Ostanko oikeanlaiset sukset ?

nopea vastaus please

Eli olen ostamassa käytettyjä laskettelusuksia netistä ja minulle tarjottiin vuoden vanhoja Salomonin twin-tippejä. Sain suksista kuvat ja sukset olivat todellakin, kuin kaupasta haetut. Suksien pituus on 163cm. Itse olen 172cm pitkä.
Muutamana talvena on tullut satunnaisesti lasketeltua perus rinnelaskua, ei siis temppuilua.
Soveltuuko tuommoiset twin-tipit tavalliselle rinnelaskijalle tai jos 30% on pientä kikkailua ja loput peruslaskua.
Paljonko tuollaisten suksien arvo on vuoden vanhoina?
Entäpä onko nuo sukset sopivat pituuteeni nähden, vai määrääkö oma pituus paljon suksien pituutta?

3

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskija

Ei tuohon osaan oikein mitään neuvoa, kun et edes suksien mallia sanonut. Salomonilla on monia twinejä.

Käy kokeilemassa erilaisia suksia hiihtokeskusten testitapahtumissa. Sitten tiedät oletko ostamassa oikeanlaisia suksia.

• siis..

Salomonin Flyerit(ilmeisesti siis malli?) ovat kyseessä.
        Olen saanut käsityksen, että nuo ovat siis jokapaikan höylät. Käy tavalliseen rinnelaskuun, temppuiluun yms..
        Tuo testitapahtuma ei oikein onnistu, kun sellaisia ei ole nyt tässä lähellä tiedossa ja nuo sukset pitäisi ostaa melko nopeasti pois. Lähtevät kyllä sen verran halvalla.

• jepsan
        siis.. kirjoitti:

Salomonin Flyerit(ilmeisesti siis malli?) ovat kyseessä.
        Olen saanut käsityksen, että nuo ovat siis jokapaikan höylät. Käy tavalliseen rinnelaskuun, temppuiluun yms..
        Tuo testitapahtuma ei oikein onnistu, kun sellaisia ei ole nyt tässä lähellä tiedossa ja nuo sukset pitäisi ostaa melko nopeasti pois. Lähtevät kyllä sen verran halvalla.

juu siis twineillä laskee oikeen mukavasti "normaalistikin" rinteessä mutta itse niillä tulee lähinnä vain pelleiltyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7151
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4697
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3859
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3788
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3333
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2711
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37