuksilla ole töitä joka oksalla. Kun työnantaja menee konkaan ei seuraavaa paikkaa niin vaan löydä. Sitten on nämä mussuttajat, joilla vielä työpaikka sattuu olemaan, että olettkos laiska kun töitä et tee... ja työpaikka sattu just menemään konkaan.. Voi että ottaa pattiin!!!

• tuota..
        töitä on on jos vaan haluaa... kirjoitti:

tehdä.. ja paskat! Ei ainakaan näillä korkeuksilla ole töitä joka oksalla. Kun työnantaja menee konkaan ei seuraavaa paikkaa niin vaan löydä. Sitten on nämä mussuttajat, joilla vielä työpaikka sattuu olemaan, että olettkos laiska kun töitä et tee... ja työpaikka sattu just menemään konkaan.. Voi että ottaa pattiin!!!

en voi ymmärtää,kun en ole koskaan ollu työtön,näin se menee,vuodesta 72 on mulle riittänyt.Vielä.

• @mail

aikanaan, mutta siihen voi mennä 5-6 vuottakin.

• osaatko lähteä
        hölömöukko kirjoitti:

jokikylä-emolahti akselilta minnekkään!Ei maa ole kusessa töitä on ihan riittämiin,mutta teitä perhanan valittajia piisaa täällä.
        Olisi se skodan reuhkalla lesoo ajaa kaukoidän maihin,ja vielä turkishaalari päällä.

• hölömöukko
        osaatko lähteä kirjoitti:

jokikylä-emolahti akselilta minnekkään!Ei maa ole kusessa töitä on ihan riittämiin,mutta teitä perhanan valittajia piisaa täällä.
        Olisi se skodan reuhkalla lesoo ajaa kaukoidän maihin,ja vielä turkishaalari päällä.

Otankin joskus haalarit mukkaan.Aikanaan vietiin sukset Thaimaaseen ja siellä tuntu olevan vieläkin soittoruokalan seinällä.Ei se että joillakin on töitä merkitse että maalla menisihyvin.Mietippäs asiaa sillä aikkaa kun minä ajelen sillä sinun skodalla.Ei sen puoleen skoda on hyvä auto.

• XXXL-mies
        @mail kirjoitti:

aikanaan, mutta siihen voi mennä 5-6 vuottakin.

mennessä nähhään monta kuntaliitosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe