pano-bileet... osa 2/2

*ilotyttö*

jatkuu...


kimi näytti tyytyväiseltä ja hiukan väsyneelta, mutta kyllä minäkin olin levon tarpeessa. tungin housut takaisin jalkaani ja kävelin yläosattomissa sohvalle kalja lasini viereen vetäisin kaksi siemausta ja huokaisin. silloin ovi kolahti ja alko tulla uutta jenggiii sisää joiden mukana oli ihmeja kumma jotain meidänkin luokkalaisiii poikii plus muutama tyttö, jotka vikittelivät kiimaisina poikien kulleja. vinkkasin ohimennen silmää yhelle kundille ja hän taisi huomata sen hän tuli luokseni ja kaatoi minut pöydälle josta oli hädissään pyyhkäissyt monta kaljamukii maahan. hän nuoli rintojani kiimaisena ja työnsi kätensä pilluuni ja runkkasi sitä hieman. hän riisui housunsa ja vetkutti pari kertaa kyrpäänsä, että se seisoisi paremmin. riisuin omat housuni ja tartuin kyrpään kiihottuneena tungin sen suuhuni ja nuolin kihkeästi, kyrpä oli iso ja kova. minä tunsin voimakkaan organismin suussani ja nopeensin vauhtia hieman, tungin kyrpää vain syvemmälle ja se tuntui hyvälle. silloin hän tarttui kyrpäänsä ja vetäisi sen pois suustani, hän nosti housut jalkaansa ja lähti vihaisena, mutta kun kerran olin jo valmiiksi kuuma repäisin lähelläni seisovan akin, joka sattui olemaan juuri meidän luokalla. riisuin hänet nopeasti ja nuolin kovia vatsa lihaksia todella kiimaisena.muutama muu tyyppi tuli siihen ja halus alkaa ryhmäs mä olisin mieluusti, mut akin mielest se oli lapsellist, mut se sit lopux suostu ku olin tarpeex runkannu sen suurta kyrpää housujen läpi
joku amanda oli purskuttanu itteensä kermavaahtoa kiimoissaan ja halus et me nuoltais se. mä varasin heti ekana pillun, kimi rinnat ja aki perseen.nuolin todella ja suutelin kuumaa ja märkää pillua ahkerati aki odotti kiihottuneena, että amanda kääntää kylkeä saadakseen perseen pyyhkimistä. kun amanda oli kokonaan nuoltu me alettiin kaikki harrastamaan "ryhmässä".. aki veti mua perseeseen ja mika nussi toiseen reikään samalla mä suuteli kiihkeästi amandan kuumaa pillua.kimi oli mun selän päällä ja aki nuoli sen kovaa munaa.aki oli kai niin kiihottunu kimin mulkusta et nopeens vauhtii intiimisti myös hommissa mun perseessä. amanda inisi oudosti ja sen pillu tärisi uhkaavasti nopeensin itsekin vauhtia kun halusin poikien tyhjenevän nopeasti minä nytkytin ja karjuin niin lujaa kun vaan pystyin akin oli jo lähellä hän karjaisi olemattomasti ja tyhjeni täysin. nääntyneenä hän veti kimin mulkun suustaan, muttä jatkoi vielä hiukan minun kanssani. mika näännyksissään veti mulkkunsa ulos ja veti kielarin kuuman pilluni sisällä kiihkeästi. vain minä ja amnda oltiin siinä lattialla ja vaihdoimme osia amnda kaatoi minut maahan ja levitti haarani. amanda teki uskomatonta työtä nuollessaan organismi oli valtava. lopuksi amanda hyväili pilluani ja käveli kohti ramia joka nussi jotain meidän luokkalaista tyttöä. nappasin ramin ennen amndaa ja kuljetin tämän kohti vessaa. lukitsin oven huolella ja ajoin ramin suihkuun rami riisui itsensä ja minä itseni laitoin suihkun päälle ja rami tunki kyrpänsä sisälleni suutelin ramia kiimoissani ja luuhistuin lattialle rami seurasi mukana, koska ei halunnut mulkun lähtevän pois pillustani. rami alkoi nytkyttää hitaasti, mutta nopeensi tahtia loppua kohden. rami vain katsoi minua ja näytti miettivän jotain. silloin rami sanoi...että mä oon kaunis...!en keksinyt mitään muuta sanottavaa ku et "kiitos!" rami jatkoi nussimista kunnes laukesi henpeästi. hän lössähti päälleni väsyneenä. jätin ramin suihkuun rypemään ja kipitin takaisin olkkariin,jossa bileet oli jo täydessä vauhdissa. kaikki oli
ylä osattomissa ja tanssi keskellä lattiaa ihan kännissä. mä en oikee jaksanu enää ja kelloki oli jo about 3.20...joten menin partsille ja poltin muutaman röökin mielikseni kamilla tuli ulos ja pummas röökii.se lupas nussii mua joskus koulun vessas dildon kanssa. mä suutelin kamillaa kiihkeästi ja lähdin kävelemään pimeeseen yöhön.





kommentteja kiitos!

18

13273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiie

      jos aijot kirjoittaa jotain muuta....säästä meidät! siltä kun et kerta säästänyt meitä tältä...

    • Mimmi

      Ensinnäkin sinun kannattaisi hankkiutua pois sieltä yläasteelta, ennenkuin alat kirjottamaan tänne mitään.. hakea sanakirjasta "organismin" ja "orgasmin" merkitysero (!!) Muista myös käydä äidinkielen tunneilla AHKERASTI...
      Voin todella vilpittömästi myöntää, että tarinasi oli kaikkien aikojen huonoin, minkä olen lukenut.

    • ¨^lillu^¨

      toi oli itse asias iha hyvä jos tarkemmin ajattelee kantsis vaa kirjotella ni edistyisit varmasti, mutta kyllä tää ki jo kelpaa tietty luen jatkot jos vaan tulis...
      ei noi kirjoitus virheet mitää, en ite kää hirveesti välitä niistä ja sitä paitsi kyl toi vois olla iha tottaki jos oikee ajattelee...

    • Laurenzia

      ÄLÄ KUUNTELE TOTA MIMMII!!!!


      Se on ihan persuuksista...

      tuo oli ihan sairaan hyvä kirjota samanlaiset toisetkin panobileet..! Onks teil oikeesti sellasii?! WAAAU. =)

    • joku

      ihan hyvä mut noi kummassakii osas oli aikapaljo kirjotus virheit niin on kyl mulkii et älä välitä

      • tomppa48

        opettele suomea tenava :D


    • Muukalainen

      parempi olla kuolleena kuin noin pilalla?

    • sisämuna

      VITUN RUNKUT SAATANA SISÄLLÄ SEKSIÄ PITÄÄ TEHDÄ EIKÄ VITTU ULKONA VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU

    • hyvä

      aivan loistavaa tota lisää!!

    • justjoo

      ennenku lähetät moisia. "organismi" ja sit kaikki muut epäloogisuudet, kuten loppu; missäs vaiheessa se mimmi veti ne kuteet niskaansa? alastiko kotiin käveli?

    • Poika

      Voi vittu sulla on huono maku kannattasko hankkii elämä

    • pliide

      ..kiitos!!

    • Muija

      voi jumalauta mitä tekstiä! Sä et osaa edes kirjottaa oikein. Luin tekstis ja siinä oli todella monta kirjoitusvirhettä.
      Sitäpaitsi kasiluokalla olevien ei kuulu harrastaa seksiä eikä jakaa itseään kaikille!
      Voin sanoa, että olet lutka.

    • Nainen

      tuo oli todella huono tarina, voisit olla kirjoittamatta tänne enää yhtään mitää!
      Muuten et ilmeisesti satu tietämään mikä on orgasmi koska kirjoitit sen sanalla organismi joka taas tarkoittaa jotain aivan muuta.

    • tomi

      Hiemanko nauroin kun luin tätä.

    • hullu

      ootsä lesbo hyyii voi elämä mikä novelli ei tota kunnol jaksa lukee oot paska kirjottaa

    • Minä

      Olisiko ihan "pikkasen" liikaa.. Ku toi ei oo ollenkaan semmost, mitä oikeesti vois tapahtuu..

      • ahaa!?

        mitä pitääkö novellin olla totta eiks se ookkaan fantsu?????


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe