Mitä mieltä olette, onko HP pavilion dv7 1260eo 17" riittävä kannettava työ ja huvikäyttöön? Tuon koneen pullonkaulahan on riittämätön näytönohjain, mutta onko muuten asiallinen laite?
Koneessa on 400gt kovo, 4gt RAM:ia, amd:n pari gigainen prosu ja polttava dvd-asema.
HP dv7 1260eo 17"
10
2259
Vastaukset
- Repe RuutiPylly
tulet sen katkerasti huomaamaan, jos tuon läppärin ostat!
Oikeat kannettavat ovat about 1 kg painoisia, ja akkukesto on vähintään viisi tuntia, mutta mielellään enemmän.- Iron Man
Paljoko penkki? Onhan kilon puntti sulle painava, mut mäyräkoiraa kanniskelet mielelläs ja se on jo jotakuinkin 4 kiloo...tunge miniläppäri aunuksen aalloille
"Tuon koneen pullonkaulahan on riittämätön näytönohjain, mutta onko muuten asiallinen laite?"
Nykyään tuntuu joka toinen Pavilioni jummaavan ylikuumenemisen takia, että en suosittele. Vältä myös Packard Belliä, Acer Aspireita, Fujitsu Amiloita niin on suurempi todennäköisyys että ei mene ihan pieleen koneen valinta.- hhzbb
En ole saanut pavilionia ylikuumenemaan sitten millään vaikka olisi koko päivän käytössä. Tuuletin voi puhista raskaassa käytössä mutta kone ei jumiudu. AMD:t kyllä kuumenee enemmän kuin intelit. Akkukesto on noissa 17 tuuman hp-halpiksissa tunnin pidempi kuin 15 tuuman, eli yli 3 tuntia. Johtuu useamman kennon akusta
kertoo laadusta kaiken eli eipä kehumista. Toki HP tekee parempiakin koneita, mutta ei niissä lue Pavilion. Runsaitten ominaisuuksien kasaaminen halpaan koneeseen tietää lähes aina sitä että suunnittelu- ja laatupuolelta on tingitty vastaavasti.
- Savolaenen näpyttelijä
Itse ostin DV7-1140eo:n jouluna ja jatkuvasti siinä on jotain jumitusta, milloin ei käynnisty normaalisti, milloin ei sammu normaalisti, milloin ei toimi mikäkin. Kerran sinne soitin, mutta nähtävästi pitää soittaa uudelleen ja sitten varmaan lähettää huoltoon. Voi v...u....
- HP Rulez71
Savolaenen näpyttelijä kirjoitti:
Itse ostin DV7-1140eo:n jouluna ja jatkuvasti siinä on jotain jumitusta, milloin ei käynnisty normaalisti, milloin ei sammu normaalisti, milloin ei toimi mikäkin. Kerran sinne soitin, mutta nähtävästi pitää soittaa uudelleen ja sitten varmaan lähettää huoltoon. Voi v...u....
Kyllä tuo jumittelu johtuu ihan Visvasta...01/09->10/09 aikana käytössä DV7-1140eo ja päivitysten myötä koneen suoritukset eikun paranee...Visva SP2 korjannut jo monta "ei mieluista" yksityiskohtaa koneen ja käyttäjän ristiriidoista...
...yks kiva pointti on:
Olen itse admin ja kuvakansio on jaettuna emannukselle...nooooh,emäntä katselee kuvia ja ajattelee,että tuo joutaa poistaa-eikun delete ja kone pyytää admin-vahvistusta poistoon,no emäntä painaa -peruuta- ja kone ilmoittaa:tiedostoa siirretään roskakoriin,heh :)
Roskiksestahan kuvaa EI LÖYDY ja kaikki muutenkin ennallaan eli ei tuhojakaan...
Kai tuokin bugi korjaantuu aikanaan, mee ja tiiä ;)
No, DV7-1140eo poistunut 07/2009 myynnistä, ettei tästä sitten enempää, moro.... - jatkuvasti
Itsellä työkäytössä Paviiion, joka päällä käytännössä jatkuvasti, poislukien viikonloput, muuten 24h/vrk ja softia pyörimässä n. 5-8.
Eipä ole ollut mitään ongelmia ylikuumenemisen tai muunkaan kanssa.
Joten turha yleistää, jos sinulla on ollut jokin maanantaikappale.
- nj
itse ostin keväällä tämän koneen ja oikein hyvin on toiminut. oikein edustava laite. ainoat mitkä tässä tökkii on mokkula ja vista. ja konetta ei voi soimata niistä.
pari kertaa on aukaisemisessa ollut ongelmia, mutta niistä on pääsyt nopasti eroon.
kyllähän toi tuuletin tossa hurisee koko ajan ja pehmeällä alustalla (esim sängyssä) käyttäessä saattaa kuumentua ja kiihtyä, mutta ikinä ei mitään ongelmia ole tuosta tullut.
läppäriksi ei tosiaan voi kutsua 3,46 kg painolla ja tuolla näytön koolla. mutta se onkin oikeastaan siro pöytäkone, jota ei ole vaikea kuljettaa paikasta toiseen, jos tulee tarve :)
entertainment-käyttöön sopii kyllä, ja pelitkin toimii hyvin, jos nettiyhteys vaan antaa myöten. - Akku ongelma
Minulla on hp pavilion dv7 ja siinä on ongelmana se että se ei käynnisty ilman virtajohtoa ja kun virtajohto on kytketty niin virtavalo vilkkuu mitä se ei ennen ole tehnyt. Tietokone sanoo 0% käytettävissä verkkovirassa, ei latauksessa tai 94% käytettävissä verkovirrassa, ei latauksessa kone ei silti käynnisty ilman johtoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756