haluan mäykyn!

memi22

elikkä siis, haluaisin mäyräkoiran pennun, mutta sopivaa ei ole vielä tullut vastaan vaikka oon kaikenmaailman nettisivuilla ollut.
minulla on itselläni kokemusta näistä ihanista pikku kavereista.

16

2104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -osastossa

oli ilmoitus pkk-urospennusta. Minä itkin, kun katselin kuvia, niin sulkkuja olivat pikkuiset... Muistin kun vajaa vuosi sitten toin oman nyyttini kotiin ja olisi kova kuume saada tuolle pikku-ukolle kaveri, mutta odottelen vielä ainakin vuoden.
      Valitse kasvattaja huolella äläkä osta paperitonta pentua.

• i&k

Sinulla taitaa olla vaatimukset aika kiitettävän korkealla, koska Mäyräkoiraliiton sivuilla on pentuvälityksessä mäyräkoiria vaikka kuinka kaikkissa koko- ja karvanlaaduissa. Lisäksi ns. astutettujen listalla on toinen mokoma tulossa olevia pentuja.

Millaista pentua etsit?

• myynnissä....

mäykän tyttö pentu 6kk :) paljos sul on hintaluokka ja onko paperit pakolliset

• ääääääää
        myynnissä.... kirjoitti:

hinnasta voi sit sopia :) missäpäin koira on

• osta
        ääääääää kirjoitti:

hinnasta voi sit sopia :) missäpäin koira on

...paperitonta koiraa!

Kennelliiton sivuilta kopioitua:
        Rotukoiralle kuuluu aina rekisteritodistus. Rekisteröimätön koira voi olla aivan yhtä hieno lemmikki kuin rekisteröity, mutta siitä ei pidä maksaa rotukoiran hintaa. Rekisteritodistuksen puuttumisen syy ei välttämättä kestä päivänvaloa.

Pennun vanhemmilta saattavat puuttua vaadittavat terveystutkimukset tai ne voivat olla niin sairaita, ettei niillä saisi teettää pentuja ollenkaan. Yleinen syy rekisteröimättömyyteen on myös se että emällä on teetetty pentuja useammin kuin on sallittua. Kasvattajalla saattaa olla myös rekisteröintikielto, joka voi johtua esimerkiksi eläinsuojelullisista syistä.

Paras keino lopettaa epäilyttävä eläinbisnes on olla tukematta sitä. Ilman ostajia ei pian ole myyjiäkään.

• halooo Z-(
        myynnissä.... kirjoitti:

Miksi ei papereita ????
        Onko vanhemmat edes terveystarkastetut ??
        Rokotukset Ok ?? Terveys ??sukusiitos prosentti ?

• Tuulanne

Ja apua! Itse olen saamassa pienen mäykyn pienen painostuksen ja "väkivallan" uhan alla! Tiedän saavani perusteellisen täystuhon asuinkaverikseni. Miten olet pärjännyt mäykkyjen kanssa?

• Onnellinen ilmankin !

Meille on o(s)tettu jo viisi pkk-mäyräkoiraa samalta "kasvattajalta" joka eläkepäivinään koiria pitää. Maailman ihanimmat koirat eikä mitään ongelmia minkään sairauksien kanssa. Todella nättejä ja tottelevaisia. Match Show -näyttelyissäkin ollaan joskus leikkimielellä käyty ja aina on kehuja tullut. Ei meillä ainakaan ole koskaan papereita mihinkään tarvittu, samoja haukkuja ne ovat papereilla tai ilman. Ymmärrän kyllä näiden virallisten tahojen mielipiteet koska näitä paperittomia myydään alle puoleen hintaan. Mutta minulle riittää kun on rokotukset ja lääkärintodistukset kunnossa.

• konna2
        Onnellinen ilmankin ! kirjoitti:

Meille on o(s)tettu jo viisi pkk-mäyräkoiraa samalta "kasvattajalta" joka eläkepäivinään koiria pitää. Maailman ihanimmat koirat eikä mitään ongelmia minkään sairauksien kanssa. Todella nättejä ja tottelevaisia. Match Show -näyttelyissäkin ollaan joskus leikkimielellä käyty ja aina on kehuja tullut. Ei meillä ainakaan ole koskaan papereita mihinkään tarvittu, samoja haukkuja ne ovat papereilla tai ilman. Ymmärrän kyllä näiden virallisten tahojen mielipiteet koska näitä paperittomia myydään alle puoleen hintaan. Mutta minulle riittää kun on rokotukset ja lääkärintodistukset kunnossa.

Rikolliset pentutehtailijat saadaan karsittua pois ,jos kukaan ei osta paperitonta pentua. Siinä on yksi hyvä syy ,miksi pennun pitäisi olla rekisteröity. Ei se rekisteröinti sen pennun hintaa tuplaa... Oletko koskaan kysynyt miksei tämä mainitsemasi kasvattaja rekisteröi pentujaan?

• ärrältä
        konna2 kirjoitti:

Rikolliset pentutehtailijat saadaan karsittua pois ,jos kukaan ei osta paperitonta pentua. Siinä on yksi hyvä syy ,miksi pennun pitäisi olla rekisteröity. Ei se rekisteröinti sen pennun hintaa tuplaa... Oletko koskaan kysynyt miksei tämä mainitsemasi kasvattaja rekisteröi pentujaan?

Kasvit on koiria parempi vaihtoehto! Kannattaa ostaa puu, se elää kauemmin! Mulla on sellainen! Ja se on tosi kiva, se tuottaa happea mulle! Ja tullaan hyvin toimeen!!

• ENDAKSI

osta mäykky niin kyllä hämmästyt.kaikki on sun vikasi ja sä olet samaa mieltä.tottakai.tulet sen mukisematta hyväsymään.sitä varten mulla on mäyrisnarttu ja muija.neljäs mäyris ja ensmänen muija.

• Aniita

Viestissäsi kerroit haluavasi mäyräkoiran pennun. Joko olet sellaisen saanut ? Itse nyt parasta aikaa hoitelen kuutta pikkuista, syntyivät kolme päivää sitten, luovutus lokakuussa. Ovat aivan ihania ja emo mitä loistavin yksilö. Niin hyväluonteista mäyräkoiraa en ole vielä tavannut. Kasvattajan apuna pentuetta nyt hoitelen ja tulee aika, kun niistä on luovuttava. Jos et itse, niin tiedätkö pennuista kiinnostuneita, ehdottomasti hyvään kotiin ?

• Korhoset

Hei vaan!

Meidän 2 hengen talous kovasti kaipailisi juuri mäykkyä.
        Mitä "mäykkymerkkiä" nämä juuri syntyneet pallerot ovat?
        Ensisijaisesti olemme hakeneet karkeakarvaista, punamullan väristä. Kokoluokka voi olla itseasiassa ihan mikä vain mäykyn kolmesta.

• Aniita
        Korhoset kirjoitti:

Hei vaan!

Ensisijaisesti olemme hakeneet karkeakarvaista, punamullan väristä. Kokoluokka voi olla itseasiassa ihan mikä vain mäykyn kolmesta.

Kertomani koirat ovat karkeakarvaisen mäyräkoiran pentuja, riistanvärisiä. Voit katsoa kuvia ja saat tietoja vanhemmista os : www.koirat24.fi. Pentujen asuinpaikka on Ulvila Satakunnassa.

• tiinasu2
        Korhoset kirjoitti:

Hei vaan!

Kennel Olpesalla Raumalla on yks punamullan värinen kk-narttupentu. Yhteystiedot löytyvät kotisivuilta: http://olpesa.vuodatus.net/page/M_yr_koirat

Meillä täältä 5 kk ikäinen urospentu :-)

• Haloo!
        tiinasu2 kirjoitti:

Kennel Olpesalla Raumalla on yks punamullan värinen kk-narttupentu. Yhteystiedot löytyvät kotisivuilta: http://olpesa.vuodatus.net/page/M_yr_koirat

Meillä täältä 5 kk ikäinen urospentu :-)

Millainen kasvattaja kauppaa kasvattejaan täällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe