aito valinta on eräs jossa on piirun verran samaa näköä, eli kiva leuka kuin hänessä johon vahvasti ihastuin.
Ja koska hän ei ole seurustellu hän on puhdas. Ei tartte kuunnella mitään existä. Ja voin lyödä vaikka vetoa että hän ei ole harrastanu seksiä yhdenkään tutun kanssa
joten tässä mielessä hän on paljon parempi vaihtoehto kuin tuo alkuperäinen ihastus eniveis!
olen joskus kylmä mutten yhtä kylmä kuin maailma ja napaseutu. Järjen valinta, valitse järjellä. Ja ihan oikeutetustikin vielä
ansaitsen saada rauhan itteni kanssa ja hän on ratkaisu, saan mielen pois kaikesta paskasta
kyllä
9
602
Vastaukset
- Vai sellaista
tällä kertaa. No sehän on hyvä kun olet noin hyvin asioita miettinyt. ;D
- kuten näkyy
olen ihan sairaan viisas nykyään
en tiedä miten on mahollista että ihmisestä voi tulla tyhmä sormea napsauttamalla, muuten ku lyömällä päänsä tai näytellen - itseanalyysi:
kuten näkyy kirjoitti:
en tiedä miten on mahollista että ihmisestä voi tulla tyhmä sormea napsauttamalla, muuten ku lyömällä päänsä tai näytellenkirjoitin koska yritän selittää, todistella itselle.
en ole luultavasti edes millään asteella kiinnostunu. Haen muiden mielipiteitä koska en tiedä olenko itse edes kiinnostunut...
tämä on tuhoon tuomittu juttu
vastaus on siis:
yritä pelkkää yhden yön juttua, hauskaa,
eri asia sitten jos jotain... no vaikka jotain, jos on mukavaa yhdessä
eihän sitä koskaan tiedä
niin eihän sitä koskaan tiedä, silti kaikki menee samalla, täysin samalla kaavalla lopulta - kyseinen
itseanalyysi: kirjoitti:
kirjoitin koska yritän selittää, todistella itselle.
en ole luultavasti edes millään asteella kiinnostunu. Haen muiden mielipiteitä koska en tiedä olenko itse edes kiinnostunut...
vastaus on siis:
eihän sitä koskaan tiedä
niin eihän sitä koskaan tiedä, silti kaikki menee samalla, täysin samalla kaavalla lopultanainen on tietty musta kiinnostunut,
mistä tämä tilaisuus ja mietiskely - varma .
kyseinen kirjoitti:
nainen on tietty musta kiinnostunut,
mistä tämä tilaisuus ja mietiskelyettä on kiinnostunut?
- vastaamaan
kuten näkyy kirjoitti:
en tiedä miten on mahollista että ihmisestä voi tulla tyhmä sormea napsauttamalla, muuten ku lyömällä päänsä tai näytellentuohon puolestani. Niin, mitenkähän sitä.. Outoa on. ;D
- olla 100%
varma . kirjoitti:
että on kiinnostunut?
varma. Sillon on hullu
et edes vaikka toinen kertoo, voi kusettaa
mutta siis, olihan se aika selvä
jos joku olis siellä tilassa juuri sillon seisonu ja sanoisin nyt että miten niin kiinnostunut? niin hän pitäis mua idioottina, se oli selvää
en anna tapauskohtaista kuvausta,
jokuhan vois vaikka lukea esim. hän ja se olis game over - ..kysyn...
olla 100% kirjoitti:
varma. Sillon on hullu
et edes vaikka toinen kertoo, voi kusettaa
mutta siis, olihan se aika selvä
jos joku olis siellä tilassa juuri sillon seisonu ja sanoisin nyt että miten niin kiinnostunut? niin hän pitäis mua idioottina, se oli selvää
en anna tapauskohtaista kuvausta,
jokuhan vois vaikka lukea esim. hän ja se olis game overminkä ikäinen olet? Jutut vaikuttaa aika lapsellisilta... Entäs miten ajattelit nyt jutussasi edetä?
- Jos ei tunne ihmistä,
itseanalyysi: kirjoitti:
kirjoitin koska yritän selittää, todistella itselle.
vastaus on siis:
eihän sitä koskaan tiedä
niin eihän sitä koskaan tiedä, silti kaikki menee samalla, täysin samalla kaavalla lopultaei voi tietää, mitä vastassa on. Nyt vain puhelin käteen ja soittoa sille ihmiselle! Turha täällä surkutella, toimintaa! Sitä kautta varmaan selviää enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764