Hotelli New Yorkista, neuvotteko ekakertalaista

MaisaKoo

Heips,

Täti tässä on lähdössä ekaa kertaa Amerikkaan ylipäänsä ja NYKiin oisin menossa helmikuun lopulla-maaliskuun alussa. Mutta mihin majoittua ja mihin hintaan ja mitä kauttaa kandee varata majoitus? Mitkä ovat alueet joita tulee välttää esim turvallisuussyistä? Olen muutoin paljon matkustanut, mutta Amerikassa en ole ollut. Keski-ikäisenä ei riitä enää huumori outoihin majoituksiin, joten mihin tähtiluokituksiin uskaltaa mennä, jotta hotelli on siisti, rauhallinen ja turvallinen? Mikään luksus ei tarvi olla, mutta freesi pitää olla. Joskus näkee hotelleja netin kautta missä on kiva sisutus, se on ekstraa.

Kiitos etukäteen vastanneille.

11

2241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heraldi

Katsos www.heraldsquarehotel.com. Itse ollaan menossa maaliskuun lopussa. Kotisivut ovat nyt mitä ovat, mutta remontoidut huoneet ovat ainakin kuvissa todella siistin näköisiä. Jos päädyt tähän vaihtoehtoon, palaa ihmeessä kertomaan kokemuksiasi matkan jälkeen.

• Heraldi

Se vielä unohtui sanoa, että päädytpä mihin hotelliin tahansa, kannattaa käydä lukemassa matkailijoiden kokemuksia www.tripadvisor.com sivuilta. Mukana myös lukijoiden ottamia kuvia.

• NY!!

Hei!

Me olimme viime kesänä viikon matkalla New Yorkissa ja olimme Hotell Pennsylvaniassa. Hotelli oli ihan perus hotelli, joka kyllä olisi remontin tarpeessa, mutta ihan siisti se oli ja äärettömän hyvällä paikalla!! Ihan lähellä Empire State Buildingia!

Kun vielä joskus lähden New Yorkiin uudestaan, niin tosi mielelläni menisin kyseiseen hotelliin. Monenlaisia mielipiteitä olen kyseisestä hotellista kuullut, mutta me halusimme, että hotelli on hyvällä paikalla ja siisti.

Varasimme matkamme osoitteesta www.supersaver.fi.

• Nueva York
    • Nycci

Itse olen lähdössä nyciin 28.3. ekaa kertaa. Monen viikon nettiselailun jälkeen valittiin hotelliksi Skyline, 0,5mailia Times Squarelta. 2-3tähden perushotelli. Kuten tuossa jo aiemmin mainittiin, www.tripadvisor.com on aika hyvä sivusto, jota itsekin käytin kun valitsin hotellin. Noista turvallisuussyistä vältettävistä alueista ei ole omakohtaista tietoa, ekaa kertaa kun menossa, mutta huhupuheet kertovat, että Washington Heights joiltakin osin ja samoin South Bronx ovat "epäilyttäviä" alueita. Mutta järki päässä niin luulen, että kaikkialla pärjää.

• by Wyndham

Wingate by Wyndham (35th Street), kolme tähteä.
      Hotelli oli siisti ja kaikin puolin asiallinen ja turvallinen. Joka päivä vaihdetiin pyyhkeet ja siivotiin huone. Respan väki oli hyvin ystävällistä ja auttavaista.
      Huonehintaan (vähän alle 300 € viime syksynä) kuului aamiainen (munakokkelia, pekonia, jauhelihapihvejä, leipiä, muroja, jogurttia, mehuja, kahvia, teetä, donitseja ja itsepaitettavia vohveleita). Kuten varmaan tiedät aamiainen ei kuulu itsestäänselvästi kaikkien New Yorkin hotellien palveluihin.

Hotellin sijainti on ERINOMAINEN! Lyhyt matka vaikka kävellä moniin keskeisiin kohteisiin. Hotellin edustalla katu (35th) on hieman nuhjuinen, mutta meitä se ei häirinnyt. Kävelymatkaa esim. 6th ja 7th Avenuelle oli vain vähän, samoin metropysäkille.
      Voi suositella.

• sissi

Hei,

viikko sitten yövyin hot. Salisburyssä, jonka sijainti ja huoneet erinomaiset! 57 kadun ja 6 Avenuen kulmassa oleva hotelli, jossa isot huoneet. Aamupala ei kuulu hintaan (4$/hlö maksaa, jos sen haluaa ottaa, mutta en suosittele suomalaiseen aamupalaan tottuneelle: sisöltää ainoastaan herkkuja eli donitseja, muffinseja, pullia ym. Ei leikkeleitä lainkaan)
      Vuosi sitten olin hot. Roger Smithissä, josta ei myöskään pahaa sanottavaa, mutta edellisistä valitsisin Salisburyn. R Smith on lähellä Rockefeller centeriä eli ei huono sijainti sekään. Siellä myös tilavat huoneet ja aamupala sisältyy hintaan (parempi anniltaan kuin Salisburyssä, mutta todella ruuhkainen ja pieni.

• Berit

että varasin booking.com Pan American Hotellin. Queensissä,n. 15-20 min manhattanilta.
      Kuvista päätellen siisti hotelli ja mikä myös tärkeää- edullinen.
      Olen myös "ekakertalainen" ja keski-ikäinen täti ja lähdössä ypöyksin suureen sykkeeseen.
      Enhän vielä käymättä voi suositella mutta itse luotan tähän vaihtoehtoon.
      Kivaa reissua meille.... =)

• MaisaKoo

Kiitos kaikille neuvoista. Tuon otsikon hotellin varasin ihan Tripadvisorin palautteiden ja hinta-laatusuhteen takia. toivottavasti ei ole ihan murju, otin deluxe huoneen. Ja onneksi sitä ei löydy ainkaan toistaiseksi tuolta bedbugs -listalta.

Pitääkö muuten siellä hotellissakin antaa tippiä joka suuntaan? Annetaan esim kun lähdetään aamiaiselta?

• matkailija-x
        MaisaKoo kirjoitti:

Kiitos kaikille neuvoista. Tuon otsikon hotellin varasin ihan Tripadvisorin palautteiden ja hinta-laatusuhteen takia. toivottavasti ei ole ihan murju, otin deluxe huoneen. Ja onneksi sitä ei löydy ainkaan toistaiseksi tuolta bedbugs -listalta.

Pitääkö muuten siellä hotellissakin antaa tippiä joka suuntaan? Annetaan esim kun lähdetään aamiaiselta?

Hotellissa on tapana jättää siivoojalle huoneeseen 1 USD/hlö/pvä.

Jos hotellissa on aamiainen (useimpien hintaan aamiainen ei kuulu), jätetään sielläkin tarjoilijalle/aamiaishuoneen hoitajalle pari dollaria. Jos viimeisenä päivänä jätät tavarat säilytykseen ennen kentälle lähtöä, laukut noudettaessa annetaan 1-2 USD/laukku.

Ainakin Tripadvisorin palautteen ja kuvien perusteella hotelli näyttää olevan ihan ok ja siisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe