Koiran pitäminen? Auttakaa...

tipsu

Hei! Olisi asiaa koiran pitämisestä. Hankimme koiran perheeseeni 5 vuotta sitten kun pikkusiskoni sitä kinusi. Äiti ja minä emme olisi koiraa halunneet niin kauheasti, mutta pikkusiskolle se sitten ostettiin. Noh, hän oli pieni, alkuinnostus loppui äkkiä ja koira jäi minun vastuulle. Tällöin perheessämme asui minä, pikkusiskoni ja äitini. Aloin hoitaa koiraa ihan yksin, käytin lenkillä, harjasin, ruokin ja vaihdoin veden kuppiin. No äkkiähän koira kiintyi minuun kun sitä hoisin. Koira on aivan ihana tiibetinspanieli joka ostettiin meille äitin työkaverilta. No nyt on vuodet vierineet ja muutin syksyllä omilleni. Koira jäi äitini ja pikkusiskoni kanssa. Nyt on sitten ilmennyt, että koira protestoi muuttoani ja ikävöi minua kauheasti. Olen opiskelija (19v poika) ja asun tämmösessä 36 neliön poikamiesboksissa. Pari päivää sitten siskoni soitti ja ilmoitti, että eivät aio pitää koiraa enää. Eivät jaksa käyttää lenkillä/hoitaa. Koira kärsii selvästi kun en enää asu kotona ja joutuu olemaan päivät yksin. Äitini sanoi, että koira annetaan uuteen perheeseen, viedään piikille tai minä otan hänet. Piikille minä en ikimaailmassa viedä vielä aika nuorta koiraa. Toiseen perheeseen antokin olisi todella julmaa. Olen todella eläinrakas itku tulee kun ajatteleekin että koira tapettais:( Olen aikamoisessa umpikujassa. Opiskelen päivät ja viikonloput on AIKA railakkaita niinkuin opiskelijoilla yleensä on. Asuntoni on myös aika pieni. En halua koiraa tapettavan mutta minunkin on koiraa aika hankala pitää. Mitä kannattaisi tehdä. Otanko vaan lissukan itselleni ja hoidan niin hyvin kuin pystyn/ehdin? Äiti ja siskoni ovat kuitenkin tehneet selväksi että sinne koira ei jää. Voi kun ei olisi koskaan tota koiraa siskolleni ostettukaan...

11

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin