Hei,
Nyt tarvisin kohtalotovereita, alkaa oikeesti järki lähteä. Mulla on aika ajoin lämpöilyä ja kokonaisvaltaista särkyä päässä. Särky kohdistuu poskien, korvien, otsan, hampaiden alueelle. Lämpöilin jälleen runsaan viikon, kunnes menin lääkäriin.. Nyt löyty EHKÄ syy; krooninen ylähengitystietulehdus. Mulla on molemminpuolinen korvatulehdus. Lääkäri sanoi että viruskaudella tulen kutakuinkin aina sairaaksi.
Eniten päähän ottaa se, että koen etten ole työkykyinen, mutta mua ei oteta vakavasti. Mulla ei ole näkyviä oireita (nuha ei valu ulos, joten tod.näk. pakkautuu poskiin tms.) Musta tuntuu, että joudun jatkuvasti perustelemaan miksi olen vetämätön, pyörryttää toisinaan, kolottaa ja tää PÄÄNSÄRKY. Itekin epäilin että onko kyse stressistä, mutta eipä nuo korvat tulehdu varmaan siitä syystä!? Onko teillä muilla jatkuvaa särkyä kasvoissa ja flunssaista oloa ilman varsinaisia oireita? Miten teihin on suhtauduttu? Jaksamista kaikille "sairaille".
Päässä suhisee
3
513
Vastaukset
- samantyyppistä
Ollut jo vuosikaudet, tosin vähän helpottunut verrattuna parinvuoden takaiseen. Mutta minulla oli joka hel**tin kuukausi poskiontelontulehdus, nyt syön flunssaisena (joo ei valu räkää, pää vain tukossa) duact kapseleita ja kortisonisuihketta nenää, vuosi sitten oli viimeksi antibioottikuuri, että noista on apua ollut. Kaikista nolointa on, että ikää on melkein 40 vuotta, ja kaikki räkätaudit kiertää edelleen minut, ai että on "aikuinen olo".
- Alati lämpöä
Kuulostaa kurjalta ja ikävän samanlaiselta. :( Ei tässä kyllä aina huumorinkukka kuki. Yövuorossa itkua tihrutin kun odotin että särky poskissa loppuis. Sitten oudosti tuo itku lievitti painetta.(?!?) Joko mulla alkaa päässä prakaamaan tai joku väylä kulki kyynelkanavan kautta onteloihin. Tänään on ollu helpompi päivä.. No onhan tässä kärvisteltykin jo 2½ viikkoa.
Tsemppiä sinne! Mulla on ilm. 10 vuotta vielä ainakin edessä tätä helv...tiä. :( Kun osais jostain repiä sitä optimismiä. Jaksele! - keino
Alati lämpöä kirjoitti:
Kuulostaa kurjalta ja ikävän samanlaiselta. :( Ei tässä kyllä aina huumorinkukka kuki. Yövuorossa itkua tihrutin kun odotin että särky poskissa loppuis. Sitten oudosti tuo itku lievitti painetta.(?!?) Joko mulla alkaa päässä prakaamaan tai joku väylä kulki kyynelkanavan kautta onteloihin. Tänään on ollu helpompi päivä.. No onhan tässä kärvisteltykin jo 2½ viikkoa.
Tsemppiä sinne! Mulla on ilm. 10 vuotta vielä ainakin edessä tätä helv...tiä. :( Kun osais jostain repiä sitä optimismiä. Jaksele!jota itse käytän.Osta nenäkannu ja huuhtele sillä ohjeiden mukaan 4 krt pvä niin kauan että oireet helpottuvat.Sen jälkeen tarpeen mukaan.On maksanut jo hintansa takaisin monenkertaisesti.Ei enää mitään oireita ja ei o tullut edes flunssaa.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314