Kommunismi kokee uuden nousun

Varma asiasta

Näin taloudellisen kurjuuden keskeltä uskon asian olen juuri näin.Markkinatalous on tullut tiensä päähän.Roskapankit uudet taas perusteilla ja sinne huijareiden velat siirtyy.Tämä systeemi ei voi olla hyvä

11

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takia

No minkä takia kommunismi sitten romahti ?

• Fuhrer

Ei muuta kuin kommunismi valtaan ja ladat ja mosset kaikille meille kohtuuhintaan.

• ex-työläinen

Kansa työllistyy kun kaikille lyödään kuokka käteen ja traktorit poltetaan. Työ tehostuu kun maa jaetaan suuriin kommuuneihin. Vain suurimmat johtajat saisivat ladalaatuauton käyttöönsä. Eläköön Lada ja kommunismi!

• sitten..

Sitten myös sirppi ja vasara käyttöön. Sitten vasara tainnutus ja sirpillä kaula poikki.
        Inhimillisempää kuin hanhien kyniminen elävältä.

• viime kerrastakin on ihmisillä
        sitten.. kirjoitti:

Sitten myös sirppi ja vasara käyttöön. Sitten vasara tainnutus ja sirpillä kaula poikki.
        Inhimillisempää kuin hanhien kyniminen elävältä.

erittäin huonoja kokemuksia

• "kapitalistit"
        viime kerrastakin on ihmisillä kirjoitti:

erittäin huonoja kokemuksia

Mikäpä on ollessa kapitalisti, kun on millä mällätä. Perinteinen työläisenä oleminen tuntuu varmasti alentavalta. Kaikki haluavat olla äveriäitä kapitalisteja, vaikka rahkeet eivät riitä. Siihen se vasemmistolaisuus kariutui. Persaukisetkin haluavat näyttää upporikkailta. Mutta kuinkas nyt laman keskellä? Onkohan palattava ruotuun ja tunnistettava asemansa. Ei kapitalisti tunne armoa tänäkään päivänä. Kommunisti ei tarvitse olla,vaikka tunnustaa olevansa työläinen. Vai ovatko maahanmuuttajat työläisiä ja me originaalit vähän parempia?

• yksi ongelma

kun esimerkkimaita ei ole kuin Pohjois-Korea. Pitäisikö alkaa tehdä sinne asti toiviomatkoja todistaakseen sokeille aivonsa näivettäneille suomalaisille aatteen ylemmyystilaa?

• omistaja 02

ReiskaS ja wiljamihan ovat jo ilmoittauneet Pohjois-Korean suuriksi ihailijoiksi. Se sopii meille kaikille mallimaaksi vaikka siellä ei ladalaatuautoja olekaan.

• k 28

olla valmista mallia? Voihan sitä toteuttaa omallakin mallilla.Eiköhän sellainen ollut SKP.llä tarkoituskin alun alkaen.

• venäjän komminismia.kaikki
        k 28 kirjoitti:

olla valmista mallia? Voihan sitä toteuttaa omallakin mallilla.Eiköhän sellainen ollut SKP.llä tarkoituskin alun alkaen.

tiesivät mitä se teki ihmisille

• k 28
        venäjän komminismia.kaikki kirjoitti:

tiesivät mitä se teki ihmisille

kaikssa asioissa niin, että ajatellaan itse omin päin sillatavoin, että kaikki menee parhaalla tavalla.Ei me tarvita mistään neuvoja eikä ohjeita malleista puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      90
      4487
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3230
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2912
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2146
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1800
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe