en tiedä oon ihan onneton. tuntuu et jätkä pettää. se ei enää niin innoissaan mua halua nähdä,ja sit kun se meille tulee on niin hirmuinen kiire AINA pois. millon on mitäkin,ennen ei ikinä mitään tämmöstä.se ei enää osata välittämistään eikä mitenkään suuremmin huomioi. en tiijä oonko sit aijemmin niin pelalle lellitty,mut nää vaan mietityttää mua. niin ja koululla se viihtyy PALJON enemmän kuin ennen... älkäälä sanoko et kysy siltä itseltään tai että puhukaa,se ei ole mulle rehellinen. se on todistettu juttu se. kertokaa mitä ajatuksia teille herää yms?
poikaystävä pettää?
5
746
Vastaukset
- nvnvnvnvn
Voi olla että hänellä on vain joku muu syy.
Poikia kyllä on muitakin. - njaaa
Oliskohan tuo nyt pettämistä välttämättä... Ehkä alkuhuuma on vaan mennyt ohi?
Mitä tarkotat, viihtyy koululla? Ehkä vanhemmat on käskeneet opiskeleen, joten pakko? Me emme sitä tiedä joten on vähän hankala sanoa muuta kuin että kysy, keskustelkaa, tai palkkaa yksityisetsivä. Tai vakoile itse. Tässä taas herää se kysymys, että jos poika ei oo rehellinen ja teillä ei ole hauskaa, miksi olette yhdessä? ...- dallinger
koska rakastan miestäni... alkuhuuman tiedän menneen jo aikaa sitten ohi. tämä on erillaista... jätkä on valehteluillaan ja muille viekutteluluillaan aiheuttanu todella pahaa jälkeä minussa,ja vienyt usein luottamuksen. silti yritin aina vain saada luottamuksen uudestaan,ihan vain koska rakastan...
- -.-
dallinger kirjoitti:
koska rakastan miestäni... alkuhuuman tiedän menneen jo aikaa sitten ohi. tämä on erillaista... jätkä on valehteluillaan ja muille viekutteluluillaan aiheuttanu todella pahaa jälkeä minussa,ja vienyt usein luottamuksen. silti yritin aina vain saada luottamuksen uudestaan,ihan vain koska rakastan...
Tiiän, että sanoit, että ei mitään ''puhu sille''-neuvoja, mutta mä kyllä neuvoisin istuttamaan sen johki penkkiin ja selittämään sille, mitä sä sitä kohtaan tunnet ja jos et ala saada vastakaikua niin et aio jäädä siihen suhteeseen kitumaan. Toi viiminen saattaa olla pienimuotoinen itsemurha, mut välillä on ihan hyvä vähän pelotella. Paitsi jos pelottelut menee päin jtn.
Ei mut selität sille, kuinka paljon sä siitä välität ja kato, mitä se vastaa. Vaivautuuko se jne.
- tyttö15
mihinkään pettämiseen.
herätkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760