PaPaPAAAAAAA Pale Ramstettiiiii......
Luuseri kautta aikojen !
3
562
Vastaukset
- alansladdi
titus istui kaupungintalon portailla ja nojasi päätään polviinsa Miehessä oli jotain outoa ja hetken katseltuaan tapsa tajusi että hänellä ei ollut kenkiä jalassa ollenkaan housutkin olivat riekaleina samoin punainen silkkipaita jota titus oli eilen niin ylpeänä esitellyt lontoon kämpällään samassa titus kohotti päätään ja tapsa säikähti nähdessään umpeen muurautuneet silmät ,muodottomiksi turvonneet huulet ja murtuneen nenän
eihän titus ennemkään mikään adonis ollut mutta mitä oli tapahtunut?kuka oli hakannut kaupungin kovimman tappelupukarin?
tapsa mietti uskaltaisiko kysyäkään mitään ehkä oli paras vain odottaa titus oli arvaamaton ja varsinkin tuollaisessa tilassa -ei ei parempi vain olla huomaamatta mitään mietti tapsa ja istahti parin metrin päähän herkosta mutta silloin tulvahti hirveä suoranainen p..n löyhkä tapsan nenään titus manaili tukahtuneesti -perkele paskatkin housuissa saatana ja mies purskahti hillittömään itkuun nyyhkytysten lomasta tapsa saattoi vaivoin erottaa sanat -se shaatanan shaatna runkhri se shaatnan t.pisara--- jjhhhhhhh
-Tuli vähän riitaa kun se saatanan sutki pisara vei mun viinat eilen illalla jatkoi titus vieläkin hiukan väräjävällä äänellä ja pyyhki silmiään
Tapsa istui hiljaa paikallaan yrittäen olla hengittämättä kovin syvään
-vanha seilauskaveri ,luulis et voi luottaa eiks niin tapsa?
-joo niin luulis,en mää olis uskonut pisarasta tapsa vastasi ja yritti vaivihkaa siirtyä kauemmaksi
kuuma iltapäivän aurinko porotti suoraan rappusille ja sai tituksesta uhoavan löyhkän tuntumaan entistä inhottavammalta
mielessään tapsa katui jo syvästi että oli ruvennutkaan juttelemaan ollenkaan tituksen kanssa
-kun mä saan sen retkun kiinni niin katotaan kuka
on kuka eilen se pääs ylläätämään saatana kun olin niin kännis
titus jatkoi synkkää yksinpuheluaan yökäten aina välillä ja kääntyi sitten huokaisten tapsaan päin
-ei sulla olis muutama markka et sais ees pari kaljaa tuolta terazzosta,on aivan hirvee darra päälläänsä
-ohan mulla mut eiks sun kannattas käydä ensin vähän kotona pesemäs ittiäs,kun on vaatteekkin ihan rielaleina ja muutenkin voisit vaihtaa kalsarikki kun pääs noin ikävästi käymään
tapsa vastasi ja nousi seisomaan
-äh en mää jaksa sinne asti kyl mä kelpaan näinkin jos vaan lainaat vähän tuu vaikka mukaan otetaan parit kaljat yhdes - saddggh
jjhhhhhhh kirjoitti:
-Tuli vähän riitaa kun se saatanan sutki pisara vei mun viinat eilen illalla jatkoi titus vieläkin hiukan väräjävällä äänellä ja pyyhki silmiään
Tapsa istui hiljaa paikallaan yrittäen olla hengittämättä kovin syvään
-vanha seilauskaveri ,luulis et voi luottaa eiks niin tapsa?
-joo niin luulis,en mää olis uskonut pisarasta tapsa vastasi ja yritti vaivihkaa siirtyä kauemmaksi
kuuma iltapäivän aurinko porotti suoraan rappusille ja sai tituksesta uhoavan löyhkän tuntumaan entistä inhottavammalta
mielessään tapsa katui jo syvästi että oli ruvennutkaan juttelemaan ollenkaan tituksen kanssa
-kun mä saan sen retkun kiinni niin katotaan kuka
on kuka eilen se pääs ylläätämään saatana kun olin niin kännis
titus jatkoi synkkää yksinpuheluaan yökäten aina välillä ja kääntyi sitten huokaisten tapsaan päin
-ei sulla olis muutama markka et sais ees pari kaljaa tuolta terazzosta,on aivan hirvee darra päälläänsä
-ohan mulla mut eiks sun kannattas käydä ensin vähän kotona pesemäs ittiäs,kun on vaatteekkin ihan rielaleina ja muutenkin voisit vaihtaa kalsarikki kun pääs noin ikävästi käymään
tapsa vastasi ja nousi seisomaan
-äh en mää jaksa sinne asti kyl mä kelpaan näinkin jos vaan lainaat vähän tuu vaikka mukaan otetaan parit kaljat yhdestitus se tumma pitkätukka 70 joka tappeli keran porkan kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740