Muisteleppa siis milloin valehtelit lähimmäisellesi viimeksi, kannattiko??
Miksi teit niin?
Onko itsellesi selvinnyt, että sinulle on lähimmäinen valehdellut?
Kerro oma mielipiteesi, miksi ihmiset yleensä valehtelee??
Pitääkö vielä sanonta "valheella on lyhyet jäljet" paikkansa??
MILLOIN VALEHTELIT VIIMEKSI LÄHEISELLESI??
2
575
Vastaukset
- penkoa muistia
Miehenpuolikas on valehdellut mulle ainakin pariin otteeseen. Ihan päin naamaa.
Oon siinä tilanteessa sanonut, että ..älä viitsi valehdella, mä kestän kyllä totuuden, vaikka sattuisikin, että anna tulla vaan..
Mutta puolikas pitää päänsä ja väittää, että haluaa olla mun kanssa ja että tunteita on ja että sillä ei ole ketään toista.
No, just. Mä kattelin ihan omin silmin, kun lähti exänsä perään ja jätti mut pakkaseen.
Kait se valehteli siksi, että haluaa pitää mua varalla tai ettei uskalla kertoa tai et ajattelee, et mulle voi sanoa mitä vaan.
En kuitenkaan ymmärrä. Luottamus on niin herkkä asia. Itse en viitsisi valehdella moista, vaan sanoisin suoraan, että mulla on asioita kesken exän kanssa ja haluan nyt keskittyä niihin. Ei tulisi poltettua siltoja ja jäisi rehti kuva. - yritin olla
kylmä ja tunteeton, kun eksä haki tavaroitaan ,etten näyttäisi, että edelleen rakastan häntä. Valehtelin siis samalla myös itselleni ikävä kyllä. Ehkä näissä kipeissä asioissa valehdellaan eniten. Olin kuullut muuta kautta, että eksälläni on ollut jo toinen nainen. Kysyin itse tätä häneltä suoraan ja hän ei kieltänyt asiaa, mutta kertoi vaan, että muut näköjään tietää hänen asiansa paremmin kuin hän itse. En tiedä onko kyseessä väärinkäsitys vai? Ehkä ihmiset eivät halua vaan loukata toista enempää ja siksi kertovat valkoisen valheen. Ehkä valheella voi olla myös "pitkätkin jäljet"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768