Mitä voiteluaineita suosittelette BMW K75C
Moottoriin? Entä vaihteistoon ja perään?
Ja mitä rasvaa suositellaan boorien rasvaukseen?
Öljyt
5
1681
Vastaukset 5
- öljyt.
Itse käytän pyörässäni käsikirjan mukaisia öljyjä.
Luotan valmistajan valintaan enemmän kuin omaani.- P.r
En omista kyseistä kirjaa.
- K100 RS
Moottori: API SE ja SF SAE 20 W 50 oder SAE 20 W40, omassa nyt Motulin öljyt.
Vaihteisto ja perä: Hypoid-vaihteistoöljy API GL 5, yli 5°C SAE 90, alle 5°C SAE 80
Kardaanipoorien rasvasta ei ohjekirjassa mainita, itse laitoin kuparitahnaa. Ei vaikea tehtävä.
Jos haarukkaöljyt haluat vaihtaa, tässä muutama manuaalin esimerkki:
Bel-Ray: Fork Oil with "seal swell" SAE 5, Castrol: Fork Oil Extra Light tai DB Hydraulik Fluid, Shock Absorber Oil.
Esso: Univis 13.
Mobil: Aero HFA, DTE 11, Premiun Fork Lubricant.
Shell: Aero Fluid, 4001.- luukuttaja
Nykyään öljyt jo niin laadukkaita, ettei suurta väliä mitä käyttää.
Itse olen käyttänyt Mobilin täyssynteettistä 5-50 moottorissa, ja Mobilin synt. 75-90 vaihteistossa ja perässä. Tärkeää on, ettei ohjeissa mainittuja täytösmääriä ylitä.
Kardaanin boorit, kuten yllä mainittiin kannattaa voidella kuparitahnalla.
Jos sen tekee vuoden välein, on entinen tahna vielä kuin äsken laitettuna booreissa. - P,r
luukuttaja kirjoitti:
Nykyään öljyt jo niin laadukkaita, ettei suurta väliä mitä käyttää.
Itse olen käyttänyt Mobilin täyssynteettistä 5-50 moottorissa, ja Mobilin synt. 75-90 vaihteistossa ja perässä. Tärkeää on, ettei ohjeissa mainittuja täytösmääriä ylitä.
Kardaanin boorit, kuten yllä mainittiin kannattaa voidella kuparitahnalla.
Jos sen tekee vuoden välein, on entinen tahna vielä kuin äsken laitettuna booreissa.Ei muuta kuin öljyt vaihtoon ja ajokelit odotukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082411
- 241475
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2751435Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i145912- 41876
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa251798Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56580
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498