Kertokaahan 60h kurssin käyneet, mitä kurssilla olisi odotettavissa. Kuulin villiä huhua, että kurssi alkaisi kokeella ja kurssiin sisältyisi jotain "tilannehuoneita"? Pitääkö paikkaansa?
Mulla on 40h kurssi käytynä, mutta duunia en ole vielä kerennyt tekemään.. pärjääkö kuuskymppisellä, vaikka sitä kokemusta ei vielä oo kertynyt?
Vastailkaapa.
60h? Kertokaas.
5
574
Vastaukset
- VAT-opiskelija
Ei meillä milläänlailla kokeilla alkanut ko. oleva kurssi. Ja se oli normikurssi, siellä oli muitakin kuin vat-opiskelijoita.
Meillä kävimme läpi laajemmin lainsäädäntöä (järkkärit yms. pienesti läpi), istuimme lähinnä kuuntelemassa teoriaa. Pari toimintaharjoitusta oli (näppärin kanssa toimimista ja muuta pientä) ja muistaakseni meillä kuulu tuohon 60 tuntiin voimankäytön yleinen osa, ellen nyt ihan pöhköjä muistele.
Ja toimintaharjotteluissa ei haittaa vaikka tekisin virheen. Mieluummin siellä kuin tosielämässä.
Riippuu varmasti kouluttajasta, mutta vaatimuksethan kaikilla on samat. :)
Kurssin lopussa on se koe, mistä pitää 40h mukaisesti 60 % oikein.
Kyllä 60h menee, vaikkei olisi minkäänlaista työkokemusta, monethan vetävät 40h 60h putkeen samantien. :) Kirjallinenhan siinä painaa kaikista eniten.- onkos älykkyydellä mitään t...
vähän vaikuttaa että tolla kurssilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa,minusta kurssilla pitäisi olla jonkinmoinen älykkyys testi.olisi siitä apua vartijoillekin etteivät kaikennäköiset sekopäät pääsisi alalle ja sotkisi vartijoiden mainetta joka taitaa olla aika huono?
- Näppäri.
"Näppärin kanssa toimimista ja muuta pientä" Yhyy alkaa itkettämään.Näppäripäppäri."Muistaakseni meillä kuulu tuohon 60 tuntiin voimankäytön yleinen osa" Muistaakseni? Nukuitko siellä koulutuksessa vai olitko liian kännissä ettet muista?!
- taidat
Näppäri. kirjoitti:
"Näppärin kanssa toimimista ja muuta pientä" Yhyy alkaa itkettämään.Näppäripäppäri."Muistaakseni meillä kuulu tuohon 60 tuntiin voimankäytön yleinen osa" Muistaakseni? Nukuitko siellä koulutuksessa vai olitko liian kännissä ettet muista?!
olla kun tollasta kirjottelet, ime sitä lekaa. Saat lettiis ku nähää.
- nkk
En usko että kursi voi millään kokeella alkaa. En ainakaan ole koskaan kuullut näin olevan. Itse kävin 60h kurssin viime keväänä, siihen sisälty ihan normaali opetus, voimankäyttöreeniä, tulityökortti (koulutus koe) ja viimisenä itse kurssin koe.
Minäkään en ehtiny tekemään päivääkään töitä ennen kuuskymppistä ja hyvin pärjäsin. Aikalailla samanlaista juttua ku 40h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv709986Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan98837- 454056
- 243772
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353596Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h543485No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413343Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73245- 523029
- 422755