Kia Sorenton

nousu ja tuho

Kia Sorenton myynti on romahtanut vuosi vuodelta ja jälleenmyyntiarvo hankintahintaan nähden naurettava, onko muille Kioille käymässä samoin kunhan ihmiset tutustuu autoihinsa lisää ????

24

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuret murheet

Aivan sama yhdelle Sorentolle. Muutkin vastaavat tyhjänpäiväiset tienkuluttajat joutavat sulattamoon.

• sinne aikanaan

joutuvat, tosin sinut kompostoidaan ennen kuin minun Sorento sulatetaan.

• motarilla
        sinne aikanaan kirjoitti:

joutuvat, tosin sinut kompostoidaan ennen kuin minun Sorento sulatetaan.

Mitä helevettiä sahaat sillä kotterolla hyviä teitä pitkin? Aja edes penkalla, jos se on muka oikein maastoauto. Kuka perkele viitsii nyökyttää noilla enää tänä päivänä. Ajat muuttuvat ja järki-ihmiset eivät edes harkitse maasturin hankintaa jokapäiväiseksi ajokiksi.

• puhkoo
        motarilla kirjoitti:

Mitä helevettiä sahaat sillä kotterolla hyviä teitä pitkin? Aja edes penkalla, jos se on muka oikein maastoauto. Kuka perkele viitsii nyökyttää noilla enää tänä päivänä. Ajat muuttuvat ja järki-ihmiset eivät edes harkitse maasturin hankintaa jokapäiväiseksi ajokiksi.

Pipopäät puhkoo nimenomaan maastureitten renkaita,kun niitä ottaa päähän toi älytön
        leveily.Näillä polttoaineen hinnoilla maastureilla
        ajelu on järjetöntä.Käytetyistä ei makseta mitään.

• joilla on fyrkkaa
        motarilla kirjoitti:

Ne ajaa maastureilla, joilla on fyrkkaa posassa! Jatka sä vaan sillä munamankelilla vispaamistasi ja jätä tämän palstan kommentointi viisaammillesi!

• EI AJA SORENTOLLA
        joilla on fyrkkaa kirjoitti:

Ne ajaa maastureilla, joilla on fyrkkaa posassa! Jatka sä vaan sillä munamankelilla vispaamistasi ja jätä tämän palstan kommentointi viisaammillesi!

Kuule köyhä, NE JOILLA ON FYRKKAA EI AJA EIKÄ TULE AJAMAAN SORENTOLLA !!!! vaan KUNNON Maasturilla/Citymaasturilla, Ei korean HALVALLA rimpulalla !!!!

• änkytä!
        EI AJA SORENTOLLA kirjoitti:

Kuule köyhä, NE JOILLA ON FYRKKAA EI AJA EIKÄ TULE AJAMAAN SORENTOLLA !!!! vaan KUNNON Maasturilla/Citymaasturilla, Ei korean HALVALLA rimpulalla !!!!

Tosin minulla ei ole "fyrkkaa" kuten sinulla, mutta ajan silti Sorentolla.
        Ei ollut ihan halpa ostettaesa, mutta 84000km takana eikä yhtään korjaamokäyntiä.
        Ei tähän ole pystynyt mikään aiemmin omistamani, edes priimium saksalainen.

• 2000 kg
        EI AJA SORENTOLLA kirjoitti:

Kutsut rimpulaksi autoa, jolla on massaa pari tonnia, erillinen maasturirunko, jäykkä taka-akseli ja alennusvaihteisto?

• ne tiet
        motarilla kirjoitti:

on tarkoitettu kaikille automerkeille.Sinun olis syytä kyllä lapsellisien ajatuksies kanssa pysyä pois.Ai niin,eihän sulla voi vielä edes korttiakaan tuosta kirjotuksesta päätellen.

• vanhanaikaisesta...
        2000 kg kirjoitti:

Kutsut rimpulaksi autoa, jolla on massaa pari tonnia, erillinen maasturirunko, jäykkä taka-akseli ja alennusvaihteisto?

Nykyautot on tehty mahdollisimman kevyiksi käyttäen moderneja ja tietty kalliimpia materiaaleja, vanhanaikaiset polttoainesyöppö cittarit painoi paljon, Sorento yhä...

• Sorentoisti
        vanhanaikaisesta... kirjoitti:

Nykyautot on tehty mahdollisimman kevyiksi käyttäen moderneja ja tietty kalliimpia materiaaleja, vanhanaikaiset polttoainesyöppö cittarit painoi paljon, Sorento yhä...

"Nykyautot on tehty mahdollisimman kevyiksi käyttäen moderneja ja tietty kalliimpia materiaaleja, vanhanaikaiset polttoainesyöppö cittarit painoi paljon, Sorento yhä... "

Jahas, tämän mittapuu mukaan sitten esim. Toyotan Land Cruiser on vanhanaikainen, kun senkin runkorakenne on ns. erillisrunko ja omamassaa kolmatta tonnia...

Vai menikö se näin? :) Todellisia ääliöitä tällä palstalla kommentoimassa (kuten tuon edellisen kommentin kirjoittaja), jotka ei ymmärrä autoista (ja liekö mistään muustakaan?) hevonpaskan vertaa.

• onkin maasturi
        Sorentoisti kirjoitti:

"Nykyautot on tehty mahdollisimman kevyiksi käyttäen moderneja ja tietty kalliimpia materiaaleja, vanhanaikaiset polttoainesyöppö cittarit painoi paljon, Sorento yhä... "

Jahas, tämän mittapuu mukaan sitten esim. Toyotan Land Cruiser on vanhanaikainen, kun senkin runkorakenne on ns. erillisrunko ja omamassaa kolmatta tonnia...

Vai menikö se näin? :) Todellisia ääliöitä tällä palstalla kommentoimassa (kuten tuon edellisen kommentin kirjoittaja), jotka ei ymmärrä autoista (ja liekö mistään muustakaan?) hevonpaskan vertaa.

Land Cruiserilla ja Sorentolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, ny puhutaan näistä halvoista cittareista.

• Käsitteet
        onkin maasturi kirjoitti:

Land Cruiserilla ja Sorentolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, ny puhutaan näistä halvoista cittareista.

Sorento on nimenomaan MAASTURI, Kian mallistossa Sportage on CITYMAASTURI.

Alennusvaihteisto on tässä se selvin erottava tunnusmerkki.

Kaikenlaisten autoilun aloittelijoiden kanssa sitä sortuukin kirjoittelemaan...

• nousu ja tuho

Kuitenkin on myönnettävä ettei minulla ole vieläkään varaa Sorentoon, se on huono auto kaikinpuolin kun ei saa halvemmalla.

• provokirjoitusta?

Montako provoa olet tänne viikon sisään postannut, oletko itsekään enää laskuissa?

Herää kuitenkin kysymys: miksi?

• unohdin kertoa

Unohdin kertoa että olen pienpalkkainen heikolla koulumenestyksellä ja hitaallla käytöksellä toimiva döltö myyjä mut kun ei kauppa käy kyttään täällä mitä siitä minkin mielestä rehellisesti sanoen surkeasta kärrystä kirjoitetaan

• Kuinkas muuten
        unohdin kertoa kirjoitti:

Unohdin kertoa että olen pienpalkkainen heikolla koulumenestyksellä ja hitaallla käytöksellä toimiva döltö myyjä mut kun ei kauppa käy kyttään täällä mitä siitä minkin mielestä rehellisesti sanoen surkeasta kärrystä kirjoitetaan

Itse olen tavallinen Kian ostanut autoilija. Mietin kyllä toisinaan, kenellä on motivaatiota kirjoittaa noita provoja. Tuntuisi jotenkin masentavalta ajatella, että kilpailevan merkin edustajat käyttäisivät noin alhaisia ja lapsellisia keinoja. Mutta eipä ole se toinen vaihtoehto ainakaan sen parempi: että joku autoton köyhä väsäilee noita katkeruuksissaan.

Voi voi.

• ole.
        Kuinkas muuten kirjoitti:

Itse olen tavallinen Kian ostanut autoilija. Mietin kyllä toisinaan, kenellä on motivaatiota kirjoittaa noita provoja. Tuntuisi jotenkin masentavalta ajatella, että kilpailevan merkin edustajat käyttäisivät noin alhaisia ja lapsellisia keinoja. Mutta eipä ole se toinen vaihtoehto ainakaan sen parempi: että joku autoton köyhä väsäilee noita katkeruuksissaan.

Voi voi.

tavallinen,jos olisit tavallinen autoilija et olisi ostanut korean ladaa.

• Kian kyllä
        ole. kirjoitti:

tavallinen,jos olisit tavallinen autoilija et olisi ostanut korean ladaa.

Edelleenkään sinussa ei ole miestä vastaamaan kysymykseen, miksi kirjoittelet näitä joutavanpäiväisiä provoja. Varsinainen räkänokka mieheksi!

• heh
        Kian kyllä kirjoitti:

Edelleenkään sinussa ei ole miestä vastaamaan kysymykseen, miksi kirjoittelet näitä joutavanpäiväisiä provoja. Varsinainen räkänokka mieheksi!

kylläpä siulla ottoo koville.taitaapi se kian rottelo tosijaan olla huono.vieppä se paalattavaksi ja osta oikija auto nin eipä sitte pipo ennee kiristä.

• Sen oikean
        heh kirjoitti:

kylläpä siulla ottoo koville.taitaapi se kian rottelo tosijaan olla huono.vieppä se paalattavaksi ja osta oikija auto nin eipä sitte pipo ennee kiristä.

Auton merkin vielä, jotta en erehtyisi.

• oekeen yöllä
        heh kirjoitti:

Eij taenna tulla unj silimmään kun tiällä roekut.

• se sama
        unohdin kertoa kirjoitti:

joka jatkuvasti väsää täysin typeriä samantapasia kirjotuksia."olen työtön"lääkkeet ottamatta"vähälynen"ym,ym.

• OIKEIN ARVATTU!!
        se sama kirjoitti:

joka jatkuvasti väsää täysin typeriä samantapasia kirjotuksia."olen työtön"lääkkeet ottamatta"vähälynen"ym,ym.

juuri se olen ja ajan tojotaa niinkuin sinäkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe