Kysymys närpiöläisille

... ,, ....

Jos Vaasassa kello näyttää 23:19 ja samalla hetkellä paikkakunnalla X kello näyttää "kohta seitsemän ja noustaan aamulla sängystä ylös", niin missä päin maailmaa paikka X sijaitsee?

Tästä linkkiä voi käyttää apuna

http://matkailijan.info/aika/

21

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää

että Juupajoki on sulla mielessä !

• melko tarkkaan

aamukahvin keiton aikaan. Australiassa! Oliko muuta kysyttävää??

• toivon, että

se seuraava vaasalaisvalittaja vaivautuisi lukemaan myös seuraavia viestejä. En todellakaan jaksa uhrautua aikaani näihin typeryyksiin!! Neuvoni on, menkää ihmeessä terapiaan!!!!!

• näpiöläinen

juuri äsken tämä närpesin kurkkuasiantuntija bäitti asuvansa Isossa Omenassa. Miten nyt hän asuu sitten jo australiassa.

Tämä on mahdollista, jos hän on valoa ja ääntä nopeampi. Veitkö suomenkielisten maksaman isäsim kurkkutarhan mukanasi?

• vähemmän...
        toivon, että kirjoitti:

se seuraava vaasalaisvalittaja vaivautuisi lukemaan myös seuraavia viestejä. En todellakaan jaksa uhrautua aikaani näihin typeryyksiin!! Neuvoni on, menkää ihmeessä terapiaan!!!!!

... niin juttusi eivät kävisi huonoista sketseistä.

• raukka, ota
        näpiöläinen kirjoitti:

juuri äsken tämä närpesin kurkkuasiantuntija bäitti asuvansa Isossa Omenassa. Miten nyt hän asuu sitten jo australiassa.

Tämä on mahdollista, jos hän on valoa ja ääntä nopeampi. Veitkö suomenkielisten maksaman isäsim kurkkutarhan mukanasi?

enää!!!

• onanointia..
        raukka, ota kirjoitti:

enää!!!

..ei sinusta muuhun ole.

• olet todellinen
        onanointia.. kirjoitti:

..ei sinusta muuhun ole.

verbaalitaituri!! Arvaa viitsinkö vastata viestiisi?? Mene apukouluun, jos ei parempaa löydy!!!

• kyllä vastaat
        olet todellinen kirjoitti:

verbaalitaituri!! Arvaa viitsinkö vastata viestiisi?? Mene apukouluun, jos ei parempaa löydy!!!

teit sen jo TYPERYS

• me opeteltiin jo

I Roparnäs folkskola jo 40-luvulla....nytkö teikäläisen kousussa ollan päästy tälle tasolle ?

Anna mun kestää ! Onko tämä Finlands framtid ???

• loppuun...

iso mies, eikä vieläkään osaa suomea....

• iässä

Olen aina luullut, että jo pienet lapset kyselevät asioita. Jos siihenkin tarvitaan koulua, olkoon sitten niin.

• ollaan jo

Perthissä. Aamulla lennetään L.A:n kautta kotiin New Yorkiin. Terveisiä jä hyvää vointia kaikille!!

• Dej och

skicka mera info så att vi vet var du färdas !

Jag har bekanta i Perth ! Hälsa dem !

Wasa-bo

• käytöstä...

kokeile ensi kerralla käyttää sitä Svennomaanien äänitorvea ulkoisesti, siis pyyhit perseesi siihen, ei sisäisesti, eli älä syö sitä, niin säästyt harhoilta.

oletko todella niin lapsellinen, että kuvittelet jonkun uskovan juttusi?
        ne voi mennä läpi korkeintaan metsäläisten asuttamassa närpiössä, ei täällä Vaasan palstalla....

• ei juurikaan
        käytöstä... kirjoitti:

kokeile ensi kerralla käyttää sitä Svennomaanien äänitorvea ulkoisesti, siis pyyhit perseesi siihen, ei sisäisesti, eli älä syö sitä, niin säästyt harhoilta.

oletko todella niin lapsellinen, että kuvittelet jonkun uskovan juttusi?
        ne voi mennä läpi korkeintaan metsäläisten asuttamassa närpiössä, ei täällä Vaasan palstalla....

asustele Närpiössä. No, on minulla metsää karkeasti satakunta hehtaaria. Ja voimassa oleva metsäsuunnitelma. Ja tänä aamuna olen todellakin L.A:ssa. Metsänhoito jäänee parin vuoden päähän, nyt on muuta tekemistä.

• väärinkäytöstä...
        ei juurikaan kirjoitti:

asustele Närpiössä. No, on minulla metsää karkeasti satakunta hehtaaria. Ja voimassa oleva metsäsuunnitelma. Ja tänä aamuna olen todellakin L.A:ssa. Metsänhoito jäänee parin vuoden päähän, nyt on muuta tekemistä.

syötkö sinä lehden ennen vai jälkeen sen, kun olet pyyhkinyt siihen?

harhoista päätellen jälkeen.....

• viitsinkö vastata
        väärinkäytöstä... kirjoitti:

syötkö sinä lehden ennen vai jälkeen sen, kun olet pyyhkinyt siihen?

harhoista päätellen jälkeen.....

sinun viestiisi!!!

• jo!!!
        viitsinkö vastata kirjoitti:

sinun viestiisi!!!

taidat olla aika tyhmä?

• koskaan tehnyt

tosissasi töitä, vaan makoiletko vain siellä Vaasassa odottamassa hetätyskellon soittoa, että sinun on pakko mennä ikäviin ja turhauttaviin töihisi?? Otan osaa (!), mutta samalla ymmärrän turhautuneisuuttasi, Päivälläkään en itse suostuisi vastaavaan.

• en ole pyrkinyt

minkään ryhmän puolustajaksi, mutta kyllä tämä oli nyt kaikkien aikojen pohjanoteeraus!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen