Ai että on ikävä sua! No, huomenna nähdään, toivottavasti. :)
Toivottavasti pukeuduit tänään vihreään etkä punaiseen. ;D Vihreään olisin minäkin pukeutunut jos kouluun olisin tullut.
Anskulle kuuluu muuten oikein hyvää... ;)
Tässä nyt tämmöinen kiva kipale, ei mikään rakkauskappale, valitettavasti, mutta meille kuitenkin yhteinen...
http://www.youtube.com/watch?v=pLJZNsXq46w
Jos näet tämän, ja varmaan tajuat kuka tämän takana on, niin toivottavasti et pelästy... minkäs kukaan tunteilleen mahtaa, ja sä vaan oot niin ihana ja mä oon aika hemmetin ihastunut suhun. Sitä ei muuta mikään. :P :)
Emily
7
325
Vastaukset
- munkin
tyttöystävälleni :P
- hmn...
Mulla on nyt vähän vaikeuksia nähdä se, että miten päin asiat oikein on. Aika ikävää, kun kaikki suunnat on niin sekaisin. Ennen mä sotkin vaan vasemman ja oikean. :( Hyvä kuitenkin, että jollekin kuuluu hyvää.
Onkohan se vihreäkään kovin hyvä, musta tuntuu, että mä alan häivyttää itseni harmaaseen...
Se yks juttu mua vähän vaivaa, onkohan se nyt vieläkään ihan ohi? Ja pelit ei oo kivoja.. ja ihastumiset... oliks tää nyt semmonen valhe? :p- internetti
ja reaalielämä erikseen.
- **** (aloittaja)
Enpä oikein usko, että sä oot se Emily jota tässä kaipailen. :P En katos todellakaan ole mikään pelimiäs. =D
- ikävä.................ainakaan
peluria minulla. elämä ei ole peliä.
- vaan totisinta
totta. :) Niin hyvässä kuin huonossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251