Lueskelin ensimmäistä kertaa tätä palstaa eilen ensimmäistä kertaa ja hämmästyin. Mitä hirveää tappelua ja toisia raamatulla päähän lyömistä puolin ja toisin. Mitä se ketään hyödyttää? Tekeekö se ketään toista paremmaksi että saa osoittaa muiden syntisyyden ja oman pyhyyden? Luultavasti saan tästä viestistä hirveät moitteet niin kuin edellisistäkin... Hyvä on, olen huono ja paha ja syntinen ja saatte nauraa katsellessanne kun kärvistelen vielä helvetin tuskissa...;)
Ihmettelen tätä palstaa
11
526
Vastaukset
... "En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä..."
- Ozzy
Ai että mä nautin kun lestat tappelee keskenään!!!
Ja sehän kertoo juuri sen että he ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin.- !Hallelujaa
Ei täällä lestadiolaiset tappele, vaan ateistit.
- Ozzy
!Hallelujaa kirjoitti:
Ei täällä lestadiolaiset tappele, vaan ateistit.
Ateistithan ne täällä tappelee ja puolustaa kirjoituksillaan lestatiolaisuutta!!!
- Pottunen
Olen kyllä usein jopa hymyillyt itsekseni, kun luen tätä palstaa( aika uusi palstalainen minäkin).
Mielestäni hauskoja ihmisiä ja kirjavaakin kokonaisuutta.
Kuitenkin olen huomaavinani, että jokainen pohdiskelee asioita itselleen, omaksi avukseen ja turvakseen. Tarkoitan siis, että jokainen on matkalla taivaan kotiin ja niitä asioita mietitään.
Ei voi olla väärin, että ihminen rakastaa totuutta ja pohtii sitä. Välillä hermoillaan ja ihan huippua on toisinaan ne värikkäät ilmaisut, joilla osoittavat "rakkautta" toisilleen.
Aitoja ihmisiä kuitenkin paljon kulkemassa kohti taivaan iloa. Tavallaan luomu ihmisiä.
Asioista puhutaan välillä hyvinkin suoraan, mutta ei se ole pahaksi. Totuuden perässä kulkiessa puhe voi olla suoraa ja siinä paukutellaan, kuten sanoit " kirjalla päähän, puolin ja toisin".
Minä tykkään näistä "pässinpäistä" täällä :)
Kai itsekin olen jonkinsortin pöhkö sitten.
Me kaikki olemme syntisiä, et sinä pelkästään. Siksi me tarvitsemme armoa, anteeksisaamista ja -antamusta. Ei täällä kukaan muuten naura toiselle, etenkään jos tämä olisi menossa helvettiinpäin. Meillä olisi hätä tämän ihmisen takia eikä siinä ole mitään nauramista.- jos riidat ja toisen ateis...
tiksi haukkuminen hymyilyttää kun se on pelkkää v,,tuilua täällä.
- Pottunen
jos riidat ja toisen ateis... kirjoitti:
tiksi haukkuminen hymyilyttää kun se on pelkkää v,,tuilua täällä.
Sitten aloin miettimään, että nuo ihmiset vaan ovat tuollaisia ja tällaisia.
He edustavat itseään ja omaa oloaan.
Myös olen välillä miettinyt mielessäni, kuten testateus jossain kirjoitti : Miten olet voinut itsesi kanssa?
Vai oliko se että miten olet jaksanut itsesi kanssa?
Miten pärjäät itsesti kanssa?
Se asettaa kirjoittajan uuteen valoon.
Kirjoittaja itse kertoo, että miten on pärjännyt itsensä kanssa.
Eihän sen sinuun tarvitse vaikuttaa?
Kirjoittaja paljastaa itse oman vointinsa kirjoituksessaan.
Sinulla on oma vointisi ja kirjoittajalla omansa.
Kuitenkin monet kylmän-kuivan-kovat kirjoitukset ovat asiassaan kohdallaan, eli sisällöllinen asia ilmenee.
- Pekkaaaa
että tällä palstalla kirjoittelevat TODELLISET lestadiolaiskristityt. Kyllä he pysyvät tiiviisti poissa tällaisilta pilkka- ja juorufoorumeilta.
- !Hallelujaa
Et sinä muista tänne kirjoittavista tiedä mitään.
- teutatess
Minä olen todellinen ja aito es/lesta, ollut jo kauan ja aktiivi, sinä voit pysyä poissa pilkka ja juorufoorumeista, me täällä jatkamme tiestä ja matkasta ja se on meille rakasta .
Että saamme vaihtaa mielipiteitämme, meni se sinun mielestä suteen tai saveen, jokainen täällä kirjoittaja on tosissaan . Paitsi häiriköt jotka tekevät tänne kirjoituksia vain pilan päiten .
- lippu on voimaas 100v, eräp...
puhut totta, täällä on agressiota, joka voi johtua siitä ettei el-seurakunnalla ole missiota, yleensä se on jeesus, mutta täällä se on lapinmisten "mielen" kunnioittaminen. Osa ei sitä hyväksy ja sitten se on tämmöistä. olen pahollani että olet lokannut sieluasi. Raamattu tulisi olla ensisijainen uskon tietolähde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298