Tarkoitus on yhdistää kone1 koneeseen2.
Kun kirjoittaa kone1 suorita ikkunaan \\kone2 niin yhteys koneeseen2 pitäisi syntyä mutta kun ei synny.
Joka kerta kun kone1:seen suorita ikkunaan kirjoittaa \\kone2 niin tulee seuraavanlainen ikkuna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3574580.png
Vaikka kirjoittaa kone1:sen suorita ikkunaan \\kone2\ ja tähän minkä tahansa kone2:sen tilin nimen niin aina tulee sama ikkuna kun tuossa kuvassa oleva, mitään muuta vaihtoehtoa se ei edes tarjoa.
Missä vika?
Koneiden yhdistäminen
7
362
Vastaukset
- vastausta tuolta
En viitsinyt etsiä sulle selvää vastausta, jonka varmaan löydät tuolta osoitteen alla olevista linkeistä itsekin koneiden yhdistämiseen?
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&hl=fi&q=koneiden yhdistäminen toisiinsa&meta=&btnG=Google-haku - Ongelma...
Unohdin sanoa.
Että toisinpäin yhteys toimii
eli kone2:sta saa yhteyden kone1:seen.
ping komento toimii kyllä kone1:stä kone2:seen.
Molemmissa koneissa on tiedostonjako päällä.
Palomuurit eivät estä yhteyden syntyä.
Nyt on joku juttu mitä en tajua.
Eli miksi kone1 tarjoaa aina samaa ikkunaa eli
KONE\Vieras. - Krivi
Jos ymmärsin kirjoituksesi oikein, on sinulla kaksi konetta ja haluaisit tulla toimeen yhdellä monitorilla.
Olin kerran samanlaisessa tilanteessa. Samsung SyncMaster-näyttö / kone 1 WinXP / kone 2 Win2000.
Juttu hoitui pienellä lisämötikällä, jonka pakkauslaatikon päällä seuraavanlaista tekstiä:
LINKSYS / Integrated KVM 2-Port Switch / Save Desktop Space -- Use a Single Monitor, Keyboard, and Mouse for Two PCs.
Homma on pelannut jo pari vuotta virheettömästi.
Tuplaklikkaus Scroll Lock'illa ja kuva vaihtuu koneesta toiseen.- Ongelma.
Käytössä on 2 konetta ja 2 monitoria.
Kiitos kuitenkin. - Riiviönrauta
...ymmärtänyt...
-Rr - junan vessa
Riiviönrauta kirjoitti:
...ymmärtänyt...
-Rrmoneen junaan, jotkut lukee rivien välistä aivan omiaan, toiset ei tajua vaikka rautalangasta väännetään. Koska mulle ei auennut aloittajan tarpeesta yhdistää kaksi konetta se tarve, että miksi niin sanon vaan että ssh:lla on helppoa ja turvallista ronkkia toisiansa, ftp:llä siirtyy tiedostot ja vnc:llä saanee graafista etäyhteyttä muistaakseni (en muista ihan tarkkaan kun en oo graafista tarvinnut). Saa kyllä ssh:llakin tunneloitua muttei ainakaan mua miellyttänyt-
- Riiviönrauta
junan vessa kirjoitti:
moneen junaan, jotkut lukee rivien välistä aivan omiaan, toiset ei tajua vaikka rautalangasta väännetään. Koska mulle ei auennut aloittajan tarpeesta yhdistää kaksi konetta se tarve, että miksi niin sanon vaan että ssh:lla on helppoa ja turvallista ronkkia toisiansa, ftp:llä siirtyy tiedostot ja vnc:llä saanee graafista etäyhteyttä muistaakseni (en muista ihan tarkkaan kun en oo graafista tarvinnut). Saa kyllä ssh:llakin tunneloitua muttei ainakaan mua miellyttänyt-
...lienee tuossa tapauksessa tarve päästä tiedostoihin käsiksi. Graafisesti lienee yksinkertaisin konsti laittaa Winscp molempiin koneisiin.
Etähallintaan sitten on noita omia ja kolmansien osapuolien kikkuloita.
Tunnelointi ei liene ihan ykkösprioriteetti mikäli kotiverkossa heilutaan...
-Rr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760