Täällä kun näyttää olevan aika paljon laidutus vinkkien hakijoita, niin heille tiedoksi että osiossa "Laihdutus" on erittäin hyviä vinkkejä, ruoka ohjeita ja jopa tukiryhmä. Sinne siis pääsemään liikakiloista eroon :)
Itse toipuvana anorektikkona (ainakin yritys on kova) turhaudun nuista yllyttävistä pro-ana viesteistä, haukkumisista ja paniikkiviesteistä kun on syöny yhden leivän.
Ehdotankin, että tuohon perustettais näille Pro viestittelijöille oma lokero, jotta me sairastavat ja toipuvat/toipuneet voisimme tsempata, kannustaa ja auttaa parantumaan toisiamme.
Kaikki turhat läski kitinät ja "lahdutan 20kg, kaikki mukaan!" viestit vois siivota pois täältä ja siirtää omaan paikkaan. Inhottaa myös nämä pahantuuliset, suoraan sanottuna tulee mieleen että jollain on kaktus perseessä. Jos jokin ärsyttää niin eihän siihen tarvi vastata. Itse ohitan tällaiset viestittelijät. Mutta aina niiltäkään ei voi välttyä.
Harmittavan nuori täällä pohtii onko anoreksiaa jos ruoka ei maistu.Jos pelottaa että on anoreksia niin käykää terkkarilla, he auttavat ennen kuin on liian myöhäistä.
Ovatko nämä Pro-anailijat ajatelleet, että heistä on vain harmia toipuville? Sairastava saavat vain turhaa yllykettä syöksyä uudestaa anoreksia helvettiin.
Mulla ainaki tuntuu pahalta kattoa kun toiset mainostaa mittojaan ja kommentoivat läskiksi! Väkisinkin tulee mielee että onko sitä itsekin kun samoissa mitoissa on. Kun tämä voisikin olla tukipalsta eikä "näin saat anoreksian" kerho. Tämä oli sitten vain mun mielipide:) En tiedä toivooko muut sitten palstalle jotain parannusta
Tulipa mieleen
4
624
Vastaukset
- Susannnnna
Oon miettiny samaa. Tän koko palstan kuvaus on, että puhutaan paranemisesta ja oireista. Ja sit jotkut tulee puhuu, ku ne on läskejä, ja haluu ohjeen, miten laihtua 20 kg. Kun on oikeesti se Laihdutus-palsta, missä ne saa hyviä vastauksia. Miksi tänne ylipäätään tulee porukkaa, joilla ei ole anoreksiaa.
Kun joskus lukee niitä viestejä, missä lukee: "mulla ei ole anoreksiaa, koska olen läski. Miten saan laihdutettua kuukaudessa 10 kg"
-noista viesteistä tulee sellanen olo, että vois räjähtää.
Joo, en tiiä mitä viel kirjottas :D - ó___Ò
itse olen harmittavan/harmittoman nuori, mutta olen ehdottomasti samaa mieltä. nuo anoreksiaa kehuvat ja suosittelevat viestit, jotka sisältävät ns. "anoreksian käyttöohjeet" ovat vahingollisia ja näin täysin turhia tänne, jossa pitäisi kannustaa paranemaan/parantumaan. palstan seriffi voisi siivoilla turhia vietejä oikeisiin lokeroihin.
- Niinpä niin.
Jos ei meno miellytä niin helvettiäkö pyöritte täällä?!.
Toisekseen kun täällä aina itketään millon mistäkin viestistä niin HEI HALOOO!
Ne vietit jotka ovat otsikoilla mittanne,olenko läski,olen läski ynm ei paranemismyönteiset voi jättää lukematta.
Mikäli kaipaa tukea tai juttukaveria kannattaa kyllä suosiolla painua sinne sylin sivuille...- FIKSU PARANTUJA XD
Siis en oikeen nyt tajunnu tota sun viestiis? Vähä epäselvä ei millään pahal. Et kumman puolel oot laihduttajien (luusereitten) vai parantujien (fiksujen) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251