Mistä kaupunginosasta löytyy hyvin/parhaiten pukeutuvia Kotkalaisia,oli sitten kysymys häistä tai harjannostajaisista.
Hyvin pukeutuvat Kotkalaiset
18
1522
Vastaukset
- aika paha
Yritä pysyä Pentti Tiusasen tuntumassa, hänella on aina puku päällä oli sitten valtuustosalissa tai metsässä.
Pidä kamera näkyvästi esillä niin Pentti varmaan ilmestyy paikalle, hän pitää tyylikkään pukeutumisen lisäksi myös kuvatuksi tulemisesta:)- jos pahana pitää
Muinoin sanottiin, että on valmiina, kuin PARTIOPOIKA. Siksi pitää olla puku päällä aina, jos sattuu olemaan vaikka jonkun hautaiset, niin pääsee RÄÄPPIÄISILLE, tai vaikka joku HOMOPARI satuttaisi vihittävän, niin pääsee Bestmaniksi.
RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE, vaikka söpö poika - yks hesalainen ....
jos pahana pitää kirjoitti:
Muinoin sanottiin, että on valmiina, kuin PARTIOPOIKA. Siksi pitää olla puku päällä aina, jos sattuu olemaan vaikka jonkun hautaiset, niin pääsee RÄÄPPIÄISILLE, tai vaikka joku HOMOPARI satuttaisi vihittävän, niin pääsee Bestmaniksi.
RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE, vaikka söpö poikaViime kesänä oltii tos lähikirkos kaverin häissä,nii yks hesalainen kuiskas mun korvaa:
"Mä luulin,et sil stondaa,mut se oliki vaa fikkari".
Purskahdin nauruun¤REPESIN¤ ja munasin itteni.
- hautajaisista
löytyy hyvin pukeutuneita ihmisiä, ja tietenkin nämä kauniisti ja hyvännäköisesti pukeutuneet venäläiset naiset.
- ollaan parhaiten
pukeutuneita. Meillä kun on kupinnostajaisjuhlat harva se päivä. Täällä puvut kiiltääkin persauksista, hihoista ja kauluksesta, ollaan kuin Emma-gaalasta.
- ja sen kyllä......
huomaa, että teillä on KUPINNOSTAJAISIA, kun asiat ovat päin persettä joka kohdassa. Näkee, että on kännissä päätettyjä asioita ja tulos näkyy VUOSITOLKULLA jälkeenpäin. Tehtyä ei saa TEKEMÄTTÖMÄKSI. HYMY PYLLYYN****************
- ..asuvilla..
on kaupungin hienoimmat tuulipuvut
- no sitten vaan^^^^^^^^^^^^^^
^TUULIMYLLYT PYÖRIMÄÄN JA MONTA
- A Anaali Kekkonen
Lukuisat demarihintit kaupunginosasta riippumatta ovat parhaiten pukeutuneita. Hehän ovat keskenään Aatamin puvussa, ei siis koskaan Eevan.
- Pääsit koulusta
kahdelta. Ja isi ja äiti eivät vielä ole kotona?
- kirjaston koneella.
Pääsit koulusta kirjoitti:
kahdelta. Ja isi ja äiti eivät vielä ole kotona?
Äitisi häpeäsi sinua.
.................
jos se asuis vielä kotona.
- Laura__85
Ainaki yks semmonen upee kundi joka on kyl varmaan mua vanhempi sellanen aika vaalee.
- hompp-eli
Laura! Näin kun hän ajeli kainalokarvoja.
Pukeutuu hyvin ja on ihanan vaalee.
Minäkin tykkään,vaikka olenkin poju.
- #4¤%6/(0
Sivarit(lat.mattis mattis)pukeutuvat hyvin asuinpaikasta riippumatta.Toivottavasti kellään ei ole samaa nimimerkkiä.
- tietenki
tiutisessa tietenkin on parhaimmin pukeutuvat!!!!!!!!!!!!
- Niinkö?
NO EI MISTÄÄNPÄIN KOTKAA!
- kymist
Saaks sanoo jotaa kymiläistä jolla on komeet kuteet ja pukeutuu hyvin?
.............
Miks ruotsalaiset blondit ei käytä minihametta?
Kiv....t näkyvät. no tää oli vitsi!
- miä oon sitä miältäh
Maalla on suorastaan silmälle ilo katsoa sarkahousuja ja takkeja, sekä nokian saappaita. siinä sitä on harmoniaa kerrakseen, ja istuu maisemaan kuin panssarivaunu Palmun maalaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552