onko vesimies nainen kylmä

mies näkökulma

kokemuksia vesimies naisesta

-kova tekemään töitä
-hyvä orkanisoimaan hommia
-siisti
-ystävällinen puheissa

-komian ja kalliin perään
-pihi
-puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa)
-esittää martyyriä taitavasti
-käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti.

ei ole tarkoitus loukata vesimies naista mutta tämä tuntemani nainen vaikuttaa minunkin elämään ystävien kautta.
hän ei elä omaa elämää jos menee huonosti syy on toisessa ja hyvät asiat itselleen hän hakee esittämällä heikkoa ja liian kiltit ihmiset avittaa häntä.

mielestäni hän ajattelee koko itseään ja empatia muita kohtaan puuttuu.

76

10476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut mies

      Toisten syyttely on totta ja on myös karkeakielinen, epäsovinnainen, raaka, tunteeton, kylmä. Ja aina sillä on menossa raskaita henkisiä projekteja ja tuntuu kuin se hakeutuisi ongelmiin, joita sitten alkaa selvittämään omalla paskamaisella tavallaan syytellen, räyhäten eikä varmasti kuuntele toista. On lisäksi vainoharhainen, mikä johtunee ilmanmerkistä. Epäluotettava, nyt tätä kohta tuota. Puhun piiiitkästä kokemuksesta.
      Joo kyllä martyyrikin on ja käyttää hyväkseen kilttejä ihmisiä erityisesti henkisesti. Kun tapaa jonkun hellän ja sydämellisen miehen, hän sanoo itse olevansa samanlainen, mutta ei todellakaan ole, vaan päinvastoin. Eipä ole kovin hääppöinen kuva itsestään. Hirvittävän negatiivinen ja löytää kaikista asioista juuri sen negatiiivisen puolen. Kun taas tapaa jonkun itsekkään ja negatiivisen miehen, sanoo olevansa itse auívan toisenlainen. Ei yksinkertaisesti tunne itseään.

      • 14.2 synt

        En tunnista yhtäkään sanaa tosta kirjoittelusta itsestäni, aivan puppua koko teksti, olen kyllä aivan päinvastainen veskari nainen, lieneekö ystävänpäivän 14.2 jotain tekemistä sitten asiaan kun sattuu olemaan minun synttärit silloin ;-))


      • synttäripäivä, ystävänpäivä
        14.2 synt kirjoitti:

        En tunnista yhtäkään sanaa tosta kirjoittelusta itsestäni, aivan puppua koko teksti, olen kyllä aivan päinvastainen veskari nainen, lieneekö ystävänpäivän 14.2 jotain tekemistä sitten asiaan kun sattuu olemaan minun synttärit silloin ;-))

        eikä ukko ole moittinut, mitä nyt vähän paikkojen sekoittamisesta. Yhdessä on haistu kolmatta kymmenettä vuotta, että minua eivät nämä horoskooppimerkit pahemmin hetkauta...


      • vesimiesnaisesta,työkaverina

        Taipumus syytellä muita ja tosi huono itsetunto. On itse erinomainen kaikessa mihin viitsii ryhtyä ja puuttuu mieluusti muidenkin toimintaa.Nämä kokemukset on työpaikaltani.Olen itse neitsyt nainen, enkä ole koskaan tavannut yhtä hyvää valehtelijaa ja toisten kiltteyden hyväksi käyttäjää kuin hänet. Uskollisuuskaan ei ole huippuluokkaa..on mies ja rakastaja ja mies kiltti.


      • ja uskottomia
        vesimiesnaisesta,työkaverina kirjoitti:

        Taipumus syytellä muita ja tosi huono itsetunto. On itse erinomainen kaikessa mihin viitsii ryhtyä ja puuttuu mieluusti muidenkin toimintaa.Nämä kokemukset on työpaikaltani.Olen itse neitsyt nainen, enkä ole koskaan tavannut yhtä hyvää valehtelijaa ja toisten kiltteyden hyväksi käyttäjää kuin hänet. Uskollisuuskaan ei ole huippuluokkaa..on mies ja rakastaja ja mies kiltti.

        selän takana puhuvia..kateellisia lieroja.
        Olen oinas.


      • game over
        synttäripäivä, ystävänpäivä kirjoitti:

        eikä ukko ole moittinut, mitä nyt vähän paikkojen sekoittamisesta. Yhdessä on haistu kolmatta kymmenettä vuotta, että minua eivät nämä horoskooppimerkit pahemmin hetkauta...

        ei ne tunne itseänsä. Ovat juuri sellaisia kuin kerroit.

        nimim. 2 vesimiesnaisen kanssa ollut.


      • vm
        game over kirjoitti:

        ei ne tunne itseänsä. Ovat juuri sellaisia kuin kerroit.

        nimim. 2 vesimiesnaisen kanssa ollut.

        Vesimiesnaisen kelkassa ei hitaat pysy. Jos käy, kuten mulle, että erehdyin neitsyt-mieheen, tuntui kuin järki olisi pysähtynyt sen seurassa. Se tivasi kaikki mun palkkatuloni, koulutokarini, vanhat poikaystäväni ja kun kerran lähdin tyttöporukalla ulkomaille, se laittoi kihlasormuksen pöydälle (huom! ei heittänyt mäjelle, koska oli kuiteskin muutaman kympin arvoinen). No, mä nostin kytkintä ja painelin lentoasemalle, eikä ikävä tullut.
        Jousimiesmiehen, Oinaan ja Vesimiesmiehen kanssa ei vastaavia ongelmia. Paras on ollut Jousimies, se on tarpeeksi itsenäinen ja hyvä itsetunto, osataan myös PUHUA ja olla imuttamatta kaveriporukassa, mikä on mun mielestä tosi tosi törkeetä (skorppareitten lempipuuhaa oikein).


      • veskarinainen
        vesimiesnaisesta,työkaverina kirjoitti:

        Taipumus syytellä muita ja tosi huono itsetunto. On itse erinomainen kaikessa mihin viitsii ryhtyä ja puuttuu mieluusti muidenkin toimintaa.Nämä kokemukset on työpaikaltani.Olen itse neitsyt nainen, enkä ole koskaan tavannut yhtä hyvää valehtelijaa ja toisten kiltteyden hyväksi käyttäjää kuin hänet. Uskollisuuskaan ei ole huippuluokkaa..on mies ja rakastaja ja mies kiltti.

        neitsyt-nainen työkaverinani: säälittävä tapaus, ukko hakkaa ja pitää nyrkin ja hellan välissä, mutta muidenkin kuin minun kehoituksesta ei lähde nostelemaan, sanoi ettei osaa elää ilman miestä.......iiiiiiiiiiiiikkkkk...


      • näi on
        veskarinainen kirjoitti:

        neitsyt-nainen työkaverinani: säälittävä tapaus, ukko hakkaa ja pitää nyrkin ja hellan välissä, mutta muidenkin kuin minun kehoituksesta ei lähde nostelemaan, sanoi ettei osaa elää ilman miestä.......iiiiiiiiiiiiikkkkk...

        neitsytnaiset huorahtavia, sinisilmäsiä, ei omaa mielipidettä mistään, ei aloitekykyä, siis ihku nobody-tyyppejä, kun joku mies poimii kadulta siivoamaan kämppäänsä ja huomaa hyväksi orjaksi, on neitsytmuija onnensa kukkuloilla


    • vm. vm65

      ei sitten enempää voisi vierestä liipata. Voisko olla tammikuun lopun veskari, piirteet viittaa kauriiseen.....noista ei osunut minuun muu kuin organisointikyky. Töitä teen kovasti, siis nopeaan tahtiin ja väsyn myös. Komian perään en ole paitsi jos puhutaan miehistä(rumat on komeita). Kalliin perään, ja miksikähän kallista jos halvallakin saa. Puhetyyliä saan harjoitella, saatan töksäytellä ja äänensävy on väärä monesti. Ärsyttävin piirre itsessäni ja josta kärsin: maailmanparantaminen, en saa pahoja ihmisiä tästä maailmasta loppumaan vaikka kuinka yritän. Kärsin myös siitä että minulla on voimakas empatia, minua ei saa mukaan pahaa puhuvien joukkoon,olen aina eri mieltä ja puolustan tai ymmärrän haukuttua. Minua on käytetty ja käytetään rahallisesti jatkuvasti hyväksi, mutta minulla jotain mikä monelta puuttuu, rakkaat lapset.

      • kokenut mies

        Kertomani piirteet liittyvät juuri tammikuun lopun veskarinaisiin ja mitä taas tunnen helmikuun veskarinaisia, niin ero on valtavan suuri. Itsekin toin tietoisesti esille nuo piirteet, jotka kuitenkin ovat mielestäni osuvia heille ( merkin alkupäässä syntyneet). Ei ole mitään syytä yleistää niin veskareita kuin ei muitakaan. Kyllä lukenut ole, että juuri merkkinsä alkupäässä syntyneet ovat aidoimpia merkkinsä edustajia. Toisaalta ehkä tiedät myös precessio ja progressio vaikuttavat. Precessio siirtää vesimiehen kauriin merkkiin ja sitten progressio siirtää sen myöhemmin omaan aurinkomerkkiin. Ei ole mitään syytä epäillä kuvausta itsestäsi eikä varsinkaan, kun myös kollektiiviset planeetat vaikuttavat kartallamme.


      • merkin alkupää
        kokenut mies kirjoitti:

        Kertomani piirteet liittyvät juuri tammikuun lopun veskarinaisiin ja mitä taas tunnen helmikuun veskarinaisia, niin ero on valtavan suuri. Itsekin toin tietoisesti esille nuo piirteet, jotka kuitenkin ovat mielestäni osuvia heille ( merkin alkupäässä syntyneet). Ei ole mitään syytä yleistää niin veskareita kuin ei muitakaan. Kyllä lukenut ole, että juuri merkkinsä alkupäässä syntyneet ovat aidoimpia merkkinsä edustajia. Toisaalta ehkä tiedät myös precessio ja progressio vaikuttavat. Precessio siirtää vesimiehen kauriin merkkiin ja sitten progressio siirtää sen myöhemmin omaan aurinkomerkkiin. Ei ole mitään syytä epäillä kuvausta itsestäsi eikä varsinkaan, kun myös kollektiiviset planeetat vaikuttavat kartallamme.

        Olen tamikuussa syntynyt vesim. nainen ja vaalin ihmisissä vilpittömyyttä, ahkeruutta ym inhimmillisiä ja kiitettäviä ominaisuuksia. Olen myös aina toiminut periaatteen mukaan: älä tee toisille sitä mitä et halua, että sinulle tehdään.
        Mielestäni vesimiesnaisia, olkoon ne sitten loppupäästä tai alkupäästä merkkiä, ei ole syytä yleistää. Eikä tietääkseni synymän päivämäärä tee kenestäkään hyvää tai pahaa. Uskon, että ihmisen huonot puolet johtuvat muustakin kuin pelkästä horoskooppimerkistä.


      • kok... mies
        merkin alkupää kirjoitti:

        Olen tamikuussa syntynyt vesim. nainen ja vaalin ihmisissä vilpittömyyttä, ahkeruutta ym inhimmillisiä ja kiitettäviä ominaisuuksia. Olen myös aina toiminut periaatteen mukaan: älä tee toisille sitä mitä et halua, että sinulle tehdään.
        Mielestäni vesimiesnaisia, olkoon ne sitten loppupäästä tai alkupäästä merkkiä, ei ole syytä yleistää. Eikä tietääkseni synymän päivämäärä tee kenestäkään hyvää tai pahaa. Uskon, että ihmisen huonot puolet johtuvat muustakin kuin pelkästä horoskooppimerkistä.

        Miksi sinä kerrot sen sitten tällä palstalla?


      • missä kertoo...........
        kok... mies kirjoitti:

        Miksi sinä kerrot sen sitten tällä palstalla?

        Alkupuolella myös syntynyt.......v-n


      • kokenut mies
        merkin alkupää kirjoitti:

        Olen tamikuussa syntynyt vesim. nainen ja vaalin ihmisissä vilpittömyyttä, ahkeruutta ym inhimmillisiä ja kiitettäviä ominaisuuksia. Olen myös aina toiminut periaatteen mukaan: älä tee toisille sitä mitä et halua, että sinulle tehdään.
        Mielestäni vesimiesnaisia, olkoon ne sitten loppupäästä tai alkupäästä merkkiä, ei ole syytä yleistää. Eikä tietääkseni synymän päivämäärä tee kenestäkään hyvää tai pahaa. Uskon, että ihmisen huonot puolet johtuvat muustakin kuin pelkästä horoskooppimerkistä.

        """..Eikä tietääkseni synymän päivämäärä tee kenestäkään hyvää tai pahaa...."""

        En olekaan puhunut hyvästä ja pahasta vaan siiitä mikä komusteni mukaan vesimiesnainen on. Ja sitten se, että astrologia perustuu tarkkaan syntymäaikaan ja paikkaan. Jos tuo ei päde kohdallasi, niin ei sitten. Mitä siitä haloota nostamaan. Kyllä kai kuitenkin astrologia lähtee siitä että monet piirteet ovat yhteisiä merkille. Se on raami astrologialle.


      • merkin alkupää
        kokenut mies kirjoitti:

        """..Eikä tietääkseni synymän päivämäärä tee kenestäkään hyvää tai pahaa...."""

        En olekaan puhunut hyvästä ja pahasta vaan siiitä mikä komusteni mukaan vesimiesnainen on. Ja sitten se, että astrologia perustuu tarkkaan syntymäaikaan ja paikkaan. Jos tuo ei päde kohdallasi, niin ei sitten. Mitä siitä haloota nostamaan. Kyllä kai kuitenkin astrologia lähtee siitä että monet piirteet ovat yhteisiä merkille. Se on raami astrologialle.

        Kukahan sitä haloota nostaa. Luuletko oikeasti, että sinun kokemus yhdestä vm. naisesta määrittelee kaikki merkin alkupäässä syntyneet? Jokaisella on kumminkin oikeus omaan mielipiteseen. Näin olleen sanon omanikin: yhtä tyhjän kanssa sellaiset arvamukset kuin esitit.


    • vai tekikö,,,

      oma mielikuvituksesi sinulle tepposet.

      Olen alkupäässä syntynyt v-n.

      -En ole marttyyri
      -Enkä koskaan ole elänyt kenenkään siivellä
      -Päinvastoin..
      -En puhu perättömiä
      -Enkä tykkää juoruilemisesta.
      -En käytä ihmisiä hyväksi.
      -Katson aina etten ole saanut enempi kuin olen
      antanut.
      -Olen vahva
      -Enkä esitä edes heikkoa..enkä valita lähes koskaan.
      -Elän omaa elämääni ja annan toisten myös
      rauhassa elää omaansa..
      -En koskaan töngi toisten henkilökohtaisia
      asioita...se on epähienoa.
      -Minulle kerrotaan helposti murheita koska
      olen empaattinen ja luotettava.
      -Olen todella iloinen toisten iloista ja
      murheellinen heidän murheistaan.

      ....27.1..ves-n

      • aloittaja

        hänkin on tavallaan vahva ja varma omasta elämän tyylistään niin kuin sinäkin kirjoituksesi perusteella mutta olettekoko liian varmoja kun mielestäni nuin hyvää ihmistä ei ole olemassakaan kuin kirjoitat itsestäsi.

        uskon että hänkään ei tietoisesti kohtele joitakin läheisiä niin kylmästi ja tunteetomasti
        mutta tuntuu että ei näe asioita toisen kannalta.

        itse olen vasta vähän aikaa tutustunut horoskooppeihin ja olen huomannut että kyllä niistä yhtäläisyyksiä löytyy kun useampi ulkopuolinen kirjoitaa.
        minunkin merkistä löytyy huonoja puolia aikalailla mutta pitäs uskaltaa mennä itseensä
        ja koittaa parantaa itseään ihmisenä.


      • veskarinainen
        aloittaja kirjoitti:

        hänkin on tavallaan vahva ja varma omasta elämän tyylistään niin kuin sinäkin kirjoituksesi perusteella mutta olettekoko liian varmoja kun mielestäni nuin hyvää ihmistä ei ole olemassakaan kuin kirjoitat itsestäsi.

        uskon että hänkään ei tietoisesti kohtele joitakin läheisiä niin kylmästi ja tunteetomasti
        mutta tuntuu että ei näe asioita toisen kannalta.

        itse olen vasta vähän aikaa tutustunut horoskooppeihin ja olen huomannut että kyllä niistä yhtäläisyyksiä löytyy kun useampi ulkopuolinen kirjoitaa.
        minunkin merkistä löytyy huonoja puolia aikalailla mutta pitäs uskaltaa mennä itseensä
        ja koittaa parantaa itseään ihmisenä.

        että olen todella lämmin ja empaattinen nainen mutta jos minua loukataan syvästi voin olla todella kylmä ja vaikka kävellä hänen lävitsensä näkemättä enää koskaan häntä. Materialisti en tosiaankaan ole mutta kaipaan sillointällöin huomioimista eli pieniä viestejä, kukkia, kortteja ym. pientä jotka saavatkin minut todella hyvän tuuliseksi ja onnelliseksi. Olen kylläkin vahva luonne. Ja uskon yleensä ihmisistä aina hyvää koska olen hyvin positiivinen ja iloinen enkä huijaa tai valehtele, niin odotan toiselta myös täys rehellisyyttä. Ahkera kylläkin jos homma on mieleistä mutta epämiellyttävän työn voin siirtää huoleti siihen saakka kun se on Pakko tehdä ;) Olen naimisissa Jouskarimiehen kanssa ja tämä yhdistelmä on mitä loistavin. Sovimme todella hyvin yhteen.


      • ihmisiä
        aloittaja kirjoitti:

        hänkin on tavallaan vahva ja varma omasta elämän tyylistään niin kuin sinäkin kirjoituksesi perusteella mutta olettekoko liian varmoja kun mielestäni nuin hyvää ihmistä ei ole olemassakaan kuin kirjoitat itsestäsi.

        uskon että hänkään ei tietoisesti kohtele joitakin läheisiä niin kylmästi ja tunteetomasti
        mutta tuntuu että ei näe asioita toisen kannalta.

        itse olen vasta vähän aikaa tutustunut horoskooppeihin ja olen huomannut että kyllä niistä yhtäläisyyksiä löytyy kun useampi ulkopuolinen kirjoitaa.
        minunkin merkistä löytyy huonoja puolia aikalailla mutta pitäs uskaltaa mennä itseensä
        ja koittaa parantaa itseään ihmisenä.

        ... toisiinsa horoskooppejen perusteella ja vetää
        niistä johtopäätöksiä.
        Vaikka samankaltaisuutta on niin myös valtavia
        eroja.

        Vastauksena sinulle-"ettei tuollaisia ole"

        -Olen täysin avoin luonne ja hyvällä itsetunnolla
        varustettu.
        -En mene siitä ,missä aita on matalin,sillä se
        heikentää ihmistä.Mitä silloin on annettavaa
        jollei voi kunnioittaa itseänsä.

        Ps.Kauneudentajuni ajaa minut ns."koreen perään"
        tyylikkäästi..........ves-n


      • aloittaja
        ihmisiä kirjoitti:

        ... toisiinsa horoskooppejen perusteella ja vetää
        niistä johtopäätöksiä.
        Vaikka samankaltaisuutta on niin myös valtavia
        eroja.

        Vastauksena sinulle-"ettei tuollaisia ole"

        -Olen täysin avoin luonne ja hyvällä itsetunnolla
        varustettu.
        -En mene siitä ,missä aita on matalin,sillä se
        heikentää ihmistä.Mitä silloin on annettavaa
        jollei voi kunnioittaa itseänsä.

        Ps.Kauneudentajuni ajaa minut ns."koreen perään"
        tyylikkäästi..........ves-n

        kun kirjoitamme erillaisia kokemuksia esim vesimiehestä myös nekatiivisiä niin kukin voi tehdä oman johtopäätöksen vesimiehen luonteesta
        luonteeseen vaikuttaa tietenkin muutkin asiat.

        eikö horoskoopit perustu nimenomaan siihen että samoilla merkeillä ois samoja luonteenpiirteitä.

        eikä keskustelu sais olla sitä että kehumme vain omaa merkkiä.


      • mä täältä
        veskarinainen kirjoitti:

        että olen todella lämmin ja empaattinen nainen mutta jos minua loukataan syvästi voin olla todella kylmä ja vaikka kävellä hänen lävitsensä näkemättä enää koskaan häntä. Materialisti en tosiaankaan ole mutta kaipaan sillointällöin huomioimista eli pieniä viestejä, kukkia, kortteja ym. pientä jotka saavatkin minut todella hyvän tuuliseksi ja onnelliseksi. Olen kylläkin vahva luonne. Ja uskon yleensä ihmisistä aina hyvää koska olen hyvin positiivinen ja iloinen enkä huijaa tai valehtele, niin odotan toiselta myös täys rehellisyyttä. Ahkera kylläkin jos homma on mieleistä mutta epämiellyttävän työn voin siirtää huoleti siihen saakka kun se on Pakko tehdä ;) Olen naimisissa Jouskarimiehen kanssa ja tämä yhdistelmä on mitä loistavin. Sovimme todella hyvin yhteen.

        KERRO MITÄ TEHDÄ!Seurustelin jouskari miehen kanssa,muutti luokseni ja melkein samantien pois.Selitti syyksi,että halusi olla varma,olemmeko oikeita toisillemme ja haluaa rauhassa miettiä vielä.Tapaillaan,rakastellaan,mutta aina muutama viikko välissä ja sit katoo,ku kusi lumeen eikä vastaile soittoihin eikä tekstareihin.Sitten tavataan taas lähi kippolassa ja ollaan yhdessä.Mikä mättää,kun kuitenkin sanoo rakastavansa ja haluavansa tulla asumaan takasin?En ole sitovaa typpiä ja haluan säilyttää myös oman vapauteni,mutta rakastan ja haluan olla kanssaan.Mitä tehdä


    • meren´,lapsi

      jaahas... no joissakin meissä saattaa olla noita kyseisiä huonoja puolia mutta ihmisillä on varmasti syynsä ja ainahan sitä voi yrittää muuttua...katsomalla pinnan alle näkee selvemmin ja anteeksi anto on valttia...hyvää perjantaita kaikille! toivoopi eräs vesimiesnainen täältä tuiskun keskeltä...

      • aloittaja

        oikeassa olet asiat ei ole mustavalkoisia sillä ihmiseen vaikuttavat niin monet asiat.

        mutta harvoinpa ihmisellä on oikeus kohdella toista epäoikeuden mukaisesti oli hänen syynsä mitkä hyvänsä.

        tuntuu että ihmiset on niin kovia ja itsekeskeisiä että he eivät uskalla mennä sinne oman pinnan alle ja tutkia sisintään.

        hyvää viikonloppua myös sinulle.


      • syyt
        aloittaja kirjoitti:

        oikeassa olet asiat ei ole mustavalkoisia sillä ihmiseen vaikuttavat niin monet asiat.

        mutta harvoinpa ihmisellä on oikeus kohdella toista epäoikeuden mukaisesti oli hänen syynsä mitkä hyvänsä.

        tuntuu että ihmiset on niin kovia ja itsekeskeisiä että he eivät uskalla mennä sinne oman pinnan alle ja tutkia sisintään.

        hyvää viikonloppua myös sinulle.

        omista motiiveistasi.Mene oman pinnan alle
        ja ole tarpeeksi siellä yksin...niin vastaus löytyy.

        -Lähde pois kovien ja heikkojen ihmisten luota.
        -Lopeta muiden syytteleminen.
        -Löydä oma itsesi

        Ves-n...27.1


      • aloittaja
        syyt kirjoitti:

        omista motiiveistasi.Mene oman pinnan alle
        ja ole tarpeeksi siellä yksin...niin vastaus löytyy.

        -Lähde pois kovien ja heikkojen ihmisten luota.
        -Lopeta muiden syytteleminen.
        -Löydä oma itsesi

        Ves-n...27.1

        on minullakin omat motiivit yhteisiin ystäviin
        se voi olla että välittää.

        -sehän varmaan sopis hyvin toisten hyväksi käyttäjälle että lähtis pois en lähde
        -käytetään nyt sanaa syyttely tai että en hyväksy epäoikeudenmukaisuutta niin en lopeta.
        -tästä voidaan olla samaa mieltä nuorempana kärsin epäoikeiudenmukausuudesta ja olen mielestäni löytänyt omaa itseäni mutta etsintä jatkuu yhä.


      • ongelma.......................
        aloittaja kirjoitti:

        on minullakin omat motiivit yhteisiin ystäviin
        se voi olla että välittää.

        -sehän varmaan sopis hyvin toisten hyväksi käyttäjälle että lähtis pois en lähde
        -käytetään nyt sanaa syyttely tai että en hyväksy epäoikeudenmukaisuutta niin en lopeta.
        -tästä voidaan olla samaa mieltä nuorempana kärsin epäoikeiudenmukausuudesta ja olen mielestäni löytänyt omaa itseäni mutta etsintä jatkuu yhä.

        ..onkin sinulla ,suhteessasi vesimieheen.
        -En ole Psykiatri.
        -Eikä ,pienoisen kuvauksesi perusteella voi ottaa
        kantaa.
        -Ehkä! jos kerrot enempi.

        Ves-nainen 27.1


      • aloittaja
        ongelma....................... kirjoitti:

        ..onkin sinulla ,suhteessasi vesimieheen.
        -En ole Psykiatri.
        -Eikä ,pienoisen kuvauksesi perusteella voi ottaa
        kantaa.
        -Ehkä! jos kerrot enempi.

        Ves-nainen 27.1

        voin kertoakkin että olin ennen liian kiltti ihminen ja silloin on muiden vietävissä ja huonolla itsetunnolla muutenkaan elämä ei ollu hallinnassa ja kohtelin myös muita huonommin kuin nykyään.

        aloitus kirjoituksessa arvostelin vn että hän ei nää omia vrheitä vaan vika on muissa ja osaa ottaa hyödyn kilteistä ihmisistä.
        sinun mielestä vika tuntuu olevan kilteissä ihmisissä ja minussa ei tietenkään vn.

        lueppa aloitus kirjoitus uudelleen ja sano mielipide tällaiseta naisesta josta kirjoitin kuvettele että on muu merkki kuin vn sillä eihän vn voi olla huonoja puolia vai mitä.

        minua pidetään oikeudenmukaisena ihmisenä ja kirjoittamastani vn on mielestäni itsetutkimisen paikka (entä sinulla)

        meissä kaikissa löytyy hyvää sekä pahaa mutta
        pitäs nähä myös omia virheitä.


      • juttuasi
        aloittaja kirjoitti:

        voin kertoakkin että olin ennen liian kiltti ihminen ja silloin on muiden vietävissä ja huonolla itsetunnolla muutenkaan elämä ei ollu hallinnassa ja kohtelin myös muita huonommin kuin nykyään.

        aloitus kirjoituksessa arvostelin vn että hän ei nää omia vrheitä vaan vika on muissa ja osaa ottaa hyödyn kilteistä ihmisistä.
        sinun mielestä vika tuntuu olevan kilteissä ihmisissä ja minussa ei tietenkään vn.

        lueppa aloitus kirjoitus uudelleen ja sano mielipide tällaiseta naisesta josta kirjoitin kuvettele että on muu merkki kuin vn sillä eihän vn voi olla huonoja puolia vai mitä.

        minua pidetään oikeudenmukaisena ihmisenä ja kirjoittamastani vn on mielestäni itsetutkimisen paikka (entä sinulla)

        meissä kaikissa löytyy hyvää sekä pahaa mutta
        pitäs nähä myös omia virheitä.

        Nyt onkin minulla ongelma,niinkö ?
        Sorry vaan !


      • aloittaja
        juttuasi kirjoitti:

        Nyt onkin minulla ongelma,niinkö ?
        Sorry vaan !

        minähän en sinun ongelmiasi voi tietää samoin kuin sinä et voi tietää minun tutun vn tai minun ongelmia.mutta voisin olettaa että sinulla samoja piirteitä kun minun tutulla vn kun käyt nuin hanakasti päälle.

        me ei varmaan toisemme ongelmia pystytä ratkaisemaan joten meidän osalta keskustelu on käyty.

        kiitos mielipiteistä.


      • aloittaja kirjoitti:

        oikeassa olet asiat ei ole mustavalkoisia sillä ihmiseen vaikuttavat niin monet asiat.

        mutta harvoinpa ihmisellä on oikeus kohdella toista epäoikeuden mukaisesti oli hänen syynsä mitkä hyvänsä.

        tuntuu että ihmiset on niin kovia ja itsekeskeisiä että he eivät uskalla mennä sinne oman pinnan alle ja tutkia sisintään.

        hyvää viikonloppua myös sinulle.

        totta höpiset... huonosti kohtelu ei ole hyvä asia...ja itsetutkiskelu on valitettavasti joillekin ihmisille vaikeaa.. mutta toivottavasti ainakin suurin osa ihmisistä on valmiita muuttamaan huonoja puoliaan ja siten tuottamaan läheisilleen ja itselleen iloa...meillä on vain yksi elämä...
        hyvää ja hymyntäyteistä alkanutta viikkoa!


    • on heidän maailmansa

      Kokemukseni vesimienaisista on se, että he ovat hyviä 'ystäviä', tietyllä ehkä pinnallisella 'hyvän päivän tuttu' -tasolla.

      Heissä on se piirre, että he ovat ehdottomia siinä omassa totuudessaan, ja kulkevat tietyllä tavalla silmälaput silmillään. He eivät välttämättä tunnusta muiden ihmisten oikeuksia ja näkemyksiä.

      Oma kokemus: Pari tämän merkin naista ( 4 kappaletta!) ovat pystyneet todelliseen ilkeyteen ja juonitteluun. Jopa julmuuteen toista ihmistä kohtaan. Se on outoa, koska vesimiehet kuvataan humaanisina ja ystävällisinä ihmisinä.

      Siltikin, pidän tätä merkkiä iloisena ja kepeänä, jolla on paljon annettavaa muille.

      • kokenut mies

        Vesimies on erittäin hyvä tuomaan asioita niiden eri näkökulmia esille, mutta päätäntävaltaa niissä ei voi jättää sille. Syitä on useita ja mm.
        - ei osaa yhdistellä erityyppisiä asioita ja ongelmia
        - fiksoituu johonkin ongelmaan
        -ei reaalimaailman tajua
        -ei edellytä niiden todenperäisyyttä
        -järkähtämätön, ei muuta mielipidettään perusteluista huolimata
        - kostonhaluinen..
        - ja paljon muuta


    • emmarellax

      Olemme me siinä mielessä kylmiä, että kun ihmissuhteessa tunteet ovat kuolleita, seinät kaatuvat päälle ja näemme, ettei suhteella ole enää tulevaisuutta, niin voimme hyvinkin kylmäverisesti nostaa kytkintä ja häipyä.

      Siinä vaiheessa on turhaa enää neuvotella, anella, pyytää anteeksi, ruikuttaa tms. Jos meitä vastaan on tehnyt väärin, emme koskaan unohda. Jos tunteita ei enää ole, ajattelemme vain ja ainoastaan järjellä.

      Mutta kaikki nuo muut luettelemasi piirteet eivät pidä paikkansa....olen itse vesimiesnainen, ja ystävinäni ja työtovereinanikin on veskareita, ja enpä tunne yhtään ainuttakaan joka olisi kuvaamasi kaltainen. veskarinaiset ovat hyvin lojaaleita työkavereina; eivät koskaan puhu paskaa muista tai juoruile. Veskarit eivät myös tosiaankaan ole rahan perään tai käyttäisi muita hyväkseen. Melkeinpä päinvastoin:vesimiehet ovat yleensä niitä, jotka ovat aina valmiita tarjoamaan kahvit tai safkat, eivätkä halua koskaan vastapalveluksia.

      Ihmetyttää myös tämä: "esittävät marttyriä taitavasti".???? Oikeat vesimiehet eivät esitä yhtään mitään. Paukuttelemme totuuksia suustamme silloinkin, vaikka itse kärsisimme siitä.

      Mutta loppupeleissä sinunkin kritiikkisi on täysin turhaa. Emmehän me kuitenkaan välitä siitä paskan vertaa.

      • aloittaja

        aika paljon on samantyylisiä vesinaisten kirjoituksia (ei kaikki) ja minun käsitykseni on vahvisunut heidän nekatiivisistä luonteen piirteistä.

        minusta ei ole oikeita tai vääriä vesimiehiä kuin ei myöskään hyviä tai pahoja ihmisiä
        on erilaisia ihmisiä ja näillä myös samoja luonteen piirteiä

        toivottovasti osaan itse ottaa oppia toisten kritiikistä.


      • CeeCee

        Edellistä siinä, etten ainakaan mä voi jäädä suhteeseen henkilön kanssa, jota kohtaan ei tunne omasta mielestään tarpeeksi rakkautta yms. Eli en halua valehdella tai puhua ympäripyöreitä omista tunteistani, enkä halua antaa toiselle valheellisesti toivoa suhteen jatkumisesta.
        Joku tulkitsee sen kylmyydeksi, itse yritän olla rehellinen kumppania kohtaan.


      • aloittaja
        CeeCee kirjoitti:

        Edellistä siinä, etten ainakaan mä voi jäädä suhteeseen henkilön kanssa, jota kohtaan ei tunne omasta mielestään tarpeeksi rakkautta yms. Eli en halua valehdella tai puhua ympäripyöreitä omista tunteistani, enkä halua antaa toiselle valheellisesti toivoa suhteen jatkumisesta.
        Joku tulkitsee sen kylmyydeksi, itse yritän olla rehellinen kumppania kohtaan.

        olen täysin samaa mieltä että se on rehellisyyttä ja aitoutta toista kohtaan


      • puhu aidasta
        CeeCee kirjoitti:

        Edellistä siinä, etten ainakaan mä voi jäädä suhteeseen henkilön kanssa, jota kohtaan ei tunne omasta mielestään tarpeeksi rakkautta yms. Eli en halua valehdella tai puhua ympäripyöreitä omista tunteistani, enkä halua antaa toiselle valheellisesti toivoa suhteen jatkumisesta.
        Joku tulkitsee sen kylmyydeksi, itse yritän olla rehellinen kumppania kohtaan.

        Et ole ymmärtänyt keskustelua veskarin tunnekylmyydestä oikein.Vai kuvastaako sekin juuri sitä kylmyyttä, tunteiden puuttumista. Vesimiehen tunnekylmyydellä ei tarkoiteta tunteiden puutetta jo loppuunkuluneessa suhteessa vaan ylipäätään suhteessa. Jotenkin vaan vesimies ei osaa käsitellä tunteitaan ja yhtymäkohtia siinä on miehen tapaan käsitellä ja tuoda esilletunteitaan.


      • paikkansa

        tarkalleen omalla kohallani. Muitakin piirteitä toki vielä löytyy. Esim. se, että olemme useimmiten ensimmäisinä auttamassa meitä heikompaa. Kannatamme oikeudenmukaisuutta ja rehellisyyttä kaikessa, vaadimme sitä itseltämme, mutta myös muilta. Petosta en ainakaan itse koskaan unohda, enkä ehkä pysty antamaan anteeksikaan. Ja kostonhimoinen olen, mutta en tee itse mitään kostaakseni, ellei tarjoudu aivan loistavaa tilaisuutta siihen. Mutta osaan ajatella toisista myös erittäin pahaa, jos minua on pahasti loukattu (vaikka en haluaisikaan ajatella). Olenkin nouseva skorpioni, mikä ehkä vaikuttaa asiaan.
        Mutta marttyyria en osaa tietääkseni, enkä haluakaan esittää. Ja marttyyria esittävät ärsyttävät.
        Ja silloin kun suhteessa ei ole tunteita, joko toiselta osapuolelta minua kohtaan (on esim. pettänyt, valehdellut yms. ratkaisevaa) tai sitten omat tunteeni ovat kuolleet esim. edellä mainittujen syiden takia, voin tehdä aivan mitä vain hyvällä omallatunnolla, koska suhteella ei ole enää mitään väliä. Tosin mielellään eroan ensin.
        Ikinä en ole hyväksi käyttänyt ketään. Mutta minua on kyllä onnistuttu käyttämään hyväksi. Ja silloinkin olen tiennyt sen itse, että näin tapahtuu ja hyväksynyt sen itse aikansa.
        Inhoan pahantahtoisia ja ilkeitä ihmisiä. En halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä.
        Ja pystyn kyllä katkaisemaan välit loppuelämäksi aivan kylmäverisesti vaikka kuinka hyvään ystävään jos syyt ovat painavat.
        Kestän suhteessa paljonkin paskaa, mutta kun se mitta tulee täyteen, niin se tulee sitten lopullisesti. Takaisin ei ole paluuta. En jaksa enää sen jälkeen kuunnella anelua ja ruikuttamista kun päätökseni olen tehnyt. Olisi ajatellut ajoissa.
        Loukkauksista ja haukkumisesta en välitä. Jos niitä tulee tarpeeksi, lähden. Koska ihmisen elämässä täytyy olla muuta kuin pelkkää paskan vastaanottamista.
        Lisäksi olemme syvällisiä ja omaperäisiä ajattelijoita.


      • itsekin vesimies

        totta mitä kirjoitit ja varsinkin se, ettei kuitenkaan välitetä paskan vertaa.... eläkää ja antakaa meidän elää. jos haluatte elää meidän kanssa niin hyväksykää meidät tällaisina älkääkä alkako muuttamaan, koska siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, ellei ole masokisti!


    • aloittaja

      kirjoitukset ja muu vähäinen kokemus antavat minulle tälläisen kuvan v-n

      -ei kestä kritiikkiä
      -ei pysty keskusteleen asiallisesti
      -ei voi myöntää että on väärässä
      -ei tunne itseään
      -kova kehuun itseään
      -ei pysty tuomaan tunteita esiin
      -ei uskalla tutkia itseään

      nämä seikathan ei päde kaikkiin ja ei ole yhdellä mutta paljon löyty näitä piirteitä v-n.
      tuo on yllätys että ei pysty näkee itsessä kuin hyviä puolia johtuuko siitä että ei uskalla mennä itseensä ja käsitellä tunteita.

      ne harvat v-n kirjoittajat jotka todella tuntee
      itsensä antoivat todella uskottavan kuvan itsestään ja saivat minua ymmätämään
      v-n kylmyyden ulospäin ja v-n varmaan antaa kylmemmän ja huonomman kuvan itsestään kuin on.
      v-n lämpö ja tunteet on vaan aika lukkojen takana.

      sitä helposti kirjoittaa liian kriittisesti niin kuin aloituksessa naisesta (edelleen sitä mieltä että on kylmä)myös täällä .
      itse kun on tavallinen pulliainen niin ei osaa
      esittää kritiikkiä välttämättä fiksusti.
      mutta myös kritiikkiä pitää antaa ja kestää sillä se ei kasvata ketään että kehumme itseämme ja toisiamme .

      yleensäkkin me ihmiset ollaan liian sulkeutuneita
      tosikkoja.
      avoimuutta ja tunteita peliin kesää odotellessa.

      hyvää kevättä kaikille.

      • "Kritiikkisi"

        -ei
        -ei
        -ei
        -ei
        -kov
        -ei
        -ei

        Ei pidä paikkaansa.

        Et erota kritiikkiä ja haukkumista toisistaan.
        Vesim-n


      • haukkuminen
        "Kritiikkisi" kirjoitti:

        -ei
        -ei
        -ei
        -ei
        -kov
        -ei
        -ei

        Ei pidä paikkaansa.

        Et erota kritiikkiä ja haukkumista toisistaan.
        Vesim-n

        myönnän että en osaa kovin fiksusti esittää
        asioita olen vähän kouluja käynyt (kylläkin kovan elämän koulun)ja olen liian suorapuheinen
        toivottavasti asia mitä tarkoitin kirjoituksissa ymmärretttiin .

        kysyisin sinulta ja muiltakin että kerrot konkreettisesti miten kritiikki ja haukkuminen erotetaan toisistaan kun tarkoitukseni ei ole haukkuminen vaan oppia ymmärtämään erilläisia ihmisiä.

        kun esittää keskusteluissa asiat liian pehmeästi niin se yleensä kiinnostaa harvoja


      • astroilija*
        "Kritiikkisi" kirjoitti:

        -ei
        -ei
        -ei
        -ei
        -kov
        -ei
        -ei

        Ei pidä paikkaansa.

        Et erota kritiikkiä ja haukkumista toisistaan.
        Vesim-n

        """-ei kestä kritiikkiä
        -ei pysty keskusteleen asiallisesti
        -ei voi myöntää että on väärässä
        -ei tunne itseään
        -kova kehuun itseään
        -ei pysty tuomaan tunteita esiin
        -ei uskalla tutkia itseään
        """""
        Oikeastaan kaikki on tuossa viimeisessä lauseessa. Ei uskalla tutkia itseään! Siitä seuraa kaikki nuo aikaisemmat väitteet. Vesimies "suojelee" itseään, jos hänen itsensä muodostama kuva itsestään ja oikeastaan koko maailmasta kyseenalaistetaan. vesimies on nuorena hyvinkin moderni, mutta sitteen muut merkit menee ohi. Vesimiestä alkaakin hallitsemaan saturnus eikä uranus.
        Yleensäkään ilmanmerkit eivät kestä kritiikkiä, mutta ei kyllä perusteluja omille mielipiteilleenkään tahdo löytyä. Niin paitsi, että "joku on jättänyt", "joku on pettänyt", "et ole saanut jotakin", Mutta se kaikki on pelkää ilmaan huitomista. Vesimies ei osaa reaalisoida elämäänsä.


      • Vesimiestyttö_81

        Et tainnut lukea saamiasi vastauksia kunnolla? Sinullehhan oli tuolla vastattu hyvinkin analyyttiseen sävyyn. Yhdessäkin viestissä VESIMIES myönsi että hänessä on sitä ja tätä vikaa. Kannattaisi varmaan opetella lukemaan toisten kirjoitukset ajatuksen kanssa. Olis mielenkiintoista tietää oma horoskooppisi...


      • jouskariäippä

        voi pongata tuon ei myönnä virheitään. Sitä vastaan ei kyllä voi moni vm väittää, se piirre kyllä kuuluu merkkiin. Joskus ihan huvittavaakin se miten asia käännetään siihen "vain vähemmän hyviä piirteitä" muotoon. Kuinka se voikin olla niin vaikeeta sanoo kaks sanaa...olin väärässä :)


      • aloittaja
        Vesimiestyttö_81 kirjoitti:

        Et tainnut lukea saamiasi vastauksia kunnolla? Sinullehhan oli tuolla vastattu hyvinkin analyyttiseen sävyyn. Yhdessäkin viestissä VESIMIES myönsi että hänessä on sitä ja tätä vikaa. Kannattaisi varmaan opetella lukemaan toisten kirjoitukset ajatuksen kanssa. Olis mielenkiintoista tietää oma horoskooppisi...

        luepas kirjoitukseni tarkemmin niin huomaat että en yleistänyt kaikkia vesimiehiä kylmiksi ja että he eivät pysty itse kritiikkiin.

        itse olen itsetutkistelua ja myös muiden luonneita harrastava itsepäinen tunteellinen avoin härkä jota häiritsee paljon kun maailma ei ole täydellinen ja eikä myöskään oma elämä siis liian täydellisyyteen pyrkivä luonne josta monenlaista harmia (todella huono piirre sillä elämähän on kaaosta)

        että kyllä niitä vikoja minustakin löytyy aivan
        tarpeeksi mutta ehkä itsetutkistelu ja elämä opettanut jonkin verran löysäämään tiukkapipoisuutta.


      • Vesimiestyttö_81
        aloittaja kirjoitti:

        luepas kirjoitukseni tarkemmin niin huomaat että en yleistänyt kaikkia vesimiehiä kylmiksi ja että he eivät pysty itse kritiikkiin.

        itse olen itsetutkistelua ja myös muiden luonneita harrastava itsepäinen tunteellinen avoin härkä jota häiritsee paljon kun maailma ei ole täydellinen ja eikä myöskään oma elämä siis liian täydellisyyteen pyrkivä luonne josta monenlaista harmia (todella huono piirre sillä elämähän on kaaosta)

        että kyllä niitä vikoja minustakin löytyy aivan
        tarpeeksi mutta ehkä itsetutkistelu ja elämä opettanut jonkin verran löysäämään tiukkapipoisuutta.

        oma mieheni on myös härkä :) ja tunnen myös paljon muita härkiä. Härkä tekee siinä virheen lähestyessään veskaria, että hän ei mieti miten hän kritiikkinsä kertoo. Härällä on tapana töksäyttää asiansa tilanteessa, johon se ei välttämättä sovi. Vesimiehet ovat herkkiä, kannattaa ottaa huomioon myös toisen tunteet kun kertoo toiselle tämän puutteista. Härkämäiseen luonteeseen kuuluu myös pessimismi ja negatiivinen ajattelu kun taas vesimiehet ovat yleensä positiivareita jotka haluavat katsoa tulevaisuuteen eikä kaivella liikaa synkkyyksiä. Härän mielestä vesimies saattaa olla vähän liikaakin aikaansa edellä :), nämä asiat saattavat aiheuttaa sitten päänvaivaa vesimies-härkä suhteissa vaikka muuten minulla on pelkkää hyvää sanottavaa näiden kahden merkin toimeentulemisesta.


      • Vesimiestyttö_81
        jouskariäippä kirjoitti:

        voi pongata tuon ei myönnä virheitään. Sitä vastaan ei kyllä voi moni vm väittää, se piirre kyllä kuuluu merkkiin. Joskus ihan huvittavaakin se miten asia käännetään siihen "vain vähemmän hyviä piirteitä" muotoon. Kuinka se voikin olla niin vaikeeta sanoo kaks sanaa...olin väärässä :)

        kylläpäs myöntää virheensä jos vastapuoli esittää väittämänsä asiallisesti ja veskarin tunteet huomioon ottaen. valitettavasti monelta ihmiseltä puuttuu kyky antaa rakentavaa kritiikkiä toisen persoonasta...


      • Hanneleena..,

        -ei kestä kritiikkiä tämä on suurelta osalta varmasti totta -ei pysty keskusteleen asiallisesti Pystyn jos on yksi ihminen jolle puhua. Suuremmassa ei pahemmin tartte sitä keskustelua yllä pitää jos ei sitten satu vielä ujompi viereen. -ei voi myöntää että on väärässä voisin myöntää jos sitä tosiaan olen. Nyt olen joutunut monta kertaa nauramaan ittelleni muitten edessä kun olen ekana päivänä vaatinut jotain ja toisena heti kumonnut asian. (raskaushormonit kai) -ei tunne itseään tunnenpas.. kukaan muu ei mua tunne mutta minä tunnen itteni koskaan ei tiedä millä tavalla asennoidun eri tilanteeseen. Annan itselleni luvan käyttäytyä luonnon mukaan. Eli välillä tökerösti jos tilanne vaatii sitä. Useimmiten kyllä poistun paikalta jos menen hämilleni joittenkin seurassa ahdistun ja itken. Mutta tunnen itseni ja kukaan toinen ei eläisi minun elämääni paremmin kuin minä. ne eläis sen varmaan paljon tylsemmin. -kova kehuun itseään :D no niinpä. vakaumuksia ja periaatteita pitää aina mainostaa.. tosin muutama paukapää mies ei kuule sitä että kauniilla naisella on omia arvoja. Kaikki ateistit yrittää aina väittää ettei maailmassa oo kohtaloa yms. jotkut sanoo ettei halua lapsia koskaan ja silti haluaa treffeille. hups kun rupes suututtaa.. onneksi voi laittaa kaikki hormonien piikkiin. -ei pysty tuomaan tunteita esiin kyllä mä tuon.. yleensä kerron sen sanoin että nyt vähä suututtaa ja toi ei tuntunut kivalta.. ei ne miehet muuten tajua vaikka kattois kuinka ilkeesti. jos on oikein paha olo niin sitten itken. -ei uskalla tutkia itseään huoh.. miksihän mä muuten olisin edes horoskooppipalstalla..


      • kooppi
        Vesimiestyttö_81 kirjoitti:

        oma mieheni on myös härkä :) ja tunnen myös paljon muita härkiä. Härkä tekee siinä virheen lähestyessään veskaria, että hän ei mieti miten hän kritiikkinsä kertoo. Härällä on tapana töksäyttää asiansa tilanteessa, johon se ei välttämättä sovi. Vesimiehet ovat herkkiä, kannattaa ottaa huomioon myös toisen tunteet kun kertoo toiselle tämän puutteista. Härkämäiseen luonteeseen kuuluu myös pessimismi ja negatiivinen ajattelu kun taas vesimiehet ovat yleensä positiivareita jotka haluavat katsoa tulevaisuuteen eikä kaivella liikaa synkkyyksiä. Härän mielestä vesimies saattaa olla vähän liikaakin aikaansa edellä :), nämä asiat saattavat aiheuttaa sitten päänvaivaa vesimies-härkä suhteissa vaikka muuten minulla on pelkkää hyvää sanottavaa näiden kahden merkin toimeentulemisesta.

        mieltä! Kyllä vesimiesnainenkin kestää kritiikkiä, mutta haavoittuu töksäytyksistä esim. kesken romanttisen kynttiläillallisen. Härällä ei aina siinä mielessä ole tilannetajua ja sitten ihmettelee ja suuttuukin, kun toinen pahoittaa mielensä hänen "hyvää tarkoittavista" suorista ilmauksista. Muuten härkämies on kuin peruskallio ja tasapainottaa sopivasti joskus liian haaveellisissa ajatuksissa olevaa vesimiesnaista.


    • EROTIIKASSA.

      parempaa naista,sängyssä et voi toivoa.

      • veskarilahna

        ite oon ainakin ihan lahna.. on parempaa saada kunnon seksiä kun mies tekee hommat ja pitää kontrollin käsissään. Kaikki kyllästyy mun ikuseen vonkaamiseen.. onneksi oon vielä nuori että ei oo syytäkään vielä alkaa muuttamaan hyviksi kokemia tapoja:)


    • Lauralottasofia

      kokeilenpa itteeni

      -kova tekemään töitä
      :D :D :D työtön, hyvä jos joskus siivoan..
      -hyvä orkanisoimaan hommia
      tää voi pitää paikkansa
      -siisti
      :P
      -ystävällinen puheissa
      totta kai, mutta halata en osaa (kavereita)

      -komian ja kalliin perään
      on niin kova vauvakuume että se ehkä lasketaan.. mutta jos miehellä on rahaa niin se tuo miinuspisteitä
      -pihi
      varmasti totta
      -puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa)
      ei käy kun pelkään Jumalaa
      -esittää martyyriä taitavasti
      en oo niin hyvä kun isäni joka on kaksonen
      -käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti.
      rahallisesti toki jos niillä on mua enemmän rahaa oon jopa sanonut sen suoraan että nyt vois vaikka pikkusisko tarjota kun itte oon ihan p.a. Henkisestä nyt en keksi..

      • vikoja

        oletpa harvinainen vesinainen kun löydät myös vikoja itsestäsi minusta se tekee ihmisestä tasapainoisemman ja kiltimmän itseään ja muita kohtaan kun tuntee itseään.

        yleensä täällä keskusteluissa vesinaiset kehuu
        itseään ja moittii heitä arvostelleita eivätkä uskalla mennä itseensä.

        yksi syy miksi vesinaiset saavat kovaa kritiikkiä on että he eivät kestä arvostelua ja
        eivät tunne itseään.


    • Kate83

      Itse näin vesimiesnaisena sanoisin näin: - kova paiskimaan töitä - luova - lojaali - ajattelee enemmän muita kuin itseään - ystävällinen ja hyvin empaattinen - auttaa läheisiään aina kun on tarvis - luotettava,rehellinen ja hyvä kuuntelija - elää huumorilla ja osaa nauraa itselleen - itsekeskeisestä kaukana,koska se ei todellakaan kuulu vesimiesnaisen/miehen luonteeseen - hyvin vaatimaton - ja jos menee huonosti niin siitä ei voi kuin syyttää itseään.. ryhdistäytyä ja jatkaa elämää uusin silmin:).. - tässäpä muutama ominaisuus mun luonteesta.. ja olenhan toki hyvin romanttinen luonteeltani ja elän tunteella ja järki tulee aina peräs:)...

    • vesimiesn86

      Ollaanhan me kylmiä joo. Mutta kaikkihan sen tietää ettei vesimiehet oo mitään suhde experttejä ja että vesimiehet sulkee inhottavat ihmiset elämästään... Että jos tällaista kylmyyttä tarkoitat niin vastaus on kyllä!

      • vanha lehmä

        Nyt alat kyllä kiemurrella riimuissasi! Tiedät satavarmaan mitä kysyjä tarkoittaa. Hyi sinua, hyi hyi! Yleensä puhut viisaita, mutta tämä oli floppi! V-ttu kukkaa kylmä,ainakaan minä! sanot sinä.


    • Kostonhimoinen?

      Listasi sai minutkin miettimään omia piirteitäni, näin vesimies-naisena. Olipa horoskooppimerkki mikä tahansa, voi tuohon samaistua kuka tahansa. Kukaan ei esimerkiksi rohkene tunnustaa itselleen olevansa laiska tekemään töitä, huono organisoija, epäsiisti jne. Niin, paitsi jos sattuu tuntemaan omat omituisuutensa, ja on riittävän rohkea katsomaan itseään täysin rehellisesti... Näihin väittämiisi aionkin nyt yrittää vastata täysin rehellisesti. -kova tekemään töitä *Jep. Olen kova tekemään töitä työpaikalla. Töiden ja tuloksen tekeminen on jopa jonkinlaista huumetta. Siitä saatu hyvänolon tunne heijastuu koko hyvinvointiini. Kotityöt ovat sitten aivan toinen asia. Vain välttämättömät kotityöt saan aikaiseksi. -hyvä orkanisoimaan hommia *Pitää paikkansa. -siisti *Ei pidä paikkaansa. Tälläkin hetkellä nurkissani vilistää villakoirat, pyykkivuori on valtava ja tiskikone odottelee tyhjentämistä... on odotellut jo pari päivää... -ystävällinen puheissa *Tämä onkin hankala väittämä. Ystävällisyys on täysin riippuvainen siitä, millainen vastapuoli on. Uusissa tuttavuuksissa olen erittäin varautunut, epäileväinen. Vanhojen tuttujen kanssa tilanne on toinen. Mukavaksi todettu ihminen saa minulta ystävällisyyttä, tottakai. Laskelmoiva tai ilkeä ihminen saa minulta todennäköisesti melko kylmän kohtelun. -komian ja kalliin perään *Tämä väittämä ei pidä lainkaan paikkaansa. -pihi *:) Totta... tietyin varauksin. Minusta olisi järjetöntä maksaa esimerkiksi kengistäni 150 euroa. Toisaalta voin hyvinkin antaa 150 euroa maksavan lahjan. -puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa) *Väärin. Ei perättömiä. Puhun pahaa niistä, joista en pidä... mutta en milloinkaan perättömiä. -esittää martyyriä taitavasti *Ei ole totta. Minusta marttyyrin esittäminen on häpeällistä, naurettavaa ja noloa. En koskaan antaisi itselleni anteeksi moista käytöstä. -käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti. *En ole milloinkaan käyttänyt ketään hyväkseni, en henkisesti enkä rahallisesti. Pikemminkin päinvastoin. En milloinkaan rääkkää ystäviäni sillä, että pakottaisin heitä kuuntelemaan tuntikausia huoliani. Olen aina se kuunteleva osapuoli. En kuitenkaan suuremmin nauti osasta. Jos ystävä (ystävä?) silmiään räpytellen pyytää vippiä, teeskentelen ymmärtäväistä ja sinisilmäistä, ja lainaan rahaa... jota en tietenkään koskaan tule saamaan takaisin. Sen tiedän jo rahan lainatessani. Myöhemmin hävettäisi sitä rahaa takaisin pyytää... Ja vielä: En tiedä, millainen muisti muilla on, mutta minä en milloinkaan unohda julmaa käytöstä. Henkilö, joka on minua (tai läheistäni) kohdellut julmasti, saa sen taatusti joskus takaisin korkojen kera. Tämä taitaa olla sitä kostonhimoa, vai mitä? Valitettavasti se on eräs minun luonteenpiirteeni. Vesimies-nainen tai ei, muuksi tuskin muutun...

      • aloittaja

        pitää ottaa vielä kantaa kun on tullut useampi tällainen kirjoitus kuin sinäkin kirjoitit joissa uskalletaan arvostella ja kertoa hieman itsestäänkin (kiitoksia tällaisista kirjoituksista) tuo häiritsee useamman vn kirjoituksissa että luokittelette ihmiset esim. mukaviin tai ilkeisiin. itse kuulun mielestäni siihen vähemmistöön joka sanoo asiat liian suoraan ja helposti toinen kokee sen loukkaavana (kadehdin niitä jotka osaavat sanoa ikävät aiat fiksusti) osaan olla myös raaka itseä kohtaan ja löydän paljon vikoja myös itsestä. mielestäni ei ole mukavia tai ilkeitä ihmisiä vaan eiköhän meihin lähes kaikkiin kuulu näitä molempiapiirteitä. eiköhän sen ihmisen aitoiden löydä vasta kun pääsee murtaan ulkokuoren ja toisen lähelle (pääseekö vn lähelle)


      • Kostonhimoinen?
        aloittaja kirjoitti:

        pitää ottaa vielä kantaa kun on tullut useampi tällainen kirjoitus kuin sinäkin kirjoitit joissa uskalletaan arvostella ja kertoa hieman itsestäänkin (kiitoksia tällaisista kirjoituksista) tuo häiritsee useamman vn kirjoituksissa että luokittelette ihmiset esim. mukaviin tai ilkeisiin. itse kuulun mielestäni siihen vähemmistöön joka sanoo asiat liian suoraan ja helposti toinen kokee sen loukkaavana (kadehdin niitä jotka osaavat sanoa ikävät aiat fiksusti) osaan olla myös raaka itseä kohtaan ja löydän paljon vikoja myös itsestä. mielestäni ei ole mukavia tai ilkeitä ihmisiä vaan eiköhän meihin lähes kaikkiin kuulu näitä molempiapiirteitä. eiköhän sen ihmisen aitoiden löydä vasta kun pääsee murtaan ulkokuoren ja toisen lähelle (pääseekö vn lähelle)

        Tämä luokittelu nk. mukaviin ja ilkeisiin on tietenkin kovin mustavalkoista (ja jopa lapsellista), mutta asialle en mahda oikein mitään. Jos ihminen kohtelee minua ikävästi, en voi olla leimaamatta häntä "ilkeäksi", ts. epämiellyttäväksi. Eihän kukaan halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka loukkaa ja käyttäytyy epämiellyttävästi? Ehkäpä vesimiehet ovat sitten muita jyrkempiä siinä, miten antavat kohdella itseään. Tiedä häntä... onko se sitten epävarmuutta, yletöntä itsesuojelua tms. Tietenkin kaikissa meissä on oikea ja nurja puoli. Jos henkilön nurja puoli kuitenkin on minun seurassani hallitseva, en mielestäni ole millään tavoin velvollinen olemaan missään tekemisissä kyseisen "ilkiön" kanssa. Tämä taitaa nyt olla 'kerrasta poikki'-meininkiä, mustavalkoisuutta tai 'anteeksi annan, unohtaa en voi'-juttu. Minkäs sitä pieni ihminen itselleen mahtaa. Vikojen etsiminen omasta itsestä on tuttu juttu. Muista ihmisistä niiden etsiminen alkaa kuitenkin vasta silloin, kun he ovat antaneet siihen aihetta... ilkeällä käytöksellään. :) Ota nyt sitten tuosta selvää... asioiden sanoiksi pukeminen ei olekaan aivan helppoa, eihän? Vesimiesnaisen ulkokuoren murtaa reilu ja ehdoton rehellisyys. Mielistely, teeskentely kaikissa muodoissaan on luotaantyöntävää ja kauheaa. Tunnen niin sanoinkuvaamatonta myötähäpeää tällaisen teeskentelijän vuoksi, että voin suorastaan huonosti. Jos vain voisin, juoksisin pois paikalta, viivana. Imelä mielistely on kohdallani lopettanut monta kertaa tuttavuuden, joka ei ole ehtinyt edes alkuun. Ihmisen aitoudesta uskaltaisin väittää, että kukaan ei ole aito ollessaan toisen ihmisen seurassa. Ei, vaikka toisen olisi tuntenut vuosikausia. Harvat ovat 'aidosti aitoja' edes yksin ollessaan? Mitäs siihen sanot? :)


      • v.nainen

        allekirjoitan täysin nuo asiat mitä toit esille. välillä tuntuu et taistelee tuulimyllyjä vastaan


    • erilainenveskariNainen

      pihi?itsekäs?minä ainakin olen kova ostelee kaikkea kivaa läheisilleni.en voi olla ostamatta kun näen jotain kivaa.itse olen hyvin vaatimaton,materialistit ja pinnalliset ihmiset Ärsyttävät ylikaiken.itsepäinen olen,myönnän kyllä.osaan tarvittaessa pyytää anteeksi.kukaan ei ole täydellinen,edes minä:)oikeudenmukaisuus kuuluu luonteenpiirteisiini vahvasti.ketäään en pysty käyttämään hyväksi.että tälläinen veskarinainen

    • täältä

      kokemuksia vesimies naisesta -kova tekemään töitä *olen, mutta jos saa laiskotella, niin siinä olen todella hyvä -hyvä orkanisoimaan hommia *ehdottomasti, en käsitä, miksi sellainen tuottaisi kenelekään mitään vaikeutta -siisti *pitää paikkansa -ystävällinen puheissa *aina, mutta jos haluan loukata, niin täältä pesee ja liian kärkkäästi -komian ja kalliin perään *ei pidä paikkansa, laadukas, mutta ei missään tapauksessa kallein ja komein -pihi *ikinä ei ole rahaa -puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa) *en puhu ikinä perättömiä kenestäkään, enkä koskaan paljasta kenellekään kolmannelle osapuolelle toisen kertomaa henkilökohtaista asiaa -esittää martyyriä taitavasti *ei toimi -käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti. *annan aina enemmän kun itse saan, en osaa ottaa vastaan apua, enkä lahjoja. Eli mitä? Voiko oikeasti horoskooppimerkki tahdittaa ihmisen elämän? meitä on siis vain kahtatoista eri sorttia ja tätä palstaa kun lukee, vesimies ei ole miellyttävä. Minusta ihmisen elämään vaikuttaa eniten se, mitä hänen elämässään on tapahtunut, ei se milloin hän on syntynyt. Mukavaa kevättä kaikille, jotka haette apua jostain elämää suuremmasta.

    • Vesimies sekä nainen

      Muutaman kerran olen kuullut olevani kylmä ja kova.

      Yksi kerta oli sellainen, että kundi oli jättänut likkakamuni. En surrut likkakamun kanssa, vaan sanoin hänelle: "Näin on ja sille ei nyt voi mitään." Tiettyhän se oli harmillista, mutta se on vain elämää.

      Olen myös kuullut joiltakin olevani herkkä, joten kovuus ja kylmyys on vain luonnollista pintaa vesimiehellä.

      Kun vesimiesnaisen oppii tuntemaan todella hyvin, niin huomaa että joissain asioissa veskari on kylmä, mutta joissain asioissa todella lämminhenkinen. Ne asiat ovat vaan ehkä eri asioita kuin sinulla.

      Pihiyden veikkaan johtuvan kauriin merkin läheisyydestä: kauriista sanotaan, että he ovat pihejä ja käyttävän muiden rahoja ennen omiaan.

      Tunnustan käyttäväni hieman hyväkseni avomieheni kilttiyttä... Avomies tiedustaa sen ja osaa kyllä halutessaan puolustautuakin.

      • Samainen

        Vastaan vielä erikseen omalta osaltani:

        -kova tekemään töitä

        * Tuota... Välillä. Riippuu alasta ja fiilisestä.

        -hyvä orkanisoimaan hommia

        * Näin uskon olevani

        -siisti

        * Ei ainakaan kotonani ole. Inhoan siivoamista yli kaiken. Ulkomuodossani pyrin olemaan siisti.

        -ystävällinen puheissa

        * Erittäin valitettavan suorapuheinen. Osaan myös kehua. On myös ystävällisiä hetkiäkin. Pidän vitsailusta ja hyvistä jutuista.

        -komian ja kalliin perään

        * Silmäniloa pitää olla. Halvalla ostan, jos saan kalliin merkin (ja merkin pitää silloin näkyä muillekin). Muuten ei.

        -pihi

        * Satunnaisesti kyllä, mutta joissain asioissa en. Esim. rahassa olen pihi, mutta vieraiden tullessa kylään, pitää pöytä notkua erilaisista tarjottavista. Ruokaa pitää riittää kaikille reilusti.

        -puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa)

        * Olen kuullut itsestänikin mitä ihmeellisempiä juttuja. Asenne on nykyään: Puhukaa vaan, niin tiedän etten ole näkymätön.
        Juu, juoruilu on välillä kivaa.

        -esittää martyyriä taitavasti

        * Onnistuu :-)

        -käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti.

        * Käytän tosiaan välillä hyväkseni kilttejä ihmisiä. Tiedustan tämän ja harmittelen sitä, mutta en osaa muuttaa käyttäytymistäni.

        Kuten aiemmin jo totesin, niin olen joissain asioissa erittäinkin herkkä. Jos olen joskus epäonnistunut esim. työssäni, se harmituksen tunne seuraa mukana monta vuotta. En pysty jättämään sitä taakseni kovinkaan helposti.

        Jos näen esim. kuolleen jäniksen tien reunalla, niin olen todella surullinen tapahtuneesta.


    • Veskaritytsy

      Kova tekemään töitä
      *Aivan varmasti jos työ on kiinnostavaa

      Hyvä orkanisoimaan hommia
      *Kyllä

      Siisti
      *Kyllä

      Ystävällinen puheissa
      *Aina

      Komian ja kalliin perään
      *Komian kyllä, en kalliin

      Pihi
      *En tosiaankaan :D

      Puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa)
      *En ikinä

      Esittää martyyriä taitavasti
      *En todellakaan

      Käyttää hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti
      *Joo jossain määrin allekirjoitan tämän asian

      • vm-n

        kova tekemään töitä
        -jaa, joskus ehkä

        hyvä orkanisoimaan hommia
        -eeennn....

        siisti
        -suht...

        ystävällinen puheissa
        -useimmiten

        komian ja kalliin perään
        -riittää et on hyvä luonne

        pihi
        -en todellakaa. xD

        puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää
        -en yleensä..

        esittää marttyyriä taitavasti
        -tottakai

        käyttää hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti
        -en, ainakaan useasti...

        ....ja synttärit on 22.1.....


    • jälkimmäisiä en

      näe ainakaan itsessäni. vesimiesnaisessa.


      PAikkansa pitämättömät:
      - eli lisäsitkö nyt omat luonteenpiirteesi??


      puhuu perättömiä läheisistä joista ei tykkää(tätä esintyy varmaan meissä kaikissa)
      -esittää martyyriä taitavasti
      -käyttä hyväksi kilttejä läheisiä sekä rahallisesti että henkisesti.

      ei ole tarkoitus loukata vesimies naista mutta tämä tuntemani nainen vaikuttaa minunkin elämään ystävien kautta.
      hän ei elä omaa elämää jos menee huonosti syy on toisessa ja hyvät asiat itselleen hän hakee esittämällä heikkoa ja liian kiltit ihmiset avittaa häntä.

      mielestäni hän ajattelee koko itseään ja empatia muita kohtaan puuttuu.

    • Vesimiesmiehenä

      Vesimiehenä, miehenä tosin, monet alkupään arviot vesimiesnaisesta tuntuvat aika oudoilta. Perustuvatko ne kokemuksiin yhdestä yksilöstä? Ja olisi mielenkiintoista tietää myös nousevamerkki ja muiden planeettojen vaikutukset. Johtuvatko eräät näistä piirteistä ehkä niistä? Mikä on ko. henkilön syntymäaika?
      Nimittäin esim. pihiys tuntuu minusta täysin vieraalta asialta (itse olen useimmiten p-a, koska raha ei pysy näpeissäni), samoin perättömien ja pahan seläntakana puhuminen (en vihaa moniakaan asioita niitä enemmän) ja nuokin itsekkyys ja empatian puute tuntuvat oudoilta (yleensä ajattelen muiden parasta itseni kustannuksella ja olen auttamaton maailmanparantaja). Lisäksi mustasukkaisuus on minulle täysin käsittämätön asia!
      Mitä kylmyyteen tulee, joistakin merkeistä, esim. tulisista tai tunteellisista, vesimies voi tuntua kylmältä, koska vesimiehen "intohimot" ovat usein yleismaailmallisia ja maailmojasyleileviä, he eivät yleensä ole koti-ihmisiä... :)

    • Vesimies(N)

      Paras ystäväni on vesimies... hän on erittäin lämmin ihminen, eikä tosiaankaan voisi vahingossakaan loukata ketään. Tosi ystävä, luotettava ja iloinen pakkaus.. Kun taas tuttuni on myös veskari, ja hän on kaikkea sitä mitä tuohon kirjoitit.. siivellä eläjä, kylmä ja kyynine.. mikä parasta itsesäälin kruunamaton mega marttyyri.
      Itsestäni voin sanoa että, olen kuulemma liian nöyrä ja kiltti. En haluaketään loukata, joskus se on ikävä kyllä väistämätöntä. Yritän välttää riitoja parhaani mukaan ja siksi omistan varmaan sukkelan sanavaraston... Teen paljon töitä, vaikka usein laiskottaakin, mutta työt tulee tehtyä. Olen aika itsenäinen ihminen, vaikka olenkin aika tyhmä ja tarvitsisin toisen ihmisen.. en tiedä onko se sitten älyllisesti ja henkisesti siivellä elämistä...

    • positiivari09

      myös vesimies miehiin... kokemusta on!

    • vattendaami

      olet tutustunut johonkin ihan outoon vesimiesnaiseen.
      harrrrmi
      me olemme yleensä ihan muuta kuin mitä olet saanut kokea.
      muutama seikka piti paikkansa
      siistejä
      kovia tekemään töitä (kaikkialla)
      ystävällisiä puheissa
      EMME KOSKAAN!!
      käytä ketään hyväksi missään tapauksessa,
      päin vastoin,,me joudumme useasti siihen itse.
      olemme tähtitaivaan ja planettojen hienoimpia merkkejä
      meihin voi luottaa
      ja meitä rakastetaan

      loukkaannumme helposti
      olemme herkkiä
      vaadimme itseltämme paljon
      siksi olemme huonoja pomoja
      emme siirrä töitä tai vastuutra muille

      ehdotan
      tutustu
      OIKEAAN VESIMIEHEEN(naiseen)

    • Collateral2009

      Alkuperäinen viesti pitää paikkansa. Erityisesti materialistinen (komian ja kalliin perään), hyvä organisoimaan, kova tekemään töitä, mutta ennen kaikkea hyvä manipuloimaan. Tämä ilmenee juuri esim. esittämällä heikkoa.

      Jos törmäät kauniiseen vesimiesnaiseen, niin pidä hauskaa, jos on saumoja. Mutta älä edes ajattele hänestä vakituista naisystävää. Ja muista olla valppaana manipuloinnille. Pelkkiä krokotiilin kyyneleitä...

      -Härkämies-

    • asdds

      kamalaa yleistämistä. itse olen tammikuun lopun vesimies nainen, eikä minusta löydy juurikaan näitä piirteitä. lienenkö joku poikkeus, en tiedä.

      minulle kerrotaan murheita, koska olen ymmärtäväinen ja kuulemma ystävällinen, luotettava ja en todellakaan elä toisten siivellä, päinvastoin. tykkään tehdä töitä ja teenkin. yksikään mies ei minua elätä. olen yleensä "jämäkkä" päätöksissäni. olen tarkka siitä, etten saa enempää kuin annan.

      ottakaa huomioon että varsinkin vanhempien esimerkki vaikuttaa luonteeseen. jos on aina ollut isin pikku tyttö ja elänyt isin rahoilla, voiko muuta odottaakkaan kuin toisten siivellä eläjää?

    • ninni20

      muuten kaikkiin kyllä, mutta en ole siisti ehkä pihi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe