Käyttääkö muut poikamaiset tytöt rintsikoita,vaikka niitä ei tarttis käyttää(pienet rinnat)?
Mun mutsi sanoi että pitäis niitä käyttää ettei ruve roikkumaan?Mutta siltikin siis vaikka on pienet ja kiinteet?
En haluais käyttää koska ne puristaa ja ahistaa.Haluan siltikin pitää rintani,en siis missään tapauksessa halua luopua niistä!Pidän naisellisista muodoistani ja haluan että tuleva tyttöystävänikin pitää naisellisista muodoista.En halua olla liian jätkämäinen ja olla niinkuin Danny elilisessä nelosen dokumentissa,että muuttuis jätkäksi.
Mutta en tahtoisi käyttää rintsikoita,Käyttääkö muut poikamaiset tytöt ja millaisia?
Poikatyttö ja rintsikat
18
2958
Vastaukset
- kumaan, kun ihminen vanhenee.
Maan painovoima vetää puoleensa. Jotkut puhuvat riippurinnoista.
- on vasta nyt
yli 40v, laskeutuneet hieman alaspäin, mutta toisaalta asialla ei ole minkäänmoista merkitystä, kun elämä täyttyy aivan erilaisista tärkeistä asioista tässä iässä jo. Ja houkuttelevat ja herkät ne ovat vieläkin, huomaan. Olen aina pitänyt kunnon rintsikoita, mutta kotiin tullessani riisun ne heti pois.
- ........
En ole poikamainen tyttö, mutta saanen silti vastata.
Rintsikat voi tehdä parhaimmillaan olon mukavaksi, kun ne tukevat rintoja, eivätkä rinnat -pienetkään- "pompi" juostessa tai kävellessä. Minä ainakin tuntisin olon alastomaksi, jos en käyttäisi paidan alla rintsikoita. Rintsikat päällä ei tarvitse huolehtia siitäkään, että kylmällä ilmalla kävisi huonosti ja nöpöttävät nännit näkyisivät paidan läpi. :)
Hanki sopivan kokoiset rintsikat, niin ei ahista! Urheilurintsikat lienee mukavampia, jos et ihan mitään kaarituellisia pitsiunelmia halua. Jos rinnat ovat kovin pienet, niin toki joku tiukka toppikin voi tukea niitä.- kauheinta mitä
voi nähdä, että on kylmä ja ei rintsikoita. Mutta jos ne nännit on liian alaalla silloin siinä ei ole mitään kivaa.
- poikkis
tässä ihan ensimmäisiä rintsikoita hankkimassa,kyllä niitä on jo monta ja erillaisia ja sopivan kokoisia.
Tarkoitin ahistuksella lähinnä henkistä!En mä tunne oloani alastomaksi jos ei ole rintsikoita,mut jos on niin tuntuu että on jotain "ylimääräistä" paidan alla ja ne jotenkin tuntuu koko ajan.
Olisin ilman,ei mulla ainakaan pompi ja "hölsky" ja mitenkään häiritse urheillessakaan.Mut huolestuttaa jos ei käytä että ne "rupsahtais roikkumaan " ennen aikojaan.Mutta kun ei vissiin ole keksitty semmoisia jotka olis "näkymättömät".
Mietin vaan et onks yleistä tälläinen ettei pokamainen tyttö käytä?
Kiitti vastauksestas:) - erfgqfqg
poikkis kirjoitti:
tässä ihan ensimmäisiä rintsikoita hankkimassa,kyllä niitä on jo monta ja erillaisia ja sopivan kokoisia.
Tarkoitin ahistuksella lähinnä henkistä!En mä tunne oloani alastomaksi jos ei ole rintsikoita,mut jos on niin tuntuu että on jotain "ylimääräistä" paidan alla ja ne jotenkin tuntuu koko ajan.
Olisin ilman,ei mulla ainakaan pompi ja "hölsky" ja mitenkään häiritse urheillessakaan.Mut huolestuttaa jos ei käytä että ne "rupsahtais roikkumaan " ennen aikojaan.Mutta kun ei vissiin ole keksitty semmoisia jotka olis "näkymättömät".
Mietin vaan et onks yleistä tälläinen ettei pokamainen tyttö käytä?
Kiitti vastauksestas:)ja en käytä myöskään rinsikoita. ahistaa jotenkin vaan liikaa. mut onneks mulla ei oikein rintoja viellä ookkaan.
- ...
Ei varmaan kaikki käytä. Itekään en käytä, vaikka keskisuuret rinnat onkin, eikä muuten edes roiku ollenkaan, vaikka en käytä rintsikoita:)
En tosiaankaan jaksa käyttää rintsikoita läheskään jokapäivä... Paremmalta tuntuu olla ilman... Eikä sopivia liivejä tunnu oikein löytyvänkään pienirintaiselle... Mukavimmat on Uniquebrat eli ne sellaiset silikonikupit ilman mitään olkaimia ja härpäkkeitä...
- Lepäävät varmaan jo vatsan ...
päällä kulta rakas, eikös niin. Ei mitään syytä hävetä rakas.
- pikkuenkeli____
Ite en tykkää käyttää rintsikoita, koska ne ei tunnu mukavilta ja mulla on paljon rennompi olo ilman. En kyllä oo mitenkään poikamainen, mutta pienirintainen kuitenkin. Tapasin just aivan ihanan tytön, jolla on tosi samanlainen ruumiinrakenne kuin mulla ja oli hassua huomata, ettei sekään käytä rintsikoita, koska yleensä oon ainut, joka ei käytä. :) Tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista ja siitä miltä ne näyttää paidan läpi, jos ei oo rintsikoita.
Vaikea sanoa, mitä rinnoille myöhemmin tapahtuu, jos ei käytä. Munkin äiti välillä sanoo, että ne rupee roikkuu, mutta toivottavasti ei. :) Älä käytä, jos ne tunnu hyvältä. - Dinjami
Itelläni on keski suuret rinnat ja käytän vaan urheilutoppeja. Rintaliivit ahistaa. Oon melko poikamainen.
- käytän
Mulla on pienet rinnat, mutta käytän kyllä aina rintsikoita. Muusta pukeutumisesta riippuu, millaisia. Jos pukeudun naisellisemmin, käytän "oikeita" rintsikoita, jos maskuliinisemmin, käytän urheilutoppeja. Urheilurintsikat ja topit ovat mielestäni paljon mukavampia pitää kuin tavalliset rintsikat. Rintani ovat sen verran pienet, että minua luullaan usein mieheksi jos päällä on maskuliinisemmat vaatteet ja toppi litistää rintoja entisestään.
Voisin periaatteessa olla käyttämättä rintsikoita, sillä vaikka juoksisin, rintani eivät erityisemmin pompi enkä välttämättä edes huomaa eroa. Ilman mitään oloni olisi kuitenkin alaston, kun ihmiset huomaisivat ettei minulla ole rintsikoita. Siitä ei myöskään naiseni tykkäisi. Olen siis ilman rintsikoita ainoastaan kotona.
Pienetkin rinnat voivat alkaa roikkumaan. Toki eivät välttämättä samalla tavoin kuin suuret ja raskaat, kun painoa (rasvaa) on niin paljon vähemmän.
Dokumentti kertoi transsukupuolisuudesta. Transsukupuolisuus on ihan eri asia kuin lesbous. Ei kukaan lesbo muutu transsukupuoliseksi vain siksi, ettei käyttäisi rintsikoita. Transsukupuolisuus ei ole seurausta ihmisen käyttäytymisestä tai valinnoista. Transsukupuolinen kokee sisäisesti olevansa eri sukupuolta kuin edustamansa vartalo. Lesbot sen sijaan kokevat olevansa naisia. Se miten kukin haluaa tuoda esille (tai olla tuomatta) omaa naiseuttaan tai miten kukin sen kokee, on jokaisen yksilöllinen asia. - poikkis
käytän kirjoitti:
Mulla on pienet rinnat, mutta käytän kyllä aina rintsikoita. Muusta pukeutumisesta riippuu, millaisia. Jos pukeudun naisellisemmin, käytän "oikeita" rintsikoita, jos maskuliinisemmin, käytän urheilutoppeja. Urheilurintsikat ja topit ovat mielestäni paljon mukavampia pitää kuin tavalliset rintsikat. Rintani ovat sen verran pienet, että minua luullaan usein mieheksi jos päällä on maskuliinisemmat vaatteet ja toppi litistää rintoja entisestään.
Voisin periaatteessa olla käyttämättä rintsikoita, sillä vaikka juoksisin, rintani eivät erityisemmin pompi enkä välttämättä edes huomaa eroa. Ilman mitään oloni olisi kuitenkin alaston, kun ihmiset huomaisivat ettei minulla ole rintsikoita. Siitä ei myöskään naiseni tykkäisi. Olen siis ilman rintsikoita ainoastaan kotona.
Pienetkin rinnat voivat alkaa roikkumaan. Toki eivät välttämättä samalla tavoin kuin suuret ja raskaat, kun painoa (rasvaa) on niin paljon vähemmän.
Dokumentti kertoi transsukupuolisuudesta. Transsukupuolisuus on ihan eri asia kuin lesbous. Ei kukaan lesbo muutu transsukupuoliseksi vain siksi, ettei käyttäisi rintsikoita. Transsukupuolisuus ei ole seurausta ihmisen käyttäytymisestä tai valinnoista. Transsukupuolinen kokee sisäisesti olevansa eri sukupuolta kuin edustamansa vartalo. Lesbot sen sijaan kokevat olevansa naisia. Se miten kukin haluaa tuoda esille (tai olla tuomatta) omaa naiseuttaan tai miten kukin sen kokee, on jokaisen yksilöllinen asia.toki ymmärsin dokkiksen pointin...Viittasin siihen Dannyyn,vaikkei se nyt muhun liikuta oikeastaan.Tarkoitin vaan etten koe rintsikoita "omikseni".Dokumenttiin viitaten(anteeksi)koen toisaalta myös etten koe "omikseni" kuukautisiakaan,voisin niistäkin mieluusti luopua.Mutten kuitenkaan halua olla mies niinku Danny.Etta sillai.
Mä en ihan ymmärrä miten ihmiset huomais ettei ole rintsikoita,siitä mahdollisesta "nöpötyksestäkö"?Mutta olen mä(en tuijottele toisten rintoja...hmmm liikaa.)huomannut että rintsikoiden kanssakin nöpöttää... ja tiukkojen kanssa ehkä vieläkin enempi.
Siis miksi siitä ei pidetä ettei ole rintsikoita?Tarkoitatko sä että sun nainen ei tykkää että naiset tuijottaa sun rintoja kun sä et ole niitä peittänyt rintsikoilla,vaan että ne on vapaana?
Ihme rintsikka-kriisi mulla :DD
Mutta kesä tulee ja vaatteet vähenee.On ne sitten puettava jos on totta kerran ettei naiset tykkää jos on ilman? - :D :D
poikkis kirjoitti:
toki ymmärsin dokkiksen pointin...Viittasin siihen Dannyyn,vaikkei se nyt muhun liikuta oikeastaan.Tarkoitin vaan etten koe rintsikoita "omikseni".Dokumenttiin viitaten(anteeksi)koen toisaalta myös etten koe "omikseni" kuukautisiakaan,voisin niistäkin mieluusti luopua.Mutten kuitenkaan halua olla mies niinku Danny.Etta sillai.
Mä en ihan ymmärrä miten ihmiset huomais ettei ole rintsikoita,siitä mahdollisesta "nöpötyksestäkö"?Mutta olen mä(en tuijottele toisten rintoja...hmmm liikaa.)huomannut että rintsikoiden kanssakin nöpöttää... ja tiukkojen kanssa ehkä vieläkin enempi.
Siis miksi siitä ei pidetä ettei ole rintsikoita?Tarkoitatko sä että sun nainen ei tykkää että naiset tuijottaa sun rintoja kun sä et ole niitä peittänyt rintsikoilla,vaan että ne on vapaana?
Mutta kesä tulee ja vaatteet vähenee.On ne sitten puettava jos on totta kerran ettei naiset tykkää jos on ilman?Ei dokumenttiin viittaamisessa mitään pahaa ollut, halusin vain täsmentää, koska en ollut aivan varma mitä viittauksellasi tarkoitit.
Mielestäni ilman rintsikoita olemisen huomaa melko selvästi, riippuen toki pukeutumisesta. Jos päällä on löysä neule tai college, ei sitä välttämättä havaitse. Rinnat kuitenkin liikkuvat eri tavalla ilman rintsikoita ja näyttävät erilaisilta. Ja ne nännit. Toki ne saattavat näkyä myös silloin, jos rintsikat ovat ohuet, kuten huomautit.
Itse kyllä katselen ihan mielelläni naisia, joilla ei ole rintsikoita. Ei se minua häiritse. Mielestäni se voi näyttää erittäin kiihottavalta. Toki kovin suuret rinnat, jotka heiluvat huomattavasti, voisivat olla hiukan kiusalliset ilman rintsikoita.
Muistan myös kerran, kun istuin luennolla ja luennoitsijana oli nuori nainen. Hänellä oli ilmeisen kylmä ja ilmeisen ohuet rintsikat, koska näin nännit takapenkille asti (sali oli kohtuullisen suuri ja porrastettu) ohuen paidan läpi. Kun yritin seurata luentoa, minun oli pakko katsoa eteen, jolloin luennoitsijan nännit olivat näköpiirissäni koko luennon ajan. Se oli hyvin kiusallista, kun en kohteliaisuuttani normaalisti suoranaisesti tuijottele naisia rintoihin.
Naiseni on sen verran omistushaluinen, että haluaa pitää rintani ihan itsellään. :) Tämän hänelle suon enkä heilu vapaasti julkisilla paikoilla.
Ei siinä ole mitään pahaa, että jaksat pohtia tällaisiakin asioita. :) - naismainen nainen
poikkis kirjoitti:
toki ymmärsin dokkiksen pointin...Viittasin siihen Dannyyn,vaikkei se nyt muhun liikuta oikeastaan.Tarkoitin vaan etten koe rintsikoita "omikseni".Dokumenttiin viitaten(anteeksi)koen toisaalta myös etten koe "omikseni" kuukautisiakaan,voisin niistäkin mieluusti luopua.Mutten kuitenkaan halua olla mies niinku Danny.Etta sillai.
Mutta kesä tulee ja vaatteet vähenee.On ne sitten puettava jos on totta kerran ettei naiset tykkää jos on ilman?Mulla on kanssa pienet rinnat enkä käytä ikinä vapaa-ajallani rintaliivejä! miks käyttäisin kun näyttää paremmalta ilman, aistikkaammalta!:D ainakin itse tykkään kovasti naisista joilla ei ole rintaliivejä, slurps!
Ja tosta riippurinta jutusta...höpöhöpö!! pienirintasella yleensäki se tapahtuu niin paljon hitaammin kuin isorintaisella! no worries! - dokumentista.
poikkis kirjoitti:
Mutta kesä tulee ja vaatteet vähenee.On ne sitten puettava jos on totta kerran ettei naiset tykkää jos on ilman?kerrotko koko nimen. voisin etsiä sen youtubesta.
- poikkis
dokumentista. kirjoitti:
kerrotko koko nimen. voisin etsiä sen youtubesta.
nelosen nettitv:stä :)
4D:Danny,vartalonsa vanki - poikkis
naismainen nainen kirjoitti:
Mulla on kanssa pienet rinnat enkä käytä ikinä vapaa-ajallani rintaliivejä! miks käyttäisin kun näyttää paremmalta ilman, aistikkaammalta!:D ainakin itse tykkään kovasti naisista joilla ei ole rintaliivejä, slurps!
Ja tosta riippurinta jutusta...höpöhöpö!! pienirintasella yleensäki se tapahtuu niin paljon hitaammin kuin isorintaisella! no worries!en ala kyllä käyttämään mitään toppeja ja sun muita urheilurintsikoita,vain siksi että koska oon tyttö ni pitäis käyttää jotain rintsikoita.Ihme huoli mun mutsilla mun rinnoista..kai sen mielestä tyttöjen vaan pitäis käyttää niitä(?)
Jos olis isot rinnat ni toki käyttäisin,että ku niitä on hyvä tukea,mut kun ei olis tarvis.
Sitä paitsi kiva kesällä kun ei rintsikat hiosta.Housuista paita repsottaa selkä puolelta ja tuuli vaan hivelee selkää paidan alta;) ehkä jonkun tytön käsikin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808