Palstalla tulee päivittän esiin ajatus, että saatanan valheita levittäviä ihmisiä tulee kohdella hyväksyvästi. Totta onkin että Jeesus ei hylkää syntisiä. Mutta syntiä Jumala ei salli, vaan vaatii täydellisen pyhyyden ja puhtauden jokaiselta, Ilman täydellistä pyhyyttä ei kukaan voi periä Jumalan valtakuntaa.
Jokainen ihminen joka hylkää Kristuksen ilmaiseksi tarjoaman vanhurskauden päätyy helvettiin. Ihmisen oma pyhyys ja hyvyys ovat nimittäin Jumalan edessä iljettävää saastaa. Tästä syystä me kristityt emme arvosta lainkaan hyviä ihmisiä, vaan kerran varoitettuamme tämän synnin petollisuudesta me kartamme häntä. He elävät valheessa pettäen itseään.
Ainoastaan syntiset ovat tervetulleita Jumalan lasten joukkoon. Nämä ihmiset ovat sitä mitä he todellisuudessa ovat rehellisesti Jumalan edessä, eivätkä ole teeskentelijöitä, niin kuin itseään hyvinä pitävät ihmiset.
Siksi olisikin hyvä jos kaikki sellaiset poistuisivat palstalta, jotka pitävät itseään tavalla taikka toisella muita parempina. Heistä on ainoastaan haittaa hengelliselle työlle ja Kristuksen evankeliumin eteenpäin viemiselle.
Ihmiset halveksivat parannus-saarnaa
21
685
Vastaukset
- Hellariboy86
Olet siis sitä mieltä että tällaisten ihmisten pitäisi nyt poistua sinun ja muiden parannussaarnan ulottuvilta? Kun he lukevat sinun itseriittoisia viestejä ehkä he kuitenkin yllättäen taipuvat polvilleen eteesi ja anovat anteeksi?
- !Hallelujaa
SINÄhän itseriittoinen olet, en minä. Näin valehtelija juuri toimii, näkee omat ayntinsä toisissa, eikä itse tarvitse parannusta.
- Hellariboy86
!Hallelujaa kirjoitti:
SINÄhän itseriittoinen olet, en minä. Näin valehtelija juuri toimii, näkee omat ayntinsä toisissa, eikä itse tarvitse parannusta.
selvä, toiminnassasi ja sanoissasi ei ole mitään korjattavaa, minä olen yksin viassa. Olen todella itseriittoinen. Nyt ymmärrän sen. Ihanaa kun paljastit sen. Myönnän sen auliisti.
- raskauttavaa
!Hallelujaa kirjoitti:
että sellasta rakkautta sulta tulee....syyttelyä,syyttelyä.
voi sinua ihmisparkaa kun et nää kuin vikoja lähimmäisissäsi.
suuret on puheet mutta rakkaus puuttuu kokonaan. - Ei niin sovi
raskauttavaa kirjoitti:
suuret on puheet mutta rakkaus puuttuu kokonaan.sanua! Meiltähän sitä rakkautta puuttuu, kun koemme hänet koettelemuksena. Me voimme vain rukoilla hänen puolestaan, että Hän antaisi oikeaa nöytryyttä asettumaan itsensä kokoiseksi.
Mutta kyllä se aina on helpompi toista kärsiä, kun omaa syntisyyttään. - !Hallelujaa
raskauttavaa kirjoitti:
suuret on puheet mutta rakkaus puuttuu kokonaan.Teitä on täällä joukko fariseuksia juoksemassa suurennuslasi kourassa minun syntejäni sormella osoitellen.
Olen sanonut ties moneenko kertaan että olen KOKONAAN syntinen. Ja siksi tarvitse Kristuksen veren ja Pyhän Kasteen. Olen uskon ja Pyhän Kasteen kautta KOKONAAN Jumalan armon ja anteeksiantamuksen varassa. Kiitos Jeesus hallelujaa!!!
Mutta teillä fariseuksilta ei ole toistaiseksi syntiä löytynyt, ei edes katumiseen tarvittavaa määrää. Kyllä piru joka teidät on vietellyt uskomaan valheen itsestänne, on hämmästyttävän kiero. - yhtään säälitä
!Hallelujaa kirjoitti:
Teitä on täällä joukko fariseuksia juoksemassa suurennuslasi kourassa minun syntejäni sormella osoitellen.
Olen sanonut ties moneenko kertaan että olen KOKONAAN syntinen. Ja siksi tarvitse Kristuksen veren ja Pyhän Kasteen. Olen uskon ja Pyhän Kasteen kautta KOKONAAN Jumalan armon ja anteeksiantamuksen varassa. Kiitos Jeesus hallelujaa!!!
Mutta teillä fariseuksilta ei ole toistaiseksi syntiä löytynyt, ei edes katumiseen tarvittavaa määrää. Kyllä piru joka teidät on vietellyt uskomaan valheen itsestänne, on hämmästyttävän kiero.fariseusten kohtalo? Voisit joillain kauniilla esimerkeillä osoittaa, miten kärsivällisesti toisen ihmisen vikoihin tulis suhtautua.
Uskon, että sinulla olis siihen taitoa.
Minua ihan sykäytti tuo pissihaukka-keskustelu.
Miten helposti kyykäärmeen siemenet alkavat kuumassa hiekassa kehittyä. Sitten ne tuikkivat kuolettavia myrkkyjään ohikulkeviin...
Jne.
- mervimus
että tehtyäni ensimmäisen aloitteeni, nimellä kertokaapa lessut, pidin itseäni parempana kuin te. muutama vastaus jonka olen saanut, kolahdutti. Tajusin saastaisuuteni, näen helvetin suoraan edessäni. olen halveksinut parannussaarnaa.
- niitä jotka
kääntyvät hänen puoleensa.
Syntisi on anteeksi annettu ja usko se.
Paholainen kyllä mielellään muistuttaisi vanhoista anteeksi annetuista asioista, sillä hänelle ei käy, että asiat korjaantuu ja pois pyyhitään.
Paholaisen tapa on saada ihminen satimeen ja muistuttaa siitä sitten jatkuvasti( sadistinen se on).
Myös hukuttaa ihminen syntiin ja pitää ihmistä synnin orjuudessa.
Ihminen saa anteeksi katumiaan syntejä ja voi kulkea taas onnellisesti eteenpäin.
Niitä ei tarvitse muistella tai ronkkia.
Jumala on antanut meille enenmmän, kun mitä voimme ymmärtää.
Olkaamme siis kuten linnut tai lapset, luottaen Jumalaan ilman sen suurempia pohdintoja. - !Hallelujaa
Vai miten tämä viestisi on ymmärrettävä?
- !Hallelujaa
niitä jotka kirjoitti:
kääntyvät hänen puoleensa.
Syntisi on anteeksi annettu ja usko se.
Paholainen kyllä mielellään muistuttaisi vanhoista anteeksi annetuista asioista, sillä hänelle ei käy, että asiat korjaantuu ja pois pyyhitään.
Paholaisen tapa on saada ihminen satimeen ja muistuttaa siitä sitten jatkuvasti( sadistinen se on).
Myös hukuttaa ihminen syntiin ja pitää ihmistä synnin orjuudessa.
Ihminen saa anteeksi katumiaan syntejä ja voi kulkea taas onnellisesti eteenpäin.
Niitä ei tarvitse muistella tai ronkkia.
Jumala on antanut meille enenmmän, kun mitä voimme ymmärtää.
Olkaamme siis kuten linnut tai lapset, luottaen Jumalaan ilman sen suurempia pohdintoja.Ensiksikin ihminen on kokonaan syntinen, (geenit saastuneet synnillä, kuolemalla ja perkeleen valtaan taipuvaisuudella), hän tekee syntiä sekunnista toiseen ajatuksin sanoin teoin ja laiminlyönnein. - HALUSI TAI EI, tämä edellä mainitsemani on totuus jokaisesta ihmisestä.
Kun tämä avautuu ihmiselle, niin sitä kutsutaan heräykseksi. Tämä avautuu lain saarnan kautta.
Lain saarnan tehtävänä on kurittaa Kristuksen (armahtajan) tykö.
Kristuksen lahjavanhurskaudessa eletään SISÄLLÄ, sekunnista toiseen, syntien anteeksiantamus virtaa koko ajan sekunnista toiseen kyuin virta, ja pesee pois jatkuvasti meihin tarttuvaa syntiä.
Ihminen ei kesta sekuntiakaan pyhänä, ellei hän OLE Kristuksessa sisällä. - !Hallelujaa
!Hallelujaa kirjoitti:
Ensiksikin ihminen on kokonaan syntinen, (geenit saastuneet synnillä, kuolemalla ja perkeleen valtaan taipuvaisuudella), hän tekee syntiä sekunnista toiseen ajatuksin sanoin teoin ja laiminlyönnein. - HALUSI TAI EI, tämä edellä mainitsemani on totuus jokaisesta ihmisestä.
Kun tämä avautuu ihmiselle, niin sitä kutsutaan heräykseksi. Tämä avautuu lain saarnan kautta.
Kristuksen lahjavanhurskaudessa eletään SISÄLLÄ, sekunnista toiseen, syntien anteeksiantamus virtaa koko ajan sekunnista toiseen kyuin virta, ja pesee pois jatkuvasti meihin tarttuvaa syntiä.
Ihminen ei kesta sekuntiakaan pyhänä, ellei hän OLE Kristuksessa sisällä.Ilm. 21:24 Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
Ilm. 21:25 Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
Ilm. 21:26 ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
Ilm. 21:27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
*) Ilm. 22:1 Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
_____
*) Tämä kohta Raamatussa kertoo tuon mistä edellisessä viestissäni kerroin. Virta joka sekunnista toiseen kuljettaa pois meihin jatkuvasti tarttuvaa (= meissä asuvaa) syntiä.
Kuollutuskoinen ei näistä asioista ymmärrä yhtään mitään. Hänellä on pinnallinen syntikäsitys, joka estää evankeliumin ymmärtämisen. Synti ei suinkaan ole sitä mitä me teemme, vaan me teemme syntiä koska synti asuu midän geeneissä kuolinhetkeen asti.
Joka muuta väittää ei ole elävä kristitty lainkaan. Hän on kuollut synteihinsä. - Laki ei armahda
!Hallelujaa kirjoitti:
Ensiksikin ihminen on kokonaan syntinen, (geenit saastuneet synnillä, kuolemalla ja perkeleen valtaan taipuvaisuudella), hän tekee syntiä sekunnista toiseen ajatuksin sanoin teoin ja laiminlyönnein. - HALUSI TAI EI, tämä edellä mainitsemani on totuus jokaisesta ihmisestä.
Ihminen ei kesta sekuntiakaan pyhänä, ellei hän OLE Kristuksessa sisällä.Eikö enään tarvitsekaan uudesti syntymää, Ei Nikodemuskaan sitä ymmärtänyt.
- !Hallelujaa
Laki ei armahda kirjoitti:
Eikö enään tarvitsekaan uudesti syntymää, Ei Nikodemuskaan sitä ymmärtänyt.
Ihmisen liha ei uudestisynny.
Martti L. veljeni vastaa sinulle:
T i i s t a i.
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. 1. Joh. 1:8,9.
Tämä on suloinen ja lohdullinen sana.
Augustinus on huomauttanut olevan toista, että sinulla on syntiä, ja toista, että sinä teet syntiä. Eikä tämä ajatus olekaan väärä, koska pyhä Paavali sanoo, että vanhurskautetuissa asuu syntiä: "niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu" (Room. 7:20).
Heprealaiskirjeessäkin puhutaan synnistä, "joka niin helposti meidät kietoo" (12:11). Vaikka meistä näet onkin tullut uusia luomuksia,...
...jäävät meihin kuitenkin aina synnin jäännökset. Meillä on syntiä, myrkky on vielä meissä, ja tämä synti yllyttää meitä synnin hedelmiin; niinhän näemme Daavidista, jonka hänessä riippuva ja hänessä asuva synti vei murhaan. Kun hän suostui siihen, niin hän teki syntiä.
Samoin mekin lankeamme usein syntiin, vaikka olemme kristittyjä ja Kristuksen verellä vihmotut.
===========================
*) Kristuksen tosi tuntemus vaikuttaa sen tähden ihmisessä synnin tunnon, ja siitä taas seuraa, että me huokaamme sitä.
===========================
Mutta kun apostoli sanoo:
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme ja totuus ei ole meissä", niin hän puhuu sen luulopyhiä vastaan, jotka kerskaavat omasta vanhurskaudestaan ja tahtovat olla synnittömät. He kuitenkin pettävät itsensä, koska pysyvät synneissänsä, eivätkä saa mitään anteeksi, eikä totuus ole heissä, sillä Jumala on sulkenut kaikki synnin alle, että koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä.
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, että hän antaa meille synnit anteeksi."
Tämä on nyt toinen osa, ettet joutuisi epätoivoon tuntiessasi, että sinulla on syntiä.
Ensin apostolin tarkoitus on vapauttaa sinut ylpeydestäsi ja luottamasta omaan vanhurskauteesi, sitten epätoivosta, kun tunnet syntisi.
Tullaksesi vapaaksi synnistä, ainoastaan tunne ja tunnusta syntisi Jumalalle ja anna hänelle kunnia, sanoen Daavidin kanssa: "Minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni. Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi." (Ps. 51:5 - 6.)
*) Paisuneet pyhimykset tuovat tarjolle rukouksensa ja almunsa, luottavat omaan vanhurskauteensa, kerskuvat ja sanovat: sitä ja sitä olen tehnyt, sen tähden olen sinun edessäsi vanhurskas, eikä minulla ole yhtään syntiä.
Näin he luopuvat oikeasta perustuksesta, Kristuksesta, joka yksin voi meidät vanhurskauttaa. "Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta" (Jer. 17:5).
Anna siis Jumalalle kunnia ja tunnusta hänelle syntisi. Hän on uskollinen pitämään lupauksensa ja vanhurskas antamaan vanhurskauden sille, joka tunnustaa Jumalan vanhurskaaksi.
Jos siis voit myöntää, ettei sinulla ole mitään omaa vanhurskautta, vaan pelkkää syntiä, niin saat olla aivan varma siitä, että Jumala on uskollinen ja pitää järkähtämättömästi lupauksensa; tahtoo Kristuksen tähden antaa sinulle anteeksi syntisi.
Hän on vanhurskas ja antaa jokaiselle tapahtua niin kuin hänelle pitääkin; sille, joka tunnustaa syntinsä ja uskoo, hän lahjoittaa Kristuksessa ansaitun vanhurskauden, tehden näin sinut vanhurskaaksi.
"Heistä on ainoastaan haittaa hengelliselle työlle ja Kristuksen evankeliumin eteenpäin viemiselle. "
palosaarnat EIvät kuulu KESKUSTELUpalstalle!- !Hallelujaa
Tänne keskustelupalstalle eivät sen sijaan kuulu ateistien valheet ollenkaan.
Valheet hyvästä ihmisestä ova vielä paljon vaarallisempaa eksytystä kuin ateismi konsanaan.
Room. 12:11 Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa. - teuta
!Hallelujaa kirjoitti:
Tänne keskustelupalstalle eivät sen sijaan kuulu ateistien valheet ollenkaan.
Valheet hyvästä ihmisestä ova vielä paljon vaarallisempaa eksytystä kuin ateismi konsanaan.
Room. 12:11 Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa.Olemme paljon lähempänä, kaiken loppua kuin nyt
Niin siis valheet hyvästä ihmisestä, ja valheet kaikesta saannista mitä haluat se on myös syntiä.
Timoteus sai kirjeen Paavalilta: 1 Tim. 1:3 Makedoniaan lähtiessäni kehoitin sinua jäämään Efosokseen, jotta kieltäisit siellä eräiltä levittämästä vieraita oppeja . Ap.t. 20:1.
4. ja harrastamasta taruja ja noita loputtomia sukuluetteloita. Ne johtavat vain turhiin tutkisteluihin eivätkä palvele Jumalan suunnitelmaa joka avautuu vain uskolle .
5.-11. lue
olen tarkoittanut nämä esa t.
- jä häntiä
voi herra isä tota sotkua,sun asiassa ei ole päätä eikä häntää.
aku ankkaa lukemaan niin kyllä sä siitä selviät.- !Hallelujaa
Siitä on tällä kertaa kysymys, että sinä et ole hengellisessä mielessä näkevä henkilö.
- !Hallelujaa
Mutta koska hän nyt tässä ainoastaan Jumalan laupeuden suuruutta ylistää, niin hän sillä tietä antaa, ettei hän omasta eikä muitten ihmisten hurskaudesta ja pyhyydestä ole tietävinäänkään.
Sillä mihin sitä suurta Jumalan laupeutta sitten tarvittaisiin, eli kuka sitä ylistäisi, jos ihmiset ilman sitä olisivat jo ennestään hurskaat, hyvät ja pyhät?
- Mutta koska nyt Pyhä Henki ylistää Jumalan laupeuden niin suureksi ihmisiä kohtaan, niin seuraa siitä, että ihmisillä ei itsestänsä löydy yhtään pyhyyttä.
Sentähden on se aivan turha ajatus ja väärä puhe, koska ihmisiä hyviksi ja pyhiksi siinä ymmärryksessä sanotaan, että muka olisivat ilman syntiä;...
...ja tämä on yhtä väärin puhuttu, kuin jos tahtoisi sanoa: Jumala on langennut syntiin.
Sillä molemmat ovat yhtä mahdottomat, eivätkä koskaan saata tapahtua.
Niin on siis se vanha villitys ja väärä luulo peräti pois pantava, ihmisten tavan jälkeen kutsua pyhää Pietaria, Paavalia, eli muita pyhiksi, siinä ajatuksessa, että he olisivat olleet paitsi kaikkea syntiä. - Sillä he ovat tosiaan olleet syntiset, niinkuin muutkin ihmiset;...
...mutta Jumala yksinänsä on pyhä, ja ne, jotka hän uskon kautta Kristukseen lukee vanhurskaiksi.
Sentähden kristillinen seurakunta veisaa: "Pyhä on Herra Sebaot!" - teutatess
Jos joku haluaa kiukutella sillä, että Jumala ei salli syntiä , ja vaatii täydellisyyttä, Poikansa kautta pyhyyden ja puhtauden, emme me sitä voi koskaan muuten saavuttaa. Eli helpotetaan vähän, ja se käy Jeesuksen nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2185048Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583603
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383035Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo372138UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972