Kuutamossa.
Huurussa huppu.
Kuljen ja mietin miksi.
Uskoinkin kaiken.
Siksi nyt metelöin.
Olen todella tonttu.
Uskomaton torvelo.
Nenästä vedettävä olio.
Naura vaan.
Olen sen kaiketi ansainut.
Kuutamossakin julkeat huutaa.
Pirullisesti muistuttaa.
Omatunto.
Poljenko suohon tunteeni.
Ontuvan minäni.
Ilman sauvoja.
Jotta en voisi kavuta helposti.
Uudelleen rakastua.
Sillä.
En usko ihmeitä.
En edes kuunsäteitä.
Erkanen ja menen.
Painun muille konnuille.
Kettuna kulkien.
Susihukaksi muuttuen.
Suon uumenista noustessain.
Muistan ain.
Poljettu kerran suohon jo.
Nuo kuunsäteet.
Tunsitko.
Poljenko suohon kuunsäteet
6
188
Vastaukset
???
- padme_amidala
..hienosti olet pohtinut asioita kuutamokävelyllä. Kauniissa talvisessa luonnossa lumen narskuessa jalkojen alla, tähtien kimallellessa taivaalla kilpaa kuun kanssa saisi omatunto olla ihan hiljaa vaan. Sen pitäisi antaa ihmisen nauttia luonnon ihmeistä ja eheytyä murheistaan.
Hieno runo, kiitos lukuhetkestä : ) - Mysteriet
Runosihan polkee suohon =)
Mahtava - Miekko
Olipas voimallinen runo! Tähän heittäydyin mukaan ja pystyin samastumaan täysin. Jykevää pauhausta, kuitenkin täynnä tyyliä ja herkkyyttä. Kerrassaan loistava paketti.
- *MURUKULTA*
Mitä ihmettä täällä reuhataan!
"En usko ihmeitä.
En edes kuunsäteitä."
MITÄ? Mihin muuhun sitä on uskominen! Gitta, takaisin ja äkkiä. Tuollaiset möröt ajetaan huitsiin!
Kuppi kuumaa ja sinistä - ja paljon!! On sitä kuule, Murukullalla ja vain sinulle! ;) - lindalinda1
Koeta vaan pysytellä täällä kirjoittamassa runoja
meidän luettavaksemme, sellaisia tunnelmiltaan
niin kuin tämäkin on.
Mennessään vie, mutta haluan muistuttaa, ettet
suinkaan ole mikään tonttu etkä muutakaan mihin
viittaat. Loistava runoilijatar Sinä olet.
Maissa ja taivaissa tässä itse kukin mennään,
joten aurinkoa päivääsi tähänkin Margitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710