kun lähdette Alanyaan?Olisi kiva tietää matkustaako suomalaiset Alanyaan pitkiksikin ajoiksi lomillaan?Otatteko silloin lennot Istanbulin kautta vai seuramatkajärjestäjän kautta hotellilla ja paljonko lomanne maksaa,jos vietätte pidempiäkin aikoja?Minkä kautta saisi halvimmat lennot ja hotellin Alanyaan,jos olisi useamman viikon?Kertokaa kokemuksianne ja kiinnostaa myös onko ollut lapsia mukana?Tuleeko aika pitkäksi jne?Kiitos kaikille =)
Montako viikkoa
19
2341
Vastaukset
- lähtö
ja 2viikkoa ystävän kanssa olemme.hotelli ja lento varattu matkanjärjestäjältä.suora lento ruotsin puolelta ja 5700kr,eli noin 530 euroa makso 2 vkoa yheltä...suomen puolelta ois ollu melkein puolet kalliimpi,kun vertasimma hintoja.
- matkakuumett4...
Olemme menossa kesäkuussa, kolme viikkoa ollaan ja matkan hinta 570e/hlö :). Aiemmin olemme olleet aina kaksi viikkoa,ja se aika tuntuu nykyään niin hurjan lyhyeltä alanyassa;).
- hintaan hotelli
vai onko teillä pelkät lennot?Jos sis.minkä kautta olette menossa??Halpa on jos hotelli sis. hintaan.Hyvää lomaa=)
- Matkallelähtö
hintaan hotelli kirjoitti:
vai onko teillä pelkät lennot?Jos sis.minkä kautta olette menossa??Halpa on jos hotelli sis. hintaan.Hyvää lomaa=)
Menemme Alaniaan Toukokuun alussa ja olemma siellä 2 viikkoa, puolihoidolla ja kuljetuksin lentokentältä hotellille hinnaksi jäi 650Euroa per napa. Tämä on ensimmäinen reissumme joten otimme Thäreborgin järjestämän "puolivalmiin" loman. Joskus tulevaisuudessa varmaan lähdemme enemmän omatoimi-reissuille.
- matkakuumett4...
hintaan hotelli kirjoitti:
kyllä,hotelli sisältyy hintaan!:)
- tytteliiii
matkakuumett4... kirjoitti:
kyllä,hotelli sisältyy hintaan!:)
missä noin halpaa???
- Takeoff
tytteliiii kirjoitti:
missä noin halpaa???
matkanjärjestäjäksi Takeoffia... Olenkohan oikeessa?
Itse lähdössä 2 viikoksi ja hinta 524e per naama :) Kesäkuun puolivälissä mennään. - Hellllo.............
Takeoff kirjoitti:
Itse lähdössä 2 viikoksi ja hinta 524e per naama :) Kesäkuun puolivälissä mennään.Thy:n hinnat ovat olleet viime aikoina n. 300-350€/hlö, jolloin hintaan sisältyy lento H:ki-Istanbul-Antalya paluu, ei kuljetusta Alanyaan eikä hotellia. Hotellihinnat talviaikaan ovat todella edullisia, esim. hintaan 30€/vrk voi sisältyä aamiainen ja lämmin ruoka seisovasta pöydästä. Tietojen mukaan THY aloittaa maaliskuussa lennot H:ki - Istanbul 7 päivää viikossa Finnair uuden linjan Istanbuliin 2 x viikossa (tieto viime viikon Talouselämä-lehdestä).
- tytteliii
Takeoff kirjoitti:
Itse lähdössä 2 viikoksi ja hinta 524e per naama :) Kesäkuun puolivälissä mennään.puolessa välissä oon lähössä reissuun!!! Meen tjärellä ja maksaa kolme viikkoa jotaa 600 vähä päälle aamiaisineen.. Ja 3 viikon olen vielä yksikseen;) Joten eipä sekään kallis;)
- voihan vittu
tytteliii kirjoitti:
puolessa välissä oon lähössä reissuun!!! Meen tjärellä ja maksaa kolme viikkoa jotaa 600 vähä päälle aamiaisineen.. Ja 3 viikon olen vielä yksikseen;) Joten eipä sekään kallis;)
Kyllä siinä taas Suomalaisten maine kasvaa kolmessa viikossa...
- ....
tuskin tulee aika pitkäx.
- menossa
me ollaan tjäreborgin kautta menossa kahdeksi viikoksi,hinta 2300 euroa. ja viisihenkinen perhe..pienet lapset huoneistohotellilla ilman lisäpalveluja..
- alanyassa
kesäkuussa mennään kolmeksi viikoksi lasten kanssa, 531/hlö. hotelli ja kuljetukset kuuluu hintaan. eikä tule aika pitkäksi, päin vastoin loppuu loma liian aikaisin, viihtyisimme siellä pitempäänkin.
- alennuksia
hinnasta,vai onko hinta kaikilta 530e/hlö?Minkä kautta niin halpoja on?Take offilla on halvat matkat,mutta lapset eivät saa sieltä alennuksia,vaan maksavat saman kuin aikuiset.Itse olemme 4-henkinen perhe,kaksi koululaista ja menossa heti juhannuksen jälkeen kolmeksi viikoksi sis.lennot ja hh.hinta yht. koko perheeltä 2037e.
Olen varannut lennot Riikan ja Istanbulin kautta Antalyaan 251 euroa meno-paluu. (Istanbulista Turkish Airlinesilla Antalyaan ja Helsinki Istanbul Air Balticilla.) All inclusive hotelli Alanyassa 22 paivaa 305 euroa ****-tahtea. Puolihoidolla loytyy hyvia hotelleja alle 10 euroa vrk 1 hengen huone tai kahden hengen huone omaan kayttoon ainakin viela toukokuussa. Kesasesongin hintoja en ole katsonut. Aamiaisella vielakin edullisemmin.
Hotellit olen varannut englantilaisen valittajan kautta.- mustarastas
mikä on "englantilainen välittäjä" please kerro toki muillekin, on kiva olla tietoinen uusista tilaus mahdollisuuksista.
mustarastas kirjoitti:
mikä on "englantilainen välittäjä" please kerro toki muillekin, on kiva olla tietoinen uusista tilaus mahdollisuuksista.
loytyy esim. www.travelrepublic.co.uk ja www.travelocity.co.uk.
P.S. Kirjoitan tata Marokosta ja siksi kaikki kirjaimet eivat ole kaytossani
- touko-kesäkuussa
Vuokrattiin asunto ja lennot Turkish Airlinelta... ei jaksais odottaa:)
- odotellessa...
Omaan asuntoon kesäkuun alusta 5 viikkoa ja syyskuussa kaksi viikkoa. Ei malttaisi odottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455170Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241653Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151559Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501476- 141235
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41160No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22105081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60837