Kumpi hallitsee

Asiallinen kysymys

vanhoillislestadiolaista herätysliikettä - Jumala vai sielunvihollinen?

Perustelut.

6

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallinen vastaus

Hoitokokousjulmuudet, ihmisoikeusloukkaukset, hengelliset harhaopit, naisten alistaminen lapsi/v. synnyttäjiksi, lasten yletön pelottelu, rankka tupakointi. Jne.

• Banana.

vl-herätysliikkeen sisällä tapahtuvia asioita on äärimmäisen vaikea kuvitella Jumalan istuttaman puun hedelmiksi.

• Pekka Oulunsalosta

Jumalan hallitsema herätysliike oman herätysliikkeen heikompien jäsenten (mm. vanhukset) systemaattista erottamista herätysliikkeestä ja luovuttamista saatanan haltuun? Vl-hoitokokouksissa tämä tapahtui satojen ihmisten kohdalla.

• kysyä

onko Jumalan hallitsemassa herätysliikkeessä tuhansia tupakoitsijoita raskaana olevista naisista alkaen?

• kumpaa

sinä veikkaat?, viittaan avaajan kysymykseen...

• Kempelainen

Jos noista vaihtoehdoista valitaan, Jumala vain saatana? ja kysymys on johtamisesta, vastus on vain se, että Jumala ei johda yhtään kristittyä seurakuntaa maailmassa, jossa on pelastus.

Jumalan tahto on, että uskomme evankeliumin, ja se on Jeesus, joka sanoo itsestään, käsi sydämellänsä, TÄLLE KALLIOLLE MINÄ RAKENNAN SEURAKUNTANI.

Vain Jeesus johtaa, sillä Hän sanoo > Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani < Joh 14,6. Joten jos joku vastaa, että Jumala, Hän on jo saatanassa.

Onko siis SRK, vai onko heille Jeesus Herra?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe