MiesOpettaja...Lukekaa!!

*~girlie~*

Tää on mun eka novelli,että haluisin palautetta...
Aattelin kirjoittaa tähän mun fantasian...


Lumi narskui mukavasti jalkojen alla,katselin kuinka lumi oli tarttunut kiinni puiden oksiin. Astelin tuttuun kouluun tai sen pihaa menin juttelemaan muiden luokamme muijien kanssa. Yleinen puheaihe on ollut uusi opettajammme.

- Sellanen pedofiili,munapää, aivoton pervo, sanoi bestikseni Hanna.
- Sä oot ihan oikeessa Hanna.Muaki se mulkkaa joka tunti...

Taas se alkaa...Kieltämättä mäkin vihaan meijän opee ,mutta jollakin tapaa se kiehtoi mua...oltii kai jotenkin samanlaisia.

-Muistatteko ku mulla oli angel-paita, ja mitä se sittä sano...Hyi vi**u mikä pervo!? Kaikkihan muisti mitä Juha [ meidän ope ] oli sanonu Hannan paidasta, mikä oli avara kauluksinen ja paljasti kivasti Hannan täytelijäät rinnat...

Mutisin hiljaa..Itse olin huono koulussa kutosia ja seiskoja rapsahteli kokeista...Mutta ulkonäössä ei oo mitää vikaa sen oon kuullu jo monelt jätkält ja joiltain muijiltaki. Matikan tunnilla päähäni juolahti jostain likaisimmasta mielikuvituksestani idea,että voisin hässiä Juhan kaa ja saada siitä, ehkä parempia numeroita. Laitoin jo seuraavalla tunnilla ideani käytöntöön... nostin punaiset stringgini,nii että ne näky mukavasti farkkujen alta.Lisäsin meikkiä ja samalla itseluottamusta.

Hissan tunti. Kaikkein kiduttavampi tunti heti Matikan jälkee. Istuiduin etupulpettiin. Katselin suurilla vaaleansinisillä silmilläni Juhaa..koko tunnin joko haroin hiuksiani,tasoitin huulikiiltoa tai räpsäyttelin suuria silmiäni.
Tunnin loputtua:

-Jenni, jäisitkö juttelemaan kokeesi numerosta?
-OK. lähdin lampsimaan takaisin luokkaa,samalla kiitin jumalaa näin hyvästä tilaisuudesta...

-Mika laittaisitko oven kiinni?!

Ovi pamahti kiinni.

-Jenni mä..Juha ei kerenny sanoo ees lausettaan loppuun,kun oli jo täyteliäiden huulieni kimpussa. Ensin hän maisteli niitä hiukan ja sitten kävi kiinni mahtavia kielareita!! aattelin

Käteni valui niskan oäältä ensin sellälle ja sittä farkkujen vetoketjun päälle, jonka alla pullotti mukavasti.

Ope keskeytti mut:


-Oot sä ihan varma?
-Joo..mä oon jo pitkään halunnu sua..

Lisäsin :

-Onx sul kumia?
-Oota vähä,Juha kaiveli kortsua pöytä laatikosta,joka oli jääny seksivalistus tunneilta.

Samalla availin farkkuja, kun sain riisuttua farkut,niiden alta paljastui isoin kalu mitä oon ikin nähny. aloin imemää sitä innolla.
Samalla Juha availi rinstikoideni hakasia. Hän nuoli terhakoita rintoja.

-Aaah..Jenni sä oot nii ihana..

Hän vetäsi kalunsa pois suustani:

-Mä tuun koht mee sä toho pöydälle.

Nousin pöydälle ja Juha nai mua ku viimeistä päivää eestä,takaa ja sivulta.

-Saanko anuksee??
-Joo..anna mennä vaa...

Juha kostutti sormesa mun pillussa ja työnsi kalunsa mun anuksee...

-Saanko tulla sun sisää??

Mutta ennenkui Juha kerkes kysyä hän suihkutti mällisä mun sisälle...mmm... LopuksiJuha nuoli mut puhtaax ja mä nuolin sen puhtaax.

Ainakun halusin nussia Juhan kánssa menin siihen etupulpettiin ja tämä toistui monta kertaa.Vuoden loputtua avasin todistukseni kirjekuoren:

Matikka-9
Äikkä-10
Hissa-10
yms...
yms...


Nonii siinä se sit oli..=) palutetta antakaa kiitti


~*gilie*~

19

14737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupu-tyttö 2002

      alku oli suht hyvä, mutta jossain vaiheessa se meni vähän ällöksi.. siihen olisi saanut paremmankin lopun jos olisi miettinyt tarkemmin. tohon "ovi pamahti kiinni" kohtaan se oli suhteellisen hyvä. siis alas päin ei enää.. sen olisi voinut kertoa kauniimminkin. mutta harjoitus tekee mestarin, tai niin ainakin vaitetään..

    • Sunny=)

      tota... tuo novelli oli hyvä ja näin päin pois...

      mutta tota sä oot luultavasti alle viides luokkalainen koska alle viides luokkalaiset ei saa numeroita. Koska jos sä saisit numeroita, sä kyllä tietäsit ettei voi saada esim. 9-, 5-, 10-... voi saada vaan 9,5,10!!!! Ei oo miinuksia ja plussia. Siis kokeissa on mutta ei todistuksessa! Siitä päättelen näin.

      kiitos.

      ja muutenkin sain sellaisen kuvan!

      • Sivustalukija

        Ei siinä mitään 9- tai 10- juttuja ollut ollenkaan.

        Ne oli ilmeisesti ranskalaisia viivoja.
        Et näköjään huomannut että nämä viivat, jotka
        tulkitsit miinuksiksi, olivat numeroiden edessä
        eivätkä jäljessä.

        Muuten ihan asiaa.

        Ei tuo kirjoittaja kovin vanha ole.

        Hyvin alkoi, mutta lässähti liian kliseisesti
        ja värittömästi kirjoitettuun tekstiin.

        2cxy on huippukirjoittaja, tää oli syvältä.


      • sunny

        että kirjoittaja EI ole tarkoittanut viivoja miinus merkeiksi???
        linja-auto=linja miinus auto?
        äikkä-8= aidinkieli kahdeksan?


      • Mä vaan

        ehkäpä se tarkotti näin: äikkä-10(=äikkä:10)
        ehkä se viiva toimitti "on" merkin virkaa...


      • -girlie-

        en tarkoittanut - viivalla miinusta va olisiko se pitäny laittaa niiku näi matikka*9???


    • m...

      Missä kohtaa laettiin ekan kerran kumiin?
      Ei koskaan.

      Miksiköhän kumi piti heittää pois, että sai laueta sisään...

    • MiesOpettaja

      ...et edes pildeä jakamalla saa ikinä kymppiä niin kauan kuin käytät sanaa "täyteliäinen"!!!

    • joojoo

      aikamoinen akrobaatti se maikka tän perusteella Samalla availin farkkuja, kun sain riisuttua farkut,niiden alta paljastui isoin kalu mitä oon ikin nähny. aloin imemää sitä innolla.
      Samalla Juha availi rinstikoideni hakasia. Hän nuoli terhakoita rintoja.

      -Aaah..Jenni sä oot nii ihana..

      Hän vetäsi kalunsa pois suustani:
      ´
      " hyvin taipuu jos sä imet sen mulkkuu ja se sun rintoja?"

    • kojootti

      miten se voi nuolla samalla sun rintoja kun sä otit siltä suihin??? Vai olitteko 69:ssä

      • -Sandra-

        HEI HALOO!! eihän toi onnistus ees 69:ssä!!!


    • *Laura*

      Ei kiihottanu mua ainakaan missään vaiheessa. Sit sellanen asia, et miten se "ope" sit laukeskin sisään kun aikasemmin kaiveltiin kumia laatikosta...?

    • Aatu-88

      Ihan kuin oisin lukenu tän tarinan aiemminkin, mutta eri tekijän tekemän...
      Eli onkos tää kenties kopio?

    • joku vaan

      ja vauhdikkaasti kirjoitettu juttu. Kirjoita lisää vaan.

    • pimppi89

      SE OLI P-A-S-K-A!!!! En oo ikinä lukenu noin huonoo! Sori ny vaan mutta susta ei oo kirjottajaksi!!!! Tuhlaat vaan aikaas!!

      • pamppu 85

        Siinä oli potentiaalia. Hei tollasia maailma tarvitsee. Hhei juuri tollasia kirjoittajia varten me tätä hommaa tehdään. mun mielipiteeni on että jatkoon, siis nähdään Savoyssa.

        Sussa oli tyyliä. Mä tykkäsin sun tyylistä. Sä osaat tehdä tän tyylillä. Mä haluaisin nähdä tätä tyyliä jatkossakin :)

        Elikkä mitä tehdään jatkoon vai ei? EI! SE OLI P-A-S-K-A!!!... Mä sanon että jatkoon.... Mäkin sanoisin että JUURI sunlaisiasi varten tätä tehdään, jatkoon.

        T:pamppu 85


      • -VENUZZ-
        pamppu 85 kirjoitti:

        Siinä oli potentiaalia. Hei tollasia maailma tarvitsee. Hhei juuri tollasia kirjoittajia varten me tätä hommaa tehdään. mun mielipiteeni on että jatkoon, siis nähdään Savoyssa.

        Sussa oli tyyliä. Mä tykkäsin sun tyylistä. Sä osaat tehdä tän tyylillä. Mä haluaisin nähdä tätä tyyliä jatkossakin :)

        Elikkä mitä tehdään jatkoon vai ei? EI! SE OLI P-A-S-K-A!!!... Mä sanon että jatkoon.... Mäkin sanoisin että JUURI sunlaisiasi varten tätä tehdään, jatkoon.

        T:pamppu 85

        VITUN IDOLS FANI!!


    • ¤¤¤

      Hirveetä teini paskaa. noi x:t kruunaa kaiken.

      • *~girlie~*

        tiedän et oon ihan paska kirjouttaja kiitos paskamaisesta palautteesta..=9


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe