Aamu on rikos ihmisyyttä vastaan
kouraiseva hyppäys asiasta toiseen.
Etkä sinä tätä helpommaksi tee.
Eilisen mielentilat
haluavat olla osa minua
vaikka upotin ne
tuhannen kirosanan syvyyteen,
sielläkin niljakkaat lonkerot sinua hyväilevät.
Aamu saapuu siitä huolimatta
että minulla oli muita suunnitelmia
tärkeämpiä, kieltäydyn palvomasta
tätä pylväspyhimyksen irvikuvaa
jota sinä ehkä kutsut yön yli nukutuksi päiväksi.
Aamun valossa en näe jalanjälkiäsi
enkä muutakaan todistetta sinusta,
vain harhaanjohdettu sydämenlyöntini enää
uskoo että mitään on koskaan ollutkaan.
Eilisen mielentilat
16
562
Vastaukset
- Minanoita
Aamu saapuessaan
yrittää tasoittaa
eilispäivän murheita
askel askeleelta
vaikka yön synkät hetket
palauttavatkin nostalgian haamut
vaeltamaan sydämesi sopukoita
saaden sinut karkoittamaan niitä
tuhansien tuulien kirosanoilla
yksi päivä tänään
toinen huomenna
kolmas ylihuomenna
ensi vuonna olet jo
vahvoilla
jalanjäljet ovat
utuista muistoa
Miekko hyvä runo sinulta sai minutkin
näin aamutuimaan kynääni teroittelemaan=)
Kiitos sanoo noitathelukija =)))- Miekko
Kiitos, Minänoita! Runosi oli lohdullinen. Haamuhan se nostalgia on, ei siitä ylikään pääse... todellista elämää päin.
Kiitos. Menen päästelemään ärräpäitä vaikka R-kioskille.. kyllä kai joku tästä päivästä on vastuussa...
Aurinkoa sinulle, muista käyttää myssyä.
- *MURUKULTA*
Paljon tehdään 'rikoksia' joista ei jäädä kiinni..
Aamukin nyt - ja niin kuin se on kaunis!
Tässä on tiedätkös runo jota haluaa lukea myöhemminkin.
Siis kestää aikaa ja lukukertoja, pidän niin sanojesi käytöstä.
Upea, heino hetki runosi luona! Murukulta sanosii ny Kiitos M_ ja niiata niksauttaa! :)- Miekko
kiitos kauniisti virtaavista sanoistasi. Tämä aamurikos, niin.. tekijä on tainnut paeta rikospaikalta, luulen..
Tunnetta oli mukana, tuleva näyttää miten aikaansa sidottua tämä on..
- lonkerosi
miellyttäisi minua paljonkin... Sellainen pitkähkö ja paksuhko, vähän limainen, niljakas hmmmm :D
- Miekko
En juo lonkeroa. Jotenkin ei tänään muutenkaan huvita juuri mikään. Vonkaajat hus!
- nyt antanu
Miekko kirjoitti:
En juo lonkeroa. Jotenkin ei tänään muutenkaan huvita juuri mikään. Vonkaajat hus!
huikan ;D
- Miekko
nyt antanu kirjoitti:
huikan ;D
Olet näillä näytöillä vahva ehdokas virtuaalihäirikkötädikseni; sellaiseksi hieman juopahtavaksi, hieman pervahtavaksi, joka aina sukujuhlissa huutelee boolimaljan ääreltä.
Tulen hyvin sovinnaisesta suvusta - taakka, jota olen kantanut läpi elämäni. Tälle voisi olla hyvinkin sosiopaattinen tilaus. - ota sitä
Miekko kirjoitti:
Olet näillä näytöillä vahva ehdokas virtuaalihäirikkötädikseni; sellaiseksi hieman juopahtavaksi, hieman pervahtavaksi, joka aina sukujuhlissa huutelee boolimaljan ääreltä.
Tulen hyvin sovinnaisesta suvusta - taakka, jota olen kantanut läpi elämäni. Tälle voisi olla hyvinkin sosiopaattinen tilaus.henkilökohtaisesti.
- Miekko
ota sitä kirjoitti:
henkilökohtaisesti.
miten muulla tavoin lonkeron voisi ottaa? En kai voi sitä kenenkään muunkaan puolesta juoda?
Hyvää Ystävänpäivää! :)
- Mysteriet
Hieno Runo!
- Miekko
Kiitos...:) Joo, kyllä kehtaa lukea vielä tähän aikaan päivästäkin. Jotenkin vaikea oli saada sanoja tähän, piti kyllä kaivaa kaikki mahdolliset paikat ennen kuin mitään löytyi.. Sanottavaa kyllä oli paljon, mutta sanoja ei..
- kaaru
mielesi vaihtelee
tänään et ajattele
kuin eilen
oletko ajatellut
jaksanko minä kauan
kun välillä haluan
hukuttaa Sinut
kylpyammeeseen
välillä kuljen taas
pää pilviä hipoen
jalat tuskin maata koskettaen
elämä kuitenkin jatkuu
ja minä en halua jatkaa
enään näin
en jaksa palvoa
näin minä aamulla näen
Sinä saat sydämeni jättämään
lyönnit väliin
kun rakastat ja kun moitit
en jaksa enää uskoa
meistä mitään
eli haluan irti
niljakkaista lonkeroista
tiedän että se on vaikeaa
mutta itseni takia haluan
nyt muuta
haluan elää
haluan rakastaa
ja tulla rakastetuksi
ei se voi olla näin vaikeaa
kuin meillä...vai?
Sun runot ovat mielettömän ajankohtaisia monenkin elämässä. Hyvin kirjoitat tuntoja omia tai ajatuksia oikeasta elämästä sen ongelmineen. On ollut mielenkiintoista aukaista kerran aivan sattumalta Sun runosi. En muista mikä se oli, mutta kun on kiire, ei sitä kaikkia ehdi lukemaan millään. Jännästi sitten joidenkin runoista tulee päivän menu, milloin tuo runo antaa enemmän tai vähemmän, mutta antaa kuitenkin jotain lukijalleen kuten nyt minullekin:)- Miekko
Kiitos, Kaaru :) Hieno oli vastaruno.. onnistuit sanomaan jotain osuvaa siinä..kyllä tuosta tilanteen tunnisti.. Niljakkaat lonkerotkin, vaikka on ihan melkein konkreettinen juttu niiden takana..
Hyvä, että päivän menu kelpasi :) Mukava kuulla, että puhuttelee, sehän runouden eräs tarkoitus onkin...:)
- risu
tekstiä on hieno lukea. Kiitos.
- Miekko
Kiitos, Risu :) Vahva tunne oli kirjoittaessa, tunsin sen jopa siirtyvän tekstiin. Se, miten tämä henkilökohtainen kokemus välittyy lukijoille on sitten aina arvoitus, mutta hyvä jos näinkin kävi.
Oikein kaunista päivää sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1187026Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1154802L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133394Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431510- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581368Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531316Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12992