Jos Vaasassa kello näyttää 23:19 ja samalla hetkellä paikkakunnalla X kello näyttää "kohta seitsemän ja noustaan aamulla sängystä ylös", niin missä päin maailmaa paikka X sijaitsee?
Tästä linkkiä voi käyttää apuna
http://matkailijan.info/aika/
Kysymys närpiöläisille
21
654
Vastaukset
- tietää
että Juupajoki on sulla mielessä !
- melko tarkkaan
aamukahvin keiton aikaan. Australiassa! Oliko muuta kysyttävää??
- toivon, että
se seuraava vaasalaisvalittaja vaivautuisi lukemaan myös seuraavia viestejä. En todellakaan jaksa uhrautua aikaani näihin typeryyksiin!! Neuvoni on, menkää ihmeessä terapiaan!!!!!
- näpiöläinen
juuri äsken tämä närpesin kurkkuasiantuntija bäitti asuvansa Isossa Omenassa. Miten nyt hän asuu sitten jo australiassa.
Tämä on mahdollista, jos hän on valoa ja ääntä nopeampi. Veitkö suomenkielisten maksaman isäsim kurkkutarhan mukanasi? - vähemmän...
toivon, että kirjoitti:
se seuraava vaasalaisvalittaja vaivautuisi lukemaan myös seuraavia viestejä. En todellakaan jaksa uhrautua aikaani näihin typeryyksiin!! Neuvoni on, menkää ihmeessä terapiaan!!!!!
... niin juttusi eivät kävisi huonoista sketseistä.
- raukka, ota
näpiöläinen kirjoitti:
juuri äsken tämä närpesin kurkkuasiantuntija bäitti asuvansa Isossa Omenassa. Miten nyt hän asuu sitten jo australiassa.
Tämä on mahdollista, jos hän on valoa ja ääntä nopeampi. Veitkö suomenkielisten maksaman isäsim kurkkutarhan mukanasi?enää!!!
- onanointia..
raukka, ota kirjoitti:
enää!!!
..ei sinusta muuhun ole.
- olet todellinen
onanointia.. kirjoitti:
..ei sinusta muuhun ole.
verbaalitaituri!! Arvaa viitsinkö vastata viestiisi?? Mene apukouluun, jos ei parempaa löydy!!!
- kyllä vastaat
olet todellinen kirjoitti:
verbaalitaituri!! Arvaa viitsinkö vastata viestiisi?? Mene apukouluun, jos ei parempaa löydy!!!
teit sen jo TYPERYS
- me opeteltiin jo
I Roparnäs folkskola jo 40-luvulla....nytkö teikäläisen kousussa ollan päästy tälle tasolle ?
Anna mun kestää ! Onko tämä Finlands framtid ???- loppuun...
iso mies, eikä vieläkään osaa suomea....
- iässä
Olen aina luullut, että jo pienet lapset kyselevät asioita. Jos siihenkin tarvitaan koulua, olkoon sitten niin.
- ollaan jo
Perthissä. Aamulla lennetään L.A:n kautta kotiin New Yorkiin. Terveisiä jä hyvää vointia kaikille!!
- Dej och
skicka mera info så att vi vet var du färdas !
Jag har bekanta i Perth ! Hälsa dem !
Wasa-bo - käytöstä...
kokeile ensi kerralla käyttää sitä Svennomaanien äänitorvea ulkoisesti, siis pyyhit perseesi siihen, ei sisäisesti, eli älä syö sitä, niin säästyt harhoilta.
oletko todella niin lapsellinen, että kuvittelet jonkun uskovan juttusi?
ne voi mennä läpi korkeintaan metsäläisten asuttamassa närpiössä, ei täällä Vaasan palstalla.... - ei juurikaan
käytöstä... kirjoitti:
kokeile ensi kerralla käyttää sitä Svennomaanien äänitorvea ulkoisesti, siis pyyhit perseesi siihen, ei sisäisesti, eli älä syö sitä, niin säästyt harhoilta.
oletko todella niin lapsellinen, että kuvittelet jonkun uskovan juttusi?
ne voi mennä läpi korkeintaan metsäläisten asuttamassa närpiössä, ei täällä Vaasan palstalla....asustele Närpiössä. No, on minulla metsää karkeasti satakunta hehtaaria. Ja voimassa oleva metsäsuunnitelma. Ja tänä aamuna olen todellakin L.A:ssa. Metsänhoito jäänee parin vuoden päähän, nyt on muuta tekemistä.
- väärinkäytöstä...
ei juurikaan kirjoitti:
asustele Närpiössä. No, on minulla metsää karkeasti satakunta hehtaaria. Ja voimassa oleva metsäsuunnitelma. Ja tänä aamuna olen todellakin L.A:ssa. Metsänhoito jäänee parin vuoden päähän, nyt on muuta tekemistä.
syötkö sinä lehden ennen vai jälkeen sen, kun olet pyyhkinyt siihen?
harhoista päätellen jälkeen..... - viitsinkö vastata
väärinkäytöstä... kirjoitti:
syötkö sinä lehden ennen vai jälkeen sen, kun olet pyyhkinyt siihen?
harhoista päätellen jälkeen.....sinun viestiisi!!!
- jo!!!
viitsinkö vastata kirjoitti:
sinun viestiisi!!!
taidat olla aika tyhmä?
- koskaan tehnyt
tosissasi töitä, vaan makoiletko vain siellä Vaasassa odottamassa hetätyskellon soittoa, että sinun on pakko mennä ikäviin ja turhauttaviin töihisi?? Otan osaa (!), mutta samalla ymmärrän turhautuneisuuttasi, Päivälläkään en itse suostuisi vastaavaan.
- en ole pyrkinyt
minkään ryhmän puolustajaksi, mutta kyllä tämä oli nyt kaikkien aikojen pohjanoteeraus!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954