Blogeja tai muita sellaisii

tyttååÅ

Olisko BEDiä tai jonkinlaista ahmimishäiriöö sairastavilla blogeja? Oon miettiny onks mulla syömishäiriö, lihonu 8kg ihan pienessä ajassa..ahmin vaan. En liiku. Oon masentunu...Olis kiva lukea muiden ajatusmaailmasta. Vaikkei olis oma blogi nii linkittäkää tänne, kiitti

12

1929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitey87

Riippuu kuinka lyhyessä ajassa olet lihonnut, voi olla että suurin osa on nesteitä?

Sun pitäisi hieman liikkua päivittäin ja syödä 3-4h välein jotain hieman, että aineenvaihdunta toimii ja yritä välttää "turvottavia" ruokia. Muista juoda vettä niin kuona-aineet llähtee liikkeelle. :>

• tyttååÅ

siis noin 4-5kk. Mä saan vaan illittömiä ahmimiskohtauksii, mitä ei vaan pysty hallitsee...ahmin salaa, harva tietää millasia määrii välillä vedän. Koitan välil ryhdistäytyy mut ei se auta mitää=/

• alkava blogi
      • minnnnna

Seurailen mm.tuota: http://blogitus.net/aaamu/
        Jos rekisteröityy blogilista.fi.n niin sielt voi hakee hakusanalla BED yms. Löytyy varmasti muitaki blogeja.

• olen lukenut tätä
    • HeliS

Ite seurailen tätä: http://omenapaivassa.blogspot.com/

Ihanan raikas ja elämänmakunen blogi. Ja plussaa siitä, että kirjoittaja on saman ikäinen kanssani(17 vuotta).

• missmissmiss

No mä en kirjoita enää ahmimisesta, koskaen halua että ihmiset saisivat tietää... Mutta munbedi siirtyi pahasti bulimiaan, jotasairastin monta vuotta. Nyt yritän vain laihduttaa, jos ahmin -oksennan, mutta en aina. En aina edes ahmi, mutta epänormaalin useinkuitenkin..

Mun blogi ei ole laihduttamisesta, mutta kirjoitan sentähän silti www.onedaywithlana.blogspot.com

• myyyyy
    • keltakissssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe