Firefox selain uusin ei beta, Windows käyttis, WMP plugin Firefox asennettu, Java Firefoxiin asennettu ja Adblock otettu pois päältä mutta kun yritän katsoa vaikka MTV3 viimeisimmät uutiset niin ei näy kun valkoinen ruutu, apua?
MTV3 netti TV ei toimi, apua?
9
1665
Vastaukset
- Jos....
Sallit kolmannen osapuolen evästeet.
- _Marjut_
Asetukset > Tietosuoja > Evästeet:
Sivustot voivat asentaa evästeitä (täppä siinä)
Salli kolmannen osapuolen evästeet (täppä siinä)
Säilytä evästeet >
Valittuna laatikosta:
Kunnes Firefox suljetaan
Lisätietoja, ei näköjään toimi IE:ään, voi hitsinhitsi :( - ....
_Marjut_ kirjoitti:
Asetukset > Tietosuoja > Evästeet:
Sivustot voivat asentaa evästeitä (täppä siinä)
Salli kolmannen osapuolen evästeet (täppä siinä)
Säilytä evästeet >
Valittuna laatikosta:
Kunnes Firefox suljetaan
Lisätietoja, ei näköjään toimi IE:ään, voi hitsinhitsi :(..onko tuo koneella?
GET FLASH PLAYER 10
http://www.adobe.com/products/flashplayer/ - _Marjut_
.... kirjoitti:
..onko tuo koneella?
GET FLASH PLAYER 10
http://www.adobe.com/products/flashplayer/Versio 10.0.12.36 ja asennettu 11.2.2009, asennuksen joutui suorittamaan "käsin" ja Firefox täytyi sulkea asennuksen ajaksi. Kun vihreä jana asennuksessa meni loppuun niin ilmoitti että valmista tuli, ja sininen ruutu clouse jota painoin. Noinko se täytyi asentaa, toivottavasti meni oikein?
Jos asensin sen oikein niin vastaan myöntävästi :) kyllä, kyllä löytyy Adobe Flash Player. Apua - ....
_Marjut_ kirjoitti:
Versio 10.0.12.36 ja asennettu 11.2.2009, asennuksen joutui suorittamaan "käsin" ja Firefox täytyi sulkea asennuksen ajaksi. Kun vihreä jana asennuksessa meni loppuun niin ilmoitti että valmista tuli, ja sininen ruutu clouse jota painoin. Noinko se täytyi asentaa, toivottavasti meni oikein?
Jos asensin sen oikein niin vastaan myöntävästi :) kyllä, kyllä löytyy Adobe Flash Player. Apua..toimiiko se?
Macromedia Flash Player > About-nappi..
http://www.adobe.com/shockwave/welcome/ - _Marjut_
.... kirjoitti:
..toimiiko se?
Macromedia Flash Player > About-nappi..
http://www.adobe.com/shockwave/welcome/Jos tarkoitit tuon napin takaa tulevaa Adoben punasävyistä "musiikilla" höystettyä mainosta niin kyllä toimii.
Lisätietoja: Myös MTV3 oma testi(löytyy sieltä aivan heidän sivujensa yläreunasta vähän kuin piilosilla, näyttäisi että kaikki kunnossa (kaikissa kohdissa OK) mutta kun ei nyt vaan ole.
Lisätietoa, olettamuksia 2: Kaikkialla muualla toimii vai missä tuota voisi kokeilla vielä? mutta ei MTV3:n sivuilla ?
Lisätietoja 3: Käyttöjärjestelmä 32bit Windows 7
Apua.
- _Marjut_
Adoben Sockware Playerin asensin myös ja pelailin Adoben sivuilla pelejä. Apua
- uutiset ei näy
Ei näy nuo uutiset minullakaan, ääni kyllä kuuluu.
Minulla Xp,firefox 3.0.6 ja kaikki tarvittavat liitännäiset, mutta kummiskin nuo esim ajoneuvos, elixir ynm. jotka avautuvat toiseen ikkunaan, toimivat kyllä.
Jostain syystä täppi kohdassa salli kolmannen osapuolen evästeet ei pysy päällä? Sen takia ei myöskään näy iltalehden nettivideot.
Aikaisemmassa versiossa(3.0.5) uutiset näkyivät.
IE-selaimella taas ei ole mitään ongelmia.
- _Marjut_
Kaikki muut toimii hienosti. Tämä Windows 7 on kyllä mahtava paketti ja vaikka onkin beta asteella niin tällä "omalla nuhapupulla" Northwood 3G AGP ati 3650 muistia vissiin 4G ja laitoin tuohon jonkun iänikusen 80G Barraguudan ja kevyesti tuntuu toimivan. MTV3:sen sivuilla se vika on, sanon minä.
Mumminkaan (varsinainen vanhus-seppä mittarissa jo 73v.) kellottamallaan E8400@4G ja muistia 8G sekä G92 näytönohjanpiirillä (kevyestikellottamallaan) 8800/512 GTS ei kuulemma 7:lla toiminut mutta sanoi että XP:llä 32bit ja Vistan 64bit:llä toimi nuo MTV3:n sivut.
Eiköhän ne Maikkarin insinöörit saa nuo sivunsa jonkuvuoden kuluttua kuntoonkin (Toivossa on hyvä elää)
Kun saavat sivunsa kuntoon, saatan ottaa TV luvankin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203