Thai nyrkkeilyssä ja potku nyrkkeilyssä?
Onko thai puolella Petri Martinez / Riku Immonen / Milja Heino ? Mutta mitkä kuka tai kekkä potku nyrkkeilyssä??
ketkä suomen
4
967
Vastaukset
- muistelija vaan
Potkista kauan seuranneena voisin todeta kaikkien aikojen parhaaksi edesmenneen Harri Lehtisen. Kaverilla oli kaatoa tekniikoissa ja muutenkin tekniikka kunnossa (varsinkin isokokoiseksi.
Myös Rantalan arvostan korkealle, mutta hienoista saavutuksista huolimatta en ykköseksi.
Jere on saavuttanut myös paljon, mutta näistä kolmesta hän jää kolmannelle sijalle.
Yksi kaveri kuuluu tähän joukkoon kanssa: Teppo Laine. Hän on pitkän linjan menijä. Otteluita ja vuosia todella paljon, mutta terävin menestys jäänyt saavuttamatta.
Suomessa ollut paljon muitakin menestyjiä, mutta useiden ura jäänyt syystä tai toiseksi lyhyeksi. Mistähän johtuu?
Tämä minun mielipiteeni.- mun mielestä
On naisottelija Mappela Lehtonen, aikanaan oli erinomainen ottelija ja saavuttikin hyviä sijoituksia.
Vesa Puranen on kans hyvä muistaa. Ja tietty lajin pioneeri Janne Mustonen. Mika Pietilä on ollut loistava kanssa.
Nykyään Tommi Pitkälä taitaa olla yksi parhaimmista, olen nähnyt otteluita, taitava ja kova ottelija. Ei ole saavuttanut ihan terävintä kärkeä. - AndyS
Menestyminen ja kyvyt eivät aina kulje täysin käsi kädessä. Etenkään amatööriturnauksissa, joissa pitää voittaan monta matsia putkeen. yksi huono erä tai yksi nukahtanut tuomari voi pudottaa kisojen parhaan ottleijan mitalien ulkopuolelle.
Jos mitataan vain kultaa ja kunniaa, niin Jere on ykkönen, Pasi kakkonen ja Marjut Lappalainen kolmonen. nämä kolme ovat amatöörien maailmanmestareita. Kaikki suomeen tulleet ammattilaisten MM-tittelit ovat pienemmiltä liitoilta. Toki kovia suorituksia, mutta eivät mielestäni yhtä kovia.
Näiden kolmen jälkeen tulee joukko menestyneitä ottelijoita, joita on vaikea panna arvojärjestykseen. Siihen kuuluu ainakin Saarinen, Hakulinen, Laine, Lehtinen, Katas, Reima ja Klockars.
- Thai ottelija
Joo, Puranen ja Pietilä. Mustosen veljekset. Mites on mennyt Kaitsun ottelut?
Porvoossa oli aikoinaan Juha Mustonen. Onko hänellä mitään kansainvälistä THAI-menestystä? Saavutti kovan maineen ainakin paikallisissa piireissä. Myöhemmin otteli myös potkunyrkkeilymatseja häviten mm. P. Rantalalle, joka oli uransa alkutaipaleella tuolloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713