ovulaatiosta ja kuukautisista...

höpsö

Minulla oli ovulaatio 19 päivää sitten (ovistestein, ja ultralla varmistettu). Nyt menkat eivät ole kuitenkaan alkaneet. Kysymykseni siis kuuluu: voiko menkat jäädä kuitenkin tulematta, ja eikö normisti vuoto ala 14-16pvää ovulaatiosta? Tunne, kipuineen, on ollut n.viikon, että kuukautiset alkavat, mutta ei...
Meillä todella pieni mahdollisuus raskauteen luomusti (nyt väli kierto,huilia), ensi kierrosta aloitetaan koeputkihedelmöitys rumba. Minulla pco, ja miehellä simpoissa ongelmia.
Pieni toivon kipuna taas on, mutta kroppa se vaan varmasti temppuilee...

6

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H&M

Riippuu tietty myös sun kierron pituudesta, ovulaationhan pitäisi tapahtua kierron puolivälissä. Mulla venyi viime kierto 33 päiväiseksi kun oikein odotin ja jännitin =/ normikierto 28-29 ollut tasaisesti.
      Edellinen raskaus mikä meni kuitenkin heti kesken, niin näkyi raskaustestissä vasta kp 38. Tein kp31 negan clear bluella, eli siinä kierrossa ovulaatio tapahtunut normaalia myöhemmin. Varhaisraskauden ultrassa olisi pitänyt näkyä jo viitteitä raskaudesta mutta ei näkynyt. Lääkäri halusi katsoa tilanteen.Me siis ollaan käyty hoidoissa mutta kaksi kertaa onnistunut luomusti, tosin mennyt kesken.

• höpsö

Minulla siis tuo pco, joten kierto kovin heitellyt. Nyt luomu kierto menossa, ja ensimmäistä kertaa näytti kroppa toimivan (mitä clomitkaan ei saanut aina aikaiseksi).
        Testasin tänään digitaalisella ovulaatiotestillä, kun en uskaltanut vielä oikeaa testiä tehdä, ja plussaa näytti :o...
        Täytyy huomenna tehdä oikea testi. Nyt jännittää!!!!

• testin tulos
        höpsö kirjoitti:

Minulla siis tuo pco, joten kierto kovin heitellyt. Nyt luomu kierto menossa, ja ensimmäistä kertaa näytti kroppa toimivan (mitä clomitkaan ei saanut aina aikaiseksi).
        Testasin tänään digitaalisella ovulaatiotestillä, kun en uskaltanut vielä oikeaa testiä tehdä, ja plussaa näytti :o...
        Täytyy huomenna tehdä oikea testi. Nyt jännittää!!!!

Kiinnostaa kovasti testisi tulos. Minusta sinulla on hyvät mahdollisuudet olla raskaana, koska oviksesta on jo noin monta päivää =D

• höpsö
        testin tulos kirjoitti:

Kiinnostaa kovasti testisi tulos. Minusta sinulla on hyvät mahdollisuudet olla raskaana, koska oviksesta on jo noin monta päivää =D

Eli raskaana ollaan :)!!! Uskomatonta, sillä viikko sitten olimme murheen murtamina, tulosten takia->koeputkihedelmöitys piti olla ainut helpoin ja nopein tie raskauteen... Ja nyt keskusteluaika jatkohoidoista muuttui varhaisultraksi ;D!
        Vuosi vierähti hoitoja (2v.muuten), ja nyt toivotaan, että onni kestää...
        Tsemppiä kaikille ja voimia->niitä tarvitaan :)!!!!

• teille!!
        höpsö kirjoitti:

Eli raskaana ollaan :)!!! Uskomatonta, sillä viikko sitten olimme murheen murtamina, tulosten takia->koeputkihedelmöitys piti olla ainut helpoin ja nopein tie raskauteen... Ja nyt keskusteluaika jatkohoidoista muuttui varhaisultraksi ;D!
        Vuosi vierähti hoitoja (2v.muuten), ja nyt toivotaan, että onni kestää...
        Tsemppiä kaikille ja voimia->niitä tarvitaan :)!!!!

Olen vain sivustaseuraaja tällä palstalla. Itse kirjoittelin tänne aikani, kunnes tuli plussa ja pääsin odottajien palstalle. Odotan kaksosia =)

Kovasti onnea teille plussasta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte oman pienen nyytin yhdeksän kuukauden päästä syliin =D

• höpsö
        teille!! kirjoitti:

Olen vain sivustaseuraaja tällä palstalla. Itse kirjoittelin tänne aikani, kunnes tuli plussa ja pääsin odottajien palstalle. Odotan kaksosia =)

Kovasti onnea teille plussasta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte oman pienen nyytin yhdeksän kuukauden päästä syliin =D

Kovasti onnea myös teille tulevista kaksosista :). Itselläni ensimmäinen ultra viikon päästä, ja neuvola 3vkon päästä.. Nyt vain jännitellään. Mahaa ja nivusia "juiminut" kovin, ihan menkkakivut, varmaankin normia, mutta sitä varmasti hössää koko loppu raskaudenkin ;D!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe