Tällä hetkellä moni myyjä tajuaa, ettei voi jäädä vuosiksi älyttömine pyyntihintoineen etuoveen odottelemaan, vaan aloittavat maltillisella 20% alennuksella..mutta ostajat vaativatkin lisää.
http://www.taloussanomat.fi/teollisuustuotteet/2009/02/11/srv-asuntomarkkinat-pysyvat-jaissa-viela-ensi-vuonna/20093753/12?pos=3
TS: Markkinat jäässä koko 2010
4
322
Vastaukset
- aa.
perheellisten pitää ostaa,
ei lasten elämää voi laitaa lamankaan aikana kyseenalaiseksi, mitä tulee,
jokainen vuosi on kasvatettava 110 tehoilla jotta pääsisi siihen parempaan kastiin.
on todella kauhiaa, jos joutuu kaverit kolmekin kertaa jättämään ennen murrosikää,
sillä lapsuudenkavereista ei tule sellaisia tuttavia, kuten aikuisten maailmassa.- osta kun on tarve
Olen edelleenkin katkera siitä että minulla ei ollut pienenä omaa huonetta. Perheellä olisi ollut kyllä varallisuutta.
Asunto on vaihdettava suurempaan silloin kun siihen on tarve. On parempi että nuoriso viihtyy kotona sen sijaan että se hengailisi assalla taikka kirkolla. - isoiskä vaan53v.
osta kun on tarve kirjoitti:
Olen edelleenkin katkera siitä että minulla ei ollut pienenä omaa huonetta. Perheellä olisi ollut kyllä varallisuutta.
Asunto on vaihdettava suurempaan silloin kun siihen on tarve. On parempi että nuoriso viihtyy kotona sen sijaan että se hengailisi assalla taikka kirkolla.kyllä sen verran pitää tilaa olla, jotta ei kertosänkyjä tarvitse ja olohuoneessa mahtuu kymmenen kaveria hyvin leikkimään.
mutta meiltä kolme vähän alle kolmekymppistä,
1. oli suurin 4x5m huone elämänsä, vaivoin kävi amiksen ja siten ammattikorkeakoulun ja tuli insinööri.
2. oli oikea huone 4x3 m, tuli ylioppilas ja datanimi, kaikkien aikojen parhailla papereilla, ole 30 työpakkaa tarjolla.
3. oli 2x2 m kaapeilla erotettu huone, ensin tuli diplomi-insinööri, ennätysajassa nyt kauppakorkeassa ja töissä ennekuin 31 täyttää on valmis.
Ovat vertailukelpoisia, koska ikäero 1v 2kk ja vanhin kävi ensiksi armeijan ja kaikki lähtivät samana syksynä opiskelemaan, Helsinkiin, Turkuun ja Tampereelle.
Jokainen haki vain yhteen paikkaan, johon pääsivät. Ovat suunnilleen samalla alalla kaikki.
ELI MEILLÄ
ns. "Saunassa", etelänpuoleisessa "kopissa" jossa ei avattavaa ikkunaa kasvanut, menestyi parhaiten.
On myös kaikin tavoin taitavampi puheen tuottaja useilla kielillä.
-----------------------------
Mutta ei kerrossänkyjä,
Naapurissa putosi alas tullessa lasten kaveri, virtsarakko halkesi, ei ole täysi parantunut. - tiedäm.
osta kun on tarve kirjoitti:
Asunto on vaihdettava suurempaan silloin kun siihen on tarve. On parempi että nuoriso viihtyy kotona sen sijaan että se hengailisi assalla taikka kirkolla.kyllä taloudellinen turvallisuus kodissa on tärkeää ja se on kauhiaa jos joutuu sanomaan "ei ole rahaa",
parempi kun aina on, mutta silti sääästetään,
koska jos siltä kuilulta putoaa, se on tosi vakavaa.
varsinkin näinä aikoina, kun huonoa aikaa on tulossa aivan varmasti enemmän kuin viisi vuotta,
sillä ensin alkaa nousu USA, ei suomessa ensimmäisten joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756