Mietin tässä, että onko jumppakuulien käytöstä jotain haittaa vauvalle?
En viittiny laittaa tonne seksiosastolle, ku en halua mitään limasia vastauksia... =)
Junppakuulat
6
331
Vastaukset
- tiiniataania
kysympähän vaan.. kyllä mää oon ainaki käyttäny treenaukseen raskaudenKIN aikana.
- lokamamma09
Kaverini järjesti juuri tyttöjen illan, jossa oli kaikennäköisten -tiedätte kyllä- vempainten esittelijä. Esittelijä sanoi,ettei hän ainakaan suosittele kuulia raskauden aikana. Kannattaa kysyä terkkarilta tarkemmin. Itse mietin juuri samaa..ajattelin kysäistä neuvolasta itsekin,että mitä mieltä ovat.
- olisi...
m-kirjaimen käytöstä? jumppa, ei junppa.
- n-kirjain
Kirjotin pimeässä huoneessa ja huomasin vasta kun olin lähettäny viestin, että kirjoitin vahingossa N-kirjamen eikä M niinkuin pitäisi.
Olen hyvin pahoillani aiheuttamastani pahasta olosta ja stressistä. Toivottavasti voit unohtaa asian etkä kanna kaunaa siitä. Olemmehan kaikki vain ihmisiä, ja jopa kirjoitusvirheitä toisinaan sattuu.
Tai oletko vain turhautunut, ja haluat purkaa pahaa oloasi minuun ja heikkouteeni?
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! - Pikkumaisuus huipussaan...
Voiko pilkkua enää enempää viilata! Uskomatonta, että joku jaksaa huomauttaa näpyttely-/kirjoitusvirheestä! Asiasisältö lienee tällä(kin) palstalla se tärkein, eikä täsmällinen oikeinkirjoitus. Taitaa olla vain pakottava tarve päästä piikittelemään ja näsäviisastelemaan kaikesta mahdollisesta.
- pitempi kokemus
Jumppa,-treeni,-geishakuulien käytöstä on kokemusta hieman yli 10 vuoden ajalta. Siihen sopii myös kaksi raskautta ja niistä palautumiset. Ei mitenkään haittaavaa ollut itselle tai vaaville pitää lantionpohja kunnossa.
Neuvolassa silloin -98 ei missään tapauksessa kielletty. Hygienia ja omien tuntemusten tarkkailu raskauden aikana kuitenkin huomioitava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784