Niin nelikymppiset, kuka ottaa kaaliin lehdistä ensin? Kuka turhaan siel rämpii? Kuka ärsyttää eniten? Kirjaa 3 vaihtoehtasi.
Mun ne ovat:
1. Susan Ruusunen (ent.Kuronen)
2. Johanna Tukiainen
3. Janne Kataja
Turhin ns. "julkkis" ?
7
333
Vastaukset
- gg-10
Niitä on niin helevetin paljon. Ei pelkästään noi kolme ehdokkiasi.
- Oltsu.L
Ton Ruususen kyl tiedän ja eikös media ja kansa oo sen nostana julkkiksexi, ni eikait se turha ole nehän arvostelee sitä hyvässä ja pahassa ja niilläkin on jotain kommemttii siittä "vaik ne ei välittäskään koko Ruususesta" :)
Sin noi kaks alinmaisat, ei aavistustakaan.. - Tunttari
Täysin samaa mieltä.
- VÄINÖ SUURI 1
Kaikki jotka myy vaan rahapulassa jutun vaikka mistä aiheesta.Sehän on noiden köyhien ns.julkkisten yks varma tienisti,kun ne on niin pienii tähtii,ettei muuten tule latinlatia tilille,niin ne "keksii" jonkun jutun.
- %%%%...
Turhia julkkiksia ei ole olemassakaan. Levikkiluvut näyttävät kuka on myy parhaiten lehtiä. Se on kilpailtu ala.
Eniten jaksan kuitenkin ihmetellä urheilijoita. Kalle Palanderilla oli valtavat tulot viime vuonna, vaikka tyyppi oli enemmän lasareetissa kuin mäessä. Lehtijuttuja sai myytyä hyvin, vaikkei tuloksia ollutkaan.
Sponsorit pitivät sopparinsa, kun firman logo oli riittävästi esillä. Urheilu sinällään on niissä kuvioissa merkityksetön asia, oikeanlainen näkyminen mediassa on syy, miksi sponsoroidaan.
Julkisuus on kannattavaa liiketoimintaa.
=DW= - miljoonapulu
Matti Nykänen
Marttina Aitolehti
Susan Ruusunen
En tiedä kuka on turhin noista. Naisjulkuista ehdottomasti turhin julkku on toi Martina Aitolehti, en tiedä voiko kukaan ärsyttää mua Aitolehteä enempää. Nuo kaksi muuta tulevat kyllä sitten siellä mukana myös.
Toki muitakin turhia julkimoita on mutta tossa kolmen kärki mulla. - turhin.
on Ilkka Kanerva - ei mitään poliittisia mereettejä, mutta yksityielämän sekoilut tuovat lehden kanteen
Tanja Karpela on myös turha julkkis.
Mikkosen perhe kokonaisuutena on myös turhaa julkisuutta saanut poppoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770