mitä skorpionimiestä vaivaa?!

ihmettelevä kaurisnainen

Ollaan tapailtu yli 2kk. Kun kysyin mieheltä mitä se haluaa tästä, sanoi että haluaa olla mun kanssa yhdessä. Mies ei kuitenkaan kauheasti pidä yhteyttä, lähti matkallekin mulle ilmoittamatta (puhui siitä kyl jo, mut aikoja sitten, mutta sanoi silloin että ehkä lähtee), otti sitten yhteyttä ja selvisi että on jo siellä päin. Paluustakaan ei ollut tietoa, otin yhteyttä, olikin jo tullut takaisin, eikä ilmoittanut.

Haluaako se tehdä mitä huvittaa mutta silti olla mun kanssa yhdessä?? En tajua ja oon koko ajan raivoissani/surullinen, toisaalta aina kova ikävä sitä! Oon puhunutkin sulle siitä suoraan, pyysi anteeksi, mutta silti tuo vaan jatkuu. Aina mä joka ottaa yhteyttä. Toisaalta jos en ota päivän aikana yhteyttä niin pistää illalla viestiä, että mitä teen yms.

En tiedä missä vaiheessa ollaan, seurustellaanko vai tapaillaanko, en kyl seurusteluksi sanoisi. Ihanin mies kenet oon ikinä tavannut ja tuntuu muutenkin et sovitaan niin hyvin yhteen, mutta tuo epävarmuus on niin rasittavaa. Ja suoraan puhuminen ei muuta tilannetta yhtään.

Pitääkö vaan ruveta kylmäksi ja välinpitämättömäksi, antaa miehen itse ottaa aina yhteyttä ja sopia tapaamisia? Olenko tehnyt virheen olemalla rehellinen ja puhumalla sille suoraan tunteistani yms heti alussa?

104

19709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtää

      skorpionia ja skorpparin luonteenpiirteitä.

      Vaikka saisit skorpparin rinnallesi, niin et kuitenkaan saa häntä omaksi. Skorpioni ei varsinaisesti tarvitse rauhaa tai omaa aikaa muita enemmän, vaan hän tarvitsee vapautta. Se ei tarkoita sitä että hän tekisi mitä huvittaa, vaan että hänen täytyy tehdä se mikä on tarpeellista.

      Skorpionin perusominaisuudet ovat lojaalisuus, luottamus ja kunnioitus.

      Sinä et siihen menehdy että skorppari on poissa eikä ilmoita siitä sinulle. Sitäpaitsi tuo reilu kahden kuukauden tapailu ei ole vielä mitään. Skorppari kyllä ihastuu, mutta vasta sitten kun hän rakastuu sinuun, hän alkaa pysymään rinnallasi. Tässä ajassa tapahtuu paljon virheitä muiden osalta, koska he alkavat vaatia skorpparilta kaikenlaista ja ellei skorppari tanssi heidän pillinsä mukaan, mitä skorppari ei tule koskaan tekemään, niin he lyövät yli ja tekevät jotain peruuttamatonta jota skorppari ei anna enää anteeksi. Eli, sinun tulee kestää tämä lyhyt matka ja osoittaa lojaalisuutesi ja luottamuksesi häntä kohtaan. Vain sillä tavalla saat hänen luottamuksensa ja lojaalisuutensa ja se on se mikä pikkuhiljaa petaa skorpparille paikan sinun rinnallasi.

      Kuten kerroit ja huomasit itsekin, sinulla on kova ikävä häntä. Älä tuhlaa ajatuksiasi raivoon, vaan tuhlaa se ikävääsi ja suruusi ja näe sen asian hyvä puoli.

      Voit puhua siitä toki hänen kanssaan, mutta skorppari on sellainen jolle asioiden tärkeysjärjestys on aina tärkeintä. Se ei ole itsekkyyttä tai hegemoniaa vaan asioiden järjestelemistä diplomatian keinoin.

      Kuten huomaat siitäkin että sinun jättämättä viestittelemättä, hän kuitenkin ajattelee sinua. Huolestu vasta silloin kun sinä et saa viestiä perille ja hän ei vastaa.

      Skorpionilla on muiden mielestä paha taipumus saada ihmiset epävarmoiksi. Se on skorpionin sielullinen vasara joka karkaisee ihmisen mielen puhdistamalla sen kaikesta turhasta ja paljastaen ihmisen todellisen luonteen. Sinä olet mielestäsi nyt löytänyt sen todellisen luonteen, sen että sinä olet ihastunut häneen ja haluat aloittaa suhteen, seurustelun. Tee se täysin selväksi hänelle. Älä pidä mitään sisälläsi vaan tunnusta että haluat teille suhteen ja että sinun mielestäsi nykyinen tilanne ei ole suhdetta. Ellet ole skorpionia jo saanut rinnallesi, niin et ole silloin puhunut todellisesti suoraan.

      • ihmettelevä kaurisnainen

        tuo selvensi tilannetta aika paljon, kiitos vastauksesta, siltä musta nyt tuntuukin.


    • ettäkö ihan...

      ... kaksi kuukautta olette tapailleet? Voi kuule, jos kutsut teidän juttua jonkin asteiseksi seurusteluksi (puhumattakaan rakkaudesta), pitää skorpioni sinua vaan pilkkanaan. Ei kaksi kuukautta ole skorpionille vielä mitään. Ehkä vuoden sisään voi skorpioni alkaa oikeasti rakastumaan. Et ole todellakaan skorpionille oikeaa seuraa, jos noin nopeasti haluat edetä. Hei haloo, 2 KUUKAUTTA olette vasta tapailleet. Toivottavasti et odota liikoja, sillä skorpioni etenee hitaasti mutta varmasti jos ylipäätään edes etenee.

      Yleensä, jos skorpioni tuntee syvää kiintymystä, ihastusmista ja välittämistä toista ihmistä kohtaan, niin kyllähän ilmottaa matkoistaan heti kun on mahdollista, ei sen takia että se on joku velvollisuus, vaan sen takia koska skorpioni haluaa omistautua ja olla lojaali ja oikea ystävä jollekin toiselle. Ja muutenkin skorpioni ottaa kyllä ihan omatoimisesti yhteyttä ja tekee kaiken varmistaakseen että hän on sinulle se ainoa, koska sinä olet hänelle se ainoa... Jos et ole, niin se kyllä käy selväksi, esimerkiksis juuri tällaisellä välinpitämättömyydellä ja epävarmuudella.

      Skorpioni odottaa, tutustuu, ihastuu, välittää, suojelee, rakastuu, on uskollinen... kaikki tämä, jos toinen on sen arvoinen ja jos toinen vastaa skorpionin odotuksia. Kaikki pikasuhteilijat skorppari tykkää heivata roskiin, tai sitten roikuttaa ja härnätä vain kiusaksi.

      • ihmettelevä kaurisnainen

        johtuu varmaan siitä että itselläni ei ole paljon kokemusta parisuhteista, varsinkaan skorpionin kanssa, yksi pitkä parisuhde takana kalamiehen kanssa, joka kyllä jo 2kk tapailun jälkeen sanoi rakastavansa minua ja muutenkin aina puhui kaikesta avoimesti ja aina olin perillä siitä missä mennään, ei tarvinnut elää epätietoisuudessa. Toisaalta en sanoisi että nyt eläisin epätietoisuudessa, koska aina kun oon kysynyt mieheltä niin on vastannut ihan suoraan että on tosissaan mun kanssa ja haluaa vakavamman suhteen, sanoi kyllä kerran että haluaa vaan edetä rauhallisesti. Muutenkin mies kyllä on tosi kiltti joten en usko että tahallaan kiusaa mua niin kuin viestin lopussa väitit. Luulisin että asia on juuri niin kuin ensimmäinen vastaaja sanoi, tarvitsee vaan aikaa, jota sille tietenkin annan, voin kyllä odottaa miten kauan tahansa, pelkäsin vaan aluksi menettää sitä, koska on ihanin mies ketä oon ikinä tavannut ja kaikkea sitä mitä oon aina toivonut mieheltä ja jopa enemmän.


      • kaurisnainen vaan
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        johtuu varmaan siitä että itselläni ei ole paljon kokemusta parisuhteista, varsinkaan skorpionin kanssa, yksi pitkä parisuhde takana kalamiehen kanssa, joka kyllä jo 2kk tapailun jälkeen sanoi rakastavansa minua ja muutenkin aina puhui kaikesta avoimesti ja aina olin perillä siitä missä mennään, ei tarvinnut elää epätietoisuudessa. Toisaalta en sanoisi että nyt eläisin epätietoisuudessa, koska aina kun oon kysynyt mieheltä niin on vastannut ihan suoraan että on tosissaan mun kanssa ja haluaa vakavamman suhteen, sanoi kyllä kerran että haluaa vaan edetä rauhallisesti. Muutenkin mies kyllä on tosi kiltti joten en usko että tahallaan kiusaa mua niin kuin viestin lopussa väitit. Luulisin että asia on juuri niin kuin ensimmäinen vastaaja sanoi, tarvitsee vaan aikaa, jota sille tietenkin annan, voin kyllä odottaa miten kauan tahansa, pelkäsin vaan aluksi menettää sitä, koska on ihanin mies ketä oon ikinä tavannut ja kaikkea sitä mitä oon aina toivonut mieheltä ja jopa enemmän.

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        Kyllä siitä huomaa että on kiinnostunut, halusin vaan tosiaan edetä nopeammin, kuin se, kyllä jaksan odottaa, tuntuu vaan että itse olen rakastumassa siihen. Aika omituista että puhut kaikkien skorppareiden puolesta, et voi tietää mitä muiden päässä liikkuu, puhu vaan omasta puolestasi.


      • elämä on*
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        Totta, skorppari ei rakasta kuin itseään.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        elämä on* kirjoitti:

        Totta, skorppari ei rakasta kuin itseään.

        no ei itsellenikään kävele joka pv vastaan tyyppejä joihin voisin rakastua..


      • vesimiesmies, painuisit
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        jo vittuun tältä palstalta häiritsemästä kunnon ihmisiä!


      • Skorpionmies
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        Väitän toista.
        Rakastuin ensisilmäyksellä 30v sitten.Ja vielä yhdessä.
        Ja toiselle:
        Jos ei rakasta itseään,ei voi rakastaa toistakkaan.


      • skopuneito
        Skorpionmies kirjoitti:

        Väitän toista.
        Rakastuin ensisilmäyksellä 30v sitten.Ja vielä yhdessä.
        Ja toiselle:
        Jos ei rakasta itseään,ei voi rakastaa toistakkaan.

        Kyllä skopu voi rakastua aika piankin, jos oikea ihminen sattuu kohdalle. Ei sitä rakastumista voi päättää, et vasta sitte vuoden päästä...Itse tutustuin Kalat mieheen ja se oli menoa jo ekan kuukauden päästä. Rakastuneena tein kaikin keinoin tunteeni selviksi. Olen äärettömän uskollinen ja rakastuneena vaadin kumppanilta samaa. Harmi vaan kun meidän upea rakkaussuhde hiipui 6 kk:den jälkeen käytännönelämään.


      • ja ihastuminen
        skopuneito kirjoitti:

        Kyllä skopu voi rakastua aika piankin, jos oikea ihminen sattuu kohdalle. Ei sitä rakastumista voi päättää, et vasta sitte vuoden päästä...Itse tutustuin Kalat mieheen ja se oli menoa jo ekan kuukauden päästä. Rakastuneena tein kaikin keinoin tunteeni selviksi. Olen äärettömän uskollinen ja rakastuneena vaadin kumppanilta samaa. Harmi vaan kun meidän upea rakkaussuhde hiipui 6 kk:den jälkeen käytännönelämään.

        ovat aivan eri asioita.

        Ihastuminen voi viedä jalat alta välittömästi, tai sitten syttyä pikkuhiljaa. Sen sijaan rakkautta kasvatetaan ja siihen kasvetaan vasta pitkän ajan kuluttua.

        Kyllä teidän kollegaskorppioneina pitäisi jo tämä asia tietää.


      • rakkaus -
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        koskaan skorpionimiehelle? Epäilen.
        Monta kertaa läheltä seuranneena olen saanut käsityksen että skorpionimies rakastuu vain sellaisiin, jotka saavat hänet kärsimään. Erityisesti tulee mieleen läheinen ystävä, joka lopulta uskalsi irrottautua skorpionistaan, suuren rakkauden kohteestaan, ja löysi hyvän ja kunnollisen miehen, joka uskalsi ilmaista tunteitaan. Nyt on ystävänikin onnellinen, sillä hänkin kaipaasi todellista vastarakkautta ja kukoistaa nyt kuin suloinen puutarha.
        Minun käsitykseni mukaan skorpioni haluaa vain pitää itsellään kaikki ihanat naiset sitoutumatta kehenkään. Kukaan ei ole tarpeeksi hyvä eikä riitä skorpionille. Paitsi nyt kun ystäväni laittoi skorpionin kanssa poikki, tämä yrittää hurmata hänet jälleen, ja kertoo tämän olevan niiiin ihana ja kaikkea muuta mitä ystäväni olisi aikanaan halunnut kuulla. Ei vaan mene perille että se on nyt liian myöhäsitä, ystäväni onneksi kohtasi toisen, jonka kanssa on oikeasti onnellinen.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        rakkaus - kirjoitti:

        koskaan skorpionimiehelle? Epäilen.
        Monta kertaa läheltä seuranneena olen saanut käsityksen että skorpionimies rakastuu vain sellaisiin, jotka saavat hänet kärsimään. Erityisesti tulee mieleen läheinen ystävä, joka lopulta uskalsi irrottautua skorpionistaan, suuren rakkauden kohteestaan, ja löysi hyvän ja kunnollisen miehen, joka uskalsi ilmaista tunteitaan. Nyt on ystävänikin onnellinen, sillä hänkin kaipaasi todellista vastarakkautta ja kukoistaa nyt kuin suloinen puutarha.
        Minun käsitykseni mukaan skorpioni haluaa vain pitää itsellään kaikki ihanat naiset sitoutumatta kehenkään. Kukaan ei ole tarpeeksi hyvä eikä riitä skorpionille. Paitsi nyt kun ystäväni laittoi skorpionin kanssa poikki, tämä yrittää hurmata hänet jälleen, ja kertoo tämän olevan niiiin ihana ja kaikkea muuta mitä ystäväni olisi aikanaan halunnut kuulla. Ei vaan mene perille että se on nyt liian myöhäsitä, ystäväni onneksi kohtasi toisen, jonka kanssa on oikeasti onnellinen.

        toi kuullostaa niin tutulta.. Pitäisikö unohtaa vaan koko tyyppi, saa mut vaan kärsimään omalla välinpitämättömyydellä :'( Mutta toisaalta silloin kun ollaan yhdessä niin on aina niin ihanaa, mutta silti se on minä joka joutuu odottamaan sitä seuraavaa tapaamista ja soittoa :( Toisaalta en sanoisi että kyseinen skorpioni ei osaisi sitoutua, onhan sillä takana monen vuoden suhde, jolloin on tullut asuttuakin yhdessä, kyseessä kuitenkin vielä nuori mies..


      • skopu nainen
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        Puhut järkeviä ja tuo kaikki on aivan totta! Pätee myös skorppari naisen tuntemuksiin ja kohde voi hyvinkin olla skopu mies! Rakastun syvästi vain harvaan, ehkä yhteen ja se on todell aitoa ja tulista ja pitkään harkittua sekä kestävää! Olen valmis odottamaan kauankin, että toinen skorpionimies esim. on valmis kaikella tavalla tähän suhteeseen joka toivon mukaan myös tulee kestämään lopun elämän.. ja se on ikuista rakkautta, ei sitä tuulet kaada eikä myrskyt!


      • Anonyymi
        elämä on* kirjoitti:

        Totta, skorppari ei rakasta kuin itseään.

        Narsistit rakastavat vain itseään... Selväjärkinen ja avosydäminen skorppari KUITENKIN koittaa heikkoa jäätä (Rule #1) Se mikä on luja skorppari vanhempana oli aikoinaan herkkä lapsena. Pidä tämä mielessä.


      • Anonyymi
        kaurisnainen vaan kirjoitti:

        ... kuuta nousevaa, älä skorpionia joka ei ole kiinnostunut. Et eläisi epätietoisuudessa, jos skorpioni haluaisi olla sun kanssa 110%. Vaikka, ei skorpionikaan ole alussa aivan varma kaikesta. Kun skorpioni sitoutuu, hän sitoutuu silloin kunnolla. Siksi skorpioni pelkää sitoutumista. Kuka nyt ei suurta elämänmuutosta pelkäisi? Ne, jotka eivät tajua kuinka iso asia VAKAVA, pitkä parisuhde on.

        Tottakai sinä uskot ensimmäistä vastaajaa, koska hänen mielestään skorpionia kiinnostaa, skorpioni on vain hidas. Ei, kyllä skorpioni näyttää sen jos häntä kiinnostaa eikä jahkaile ja odota, vaikka tykkääkin leikitellä ja on luonnostaankin salaperäinen eikä heti kailota maailmalle kuinka ihana joku nyt taas on.


        ...ainiin, meille skorppareille se rakkaus ei synny parissa kuukaudessa, silloin korkeintaan homman nimi on pelkkä kaveruus tai flirtti. Eli pelkkää menojalan vipattamista, ei mitään vakavaa. Tosissaan olevalta skorpionilta kuulet rakkauden tunnustukset vasta päivien päästä. Ja harvoille skorpioni rakkautensa tunnustaa, koska harvaan skorpioni oikeasti rakastuu. Skorpionin rakkautta kannattaa odottaa, muttei kuitenkaan heti kahden kuukauden jälkeen.. ei kukaan skorpionin maailmassa oikesti RAKASTU kahdessa kuukaudessa, ei mitenkään.

        Oma skorpparini rakastui ensi silmäyksellä, kalana olin hitaampi vaikka olenkin romanttisempi.


    • en oikein tule niiten kans ...

      Suvusta löytyy parikin skorpparia.Eivät yhteyttä pitele,odottavat että HEIHIN otetaan yhteyttä,tuntevat kai itsensä tärkeäksi sillä tavalla.Hankalia selkäänpuukottajia muutenkin,sinuna miettisin pariinkin kertaan.

      • Anonyymi

        Älkää yhtään yleistäkö... tosi lapsellista.


    • awaliin4

      se on miesten normaalia käytöstä,tuskin tuo horoskooppi mitenkään vaikuttaa siihen... jätä se ja ota mielummin sellainen mies joka seisoo sanojensa takana ja tekee mitä sanoo.
      se mies ei oo sun tunteiden arvoinen.

      • ja männyn käpyset

        Höpöhöpöä koko ajatteleminen,että se olisi jotenkin merkistä kiinni!Itse olen skorpioninainen ja en kyllä laita heti horoskooppimerkin piikkiin,jos kaveri ei pidä yhteyttä,se nyt on ihan kaukaa haettua.Se on luonteesta kuule kiinni ja toiset vaan on hitaampia ja jotkutliiankin kärsimättömiä,että menee koko kiinnostus siinä pompottamisessa,kun viestejä sataa kuin vettä ja jos olet töissä,etkä voi vastata,heti kysytään,montako sulla oikein on jne.Ymmärrystä puolin ja toisin.


      • ihmettelevä kaurisnainen

        kyllä itsekin mietin ettei taida tuo mies sopia mulle juuri tuon käytöksen takia, jota en vaan voi katsoa sormien läpi. Ja ihmettelen miksi siedän tollaista, vaikka näen että mies toimii väärin, enkä itse ikinä käyttäytyisi näin kenenkään kohtaan... Mutta jos on muuten mies vaikuttaa niin sopivalta ja ihanalta. Ehkä odotan vielä hetken, ei mulla toisaalta ole kiire mihinkään, vaikka on tää aika piinaava tilanne ja välillä tuntuu että mies ei arvosta/kunnioita yhtään...


      • ihmettelevä kaurisnainen
        ja männyn käpyset kirjoitti:

        Höpöhöpöä koko ajatteleminen,että se olisi jotenkin merkistä kiinni!Itse olen skorpioninainen ja en kyllä laita heti horoskooppimerkin piikkiin,jos kaveri ei pidä yhteyttä,se nyt on ihan kaukaa haettua.Se on luonteesta kuule kiinni ja toiset vaan on hitaampia ja jotkutliiankin kärsimättömiä,että menee koko kiinnostus siinä pompottamisessa,kun viestejä sataa kuin vettä ja jos olet töissä,etkä voi vastata,heti kysytään,montako sulla oikein on jne.Ymmärrystä puolin ja toisin.

        en kyllä lähettele sille viestejä koko ajan, mutta mielestäni jos ollaan jotain sovittu jollekin päivälle ja miehestä ei kuuluukaan mitään niin se ei ole ihan normaalia. Mutta päätin nyt jättää se rauhaan saa tehdä mitä haluaa, ottaa yhteyttä sit jos tulee ikävä.


    • Pettynyt

      Vuosien kokemus skorpparista on seuraava: Skorppari on ihana, mutta se on näyttelyä ja oman edun tavoittelua. Niin kauan hän on ihan sinulle, kun on saanut "imettyä" sinut kuiviin... tunteista ja hmmm.. vähän rahoistakin, jos näin voin sanoa. Sitten kun tulee aika, että haluatkin hänestä jotain, hän ahdistuu ja lähtee selittämättä mitään vuosienkin sopuisan yhteiselon jälkeen.

      En enää ikinä sekaannu skorppariin!!!!

    • vaakaiina

      kuulostaa melko tutulta... en tiedä mitkä on taikatemput joilla skorpparimies saadaan... ehkä heidät pitää saada kiinnostumaan itsestä... jotta ei ota itse yhteyttä.. siitä ne ainakin pitää että niille tekee jonkin huomaavaisen eleen, esim. muistaa jollain pikku jutulla synttärinä tms. Niille puree kaiketi sellainen ettei mene liian lähelle heti, ja varsin jos tunnustaa tunteensa. Jos ne ei ole varmoja, niin ne tekee juuri noin... kokemusta on kahdesta sellaisesta ja aivan sama kuvio periaatteessa. Se on muuten erittäin raskasta elää tuommoisessa epävarmuudessa ja epätoivoisessa tunnemyrskyssä. Jos vain millään pääset siitä irrottautumaan niin irtoa, sillä voisin vaikka ennustaa... että tulee jatkumaan samanlaisena... :o( itse yritän sitä irrottautumista tunnepuolella.

      • vaaoille

        Voisitte joskus antaa sitä pillua.

        Minä olen elämässäni käynyt läpi kaikenlaisia naisia sekä kolme vaakaa. Kaikki muut naiset haluavat harrastaa seksiä niin paljon kuin vain ehtivät ja tekevät myös aloitteet niin ettei meinaa välillä itse ehtiä mukaan. Mutta vaaka pistää jalat ristiin melkein heti ja turha on aloitteitakaan odottaa, aloitteet on vaakojen kohdalla harvinaista herkkua. On ollut kolme syytä. 1- Huono seksi, määrän ollessa ihan kohtalainen, minulta loppui kiinnostus kun mikään neuvo ei mennyt jakeluun. 2- Hyvä perusseksi, mutta mitään uutta ei missään tapauksessa halunnut kokeilla, määrä myös vähäistä, sanomattakin selvää että minulta loppui kiinnostus, sekä kolmantena selvästi liian vähäinen määrä vaikka kokeili, huom. vain kokeili ei ehdottanut kokeilua uudestaan, joitakin temppuja jolloin minulta loppui kiinnostus. Tuo kolmas jolta sain vaaoista parhainta seksiä, mikä oli seuraavaksi parempaan (vesimiesnainen) verrattuna todella huonoa, ei tehnyt aloitetta koskaan ja hän ei todellakaan ollut millään tavalla estoinen.

        Kukaan muista naisista ei ole ollut niin huono seksissä kuin vaakanaiset ja tätä samaa olen kuullut kentältä muiltakin miehiltä.

        Jos ukko ei meinaa kiinnostua niin jalkoja leveämmälle niin varmasti kiinnostuu. Ja turha tulla vaakanaiset kitisemään että miehessä vika, tai että "kyllä minua haluttaa", kummasti on muita naisia seksi kiinnostanut ja leikit on ollut sen mukaisia. Vaakanaiset ovat alkuun innokkaita, mutta sitten into hiipuu ja ainakin minun kanssa suhde sitten loppuukin siihen. Vaakojen kanssa on ollut kaikkein lyhimmät suhteet.


      • hehhee...
        vaaoille kirjoitti:

        Voisitte joskus antaa sitä pillua.

        Minä olen elämässäni käynyt läpi kaikenlaisia naisia sekä kolme vaakaa. Kaikki muut naiset haluavat harrastaa seksiä niin paljon kuin vain ehtivät ja tekevät myös aloitteet niin ettei meinaa välillä itse ehtiä mukaan. Mutta vaaka pistää jalat ristiin melkein heti ja turha on aloitteitakaan odottaa, aloitteet on vaakojen kohdalla harvinaista herkkua. On ollut kolme syytä. 1- Huono seksi, määrän ollessa ihan kohtalainen, minulta loppui kiinnostus kun mikään neuvo ei mennyt jakeluun. 2- Hyvä perusseksi, mutta mitään uutta ei missään tapauksessa halunnut kokeilla, määrä myös vähäistä, sanomattakin selvää että minulta loppui kiinnostus, sekä kolmantena selvästi liian vähäinen määrä vaikka kokeili, huom. vain kokeili ei ehdottanut kokeilua uudestaan, joitakin temppuja jolloin minulta loppui kiinnostus. Tuo kolmas jolta sain vaaoista parhainta seksiä, mikä oli seuraavaksi parempaan (vesimiesnainen) verrattuna todella huonoa, ei tehnyt aloitetta koskaan ja hän ei todellakaan ollut millään tavalla estoinen.

        Kukaan muista naisista ei ole ollut niin huono seksissä kuin vaakanaiset ja tätä samaa olen kuullut kentältä muiltakin miehiltä.

        Jos ukko ei meinaa kiinnostua niin jalkoja leveämmälle niin varmasti kiinnostuu. Ja turha tulla vaakanaiset kitisemään että miehessä vika, tai että "kyllä minua haluttaa", kummasti on muita naisia seksi kiinnostanut ja leikit on ollut sen mukaisia. Vaakanaiset ovat alkuun innokkaita, mutta sitten into hiipuu ja ainakin minun kanssa suhde sitten loppuukin siihen. Vaakojen kanssa on ollut kaikkein lyhimmät suhteet.

        onpas katkeraa tekstiä. vai ei vaakanaiselta irronnut. :D eipä taida johtua naisesta, vaan miehestä. jos ei tunnepuolella pelaa, niin ei sitten muutenkaan. ellei ajattele alapäällä.


      • mitään muuta
        hehhee... kirjoitti:

        onpas katkeraa tekstiä. vai ei vaakanaiselta irronnut. :D eipä taida johtua naisesta, vaan miehestä. jos ei tunnepuolella pelaa, niin ei sitten muutenkaan. ellei ajattele alapäällä.

        ette osaa sanoa. "onpa katkeraa tekstiä", "ei irronnut" "johtuu miehestä" "mies ajattelee tunteettomasti alapäällä" jne.

        Miksi sanot että sanani ovat katkeria kun selvästi käy ilmi etten vaakaa kaipaa koska seksi on huonoa tai sitä ei vaaka halua harrastaa, niin paitsi tietenkin sitä pihtariseksiä, eli lauantaina saunan jälkeen puolituntia pimeässä peiton alla ja lähetyssaarnaaja-asennossa?

        Jos olisin katkera, niin eikö minun pitäisi nimenomaan osoittaa kaipaavani tuollaista huonoa seksiä?

        Sanohan se että miten muiden naisten kanssa juttu pelaa paremmin kuin hyvin, mutta vaakojen kanssa nimenomaan seksielämä ei pelaa?

        Jos sinä väität että minä ajattelen pelkästään alapäällä tai tunnepuoli ei pelaa, tai että asia johtuu minusta, niin sinähän epäsuorasti myös tuomitset 11/12 osan naisista jotka näinollen näyttävät ajattelevan pelkällä alapäällään ja että heillä ei tunnepuoli pelaa. 11/12 naisista osaa ja haluaa harrastaa kunnon seksiä.

        Ei tässä ole kyse ollut mistään muusta parisuhteen elämästä. Kyllä vaakojen kanssa toimeen tulee, mutta se toimii pelkkänä kaverisuhteena, ei parisuhteena. Tajuatko eron, parisuhde - kaverisuhde? Niiden erona on se että toisessa harrastetaan seksiä ja toisessa ei. Ja parisuhteessa mieluummin harrastetaan hyvää seksiä kuin huonoa seksiä.

        Jos en harrastaisi seksiä niin kyllä vaa'an kanssa voisi viettää vaikka parisuhdettakin.


      • Seksi pitää nuorena
        mitään muuta kirjoitti:

        ette osaa sanoa. "onpa katkeraa tekstiä", "ei irronnut" "johtuu miehestä" "mies ajattelee tunteettomasti alapäällä" jne.

        Miksi sanot että sanani ovat katkeria kun selvästi käy ilmi etten vaakaa kaipaa koska seksi on huonoa tai sitä ei vaaka halua harrastaa, niin paitsi tietenkin sitä pihtariseksiä, eli lauantaina saunan jälkeen puolituntia pimeässä peiton alla ja lähetyssaarnaaja-asennossa?

        Jos olisin katkera, niin eikö minun pitäisi nimenomaan osoittaa kaipaavani tuollaista huonoa seksiä?

        Sanohan se että miten muiden naisten kanssa juttu pelaa paremmin kuin hyvin, mutta vaakojen kanssa nimenomaan seksielämä ei pelaa?

        Jos sinä väität että minä ajattelen pelkästään alapäällä tai tunnepuoli ei pelaa, tai että asia johtuu minusta, niin sinähän epäsuorasti myös tuomitset 11/12 osan naisista jotka näinollen näyttävät ajattelevan pelkällä alapäällään ja että heillä ei tunnepuoli pelaa. 11/12 naisista osaa ja haluaa harrastaa kunnon seksiä.

        Ei tässä ole kyse ollut mistään muusta parisuhteen elämästä. Kyllä vaakojen kanssa toimeen tulee, mutta se toimii pelkkänä kaverisuhteena, ei parisuhteena. Tajuatko eron, parisuhde - kaverisuhde? Niiden erona on se että toisessa harrastetaan seksiä ja toisessa ei. Ja parisuhteessa mieluummin harrastetaan hyvää seksiä kuin huonoa seksiä.

        Jos en harrastaisi seksiä niin kyllä vaa'an kanssa voisi viettää vaikka parisuhdettakin.

        Olipa tähän vastattava kun olen vaakanainen 21.10. Seksi on aina ollut se ykkösasia elämässäni, monenlainen seksi. Mutta ei kenen kanssa tahansa. Olen erittäin valikoiva sen oikean kemian kanssa, joka antaa suurimman nautinnon eli vaginaorgasmin. Kemian tulee olla niin sponttaania, että se syttyy juuri sillä hetkellä kun näen ihmisen tai kosketan tai hipaisen häntä. Se sähkön määrä kertoo kaiken ja on suoraan verrannollinen siihen miltä seksi hänen kanssaan voisi tuntua. Kolme pitkää suhdetta näitä olen kokenut. Mitään muuta en enää haluakkaan. Olen vihdoinkin kokeillut yhden illan juttuja, jotta tietäisin mitä ne tarkoittavat ja nehän eivät tarkoita yhtään mitään muuta kuin kiva kiva, kyllä meidän libidot ovat kertakaikkiaan erilaisia. No tosi kivoja miehiä, sinänsä ihania ovat olleet. Itse en vaan syty tarpeeksi kun kemiaa ei ole "tarpeeksi".


    • .....

      kyllähän se niin on että skorpionit eivät tiedä mitä on vastavuoroisuus, eivät pidä yhteyttä, eivät omalta osaltaan rakenna eteenpäin juttua. Mielestäni on myös älytöntä ajatella, että skorpioni ensin tarkkailee sivusta tilannetta ja katsoo onko toinen tarpeeksi hyvä, kunnes voi itse antaa jotain orastavalle jutulle.

      myös huomattavan osa muu merkeistä ovat luotettavia, rakastavia, syvällisiä ja vakiintuvat, kun löytävät itselleen mieluisan henkilön. aivan kuten skorpionitkin. mutta sen lisäksi osaavat myös näyttää tunteensa, pitää yhteyttä,ja antavat itsestäkin toiselle jotain vaikka ei ole vielä täyttä varmuutta mihin juttu johtaa.

      ja kyllä, skorpionit priorisoivat, käyttävät aikansa ainoastaan siihen mikä on heidän edun mukaista. skorpionit ovat melko kylmiä ja epäempaattisia. eivät ilmoita esimerkiksi menoistaan koska eivät osaa ajatella asiaa toisen ihmisen kannalta ja jos heille ilmoittamisesta ei ole mitään etua, eivät sitä todellakaan tee vaan sen takia että toiselle tulisi parempi mieli.

      minullakin ihan hyvin alkanut juttu skorpionin kanssa, mutta kun ei toinen osaa pitää vastavuoroista yhteyttä niin en ala roikkumaankaan. Hänen pitämisensä näkyi sanoissa, kun sitä kysyi, mutta ei teoissa.

      • kylmyys

        sopii kyllä vesimieheen, ei skorpioniin.

        Skorpionit priorisoivat sen mikä on edunmukaista.

        Se ei ole sama asia kuin mitä sinä yrität valehdella että asia olisi skorpionin oman edunmukaista.

        Edunmukainen ja oman edunmukainen on kaksi aivan eri asiaa.

        Tuo oman edunmukaisuus sopii vesimieheen joka on kauppias. Skorpioniin se ei sovi. Vesimiehet ovat oikea narstistin arkkityyppi.


      • ihmettelevä kaurisnainen

        Eli tarkoittaako nämä kaikki teidän viestit että peli on menetetty? Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joko jättää mies tai sitten jäädä roikkumaan? 3kk tässä on nyt mennyt.

        Mies erosi ennen kuin ruvettiin tapailemaan ja sanoi että haluaa edetä hitaasti, minä sitten kerroin heti alussa että tykkään siitä paljon ja kehuin sitä yms, eli tein ilmeisesti virheen kun olin liian innokas, vaikka en kuitenkaan ihan roikkunut siinä (en soitellu/tekstaillu koko ajan, lähinnä olin innoissani kun nähtiin).

        Nyt sitten itsellänikin meni fiilikset ja olin aika etäinen kun nähtiin, siinä se sitten "valitteli" miks en antanut sille pusua. Ehkä tuo taktiikka sitten toimisi? En jaksa itsekään "roikkua" ihmisessä joka ei itse näytä tunteitaan. Jos musta ei kuulu ihan yhdenkin päivän aikana mitään hän lähettää kyllä tekstarin ja kyselee kuulumisia, eli yhteyttä pidetään joka pv, mut lähinnä tekstaillen ja mesessä, hän ei ikinä soita, ainoastaan sinä pv:nä kun pitää nähdä niin soittaa ja sovitaan tarkempi aika, mutta muuten ei, kun mä soitan kun haluan vaan kuulla sen ääntä ja jutella normaalisti niin ei yleensä vastaa, eikä soita takaisin, lähettää ehkä tekstarin, jos sitäkään, kun kysyn että miksei vastannut niin sanoo että ei pystynyt jostain syystä ja pyytää anteeksi ettei soittanut takaisin. Sanoo että haluaa mun kanssa olla yhdessä kun kysyn, mutta silti käyttäytyy tollei.

        Eihän kaikki skorpparit voi olla tollaisia. Mutta minkälaisten naisten kanssa ne on sitten "normaaleja"? Sellaisten vaikeasti tavoiteltavien vai? No itse en ollut ja nyt ei sille voi enää mitään, mutta voiko enää tehdä mitään suhteen pelastamiseksi?? Tai eihän me edes seurustella vielä, että tapailuksi vaan voi sanoa...Harmittaa niin paljon ja sanoinkin sille suorat sanat, että se ei tod. ole ainoa joka haluaa (?) mua tapailla, että on muitakin, mikä on totta - ei mitään tehoa. En tajua mitä se musta oikein hakee??? Seksiäkö vaan? Päätin etten sitäkään sen kanssa enää harrasta, kun tulee ihan hyväksi käytetty olo, koska itse harrastan seksiä vaan suhteessa, jossa välitetään, eikä olla vaan kavereita. Tehdään me muutakin, käydään syömässä, leffassa, jutellaan monista asioista, mutta ihmetyttää tuo tunteettomuus, etäisyys, yms.


      • simsalapim123
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        Eli tarkoittaako nämä kaikki teidän viestit että peli on menetetty? Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joko jättää mies tai sitten jäädä roikkumaan? 3kk tässä on nyt mennyt.

        Mies erosi ennen kuin ruvettiin tapailemaan ja sanoi että haluaa edetä hitaasti, minä sitten kerroin heti alussa että tykkään siitä paljon ja kehuin sitä yms, eli tein ilmeisesti virheen kun olin liian innokas, vaikka en kuitenkaan ihan roikkunut siinä (en soitellu/tekstaillu koko ajan, lähinnä olin innoissani kun nähtiin).

        Nyt sitten itsellänikin meni fiilikset ja olin aika etäinen kun nähtiin, siinä se sitten "valitteli" miks en antanut sille pusua. Ehkä tuo taktiikka sitten toimisi? En jaksa itsekään "roikkua" ihmisessä joka ei itse näytä tunteitaan. Jos musta ei kuulu ihan yhdenkin päivän aikana mitään hän lähettää kyllä tekstarin ja kyselee kuulumisia, eli yhteyttä pidetään joka pv, mut lähinnä tekstaillen ja mesessä, hän ei ikinä soita, ainoastaan sinä pv:nä kun pitää nähdä niin soittaa ja sovitaan tarkempi aika, mutta muuten ei, kun mä soitan kun haluan vaan kuulla sen ääntä ja jutella normaalisti niin ei yleensä vastaa, eikä soita takaisin, lähettää ehkä tekstarin, jos sitäkään, kun kysyn että miksei vastannut niin sanoo että ei pystynyt jostain syystä ja pyytää anteeksi ettei soittanut takaisin. Sanoo että haluaa mun kanssa olla yhdessä kun kysyn, mutta silti käyttäytyy tollei.

        Eihän kaikki skorpparit voi olla tollaisia. Mutta minkälaisten naisten kanssa ne on sitten "normaaleja"? Sellaisten vaikeasti tavoiteltavien vai? No itse en ollut ja nyt ei sille voi enää mitään, mutta voiko enää tehdä mitään suhteen pelastamiseksi?? Tai eihän me edes seurustella vielä, että tapailuksi vaan voi sanoa...Harmittaa niin paljon ja sanoinkin sille suorat sanat, että se ei tod. ole ainoa joka haluaa (?) mua tapailla, että on muitakin, mikä on totta - ei mitään tehoa. En tajua mitä se musta oikein hakee??? Seksiäkö vaan? Päätin etten sitäkään sen kanssa enää harrasta, kun tulee ihan hyväksi käytetty olo, koska itse harrastan seksiä vaan suhteessa, jossa välitetään, eikä olla vaan kavereita. Tehdään me muutakin, käydään syömässä, leffassa, jutellaan monista asioista, mutta ihmetyttää tuo tunteettomuus, etäisyys, yms.

        muhun skorpparimies suorastaan ripustautui ja halusi heti muuttaa yhteen jne kun olin itse se jarruttaja joka teki ohareita ja ei ehtinyt reffeille yms... Niin ehkä se nyt vaan on ihmisestä eikä siitä horoskooppimerkistä kiinni ;)


    • kyllä

      Skorpion vm53. Tiiän et oon ollu hankala mut oinaan kanssa tulin toimeen 22v. pax vo piscum. Dont worry:). ihan vahingossa osuin tänne sivulle. SORRY!

    • anna sen itse ottaa yhteyttä tee itsestäsi vähän
      salaperäisempi niin herätät huomion itseesi jos teillä kemiat kohtaa ps.itse skorppari mies

      • ihmettelevä kaurisnainen

        no noin oonkin tehnyt, ja muutenkin ollut viime aikoina niin kiireinen etten edes ehtinyt "roikkua" siinä. Nyt menee kyl loistavasti, johtuu ilmeisesti siitä että oon alkanut ymmärtämään sitä ja kun alussa olin niin epävarma että onko mies tosissaan ja halusin ehkä aika paljon olla yhteydessä kun ei olla näkemässä, nyt sitten tiedän (käytöksestä huomaa ja mies on puhunutkin) että se välittää ja on tosissaan niin keskityn vaan omaan elämääni ja sit kun nähdään (n.2 krt/vko)niin sitten ollaan kunnolla yhdessä ja on kyllä tosi ihanaa, kemiat kyllä kohtaa loistavasti :)


    • minä*******

      Ihan on tosiaan kuin minun elämästäni. Samanlaista touhua skorpparimiehen kanssa. Ei mitään tietoa missä mennään ja ne katoamiset tosiaan....laittaa miettimään. Ettei vaan olis sama mies??

      • ihmettelevä kaurisnainen

        siis nyt n.5kk ollaan tapailtu eikä tää juttu etene mihinkään. Ja oon kysynyt et haluaako tästä mtn, sanoo että haluaa, mutta edelleen käyttäytyy samalla tavalla, yhteyttä kyllä pitää, mutta käyttäytyy kuin oltais vaan jotain kavereita ja haluan enemmän, oon puhunutkin sille monta krtaa. Jos vaan sanois ettei halua mun kanssa mitään niin olis helpompi jättää se... Hmm mistä päin sitten olet? Tuskinpa sama, kun näitä juttuja täältä lukee niin tuntuu että moni skorpioni on tuollainen.. :/


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        siis nyt n.5kk ollaan tapailtu eikä tää juttu etene mihinkään. Ja oon kysynyt et haluaako tästä mtn, sanoo että haluaa, mutta edelleen käyttäytyy samalla tavalla, yhteyttä kyllä pitää, mutta käyttäytyy kuin oltais vaan jotain kavereita ja haluan enemmän, oon puhunutkin sille monta krtaa. Jos vaan sanois ettei halua mun kanssa mitään niin olis helpompi jättää se... Hmm mistä päin sitten olet? Tuskinpa sama, kun näitä juttuja täältä lukee niin tuntuu että moni skorpioni on tuollainen.. :/

        että oma versioni skorpparimiehestä on kyllä ihan päin vastainen...4kk seurustelua takana ja homma lähti vauhdilla käyntiin, on melkoisen takertuvainenkin tapaus, tuntuu ettei mikään riitä sille, tahtoo koko ajan vaan enemmän ja enemmän kun itse ottaisin mielellään ehkä vähän rauhallisemmin.Mun skopu on oikea "kaikki tai ei mitään"- tyyppi. Miten usein näette sitten? Ja mihin haluaisit suhteenne etenevän? Ja onko se siis nyt sun mielestä vain "kaverillista" hengailua vai miten?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        että oma versioni skorpparimiehestä on kyllä ihan päin vastainen...4kk seurustelua takana ja homma lähti vauhdilla käyntiin, on melkoisen takertuvainenkin tapaus, tuntuu ettei mikään riitä sille, tahtoo koko ajan vaan enemmän ja enemmän kun itse ottaisin mielellään ehkä vähän rauhallisemmin.Mun skopu on oikea "kaikki tai ei mitään"- tyyppi. Miten usein näette sitten? Ja mihin haluaisit suhteenne etenevän? Ja onko se siis nyt sun mielestä vain "kaverillista" hengailua vai miten?

        no itse kyllä ottaisin tollaisen, joka olisi mieluummin takertuvainen, olisi ihanaa jos mies haluaisi vaan nähdä koko ajan,soittaisi yms. Tämä mies vaikuttaa siltä ettei sitä kiinnosta, jättäisin sen heti jos se vaan sanoisi ettei ole oikeasti kiinnostunut, kun olen kysynytkin monta kertaa, mutta kun väittää että on kiinnostunut ja haluaa olla mun kanssa, ei silti olla yhdessä, vaan se pitää itseään näköjään sinkkuna edelleen. Haluaisin seurustella sen kanssa, mutta sille näköjään sopii tuollainen muuten vaan hengailu. Nähdään keskimäärin kerran viikossa, korkeintaan 2 ja välillä on ollut 2kin vkoa taukoa, kun se oli niin kiireinen :/ Ärsyttää kun toinen on niin etäinen ja välinpitämätön, kun soitan niin harvemmin edes vastaa, nykyään kyl vastaa useammin kun valitin asiasta (väitti aina et puhelin on äänettömänä ??!! tai ei ehtinyt/pystynyt vastaamaan..). Eli oikeastaan ainoa hyvä keino ollan sen kanssa yhteydessä on mennä nettiin, mikä on mun mielestä ihan naurettavaa!! Itselläni on tunteita sitä kohtaan ja oikesti kärsin tässä tilanteessa. Kaikki vaan sanoo että menisin tapailemaan vaan muita (halukkaita olisi jopa muutama), mutta en halua sen selän takana tapailla ketään ja kun toivon vielä että tästä tulisi jotain, ihan turhaan näköjään. Sitten kun nähdään niin se vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta mun asioista, mutta on koko ajan sellainen olo että olisin sille vaan joku kaveri, harvemmin kehuu mua tai oma-aloitteisesti suutelee/halailee, näissä asioissa mä yleensä teen aloitteen. En ymmärrä miksei se voi sanoa suoraan ettei halua musta mitään, paitsi ehkä seksiä,miksi kiduttaa ja uskotella jotain :/ Ei mua haittais jos se ei oliskaan kiinnostunut mut kunhan päästäisi mut sitten menemään.


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        no itse kyllä ottaisin tollaisen, joka olisi mieluummin takertuvainen, olisi ihanaa jos mies haluaisi vaan nähdä koko ajan,soittaisi yms. Tämä mies vaikuttaa siltä ettei sitä kiinnosta, jättäisin sen heti jos se vaan sanoisi ettei ole oikeasti kiinnostunut, kun olen kysynytkin monta kertaa, mutta kun väittää että on kiinnostunut ja haluaa olla mun kanssa, ei silti olla yhdessä, vaan se pitää itseään näköjään sinkkuna edelleen. Haluaisin seurustella sen kanssa, mutta sille näköjään sopii tuollainen muuten vaan hengailu. Nähdään keskimäärin kerran viikossa, korkeintaan 2 ja välillä on ollut 2kin vkoa taukoa, kun se oli niin kiireinen :/ Ärsyttää kun toinen on niin etäinen ja välinpitämätön, kun soitan niin harvemmin edes vastaa, nykyään kyl vastaa useammin kun valitin asiasta (väitti aina et puhelin on äänettömänä ??!! tai ei ehtinyt/pystynyt vastaamaan..). Eli oikeastaan ainoa hyvä keino ollan sen kanssa yhteydessä on mennä nettiin, mikä on mun mielestä ihan naurettavaa!! Itselläni on tunteita sitä kohtaan ja oikesti kärsin tässä tilanteessa. Kaikki vaan sanoo että menisin tapailemaan vaan muita (halukkaita olisi jopa muutama), mutta en halua sen selän takana tapailla ketään ja kun toivon vielä että tästä tulisi jotain, ihan turhaan näköjään. Sitten kun nähdään niin se vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta mun asioista, mutta on koko ajan sellainen olo että olisin sille vaan joku kaveri, harvemmin kehuu mua tai oma-aloitteisesti suutelee/halailee, näissä asioissa mä yleensä teen aloitteen. En ymmärrä miksei se voi sanoa suoraan ettei halua musta mitään, paitsi ehkä seksiä,miksi kiduttaa ja uskotella jotain :/ Ei mua haittais jos se ei oliskaan kiinnostunut mut kunhan päästäisi mut sitten menemään.

        kuulostaa kyllä niin päin vastaiselta kun tuo mun tapaus...Uskaltaisitkohan itse vähän "näpäyttää" sitä? Et ota yhteyttä, olisit yhtä etäinen kuin hän itse? Itse hajoaisin kyllä tuossa tilanteessa täysin, jos kerta " haluaa olla mun kanssa vaan ei yhdessä" ? Mitä se tarkottaa muka...Uiskentelisin pois saman tien :/


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        kuulostaa kyllä niin päin vastaiselta kun tuo mun tapaus...Uskaltaisitkohan itse vähän "näpäyttää" sitä? Et ota yhteyttä, olisit yhtä etäinen kuin hän itse? Itse hajoaisin kyllä tuossa tilanteessa täysin, jos kerta " haluaa olla mun kanssa vaan ei yhdessä" ? Mitä se tarkottaa muka...Uiskentelisin pois saman tien :/

        No oon tehnyt noin joskus, ollut etäinen, ei se kyl hirveästi auttanut, otti kyllä yhteyttä, mutta eipä niitä tunteita silti näkynyt missään. Ei kai tässä oo enää mitään järkeä :/


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        No oon tehnyt noin joskus, ollut etäinen, ei se kyl hirveästi auttanut, otti kyllä yhteyttä, mutta eipä niitä tunteita silti näkynyt missään. Ei kai tässä oo enää mitään järkeä :/

        hänen taustoistaan tai suhdehistoriastaan paljon?koskapa on hyvin mahdollista, ettei se uskalla "heittäytyä" jos on paljon sydänsuruja kokenut? Silloin ne on tosi varuillaan ja kyynisiä ja epäilee kaikkea ja kaikkia koko ajan.... Ja vaikeus piilee siinä, että se ei välttämättä kyllä kerro sulle ko. asioita vaan testailee sua että miten kauan jaksat sen kanssa :/ Muakin testataan koko ajan ihme jutuilla joista osalle nauran ja osalle suutun...


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        hänen taustoistaan tai suhdehistoriastaan paljon?koskapa on hyvin mahdollista, ettei se uskalla "heittäytyä" jos on paljon sydänsuruja kokenut? Silloin ne on tosi varuillaan ja kyynisiä ja epäilee kaikkea ja kaikkia koko ajan.... Ja vaikeus piilee siinä, että se ei välttämättä kyllä kerro sulle ko. asioita vaan testailee sua että miten kauan jaksat sen kanssa :/ Muakin testataan koko ajan ihme jutuilla joista osalle nauran ja osalle suutun...

        no tiedän sen että se erosi juuri ennen kuin tutustuttiin pitkästä suhteesta, eron syynä oli kuulemma se että suhteesta tuli vaan joku kaverisuhde.. Mut oli miten oli ei tuo ole reilua ja en ymmärrä miksei voi sanoa asioita suoraan, varsinkin kun olen itse puhunut sille suoraan kaikesta jo monta kertaa ja antanut ymmärtää että on ok jos erotaan jos se ei ole kiinnostunut...


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        no tiedän sen että se erosi juuri ennen kuin tutustuttiin pitkästä suhteesta, eron syynä oli kuulemma se että suhteesta tuli vaan joku kaverisuhde.. Mut oli miten oli ei tuo ole reilua ja en ymmärrä miksei voi sanoa asioita suoraan, varsinkin kun olen itse puhunut sille suoraan kaikesta jo monta kertaa ja antanut ymmärtää että on ok jos erotaan jos se ei ole kiinnostunut...

        se vastaa sulle kun sanot että on muka ok erota? Mä jos sanoisin noin niin tulis tyyliin kirveestä päähän ja vittuilu ei loppuisi ikinä....


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        se vastaa sulle kun sanot että on muka ok erota? Mä jos sanoisin noin niin tulis tyyliin kirveestä päähän ja vittuilu ei loppuisi ikinä....

        sanoo että kyllä haluaa jatkaa.. hehee


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        sanoo että kyllä haluaa jatkaa.. hehee

        sä ilmi selvästikään et voi kovin hyvin sen kanssa joten ihan miten se sun pää kestää... :/ Minkä ikäisiä olette?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        sä ilmi selvästikään et voi kovin hyvin sen kanssa joten ihan miten se sun pää kestää... :/ Minkä ikäisiä olette?

        nyt se sai sanotuksi ettei ehkä kannata enää nähdä kun tää on niin hankalaa, vaikka se itse tekee kaiken aina niin hankalaksi, ei voi ymmärtää.. Ollaan jo reilusti yli parikymppisiä, joten kyllä ihmetyttää tuo miehen käytös kun ei ihan pikku poika enää ole..


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        nyt se sai sanotuksi ettei ehkä kannata enää nähdä kun tää on niin hankalaa, vaikka se itse tekee kaiken aina niin hankalaksi, ei voi ymmärtää.. Ollaan jo reilusti yli parikymppisiä, joten kyllä ihmetyttää tuo miehen käytös kun ei ihan pikku poika enää ole..

        se sut jätti?...:( Kuule anna sitten mennä jos oikeesti on noin vaikeeta...Saat vielä jonkun joka tietää mitä tahtoo eikä tartte häröillä pitkin? Anne sen Urpon mennä....


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        se sut jätti?...:( Kuule anna sitten mennä jos oikeesti on noin vaikeeta...Saat vielä jonkun joka tietää mitä tahtoo eikä tartte häröillä pitkin? Anne sen Urpon mennä....

        ei nyt varsinaisesti jättänyt, sovittiin et nähdään vielä kerran ja selvitetään asiat, mut en kyl enää jaksaa kattoa, sen verran ihme touhua, kaverit käski jättää se jo aikoja sitten ja mä vaan jaksoin uskoa että kyllä tämä tästä, tyhmä kun olin. Mut haluan viel nähdä kerran ja selvittää asiat kasvotusten, ettei jää mitään epäselvää, mut ainakin opin tästä jotain ja oon varovaisempi jatkossa..


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        ei nyt varsinaisesti jättänyt, sovittiin et nähdään vielä kerran ja selvitetään asiat, mut en kyl enää jaksaa kattoa, sen verran ihme touhua, kaverit käski jättää se jo aikoja sitten ja mä vaan jaksoin uskoa että kyllä tämä tästä, tyhmä kun olin. Mut haluan viel nähdä kerran ja selvittää asiat kasvotusten, ettei jää mitään epäselvää, mut ainakin opin tästä jotain ja oon varovaisempi jatkossa..

        mitä sanoa tuohon...Mutta on loistavaa että saat sen tulemaan kasvotusten selvittämään asiat :) Tarkoittaa että se tykkää kyllä sinusta, muuten ei tulis sinne päinkään :) Tsemppiä ja kerrothan miten käy? :)


      • ihmettelevä kaurisnainen..
        Kalat36nainen kirjoitti:

        mitä sanoa tuohon...Mutta on loistavaa että saat sen tulemaan kasvotusten selvittämään asiat :) Tarkoittaa että se tykkää kyllä sinusta, muuten ei tulis sinne päinkään :) Tsemppiä ja kerrothan miten käy? :)

        en tiedä tosta, jos tykkäis se näkyis myös muussa toiminnassa, en vaan jaksa tapailla kylmää ja välinpitämätöntä miestä, ja vielä sanotaan kauriista että on kylmiä, meiän suhteessa kyllä se on ollut minä joka niitä tunteita näyttänyt, ärsyttää kun mä oon aina aloitteen tekijä joka asiassa.


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen.. kirjoitti:

        en tiedä tosta, jos tykkäis se näkyis myös muussa toiminnassa, en vaan jaksa tapailla kylmää ja välinpitämätöntä miestä, ja vielä sanotaan kauriista että on kylmiä, meiän suhteessa kyllä se on ollut minä joka niitä tunteita näyttänyt, ärsyttää kun mä oon aina aloitteen tekijä joka asiassa.

        jos tuntuu että voit sen kanssa vaan huonosti koko ajan ja ettei se muutu niin suotta kai itseäs hajotat? Tosi harmi kyllä... Kokemuksia muista merkeistä, kivempia? :)


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        jos tuntuu että voit sen kanssa vaan huonosti koko ajan ja ettei se muutu niin suotta kai itseäs hajotat? Tosi harmi kyllä... Kokemuksia muista merkeistä, kivempia? :)

        ei tässä oo kyl mitään järkeä.. Mutta kun tykkää toisesta niin paljon,tosin sen käytös kyllä alkaa jo vaikuttaa noihin tunteisiinkin.. No kalamiehen kanssa joskus seurustelin ja oli just sellainen kun haluankin, piti hyvin yhteyttä,soitteli vaan koko ajan ja lähetti romanttisia tekstareita, puhui paljon tunteista, tiesin aina että musta välitetään ja rakastetaan, se oli ihanaa aikaa, erottiin kuitenkin muista syystä.. Myös yhdestä toisesta skorpparista samanlaisia kokemuksia, mies ei lopulta halunnut mun kanssa mitään, mutta ilmoitti sen sentään ihan itse, nykyään ollaan kavereita. Neitsyen kanssa oli jotain juttua, ehkä maamerkkien kanssa tulisin parhaiten toimeen kun ollaan niin samanlaisia ja ymmärretään tosiamme, mutta tykkään vaan vesimerkkien tunteellisuudesta niin paljon että oon jäänyt koukkuun, yksikin kalamies on nyt kiinnostunut ja pyytänyt treffeille.. :)


      • minä******
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        siis nyt n.5kk ollaan tapailtu eikä tää juttu etene mihinkään. Ja oon kysynyt et haluaako tästä mtn, sanoo että haluaa, mutta edelleen käyttäytyy samalla tavalla, yhteyttä kyllä pitää, mutta käyttäytyy kuin oltais vaan jotain kavereita ja haluan enemmän, oon puhunutkin sille monta krtaa. Jos vaan sanois ettei halua mun kanssa mitään niin olis helpompi jättää se... Hmm mistä päin sitten olet? Tuskinpa sama, kun näitä juttuja täältä lukee niin tuntuu että moni skorpioni on tuollainen.. :/

        No ei taida olla sam mies kyseessä, mutta niin tuttua kaikki, mitä tossa alempanakin kirjoitat. Mulla kans kohta pää hajoaa sen miehen kanssa, mut mä tykkään siitä ihan helvetisti, enkä tiedä mitä teen. Ottaa niin päähän kaikki,kun ei yhtään tiedä missä mennään ja sitte jos kysyy,niin se sanoo,että haluaa olla ja sit kuitenkin tekee niitä katoamistemppuja ja ohareita. Tää on ihan persiistä....


      • Kalat36nainen
        minä****** kirjoitti:

        No ei taida olla sam mies kyseessä, mutta niin tuttua kaikki, mitä tossa alempanakin kirjoitat. Mulla kans kohta pää hajoaa sen miehen kanssa, mut mä tykkään siitä ihan helvetisti, enkä tiedä mitä teen. Ottaa niin päähän kaikki,kun ei yhtään tiedä missä mennään ja sitte jos kysyy,niin se sanoo,että haluaa olla ja sit kuitenkin tekee niitä katoamistemppuja ja ohareita. Tää on ihan persiistä....

        Kertoisitko tarkemmin? Onko se siis hiljaa vaikka viikon tai yms ja ilmestyy taas vai mitä ihmettä?? Ei saavu tapaamisiin?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        Kertoisitko tarkemmin? Onko se siis hiljaa vaikka viikon tai yms ja ilmestyy taas vai mitä ihmettä?? Ei saavu tapaamisiin?

        sovittiin et nähään joku pv ja mennään vaikka syömään, sitten miehestä ei kuulu koko pvnä mitään, itse en ota edes yhteyttä koska tiiän ettei se vastaa puhelimeen ja haluan sen ottavan oma-aloitteisesti yhteyttä, mutta kun ei ota. Sitten seur. pvnä kyselen että mikä on homman nimi, niin ei kuulemma ehtinyt, mut ei sit voinut ilmoittaa!! Sanoo no ei sustakaan kuulunu mtn, just, ai mun pitäs aina ottaa yhteyttä. Katoamistemput lähinnä mulla sellaisia että ei ota yhteyttä esim. pariin päivään, itse olen tottunut että jos edes tapailen (seurustelusta puhumattakaan) niin joka pv soitellaan/tekstaillaan, mies saattaa olla esim. mesessä mutta ei tule edes juttelee, soittaa tai lähettää viestiä en edes halua edellä mainitusta syystä. Siis nyt vasta tajusin miten tyhmä oon ollut!! Raivostuttaa niin et voisin kuristaa sen!


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        sovittiin et nähään joku pv ja mennään vaikka syömään, sitten miehestä ei kuulu koko pvnä mitään, itse en ota edes yhteyttä koska tiiän ettei se vastaa puhelimeen ja haluan sen ottavan oma-aloitteisesti yhteyttä, mutta kun ei ota. Sitten seur. pvnä kyselen että mikä on homman nimi, niin ei kuulemma ehtinyt, mut ei sit voinut ilmoittaa!! Sanoo no ei sustakaan kuulunu mtn, just, ai mun pitäs aina ottaa yhteyttä. Katoamistemput lähinnä mulla sellaisia että ei ota yhteyttä esim. pariin päivään, itse olen tottunut että jos edes tapailen (seurustelusta puhumattakaan) niin joka pv soitellaan/tekstaillaan, mies saattaa olla esim. mesessä mutta ei tule edes juttelee, soittaa tai lähettää viestiä en edes halua edellä mainitusta syystä. Siis nyt vasta tajusin miten tyhmä oon ollut!! Raivostuttaa niin et voisin kuristaa sen!

        tyhmä ole ollut, eihän ihmisitä ikinä tiedä minkälaisia ne on kun niiden kanssa ryhtyy suhteeseen.... :) Mulla ei kyllä ole ( vielä ainakaan ) kokemusta noista katoamistempuista oman skopuni kanssa, ihan päin vastoin....Jos oon hiljaa esim. päivällä niin jo soittaa kyllä illalla perään että miksi ei musta ole kuulunut koko päivänä?? Mutta toisaalta, se kaipaa myös omaa tilaa tosi paljon, joten en ole koko ajan siinä puhelimessa roikkumassa...Annan sen vain olla sillon tällöin. Kannattaa tsekata se kalapoika, se jos toimii niin siitä saat kyllä paljon tunnetta ja varmaa sitoutumista matkaan :D Me kalat ei olla mitään juupas-eipäs-tyyppejä...Tai mä en ainakaan ole silloin kun on tunteet pelissä.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        tyhmä ole ollut, eihän ihmisitä ikinä tiedä minkälaisia ne on kun niiden kanssa ryhtyy suhteeseen.... :) Mulla ei kyllä ole ( vielä ainakaan ) kokemusta noista katoamistempuista oman skopuni kanssa, ihan päin vastoin....Jos oon hiljaa esim. päivällä niin jo soittaa kyllä illalla perään että miksi ei musta ole kuulunut koko päivänä?? Mutta toisaalta, se kaipaa myös omaa tilaa tosi paljon, joten en ole koko ajan siinä puhelimessa roikkumassa...Annan sen vain olla sillon tällöin. Kannattaa tsekata se kalapoika, se jos toimii niin siitä saat kyllä paljon tunnetta ja varmaa sitoutumista matkaan :D Me kalat ei olla mitään juupas-eipäs-tyyppejä...Tai mä en ainakaan ole silloin kun on tunteet pelissä.

        niin uskon, koska on ihan positiivisia kokemuksia kalamiehestä... Nyt tuo skorpioni ilmoitti että ei halua nyt seurustella kenenkään kanssa, ihme kun ei voinut aikaisemmin sanoa ja pari valitusta tullut mun käytöksestä, tosin mielestäni sillä ei ole kyllä varaa valittaa kun itse käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, mutta nähdään vielä ja jutellaan, kun halusin lopettaa tän kasvotusten eikä puhelimitse. Vieläkin on kova ikävä vaikka vihainen olenkin, no kai se siitä :/


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        niin uskon, koska on ihan positiivisia kokemuksia kalamiehestä... Nyt tuo skorpioni ilmoitti että ei halua nyt seurustella kenenkään kanssa, ihme kun ei voinut aikaisemmin sanoa ja pari valitusta tullut mun käytöksestä, tosin mielestäni sillä ei ole kyllä varaa valittaa kun itse käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, mutta nähdään vielä ja jutellaan, kun halusin lopettaa tän kasvotusten eikä puhelimitse. Vieläkin on kova ikävä vaikka vihainen olenkin, no kai se siitä :/

        :( Mutta luulen että oman itsesi kannalta kai parempi näin, nyt ainakin tiedät missä mennään ja kun ikävöinti aikanaan loppuu, niin pääset jatkamaan elämääsi...?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        :( Mutta luulen että oman itsesi kannalta kai parempi näin, nyt ainakin tiedät missä mennään ja kun ikävöinti aikanaan loppuu, niin pääset jatkamaan elämääsi...?

        eiköhän tää tästä.. nyt tosin mies ilmoitti että silläkin on ikävä, et saa nähdä pääsenkö siitä vielä helposti eroon ..:D


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        eiköhän tää tästä.. nyt tosin mies ilmoitti että silläkin on ikävä, et saa nähdä pääsenkö siitä vielä helposti eroon ..:D

        vai niin hän ilmoitti? :D Että ei sitten päästettäkään irti ihan noin vaan...


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        vai niin hän ilmoitti? :D Että ei sitten päästettäkään irti ihan noin vaan...

        ei taida itsekään tietää mitä haluaa.. mutta oon jo sopinut treffit kalamiehen kanssa, ei nyt jaksa odottaa mitä tuo skorppari nyt päättää..


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        ei taida itsekään tietää mitä haluaa.. mutta oon jo sopinut treffit kalamiehen kanssa, ei nyt jaksa odottaa mitä tuo skorppari nyt päättää..

        just noin :D Elät ainakin omaa elämääs sen aikaa kun herra skopu pähkäilee :) Pidä tosi hauskaa treffeillä ja tsemppiä ja toivottavasti menee nappiin kalan kanssa! :)


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        just noin :D Elät ainakin omaa elämääs sen aikaa kun herra skopu pähkäilee :) Pidä tosi hauskaa treffeillä ja tsemppiä ja toivottavasti menee nappiin kalan kanssa! :)

        nyt käytiin sen kalamiehen kanssa treffeillä ja hauskaa ollut, ens viikolla seuraavat treffit tulossa :) Sekin on ihmetellyt skorpparin käytöstä. Skorpioni on ottanut yhteyttä ja haluaa kuulemma jatkaa, joopa joo :D


      • toinenkaurisN
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        siis nyt n.5kk ollaan tapailtu eikä tää juttu etene mihinkään. Ja oon kysynyt et haluaako tästä mtn, sanoo että haluaa, mutta edelleen käyttäytyy samalla tavalla, yhteyttä kyllä pitää, mutta käyttäytyy kuin oltais vaan jotain kavereita ja haluan enemmän, oon puhunutkin sille monta krtaa. Jos vaan sanois ettei halua mun kanssa mitään niin olis helpompi jättää se... Hmm mistä päin sitten olet? Tuskinpa sama, kun näitä juttuja täältä lukee niin tuntuu että moni skorpioni on tuollainen.. :/

        Tätä ketjua lukenut nyt ja pakko kirjoittaa.. vasta pari kuukautta tapaillut skopumiestä eikä juttu tunnu etenevän yhtään. on kyllä ihastunut ja kehuu minua, on hellä ja ihana, siis silloin harvoin kun nähdään, hyvä jos enää kerran viikossa. eikä se soittele/tekstaile päivittäin, minä ollut se aktiivisempi soitoissa.
        Sänkyyn ei olla vielä menty, tai pikkaisen harjoiteltiin mutta ei sitä voi seksiksi sanoa, eli ei tyypillinen skopu, minä olen ollut intohimoisempi ja antanut ymmärtää että olisi jo aika ... voihan olla iästä johtuvaakin sen passiivisuus.
        Ei olla puhuttu tulevaisuudesta, mitä nyt jostain mitä teemme keväällä jne eli siinä mielessä vaikuttaa sen haluavan jatkaa. sitä omaa aikaa tuntuu kovin tarvitsevan, ei ilmoita kun palaa matkoilta jne, minun pitää kysellä.
        Minä kauriina haluan enemmän ja varmuuden seurustelemmeko vai ollaanko vain kavereita. ehkä olen vain varalla? Olisi minullakin muita ottajia mutta kun haluaisin vaan tämän.
        Yritän pysyä etäisenä ja olla kyselemättä liikoja ettei se ahdistu, se on vain kauriille niin vaikeaa.


    • luulo ei tieto!

      ..veikkaukseni on et ukkos ei oo ihan varma et haluaako olleskaan olla sun kans, vaa ei osaa tehdä itte päätöstä ni alitajuisesti toivoo et sää heivaisit sen, ni sen ei tarttis sitä itte tehrä!! Ja voihan hän ajatella et sulle tulis vähemmän paska mieli jos ite jättäsit ku se et tulisit jätetyks....kevennys:"herrasmies antaa aina naisen jättää"

      • ihmettelevä kaurisnainen

        taitaa olla niin kuin sanot :/ Enpä ole ennen miettinyt tota, tuntuu kyllä pahalta, mutten ymmärrä miks pitäisi sitten valehdella päin naamaa kun kysyn siltä suoraan..


      • Kalat36nainen

        kylläkään ole mikään Herrasmies joka omalla käytöksellään ajaa naisen pois? Luuseri lähinnä jos ei itse uskalla sanoa.Sellaisen joutaa heittämäänkin jorpakkoon ja toivoa, että se palaa Helvetissä.


    • Kalat36nainen

      totta että saman elementin merkit tulee kai parhaiten toimeen keskenään :) Ja ymmärrän tosi hyvin että tuon sun skoputapauksen käytös alkaa jo vaikuttaa sun tunteisiin, itse olisin kyllä uiskennellut pois kanssa jo aikoja sitten kun en kestä mitään säätöjä tai vääntöjä, ollaan ilman sitten.... Kappas, kalamies vokottelee sua? :D Anna mennä tyttö! ;D

      • ihmettelevä kaurisnainen

        Nyt piti nähdä tällä vkolla joku pv ja selvittää välejä ja eilen se ei ehtinyt kun piti hoitaa yks asia loppuun, nyt sitten selvisi että olikin baarissa, siis uskomatonta! Joo ton kalamiehen vielä näen, varsinkin kun on sen kaveri, pääsenpä kostamaan!! ;D


    • scorpari köriläs

      TERE!!!


      mä olen jo melko kokenut kohta 40v mies scorppari. Ehkä mies on epä varma itsestään ja ehkä sustakin!?? minä itse aika epäileväinen olin nuorempana muiden suhteen!?? toki siihen varmaan vaikuttanu muiden epärehellisyys...Ja scorppareilla( ainakin mulla oli joskus monta naista ) et seksiä on aina riittäny!!! Nyt jo pitkään pari suhteessa olleena ja ihania lapsiakin on tullut hankittua!!! mun mielestä on hyvä sanoo heti alussa mitä ajattelee toisesta!!! eipä jää epä selväksi! ei itselle eikä toiselle!!! jos toinen ei vastaa tunteisiin eikä puhu silloin niitä taitoja kannattaa molempien alkaa opettelemaa!!!Scorppari mies voi olla hieman kylmän olonen tai viileä, mutta hyviä tyyppejä ne on jokatapauksessa!!? itselläni on myös monta scorppari tuttua!!??

      • ihmettelevä kaurisnainen

        nyt taas rupesin tapailemaan sitä skorpparia, en tiiä miks. Käyttäytyy edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, katoaa, ei vastaa puhelimeen yms, kuitenkin kun ollaan yhdessä meillä on aina niin ihanaa että en ymmärrä esittääkö se vaan että viihtyy mun seurassa, koska ei kenenkään miehen kanssa ollut ikinä noin helppoa ja kivaa... Ollaan taas puhuttu ja se sanoi että tykkää musta tosi paljon ja haluaisi olla mun kanssa mutta toisaalta ei halua sitoutua. Sanoin et se ei voi saada kumpaakin, lupasi miettiä asiaa...En ymmärrä miksi, itse taidan olla rakastunut, en tiiä taas mitä tehdä sen kanssa, kun en pysty unohtaa sitä, vaikka oon tässä välissä tapaillut muitakin, niin kukaan ei ollut niin ihana kuin se... :/


      • ei halua
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        nyt taas rupesin tapailemaan sitä skorpparia, en tiiä miks. Käyttäytyy edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, katoaa, ei vastaa puhelimeen yms, kuitenkin kun ollaan yhdessä meillä on aina niin ihanaa että en ymmärrä esittääkö se vaan että viihtyy mun seurassa, koska ei kenenkään miehen kanssa ollut ikinä noin helppoa ja kivaa... Ollaan taas puhuttu ja se sanoi että tykkää musta tosi paljon ja haluaisi olla mun kanssa mutta toisaalta ei halua sitoutua. Sanoin et se ei voi saada kumpaakin, lupasi miettiä asiaa...En ymmärrä miksi, itse taidan olla rakastunut, en tiiä taas mitä tehdä sen kanssa, kun en pysty unohtaa sitä, vaikka oon tässä välissä tapaillut muitakin, niin kukaan ei ollut niin ihana kuin se... :/

        sitoutua niin hän ei halua. Jos sinä yrität hänet sitoa itseesi, niin voit yhtä hyvin sanoa hänelle hyvästit samantien.

        Toisaalta, jos hän ei ole sinusta innostunut niin että haluaisi olla sinun kanssasi pitkään niin totuus taitaa sinun skorpparisi kanssa olla sellainen ettei hän halua olla sinun kanssasi loppuelämäänsä tai ainakin tällä hetkellä pyrkii punnitselemaan asiaa.

        Uskoisin että hän vertaa sinua johonkin toiseen.


      • vielä...
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        nyt taas rupesin tapailemaan sitä skorpparia, en tiiä miks. Käyttäytyy edelleen samalla tavalla kuin ennenkin, katoaa, ei vastaa puhelimeen yms, kuitenkin kun ollaan yhdessä meillä on aina niin ihanaa että en ymmärrä esittääkö se vaan että viihtyy mun seurassa, koska ei kenenkään miehen kanssa ollut ikinä noin helppoa ja kivaa... Ollaan taas puhuttu ja se sanoi että tykkää musta tosi paljon ja haluaisi olla mun kanssa mutta toisaalta ei halua sitoutua. Sanoin et se ei voi saada kumpaakin, lupasi miettiä asiaa...En ymmärrä miksi, itse taidan olla rakastunut, en tiiä taas mitä tehdä sen kanssa, kun en pysty unohtaa sitä, vaikka oon tässä välissä tapaillut muitakin, niin kukaan ei ollut niin ihana kuin se... :/

        että kun luin tuota sinun aloitustasi ja näitä muita viestejä hänestä. Vaikuttaa siltä että skorpparisi on keskenkasvuinen ja narsistinen. Se tarkoittaa sitä että hän tekee niinkuin oma pää näyttää ja sinun toiveillasi tai sinun tuntemuksillasi ei ole vitunkaan merkitystä.

        Ehkä hän ei ole väkivaltainen, MUTTA, hän voi äityä sellaiseksi jos sinä pakotat hänet muottiin kanssasi ja sitoutat hänet itseesi koska silloin hän tuntee sillä tavoin että olet asettanut hänet selkä seinää vasten eikä hän voi saavuttaa elämässään sitä mitä toivoisi.

        Sinä et voi häntä opettaa, sillä skorppari joko oppii sen myöhemmin tai sitten toisessa elämässään että kaikkea ei voi saada ja että jotkut asiat jäävät haaveeksi ja että tärkeintä ei ole saada, vaan hankkia, eli että tie kohti päämäärää on tärkeintä ja se mistä saa oikeasti kokemuksia.

        Jos olisin sinä ja joku olisi tehnyt minulle sen että menee ja tulee matkoille kertomatta minulle mitään, vaikka seurustelemme, niin ensimmäiseksi kertoisin siitä mitä sellainen toiminta saa minussa tuntemaan ja jos asia toistuu, minä jättäisin hänet kuin nallin kalliolle. Tosin olen skorppari ja minun kanssa ei leikitä.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        vielä... kirjoitti:

        että kun luin tuota sinun aloitustasi ja näitä muita viestejä hänestä. Vaikuttaa siltä että skorpparisi on keskenkasvuinen ja narsistinen. Se tarkoittaa sitä että hän tekee niinkuin oma pää näyttää ja sinun toiveillasi tai sinun tuntemuksillasi ei ole vitunkaan merkitystä.

        Ehkä hän ei ole väkivaltainen, MUTTA, hän voi äityä sellaiseksi jos sinä pakotat hänet muottiin kanssasi ja sitoutat hänet itseesi koska silloin hän tuntee sillä tavoin että olet asettanut hänet selkä seinää vasten eikä hän voi saavuttaa elämässään sitä mitä toivoisi.

        Sinä et voi häntä opettaa, sillä skorppari joko oppii sen myöhemmin tai sitten toisessa elämässään että kaikkea ei voi saada ja että jotkut asiat jäävät haaveeksi ja että tärkeintä ei ole saada, vaan hankkia, eli että tie kohti päämäärää on tärkeintä ja se mistä saa oikeasti kokemuksia.

        Jos olisin sinä ja joku olisi tehnyt minulle sen että menee ja tulee matkoille kertomatta minulle mitään, vaikka seurustelemme, niin ensimmäiseksi kertoisin siitä mitä sellainen toiminta saa minussa tuntemaan ja jos asia toistuu, minä jättäisin hänet kuin nallin kalliolle. Tosin olen skorppari ja minun kanssa ei leikitä.

        no ei me kyl seurusteltukaan missään vaiheessa eikä se oo ikinä luvannut mulle mitään, mutta silti vaikka vaan tapailee niin mielestäni pitäisi kohdella vähän eri tavalla... Mut oon jäänyt siihen vaan niin koukkuun, et ehdotin sille jopa seksisuhdetta, ja sehän sille sopii.... heh. Mut kyl mä tiedän ettei tästä tuu ikinä mitään, harmittaa vaan kun en oo ikinä tavannut ketään samanlaista...


      • käyttää sinua
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        no ei me kyl seurusteltukaan missään vaiheessa eikä se oo ikinä luvannut mulle mitään, mutta silti vaikka vaan tapailee niin mielestäni pitäisi kohdella vähän eri tavalla... Mut oon jäänyt siihen vaan niin koukkuun, et ehdotin sille jopa seksisuhdetta, ja sehän sille sopii.... heh. Mut kyl mä tiedän ettei tästä tuu ikinä mitään, harmittaa vaan kun en oo ikinä tavannut ketään samanlaista...

        hyväkseen.

        Älä anna käyttää itseäsi hyväksi. Hänhän pyörittää sinua narsistin tavoillaan miten haluaa. Ala itsenäiseksi, kyllä sinä miehen saat itsellesi kunhan vain otat vastuun itsestäsi ja paiskaat pillunperässä juoksevan hyväksikäyttäjän hevonvittuun.

        Sinähän et toivo "pelkkää" seksisuhdetta, vaan jotain vähän enemmän. Muutoin hänen juoksunsa eivät sinua haittaisi. Pistä ukko kävelemään, se ei kirpaise kuin kerran ja kun seuraavan miehen tapaat, huomaat kuinka kusipää tuo sinun narsistinen hyväksikäyttäjä onkaan ollut. Syy ei tosiaan ole ollut sinun, koska skorpparinarsisti osaa pyörittää ihan ketä haluaa, mutta näin ihan vinkkinä että lopeta suhde ja kaikenlainen yhteydenpito tuollaisen miehen kanssa.

        Jos ja kun hän löytää "sen oikean" teidän seksisuhde päättyy välittömästi. Voinko muuten kysyä että mistäpäin suomea olet kotoisin?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        käyttää sinua kirjoitti:

        hyväkseen.

        Älä anna käyttää itseäsi hyväksi. Hänhän pyörittää sinua narsistin tavoillaan miten haluaa. Ala itsenäiseksi, kyllä sinä miehen saat itsellesi kunhan vain otat vastuun itsestäsi ja paiskaat pillunperässä juoksevan hyväksikäyttäjän hevonvittuun.

        Sinähän et toivo "pelkkää" seksisuhdetta, vaan jotain vähän enemmän. Muutoin hänen juoksunsa eivät sinua haittaisi. Pistä ukko kävelemään, se ei kirpaise kuin kerran ja kun seuraavan miehen tapaat, huomaat kuinka kusipää tuo sinun narsistinen hyväksikäyttäjä onkaan ollut. Syy ei tosiaan ole ollut sinun, koska skorpparinarsisti osaa pyörittää ihan ketä haluaa, mutta näin ihan vinkkinä että lopeta suhde ja kaikenlainen yhteydenpito tuollaisen miehen kanssa.

        Jos ja kun hän löytää "sen oikean" teidän seksisuhde päättyy välittömästi. Voinko muuten kysyä että mistäpäin suomea olet kotoisin?

        Pk-seudulta ollaan, kui?
        Tiedän et käyttää hyväkseen, en vaan ymmärrä miksi on sitten niin kiltti ja huomaavainen mua kohtaan kun nähdään.. Eipä tuo seksisuhdekaan oikein toimi kun herralla olikin muuta tekemistä kun piti nähdä eikä sitten enää vastannut kun yritin ottaa yhteyttä.. Oon taas niin vihainen ja pettynyt että kyllä taidan pistää nyt lopullisesti välit poikki...


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        Pk-seudulta ollaan, kui?
        Tiedän et käyttää hyväkseen, en vaan ymmärrä miksi on sitten niin kiltti ja huomaavainen mua kohtaan kun nähdään.. Eipä tuo seksisuhdekaan oikein toimi kun herralla olikin muuta tekemistä kun piti nähdä eikä sitten enää vastannut kun yritin ottaa yhteyttä.. Oon taas niin vihainen ja pettynyt että kyllä taidan pistää nyt lopullisesti välit poikki...

        Miten menee tänään? Kyllä se kai niin on, että se on kiltti ja huomaavainen vaan just siksi että saa käytettyä sua hyväkseen sen hetken kun haluaa ja milloin hänelle sopii...Ja sillä luultavasti on monta muutakin lelua ympäriinsä kun elää tuota " en tahdo sitoutua " vaihetta.... :/


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        Miten menee tänään? Kyllä se kai niin on, että se on kiltti ja huomaavainen vaan just siksi että saa käytettyä sua hyväkseen sen hetken kun haluaa ja milloin hänelle sopii...Ja sillä luultavasti on monta muutakin lelua ympäriinsä kun elää tuota " en tahdo sitoutua " vaihetta.... :/

        No kyl se on muutenkin kiltti, mutta näköjään pelkää välien selvittelyä, siks ei esim. vastaa puhelimeen .. No en mäkään enää tommoiseen haluais sitoutua, mutta seksisuhde sen kanssa sopii, kun se on ollut niin hyvä, ettei parempaa voisi toivoa, niin en haluaisi luopua siitä seksisistä, ainakaan nyt kun ei ole ketään muutakaan....


      • Kalat36nainen
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        No kyl se on muutenkin kiltti, mutta näköjään pelkää välien selvittelyä, siks ei esim. vastaa puhelimeen .. No en mäkään enää tommoiseen haluais sitoutua, mutta seksisuhde sen kanssa sopii, kun se on ollut niin hyvä, ettei parempaa voisi toivoa, niin en haluaisi luopua siitä seksisistä, ainakaan nyt kun ei ole ketään muutakaan....

        kalamiehen kanssa kävi?


      • kertoa ihan
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        No kyl se on muutenkin kiltti, mutta näköjään pelkää välien selvittelyä, siks ei esim. vastaa puhelimeen .. No en mäkään enää tommoiseen haluais sitoutua, mutta seksisuhde sen kanssa sopii, kun se on ollut niin hyvä, ettei parempaa voisi toivoa, niin en haluaisi luopua siitä seksisistä, ainakaan nyt kun ei ole ketään muutakaan....

        kirjaimellisesti että mikä siitä seksistä sen miehen kanssa tarkalleen ottaen tekee niin erittäin hyvää ettei parempaa voisi toivoa?


      • ihmettelevä kaurisnainen
        Kalat36nainen kirjoitti:

        kalamiehen kanssa kävi?

        en sit tykännytkään siitä, ei ollut ihan mun tyyppiä .. :/


      • ihmettelevä kaurisnainen
        kertoa ihan kirjoitti:

        kirjaimellisesti että mikä siitä seksistä sen miehen kanssa tarkalleen ottaen tekee niin erittäin hyvää ettei parempaa voisi toivoa?

        no meillä kemiat kohtaa nii täydellisesti ja se vaan jotenkin osaa koskettaa niin hellästi, ei ikinä tehnyt mieli ketään niin paljon..en osaa selittää paremmin, mut seksi sen kanssa on vaan niin täydellistä ettei parempaa voisi toivoakaan, huoh...


    • änimöl

      "Haluaako se tehdä mitä huvittaa mutta silti olla mun kanssa yhdessä."

      Tuon luin ja eipä pitemmälle tarvinnu mennä :)

      KYLLÄ, se haluaa olla sun kanssa ja olla samalla itsekseen vapaa. Jos sä suostut olemaan sen siskohengessä jota se selvästikin toivoo (olen itte skorpionimies joten tiedän mistä puhun) ja tekemään työtä sen eteen, että teidän suhde olis platoninen (?) niin lupaan, että se kantaa parhaiten hedelmää... Se tarvitsee sun panosta siihen, että tuhoat sun toiveet ja luulot kahden ainutlaatuisen yksilön välisestä suhteesta. Aika rankkaa ottaa yleensäkin tällasta tekstia vastaan, mutta sä tiedät et joka sana on totta. Ei ihmisen sokeus ole hänestä pelkästään kiinni, sillä ihminen palvelee itseään muiden avulla. muista mikä on sun ajatuksen ja tunteen välinen luonne, niin varmasti löydät sopivan ratkaisun kaikkiin suhteisiin.... Muistakaa, että kirkollinen vihi tai naimisiinmeno on harhaa... Sitä ei ole tarkoitettu kaikille, vaikka niin maailma yrittää uskotella..., JOKA HETKI. Ja sille luulolle ihmiset luo maailmansa hyvin herkästi... Puhumattakaan muista illuusioista joita tää sairas maailma pitää sisällään... Mä yritän kertoa, joka on minullekin hieman hankalaa kuvailla, että sinä olet syntynyt tähän maailmaan palvellaksesi sinun omaa aikaasi. Luoden mahdollisimman paljon iloa ja rauhaa kuin mahdollista. Sinun ainoat työkalusi ovat sinun ruumis, mieli ja henki.

      • änimöl

        Että kun ymmärtää elämän haurauden, ymmärtää että jokainen hetki voi pitää sisällään yllätyksiä jotka ohjaa ihmistä vahvasti... Palvele henkeäsi, sitä henkeä joka palaa sun sydämmessäs, se henki joka haluaa olla ystävä kaiken kanssa.


      • ihmettelevä kaurisnainen
        änimöl kirjoitti:

        Että kun ymmärtää elämän haurauden, ymmärtää että jokainen hetki voi pitää sisällään yllätyksiä jotka ohjaa ihmistä vahvasti... Palvele henkeäsi, sitä henkeä joka palaa sun sydämmessäs, se henki joka haluaa olla ystävä kaiken kanssa.

        vihdoinkin, ja ratkaiseva asia siinä oli se että tapasin kaurismiehen ja kukaan ei ole ikinä kohdellut mua niin hyvin kuin se :) Ja vielä olin sitä mieltä että kaurista en ainakaan ota, mutta tämä tuntuu sopivan täydellisesti mulle!

        Sen skorpparin kanssa piti nähdä yksi kerta ja puhua, kun se vielä kuulemma halusi yrittää ja mä halusin kanssa, mutta se menikin kavereiden kanssa juomaan ja soitteli mulle sitten aamu 3lta kun olin jo nukkumassa, se oli viimeinen pisara. Oon niin iloinen että oon vihdoinkin päässyt siitä eroon ja nyt varsinkin kun tiedän että on parempaakin olemassa! Kyllä se skorppari kohteli mua tosi hyvin aina kun tavattiin ja kuvittelin ettei parempaa voisi ollakaan, mutta vasta tämä kaurismies on kohdellut kuin prinsessaa ja pitää yhteyttä yms, sanoo olevansa rakastunut, nyt tiedän mikä on oikea Mies, enkä enää sekaannu ikinä paskiaisiin.


      • Äitimaa2
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        vihdoinkin, ja ratkaiseva asia siinä oli se että tapasin kaurismiehen ja kukaan ei ole ikinä kohdellut mua niin hyvin kuin se :) Ja vielä olin sitä mieltä että kaurista en ainakaan ota, mutta tämä tuntuu sopivan täydellisesti mulle!

        Sen skorpparin kanssa piti nähdä yksi kerta ja puhua, kun se vielä kuulemma halusi yrittää ja mä halusin kanssa, mutta se menikin kavereiden kanssa juomaan ja soitteli mulle sitten aamu 3lta kun olin jo nukkumassa, se oli viimeinen pisara. Oon niin iloinen että oon vihdoinkin päässyt siitä eroon ja nyt varsinkin kun tiedän että on parempaakin olemassa! Kyllä se skorppari kohteli mua tosi hyvin aina kun tavattiin ja kuvittelin ettei parempaa voisi ollakaan, mutta vasta tämä kaurismies on kohdellut kuin prinsessaa ja pitää yhteyttä yms, sanoo olevansa rakastunut, nyt tiedän mikä on oikea Mies, enkä enää sekaannu ikinä paskiaisiin.

        Itse olen maa-elementtiä, ja sanon ihan suoraan että ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO ITSELLENNE SKORPIONI-MIESTÄ!

        Todella itsenäisyyttä, omaa tilaa vaativa ja tulinen ymmärtämätön luonne, omaa lapsekkuutta vielä ; jokainen skorpionimies kaipaa sisimmässään äitiään..

        Itse en äidiksi ruvennut enempäänsä, ja kaipasin sellaista miestä joka on enemmänkin puhekykyinen asioista eikä salaile pieniä mitättömiä asioita(?)

        Todella vaikea merkki tämä, ja itse tunnut olevan herkempi.

        Skorpioni on yksi narsistisimmista merkeistä mitä on, ja jos haluat Oikeasti sioutua, puhua ja luottaa, EN suosittele skorpionia.

        Terveisin, maa-äiti


      • NeverAgain L+S
        Äitimaa2 kirjoitti:

        Itse olen maa-elementtiä, ja sanon ihan suoraan että ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO ITSELLENNE SKORPIONI-MIESTÄ!

        Todella itsenäisyyttä, omaa tilaa vaativa ja tulinen ymmärtämätön luonne, omaa lapsekkuutta vielä ; jokainen skorpionimies kaipaa sisimmässään äitiään..

        Itse en äidiksi ruvennut enempäänsä, ja kaipasin sellaista miestä joka on enemmänkin puhekykyinen asioista eikä salaile pieniä mitättömiä asioita(?)

        Todella vaikea merkki tämä, ja itse tunnut olevan herkempi.

        Skorpioni on yksi narsistisimmista merkeistä mitä on, ja jos haluat Oikeasti sioutua, puhua ja luottaa, EN suosittele skorpionia.

        Terveisin, maa-äiti

        Totta. Skorpionimies on niin raastava henkisesti, ettei mitään rajaa. Valheita ja salailua, aina. Katsokaas vaikka Matti Vanhasen elämää muutama vuosi taakse päin. Skorpioneilla on aina salaisuuksia, jotka eivät kestä päivänvaloa.
        Intohimo ajaa skopumiehiä tekemään typeriä asioita, pettämään, joko fyysisesti tai esim.netissä, koska ne miehet on ihan oikeestikin sisältä tulessa vaikka viilipytyiltä näyttäisivätkin.

        On hirvittävän vaikea elää sellaisen ihmisen kanssa, johon et saa kunnon keskusteluyhteyttä sen takia, että ihminen ei halua paljastaa sisimpäänsä edes puolisolleen. Ei sellainen parisuhde koskaan kestä. Itsekkyys ja viiltävä julmuus ovat myös niitä rumia puolia.

        Itse olen leijona, ja takana muutaman vuoden suhde skorpionimiehen kanssa. Enkä enää koskaan ota skorpionimiestä.
        Jousimiesmiehet on naissankareita, mutta jouskarit sentään yleensä elävät avoimesti. Skorpionit ei koskaan. Liikaa tuhoavaa voimaa mulle. Ei noin vaikeita ihmisiä oikeesti jaksa.


      • lojaali&kunnioittava
        NeverAgain L+S kirjoitti:

        Totta. Skorpionimies on niin raastava henkisesti, ettei mitään rajaa. Valheita ja salailua, aina. Katsokaas vaikka Matti Vanhasen elämää muutama vuosi taakse päin. Skorpioneilla on aina salaisuuksia, jotka eivät kestä päivänvaloa.
        Intohimo ajaa skopumiehiä tekemään typeriä asioita, pettämään, joko fyysisesti tai esim.netissä, koska ne miehet on ihan oikeestikin sisältä tulessa vaikka viilipytyiltä näyttäisivätkin.

        On hirvittävän vaikea elää sellaisen ihmisen kanssa, johon et saa kunnon keskusteluyhteyttä sen takia, että ihminen ei halua paljastaa sisimpäänsä edes puolisolleen. Ei sellainen parisuhde koskaan kestä. Itsekkyys ja viiltävä julmuus ovat myös niitä rumia puolia.

        Itse olen leijona, ja takana muutaman vuoden suhde skorpionimiehen kanssa. Enkä enää koskaan ota skorpionimiestä.
        Jousimiesmiehet on naissankareita, mutta jouskarit sentään yleensä elävät avoimesti. Skorpionit ei koskaan. Liikaa tuhoavaa voimaa mulle. Ei noin vaikeita ihmisiä oikeesti jaksa.

        Hei, tuli tuosta Matti Vanhasen muotouttamisesta skorpparimiehen tyyppiesimerkiksi mieleen, että kattelin omaa ystäväpiiriä ja sen skorpparimiehiä. Jotenkin tuli sellainen olo, että alkupään (marraskuun vaihteen) aikoihin syntyneet olisivat kusipäisempiä kuin loppupään miehet ennen jousimieheen siirtymistä?

        Jos noilla loppupään miehillä ois jo paremmin palikat hallussa, kun kuitenkin samoilla palikoilla voi aikamoisia luonnesoppiakin keitellä?

        Pystyykö muut vahvistamaan näkemystäni?


      • desperado1
        ihmettelevä kaurisnainen kirjoitti:

        vihdoinkin, ja ratkaiseva asia siinä oli se että tapasin kaurismiehen ja kukaan ei ole ikinä kohdellut mua niin hyvin kuin se :) Ja vielä olin sitä mieltä että kaurista en ainakaan ota, mutta tämä tuntuu sopivan täydellisesti mulle!

        Sen skorpparin kanssa piti nähdä yksi kerta ja puhua, kun se vielä kuulemma halusi yrittää ja mä halusin kanssa, mutta se menikin kavereiden kanssa juomaan ja soitteli mulle sitten aamu 3lta kun olin jo nukkumassa, se oli viimeinen pisara. Oon niin iloinen että oon vihdoinkin päässyt siitä eroon ja nyt varsinkin kun tiedän että on parempaakin olemassa! Kyllä se skorppari kohteli mua tosi hyvin aina kun tavattiin ja kuvittelin ettei parempaa voisi ollakaan, mutta vasta tämä kaurismies on kohdellut kuin prinsessaa ja pitää yhteyttä yms, sanoo olevansa rakastunut, nyt tiedän mikä on oikea Mies, enkä enää sekaannu ikinä paskiaisiin.

        miten sun tarina lopulta pääty? erositte? ja jättikö skorpionimies sut rauhaan? mun tarina on niin samanlainen kun sun: wau mikä mies ja millasia hetkiä yhessä: huumoria, hellyyttää ja seksiä. wow! ja yhtäkkiä mies katoo eikä siitä oo kuulunut viikkoon. mitään?! pari viestiä laitoin, nyt en jaksa kuin odottaa kuuluuko vai eikö edes. toivoisin,että joo.


      • änimöl
        desperado1 kirjoitti:

        miten sun tarina lopulta pääty? erositte? ja jättikö skorpionimies sut rauhaan? mun tarina on niin samanlainen kun sun: wau mikä mies ja millasia hetkiä yhessä: huumoria, hellyyttää ja seksiä. wow! ja yhtäkkiä mies katoo eikä siitä oo kuulunut viikkoon. mitään?! pari viestiä laitoin, nyt en jaksa kuin odottaa kuuluuko vai eikö edes. toivoisin,että joo.

        ...että skorpionimies ei tiedä milloin on aika leikkiä, riidellä, taikka rakastella, puhun ittestäni, et tälle lahopäälle tulis opettaa kaikki kädestä pitäen... Ikuinen poika, tunnustan.


      • myrkkyä
        lojaali&kunnioittava kirjoitti:

        Hei, tuli tuosta Matti Vanhasen muotouttamisesta skorpparimiehen tyyppiesimerkiksi mieleen, että kattelin omaa ystäväpiiriä ja sen skorpparimiehiä. Jotenkin tuli sellainen olo, että alkupään (marraskuun vaihteen) aikoihin syntyneet olisivat kusipäisempiä kuin loppupään miehet ennen jousimieheen siirtymistä?

        Jos noilla loppupään miehillä ois jo paremmin palikat hallussa, kun kuitenkin samoilla palikoilla voi aikamoisia luonnesoppiakin keitellä?

        Pystyykö muut vahvistamaan näkemystäni?

        """Jotenkin tuli sellainen olo, että alkupään (marraskuun vaihteen) aikoihin syntyneet olisivat kusipäisempiä kuin loppupään miehet ennen jousimieheen siirtymistä? """

        samaa olen ajatellut itsekin, eikä kyseessä ole vain miehet. kaksi ensimmäistä "seurusteluani" oli skorpionien kanssa, molemmat kuun vaihteessa, ja opin, että siihen merkkiin ei oo luottamista. ensimmäinen rakasti mua jo kahden päivän seurustelun jälkeen, parin viikon jälkeen kertoi olevansa valmis kävelemään rekan alle mun takia ja rakastavansa mua enemmän kuin perhettään. oltiin nuoria, mutta se ei ole selitys epärehellisyydelle. jätti mut kaverini takia, ja syy aloittaa mun kanssa suhde oli musta itsestäni täysin riippumaton. vieläkin voin pahoin sen narsistisen tyypin seurassa. seuraava halusi vain jonkun viemään poikuutensa, ja "suhteen" loppuvaiheessa ei itsestään ilmoitellut ja kun yritin asioita selvittää, veti lukon päälle tai kaahasi pois. nuori oli sekin ja kokematon, mutta samanlainen epämääräinen ja epäluotettava tyyppi se on vieläkin muutaman vuoden päästä. kolmas skorppari, jonka kanssa olen ollut kosketuksessa, oli täysin häiriintynyt tapaus.

        kokemukseni skorpioneista seurustelusuhteissa eivät ole kovin positiivisia. ei omakohtaiset eivätkä ne, joita olen sivusta seurannut. kaverini (naispuolinen skorppari siis) sahasi pitkään miehensä kanssa, mies alkoi olla jo epätoivon partaalla, kun muija vaan meni ja teki mitä sattuu, sille oli normaalia olla kertomatta menemisistään eikä ottanut suhdetta pariin vuoteen vakavasti, vaikka mies oli sitoutunut. kuitenkin tykkäsi miehestä ja itkeskeli tämän perään, mutta tunteita alkoi osoittaa vasta pitkän ajan päästä. näyttää siltä, että skorpparinkin voi kesyttää.

        eli kyllä skorppari lausuu rakkaudensanoja ilman tunteita (olen melko varma, etteivät tapaamani skorppari miehet yksinkertaisesti kykene tuntemaan - eivät ainakaan empatiaa ja läheisyyttä), mutta myös sitoutumaan. olen kuunnellut yhden skorpparimiehen tempuista, ja vaikealta ihmiseltä vaikuttaa. ei ilmoittele menemisistään ja jos ilmoittelee, todellista olinpaikkaansa ei kerro ja menee miten sattuu. valehtelee ja on tosi häilyvä persoona. mahdoton ottaa selvää. en tiedä, miten on mukana suhteessa, rakastaako naistaan, näkeekö mitään tulevaisuutta, tunteeko olevansa vanki, mutta suhde toimii kun nainen jaksaa odottaa, elää toista varten ja toisen ehdoilla ja ymmärtää, ymmärtää, ymmärtää.


      • ruusutarhan?
        Äitimaa2 kirjoitti:

        Itse olen maa-elementtiä, ja sanon ihan suoraan että ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO ITSELLENNE SKORPIONI-MIESTÄ!

        Todella itsenäisyyttä, omaa tilaa vaativa ja tulinen ymmärtämätön luonne, omaa lapsekkuutta vielä ; jokainen skorpionimies kaipaa sisimmässään äitiään..

        Itse en äidiksi ruvennut enempäänsä, ja kaipasin sellaista miestä joka on enemmänkin puhekykyinen asioista eikä salaile pieniä mitättömiä asioita(?)

        Todella vaikea merkki tämä, ja itse tunnut olevan herkempi.

        Skorpioni on yksi narsistisimmista merkeistä mitä on, ja jos haluat Oikeasti sioutua, puhua ja luottaa, EN suosittele skorpionia.

        Terveisin, maa-äiti

        Täällä on ollut paljon hyviä kommentteja skorpionimiehistä. Ehkä sen voisi tiivistää yhteen sanaan: salailevaisuus.

        Mutta voiko olla niin, että tällainen ominaisuus on sisäsyntyistä, ja se tulisi vain hyväksyä kumppanissa? Skorpionimieheltä ei kannata odottaa "lounasta seisovasta pöydästä", ts sellainen kaveri, jolta saa sitä, mitä kulloinkin tuntee tarvitsevansa. Jos ihminen pitää tunteensa piilossa/sisällään, niin miten reagoitte? Tuleeko teille epävarma olo? Alkaako mielenne keksiä asioita, jotka eivät ole välttämättä faktoja? Skorpionit voivat ajaa ihmiset "hulluiksi", mutta tulisi tiedostaa, että se epävarmuus on itsessä, se ei ole toisen osapuolen syy.

        Skorpionin kanssa oleminen vaatii hermoa. Omat heikkoudet/pelot tulevat käsittelyyn. Jos on mustasukkaisuuteen taipuvainen, niin se ainakin tulee ensin tutkailtavaksi. Mutta raastavuudestaan huolimatta skorpionin kanssa on mahdollisuus suureen kasvuun itsensä kanssa. Mikä on kummallista, koska skorpioni on "sinä-minä" -merkki. En siltikään väitä, että kenenkään uskottomuutta tai hyväksikäyttöä tulisi sietää, mutta silloin kannattaa pähkäillä sitä, mikä on ajanut itsen tähän asetelmaan. Parhaimmillaan skorpionin kanssa voi puhdistautua sisäisesti, mutta se on kirvelevä prosessi ja vaatii itseltä paljon.


      • ei enää ikuna
        lojaali&kunnioittava kirjoitti:

        Hei, tuli tuosta Matti Vanhasen muotouttamisesta skorpparimiehen tyyppiesimerkiksi mieleen, että kattelin omaa ystäväpiiriä ja sen skorpparimiehiä. Jotenkin tuli sellainen olo, että alkupään (marraskuun vaihteen) aikoihin syntyneet olisivat kusipäisempiä kuin loppupään miehet ennen jousimieheen siirtymistä?

        Jos noilla loppupään miehillä ois jo paremmin palikat hallussa, kun kuitenkin samoilla palikoilla voi aikamoisia luonnesoppiakin keitellä?

        Pystyykö muut vahvistamaan näkemystäni?

        ne loppupään on niitä kuspäisempiä, hyväksikäyttäjiä, pettureita, uskottomia jne :(


    • vesimies nainen

      tämä olisi pitänyt lukea aikaisemmin. en näihin horoskooppi analyyseihin pahemmin luota, mutta perusasioihin luonteista niissä on kyllä jonkinlaista pohjaa..

      suhde skorpioni mieheen sai mut epävarmaksi. juuri sen takia että hän ei pitänyt yhteyttä, aina vastasi kun laitoin viestiä, nopeastikkin vaikka oli töissä...
      yhteyden pito lähestulkoon mun varassa... mutta itseni sai epävarmaksi juuri
      kun ei ikinä aloittanut sellaista seurusteluun kuuluva "hömppä viestittelyä" vaan viestit jotka tuli hänen aloitteestaan oli "asia" viestejä... eli yhteydenpito paljolti mun varassa...

      argh...

    • Skorpionimies

      En tiiä. Meikäläinen on ainakin sellainen, et jos mää huomaan kiinnostavan naisen, niin näytän kyllä tunteeni nyt, just ja heti, enkä jää odottelemaan tunteiden nousemista.

      Se on ehkä mun ongelma, et monet luulee että haluun heti päivän tutustumisen jälkeen lapsia, vaikka kyse onki enemmän tunteellisuudesta.

      No nyt oon tavannu neitsytnaisen, joka kyllä näyttää tietää miten mua tulee kohdella, jos innostun liikaa. Pelkkä katsekkin riittää.

    • änimöl

      Skorpioni on hullu joka tahtoo hullua rakkautta, eikä todellakaan nuoressa iässä halua sitoutua mihinkään.. itseasiassa skorppari ajattelee, miksi pitäisi sitoutua ellei tunteet perustele sitä... Minä olen hullusti rakastunut vain kerran. Nainen oli hyvännäköinen, oikea timantti. Energinen ja viaton... Rakkaus löytää ihmisen yleensä suhteellisen nopeasti... Tämä sinun kuvailemasi mies haluaa avoimen suhteen ja elää vapaudessa, kunnes on oppinut sinusta kaiken tärkeän, jotta osaa kohdella sinua jatkossa hyvin, eli hän on periaatteessa aika fiksu jätkä... Jos hän tulee uudestaan luoksesi, niin voit olla varma siitä että hänellä on aitoja tuneita sinua kohtaan.

    • nizza

      reilun parin vuoden kokemus skorpiooni miehestä on mielenkiintoinen seikkailu syviin vesiin.kaikki kortit lyödään pöytään jos ei ole valmis siihen otetaan toinen erä:)mitään ei pysty salaamaan häneltä vartioi jopa unta.ottaa omaa aikaa mutta palaa takaisin pitkiltäkin retkiltä hymyssä suin.kertoo kaikki ja odottaa samaa takaisin ja jos ei itse tee niin niin sitten luvassa pitkä ja raastava riita.niin ja se seksuaalisuus tulee vähän joka tilanteessa eikä tunne rajoja esim.kivun ja seksuaalisuuden yhdistämisestä kaikki on sallittua ja mielellään juuri niin,mutta jossain vaiheessa huomaa senkin kuinka paljon hän käyttää voimavaroja minuun hellii ja hoivaa huomaa kaikki on lojaali helvetin mustasukkainen omistava ja rakastaa enempi ja tuntee kuin muut merkit yhteensä.ja tosiaan pari vuotta skorpioonin miehen kanssa on lyhyt aika..taitaa niin olla että ainoastaan 2 skorpioonia voi täysin ymmärtää toisia.pinnallisuus arkisuus periksi antaminen tavallisuus...on niitä piirteitä mitä skorpiooni kaihtaa.100 lasissa mennään aina hyvässä ja pahassa vaatteet päällä ja ilman.

    • ylivertainen skorpio

      Skorpionimies on hyvin seksuaalinen. Jos ei saa seksiä niin olet hylätty. Toinen piirre on älykkyys. Jos et ole älykäs niin olet hylätty.

    • ylitä itsesi

      Skorpionimiehellä on aina miljoona seksikästä ja älykästä naista ihailijana. Skorpionimies on aina rikas mutta se ei merkitse mitään vaan jatkuvat taistelut. Skorpionimiehelle elämä on taistelukenttä.

    • Anonyymi

      Olipa mielenkiintoisia havaintoja skorpioni miehestä ja hänen käyttäytymisestään.

      Minä nainen olen aurinkomerkiltä leijona ja kuumerkiltä skorpioni. Mies on aurinkomerkiltä skorpioni ja kuumerkiltä oinas.

      Hän on ihka ensimmäinen poikaystäväni ja silloin mulla oli jo hänen kainalossaan tunne ”että olin kotona”. Olimme nuoria, joten lähdimme eri suuntiin elämässämme.
      Minun pari avioliittoa ja muutamat suhteet eivät ole kestäneet, sama hänellä.

      Jostain kumman syystä, tapasimme toisemme uudestaan yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
      Vaikka emme olleet nähneet toisiamme tuona aikana, niin silti tulimme heti juttuun kuin edellisenä päivänä kun oltiin viimeksi nähty. Ja se kainalo… no, olin päässyt kotiin.

      Näytimme tunteemme puolin ja toisin ja nyt myös seksi tuli kuvioihin mukaan. Tutkimme toisiamme ja seksi oli loistavaa, olisimme voineet helposti viettää kokonaisen päivän sängyssä.
      Tuli jälleen esteitä ja tiemme erosivat, sinä aikana olemme käyneet tulta & tappuraa viestejä läpi ja miljoona kertaa sanoneet toisillemme heipat yms. Mutta silti kumpikaan ei vaan pääse toisesta eroon. Meillä on joku niin vahva vetovoima toisiamme kohtaan, että se on jotain ihan sanoinkuvaamatonta. Voimme olla ihan hiljaa, tai voimme riidellä tai voimme rakastella kauniisti.

      Nyt olemme olleet erossa n. 1,5 vuotta ja molemmat on saaneet kasvaa ja kehittyä sinä aikana ja myönnän, minä olen testannut häntä- hän minua, minä olen mustasukkainen hänestä- hän minusta. Minä kunnioitan häntä- hän minua.

      Jossakin vaiheessa mulla kävi hermoon hänen testailunsa ja nustasukkaisuutensa ja sanoin erittäin napakasti niistä hänelle. Ne loppuivat, mutta välillä vielä joskus saattaa kysyä jotain. Missä olin, kenen kanssa yms. Olen kertonut ja olen sanonut, että hänellä on erityinen paikka mun sydämessä. Ja hän on kertonut minulle, että rakastaa minua kyllä, mutta ei halua jankuttaa samaa asiaa monesti.

      Tänään näimme pitkästä aikaa ja pääsin jälleen ”kotiin”. Se rauhallisuuden tunne, rakkaus, yhdessäolo. Olisin halunnut nukahtaa hänen kainaloonsa heti ja melkein nukahdinkin. Annoimme suukot kun lähdin ja olin melkein varma, ettei miehestä kuulu mitään nyt enää, mutta laittoi illalla viestin.

      Toivon, että saisimme vielä joskus olla yhdessä oikeasti.

    • Anonyymi

      Olen skorpparimies... Ja nyt kerron omalta osaltani... Olen korkean taajuuden omaava miettijä, intuitiivinen. Naisen ulkoinen kauneus ei ole minulle ihanteena niin tärkeä, joten se ei voi toimia myöskään päätekijänä rakkaudelle... Mutta se on kuitenkin MINULLE osa sitä pakettia... Ensisijaisena yhteensopivuuden tekijänä minulle on älykkyys ja ennen kaikkea tunneäly Koska nyt sanon kaikkien skorpparimiesten puolesta, että meidän yhteinen tekijä merkissämme on se, että olemme aivan helvetin älykkäitä, että se mitä me kerromme muille on alle 10 % siitä mitä koemme tilanteista.. Tähän samaan ajatukseen kuuluu myös se, että tämä yhteiskunta kohtelee ihmisiä todella kaltoin, sillä ihmiset eivät jaa keskenään hyvää kärsivällisyyttä... Skorpioni on siinä mielessä fiksu vetkutellessaan, että hän satsaa tutustumiseen enemmän aikaa jotta tunnesiteestä tulisi syvempi, JOS siihen on sitten satsatakseen... mutta minäkin olen aivan >järjettömän< valikoiva naiseni suhteen. Ja siitä syystä olen ollutkin viimeiset 12 vuotta sinkku.. sillä olen herkkä ja minuun jää helposti suhteen negatiivisia jäänteitä vellomaan, eli traumoja.... Elin sinkkuna lähes kaikki ihannevuoteni... Odotan villiä ja lempeää, viisasta naista. Joka jakaa saman intuitiivisen kirkkauden kanssani ja jolle ei koskaan tulisi olo siitä että olisi minuun kohden mitenkään alempana, uskon tasavertaiseen suhteeseen. yritin olla suhteessa jossa minun tuleni piti kohdata toisen voimakas tuli... Ja no... tunneside oli vahva... Mutta olimme liian nuoria silloin. joten se suhde kaatui yhtä intohimoiseen vittuiluun... Skorpparit ihailevat ennen kaikkea elämää nähneitä ihmisiä, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä toisen merkin kanssa.

    • Anonyymi

      Pelkkää tuskaa vaakamainen ja skorpioni mies. Totta kaikki: itsekkyys, laiskuus ja siipeily. Sarkasmi, julkinen vähättely, vastuunpakoilu ja salailu. Hyvä seksikään ei voi antaa kaikkea anteeksi. Vaakanainen, jatka matkaasi, tai pidä toyboynä jos siltä tuntuu… kun se kerran asettuu luoksesi, skorpionin poistaminen elämästäsi tyylikkäästi on mahdotonta….

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe